Keresés

Találatok száma: 171
Előző 5 / 9 Következő
  • 2023.06.23. 00:30
    56. Mecsek Rally - 2023.06.22.-24.Kronome Ákos - Pásztor TamásSkoda Fabia R2 - Andrew Motorsport Kft.12 gyors vár rátok két versenynap alatt, mely kb. 10 és 20 kilométer hosszúságúak. Mely gyorsok és miért tetszhetnek nektek és melyektől tartottok?- Szeretjük a Mecseki pályákat, talán a komlói áll a legtávolabb tőlem.A Mandulás - Árpádtető a maga két lassítójával és 10 kilométeres hosszával tempósnak nevezhető?- Az összes gyorsasági nagyon tempós a Mecsekben ez sem kivétel, de legalább kevés a lassító.Az Árpádtető - Abaliget, ha jól látom, igazán kiveheti az erőt versenyzőből ... és kocsiból egyaránt?- Mi kedveljük a hosszú szakaszokat, 10 km alatt sok értelme nincs egy gyorsnak sem. Ezek, kedvünkre valók.Összesen 160 versenykilométer, négy szervizkiállás. Hány gumit használhattok és milyet terveztek a verseny két napján használni?- Fogalmunk sincs, milyet fogunk használni, még esőt is jósolnak péntekre, az boríthat mindent.Gondolom cél a céldobogó számotokra a Mecsek ralin!- Eldöntöttük, nem fogunk kockáztatni feleslegesen, a Salgón elszenvedett balesetünket szeretnénk kiautózni magunkból.Köszönjük a Partnereink és a Szervizcsapat segítségét most is Villáminterjú Kronome Ákossal, aki hű navigátorával, Pásztor Tomival igyekszik meghódítani a Mecsek Rali pályáit.

    Rally ORC

  • 2021.07.21. 11:14
    salgótarjáni versenyt követően most hétvégén a Mecsek ralipályáin folytatódik a bajnokság. A Pécs környéki szakaszokon még sosem mentek R5-ös versenyautójukkal, így a szokásosnál is többet készültek a versenyre. Csütörtökön egy komoly teszttel hangolódtak a futamra, ahol pénteken egy éjszakai lámpasoros gyors is újdonságot jelent majd a skodás egységnek. A realitás talaján maradva, ugyanakkor a lehető legjobb eredmény elérése érdekében mindent megtéve várja a bajnokság negyedik, pécsi futamot Csomós Miklós és Nagy Attila. A fiúk és a Skoda Fabia R5 is készen állnak, bízva az eddigi jó teljesítmény Nem csak a magyar Országos Rally Bajnokság jelenlegi második helyezettjeként, de immár ORB futamgyőztes párosként indul Csomós Miklós és Nagy Attila a hétvégi Mecsek Ralin.

    Rally OB

  • 2020.02.03. 13:05
    teljesen idegen helyen. A kis kék villám ezen a napon is tökéletesen szuperált. Ezúton is köszönöm a Fa-Ze Rally Team szerelőinek azt, hogy hibátlanul felkészítették az autót. A kettő verseny között nem is lehet igazán párhuzamot vonni, a reptéren pályaversenyzőset kell játszani, nagyon finom és precíz mozdulatokkal lehet nyerni, míg a laktanyában tőről tőre kell menni, viszonylag nagy rátartással, ha az ember nem akar a verseny után szerelni.Összességében hogy értékeled a 2019-es és az eddigi évet? - Kezdjük a negatívval. Hatalmas pofon ért a Mecsek rallye-n, amit valószínűleg még sokáig ... Skrobyt. Egy Rallye2-es verseny lebonyolításában és komolyságában megegyezik a Rallye1-el, egyedül a teljesítendő kilométerben van különbség a régió egyik legkomolyabb bajnoksága között. Az első Rallye2-es versenyemen, a Salgó Rallye-n sikerült megszereznünk, mind a kategória és kupa második helyezését is, így egész magabiztosan álltunk oda a következő közös állomásunkhoz, a Mecsek Rallyehoz, sajnos ott nem mértem fel elég jól a körülményeket és az első gyorsasági hatodik kilométerénél estünk egy hatalmasat, minden bizonnyal az én nagyon rövid pályafutásom legnagyobb esése volt ez. Ezek után egy

    Rally, Rally2, Mitropa kupa

  • 2019.11.21. 11:25
    Mixiék minden bizonnyal Nyíregyházán is örülhetnek majd egy év végi aranyéremnek, ami sohasem rossz elfoglaltság. Csomós Mixivel beszélgettünk.  A mindent eldöntő 2. Nyíregyháza Rallye még hátra van, de komoly tétje volt már a Mecsek Rallye-nak is, mert akár a ti javatokra, akár Szauer Gergőék javára sok minden eldőlhetett volna. Gergőék pedig a Mecsekben a hazai pálya előnyét is élvezték. Hogyan készültetek a Mecsek Rallye-ra?Minden futamnak óriási a tétje, de ennek különösen nagy volt. Valóban elég szoros volt az állás köztünk és Gergőék között, de ennek ellenére, ha az eddigiektől ... gyorsaságitól igazából felesleges volt mindent egy lapra feltéve sietnünk, így egy magabiztos tempót választottunk a féktelen száguldás helyet, de figyeltünk arra, hogy ne vigyük túlzásba a spórolást sem. Nagyrészt eldőltek a dolgok. A taktikánkat teljes mértékben betartottuk, nagyjából minden az elképzeléseink szerint alakult, kivéve talán a Gy2-n megállapított átlagidőket, ami gyakorlatilag megfosztott minket a győzelemtől, ennek ellenére hasznos tapasztalatokkal és több fronton győztesként távoztunk a Mecsekből. Ha nincs az a balszerencsés közjáték, akkor már a Mecsek Rallye után bajnoknak mondhattuk ... volna magunkat a Peugeot kupában is, de emiatt matematikai esélye még maradt az ellenfeleinknek. Kell még szereznünk Nyíregyházán egyetlen pontot ahhoz, hogy valóban elhódíthassuk a Peugeot kupában is a bajnoki serlegeket, remélem azért ezt a feladatot meg tudjuk oldani a Zemplénben. A Peugeot kupában másodikak lettünk, az RC4-es géposztályban, valamint az ORB 2WD kupában bronzérmesek. Utóbbi két géposztályban viszont örülhettünk, mert már a 2. Nyíregyháza Rallye eredményétől függetlenül bajnokok vagyunk. Ha minden a tervek szerint alakul, hamarosan a Peugeot Rally Cup Hungary legnagyobb Csomós Mixi és Nagy Attila már a Mecsek Rallye végén háromszoros bajnok lehetett volna, de egy számukra nem éppen ideális átlagidő miatt „csak” két fronton győzedelmeskedtek egyelőre. Nézzük a dolgok jó oldalát! 

    Rally, Mecsek Rallye

  • 2017.07.29. 19:59
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.Az első Kislődi gyorson, egyből kategória és abszolút első helyére kormányozta be a Berényi - Pap rally páros az Opel Adam R2-t. Ez szép kezdés volt. Ennyire jól sikerült behangolni az Adamot és a pilóták is képben voltak?- A beállítások valóban közel álltak a jóhoz, erős kezdésnek mi is örültünk. Rögtön kihoztuk a gépből a maximumot. No és ez a pálya tetszett nekünk. A beállítások is leginkább az 1-3-4-6 gyorsokra voltak alkalmasak. Hegyesden már mély nyomokban haladtak a fiúk (rallylive.hu). Mire is jó, ha ... , jön az 5.gyors. Megmondom őszintén a tiltáson lobogást nem nagyon szeretjük, nem tartjuk igazán nagy sport értéknek. Pedig rá kellene hangolódni, mert a MNASZ egyre jobban engedi ezeket a nem igazán technikás pályákat betenni a futamokra! Még a nézők sem szeretik. Haladunk, semmi extra, egyenesen és passz! Itt van, aki erre készül van, aki nem. Mi sejtettük, hogy nem gumi lassítózzák szét a pályát, de ennyire? Azt sem mondom, hogy vigyék túlzásba, de a rally nem erről szól. A gépet nem igazán erre állítottuk. Ennek ellenére az átlagunk elég jó volt. Talán be is be is jött volna a számításunk ... . Következett a "fekete leves"? Az ötös, hatos gyorson nem spórolt Laci, de időeredményileg az abszolút 4-3-ik helyre volt elég csak, amit mentek a 24. Veszprém Rally-n. Mi is történt?- Az ötödik gyorson jó gazda módon majd ugyanazt mentünk. Azt gondoltuk elég lesz. Nem lett elég, ezzel az előbbi tempóval. Sajnos. De nem volt mit tenni, az utolsó gyorsra számítottunk igazán. A pálya romlás és ehhez nekünk javítunk egy kicsit és pipec lesz!  Sajnos a biztonság határán ennyit lehetett kihozni az Adamból, hiszen azért ne felejtsük el, kiegyensúlyozott, majdnem ugyanazt az időket autóztuk végig. Mi nem ... tudtunk bődületeset javítani, de rontani sem. És ne feledjük, első Veszprém rally volt, ezzel a kicsike, de sokkal erőtlenebb Opellel. Ha a Hondának odarúgtál kilőtt, mint akit seggbe rúgtak. Ebben a formában az Adammal nem így működik. A eső mennyire segítette vagy hátráltatta a versenyzésüket Laciéknak? - Hála az égnek elkerültük, bár a fiúk azt hiszem most ezt ki tudták volna használni. Adtak-e a fiúk munkát a szervizcsapatnak, vagy csak lemosni kellett az Opel Adam-ot?- No látod itt a lényeg! Hála az égnek semmi dolguk nem akadt, mint néha azon bizonyos Mici Mackónak. Ezt szeretem bennük ... . Behozzák a technikát érintetlenül és karc mentesen. Ez a nem semmi. Pont ezért tudunk minden versenyen indulni, mert Nem csinálnak milliós károkat. Ez a csapatunknál fontos szempont. Úgy is mondhatjuk, abszolváltunk egy versenyt, egy előkelően jó helyen. Egy kicsit még lehetett volna rátenni, ha tudjuk muszáj. De úgy gondoltuk, hogy az első helyre elég, de nem lett elegendő. Van ilyen! Legközelebb hol találkozhatunk a fiúkkal és a csapatoddal, na és a kis pirossal?- Bizony nem is olyan soká a Baranya megyei gyorsokon láthatnak a nézők ismét. A Komlón, és a Mecsekbe rendezett versenyeket igen nagyon "Abszolváltunk egy versenyt, egy előkelően jó helyen" Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a 24. Veszprém Rally után.

    Rally2

  • 2016.10.06. 23:37
    SOLID Racing Team – 50. Mecsek Rally 2016 - 2016. 10. 07-09.Merencsics Árpád - Szemmelroth Anetta, Suzuki Swift Gti MK1 . Azonban egy okból kifolyólag mégis tövig fogják nyomni a gáz! Egy tökéletes hétvége eredményeképpen az abszolút bajnoki címnek is örülhetnének a céldobogón, így a tét nem kicsi!Az év legmeghatározóbb versenye következik csapatunk számára. Ezen a futamon dőlhet el az, hogy az abszolút értékelés első helyét is meg tudjuk-e szerezni.Sokan neveztek a csoportunkba, ennek ellenére úgy érezzük, hogy ha úgy versenyzünk, ahogy az eddigi versenyeken, akkor minden esélyünk megvan a ... végső győzelemre.Vegyes érzelmekkel állok neki a hétvégének, hiszen jó és rossz élmények is fűznek ide. Vesztettünk már el itt bajnokságot, de értünk már el jó eredményeket is.A pályák számomra nem teljesen ismeretlenek, hiszen szinte mindegyiken mentem már. Most összevariálták őket, ezáltal lesz dolgunk a pályafelíráskor, rengeteget kell majd autóznunk. A mecseki pályákat nagyon szeretem, eléggé változatosak, tempsó és technikás részek váltakoznak, ami koncentrációt igényel.Az időjárást nézegetve úgy látom, hogy tipikus Mecsek Rallye lesz ez, hűvös reggelekkel, talán köddel megspékelve ... . Érdekesnek ígérkezik.Az autóval volt egy kis problémánk, mert a Salgó Rally utolsó etapján valami elkezdett zuhogni a váltóban, és mint később kiderült a fő áttételből letörött egy fog, és ez okozta a gondot. Miután hazajöttünk szétszedtük az autót, elküldtük a váltót, hogy megjavítsák.Nem is autóverseny lenne, ha nem minden az utolsó pillanatban készülne el, hiszen ma (hétfő) jött meg a váltó a szervizből. Gyorsan felraktuk, mentem vele egy kört, és minden rendben, úgyhogy felkészülve várom a hétvégét!Hosszú lesz a futam, úgyhogy ésszel kell közlekedni. A versenynek a célban van vége. Ahogy mondtam Merencsics Árpi Szemmelroth Anettával az oldalán már kategóriájuk bajnokaként érkeznek a hétvégén megrendezendő 50. Mecsek Rallyra

    Historic

  • 2016.04.29. 12:05
    Hű társuk nem változik, marad a jó öreg kereklámpás. Ádámot kérdeztük a Miskolci megmérettetés előtt az idei tervekről.Tavalyi évben, a Barum Rallyn ültetek utoljára autóban. Pozitívan zártátok a tavalyi évet?A tavalyi évben a Barum után még egy Pécsi versenyen is részt vettünk, ami megközelítőleg akkora élményt nyújtott, mint a Barum Rally. Bár tavaly csak ezen a két versenyen indultunk, de mindkettőt nagyon élveztük, úgyhogy azt mondhatjuk összességében pozitívan zártuk a tavalyi évet.Hogy halad a felkészülésetek?A kocsi  télen nagy revízión esett át, így teljes mértékben készen áll az ... indulnánk ismét a Barum Rallyn. Ami az itthoni versenyeket illeti, a Szilveszter Rallyn, Mecsek Rallyn és Fehérvár Rallyn tervezzük az indulást. Sajnos az anyagi források igen komolyan korlátozzák a lehetőségeinket. Nem könnyítenek a helyzetünkön az egyre magasabb nevezési díjak. és a szigorodó szabályok sem, de ha az összes tervezett verseny összejön, akkor nagyon elégedettek leszünk. Azon dolgozunk, hogy minden tervezett versenyen ott legyünk!Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Evolution Consulting Kft., Innovitas Nonprofit Kft., Ecoffice Technology Kft. - Sigillanda, Avanzo Trade

    Historic

  • 2016.01.04. 19:11
    autóba. Az utolsó, hetes gyors végén éreztem azt, hogy ha másnap újból megrendeznék a versenyt azonnal mennék még egyet.  Hogy miként értékelem a Szilveszter Rallye-t? - Nem mertem volna fogadni, hogy ennyi nevező mellett ilyen gördülékenyen le tud menni a verseny keddi napja. Nagyon jól megoldották a rendezők. Nem utolsó sorban, ennyi néző előtt versenyezni a mai világban, szerintem minden versenyzőnek nagyon jóleső érzés. Nekünk nagyon tetszett. Köszönjük a rendezőknek. Jól éreztük magunkat. Meglátogatott benneteket 2015 Országos Rally Bajnoka Herczig Norbi is. Mi történt?- Kint ... mindegy.Talán egy-két olyan versenyen, ami élményt ad számunkra megjelenünk.Az 50. Mecsek Rallye az határozottan tervben van és talán most sikerül megvalósítani a RallyLegend-en való részvételt is. Szeretném megköszönni a csapatnak: Bán Viktor, Nagy Nándor, Novák Tamás Fonák, Lepold Dániel - a kitartó munkát, segítséget, a versenyen és az azt megelőző felkészítésben történő segítségetés nem utolsó sorban partnereinknek és támogatóinknak:  Frigo Experience Kft, Valida Kft, Tej-Express Kft, Akvilla Kft, Barta Trans Kft, Csonka F Trans, Kenguru Konténer, GTP Logistic, Rapid Tech s.r.o "Cél a jó eredmény", ez volt a beharangozó főcíme a Szilveszter Rally-ra.Ez mennyire sikerült elérni?- Számomra a jó eredmény az autónk besorolásához képest az egyel magasabb kategóriában a dobogós helyezés volt. A H/7-es kategória harmadik helyét sikerült kis szerencsével megszereznünk a verseny végére. Ez jó, de lehetne jobb is. Összességében elégedettek vagyunk a helyezéssel.

    Szilveszter Rally

  • 2014.11.14.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE BAJNOKSÁGA 2014. ÉVI BAJNOKSÁG NEM HIVATALOS EREDMÉNYE A BAJNOKSÁG FUTAMAI I. II. III. IV. 2014. 03. 28 - 30. 2014. 06. 13 - 15. 2014. 07. 11 - 13. 2014. 09. 05 - 07. 2014. 10. 03 - 05. V. VI. 2014. 10. 17 - 19. 2014. 11. 06-08. 20. Vredestein Miskolc Rally Székesfehérvár Rallye 2014 Veszprém Rallye 2014 Kassa Rallye 2014 Budapest Rallye 2014 48. Mecsek Rallye Waldviertel Rallye Miskolc (140,05 km) Székesfehérvár (146,6 km) Veszprém (138,9 KM) Kassa (141,5 KM) Budapest Pécs (131,78 km) Krems-Horn (A) (118,17 KM) Laroco MSE / Kelet Autósport Kft. Laroco MSE ... Gergő Vincze Ferenc Kalibach Gergely/Kuti Péter Lukács Kornél Mesterházi Márk Lencse Zoltán Hofbauer Tamás Budavári Zoltán Kovács Szabolcs/Kulcsár Csaba dr. Varga Attila Savanyu Roland Nagy Mátyás Nagy Tamás Lovász Pál Diebel András Baracskai Zsolt Lovász Tibor Egyesület Versenyautó Maximmun Racing Team Ford Fiesta R5/RRC SKODA Rally Team Hungaria Skoda Fabia S2000 XIQIO Hadik Rally Team Subaru Impreza AS-Rallysport Europe Kft. Ford Fiesta S2000 MHH Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Dynamic Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Botka Rally Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport ... Egyesület Peugeot 207 S2000/ 208 T16 R5 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo X R4 Ba-Ro Motorsport Egyesület Mitsubishi Lancer Evo IX. Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Extrém Sport Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX./Ford Fiesta Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Maricsek Racing Team Mitsubishi Lancer Evo VI. / IX. Crash-Men Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Arrabona Rally Club Mitsubishi Lancer Evo IX./Citroen DS3 R3T I. 20 4 10 0 12 5 4 2 DNF 8 0 6 1 0 3 15 0 0 0 DNF 3 0 2 0 1 0 DNS DNS 0 0 0 0 DNS II. III. 10 13 3 DNF DNF 0 DNS 20 5 15 2 DNF DNF 12 4 DNF 2 0 6 0 8 1 0 0 4 0 ... Márk Puskádi János Gódor Barnabás Egyesület Versenyautó Racing Team SE Ford Fiesta R5 / RRC SKODA Rally Team Hungaria Skoda Fabia S2000 XIQIO Hadik Rally Team Subaru Impreza AS-Rallysport Europe Kft. Ford Fiesta S2000 MHH Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Dynamic Rally Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Botka Rally Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport Egyesület Peugeot 207 S2000/208 T16 R5 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo X R4 Extrém Sport Team Kft. Ford Fiesta R5 Maricsek Racing Team Mitsubishi Lancer Evo IX. Crash-Men Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Maxx Race Team ... Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Arrabona Rally Club Mitsubishi Lancer Evo IX. Eurosol Racing Team Hungary Skoda Fabia S2000 I. 10 2 5 0 6 3 2 0 DNF 4 0 3 0 0 1 8 0 DNS DNS DNS 1 0 DNS DNS II. III. IV. V. 8 1 10 3 5 2 4 0 2 0 1 0 6 0 DNF DNF 0 0 DNS 3 0 0 0 DNS DNS VI. Összesen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 12 5 9 2 DNF 4 3 1 8 DNS DNS DNS 1 DNS DNS 6 2 10 1 DNS 3 0 8 0 1 0 5 3 4 0 0 0 0 0 DNS DNS 0 DNF 0 2 0 DNS 0 8 11 DNS 3 8 1 8 4 0 0 DNS DNS DNF 2 DNS 5 1 DNF DNS 10 3 8 0 DNF DNF 6 2 DNF 4 0 3 0 DNS 2 0 DNS 1 0 6 DNF DNS 13 8 DNF DNF 8 DNF 4 3 DNS 2 DNS 1 8 2 10 0 5 0 2 0 0 0 3 0 KIZ DNF 4 0 1 1Rally ORB MNASZ Rally
  • 2014.11.07.
    . Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút  10. helyezés • szeptember 19–21, Speedworld, Pachfurth, Bruck (Ausztria) magyar gokartbajnoki futam,  Fodor Géza, DD2 Masters 1., 2. helyezés • szeptember 26­27, Vransko (Szlovénia) osztrák, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza,  DD2 6., 5. helyezés • október 17–18, Mecsek Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Buchholz János,  abszolút 8. helyezés Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R­M professzionális festékek, Bernardo ... MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Waldviertel Rali előzetes 2014. november 6.  Krózser a murvabajnoki címért versenyez  A Murva Országos Ralibajnokság első helyén várja Krózser Menyhért és Buchholz János a  Waldviertel Ralit, amely az Országos Ralibajnokságnak és a murvabajnokságnak is a záró  futama lesz. Az MHH Team párosa az idén remekül szerepelt a murvás versenyeken, a  Bükfürdő Ralit megnyerték, a Fehérvár Rali murvás értékelésében szintén az élen végeztek, míg  a Veszprém Ralin a második helyet szerezték meg. Menya ezért ...  az új körülményekhez.  Remélem, hogy ez most segítségünkre lesz.  Jó lett volna az osztrák mezőnnyel együtt versenyezni, akkor szerintem nagyobb értéke lett  volna a versenynek, de most ez a feladat, ezt kell teljesíteni.  Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27MHH Rally Team Mihályi Csaba ORB, OMRB
  • 2014.10.31. 13:10
    -ot választottuk.Mint tudjuk általában külföldön szoktál versenyezni. Milyen különbséget véltél felfedezni egy külföldi és egy hazai rendezésű verseny között?Anélkül, hogy bántani kívánnám a magyar rendezőket, az olasz versenyek sokkal pergősebbek, kevesebb etap, több technikás gyors. A hazai versenyek közül csak a Mecsek Rally és a Baranya Kupa tudta visszaadni ezt a feeling-et.Miért pont a Historic?Prózai a válasz… Van Lancia Delta HF Integrale-m is, de ismerem a határaim. Egyenlőre ezzel a teljesítménnyel kell megtanulnom vezetni. Szerintem a historic mezőnyében az egyik legkevesebb ... legközelebb versenyezni?Amennyiben rendeződnek itthon a konfliktusok, és kiszámíthatóan és jó pályákon versenyezhetünk, akkor mindenképpen itthon is szeretnénk versenyezni. Ami fix, az az Alpi Orientali és a Mecsek Rally jövőre is.Kinek mondanátok köszönetet?A legnagyobb támogatást Deli Jánostól és Tinta Ádámtól, a Deli Motors Kft. csapatától kaptam, de nagyon sok segítséget kaptunk Wirtmann Feritől és Léhi Sanyi Bácsitól is. A legnagyobb szurkolóm a kislányom Eszter, persze Ő főleg csak a kupákat várja haza tőlem, de nagyon sokat jelent, amikor gondol rám. ... Mit kell tudnunk Kátai Tamásról, és a versenyzői múltjáról?Régóta ismerem Wirtmann Ferit és Schneer Lacit. Sokat beszélgettem velük a régi rally-ról. Ők voltak az első ösztönzőim, aztán Mekler Lacival elhatároztuk, hogy elkezdjük a versenyzést a Magyar Historic Rally Bajnokságban. Mostanában Sárdi Zoli navigál, akivel korábban „ellenfelek” voltunk az 1/100-as- és GPS challange versenyeken, de nagyon jól tudunk együtt dolgozni a rally-ban.És a gyönyörű autódról?Először Fiat 124 Abarth-tal versenyeztem, de éreztük, hogy nem lesz megfelelő nekem a magyar és olasz pályákra, így a Fiat 131 Abarth ... versenyzői múlttal rendelkező résztvevője vagyok.Ezelőtt versenyeztél már a Mecsekben?Igen, sőt a legtöbbet a Mecsekben versenyeztem. Nagyon szeretem a pályákat és a légkört. Sok emlék fűz ide… Itt versenyeztem először, itt estem ki technikai hiba miatt először, itt nyertem kupát először. A Historic tábora mindig kicsit más volt, jó barátságok köttettek itt.Milyen volt a versenyetek?Az első nap elgumiztuk magunkat, de legalább élveztük a pályát. Kétszer piruetteztünk, de tudtuk, hogy a mi hibánk, és nagyot nevettünk a rossz választáson. Második nap voltak váltó- és felfüggesztés problémáink, de ahol

    Rally

  • 2014.10.20. 11:37
    . Utólag jöttünk rá, hogy a tavalyi autónknak a sebességmérője lefelé csalt, úgyhogy most a lelkére kötöttem Tagai Tominak, akitől a Peugeot 207 S2000-est béreljük, hogy pontosan kalibrálják a műszert. Zsiros Gabikának egy kicsit szoros lesz a program. Ma még Turán Fricivel indul a Mecsek Ralin, és ahogy nézem, lesz csúszás. Valamikor éjszaka fog hazaérni, kicseréli a csomagját és gyakorlatilag indulhat is a reptérre, mert vasárnap hajnal hatkor indul a gépünk Milánóba, onnan megyünk tovább Svájcba. Vasárnap lehet felvenni az itinert, hétfőn, kedden van a pályabejárás. Szerdán egy gyalogosWaldviertel Rally Korzika Rali

    ORB, OMRB

  • 2014.10.03.
    következő futama, már csak le kellett nyomnunk az entert és neveztünk is. Inkább a Porec Rally-t választottuk, mint, hogy elmenjünk tesztelni. Egy teszt nem összehasonlítható egy versennyel, sokkal többet ad, mintha csak próbálgatnánk az autót.” Tehát a poreci verseny egy felkészülési állomás Maricsekék számára a Mecsek Rally előtt. Ennek megfelelően taktikus versenyzésre készülnek a hétvégi futamon. „Nem fogok kockáztatni, mert ez egy hosszú verseny és ezt kell szemelőt tartani. Erős, lendületes tempót fogok diktálni. Ha százalékban akarom kifejezni magam, akkor 90 % környékén szeretnék autózni. Ha ... kell változtatok dolgokon, a tréningen a tempós részeket ki fogjuk emelni, mert két hét múlva Mecsek Rally és számunkra az a futam az elsődleges. Amit mindig is mondani szoktam, hogy az adott verseny utolsó kilométerét is teljesíteni kell és abból lehet tovább építkezni.” www.maricsekteam.hu ... Kedves Partnerünk! A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal – Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán. A verseny központja az Isztriai - félsziget meseszép kikötővárosa, Porec. A két versenynap alatt 14 szakasz és 192 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Előzetesen a Croatia Rally nem szerepelt Kovács Antalék programjában, de a Budapest Rally törlése miatt lehetőségük nyílt elindulni a poreci futamon ... . „Elmarad a Budapest Rallye és gyorsan ezt a versenyt néztük ki helyette. Összességében egy nagy kihívás lesz, mindkettőnk számára, mert hosszú a futam és beletartozik a Europian Rally Trophy-ba, valamint a Közép európai Rallye Bajnokságba is. Biztos jó lesz! Szeretünk menni és Kassa után ez a lehetőség adódott. Szeretjük a horvátokat, ott még építgetik a ralit, szeretettel várnak mindenkit!” A pályákat illetően nincs sok tapasztalata a kaposvári pilótának, azt viszont biztosan tudja, hogy „fehér” aszfalton fognak száguldani, ami extra kihívást jelent, ha esik majd az eső. „Tavaly mentem az Opatia ... Rally-n és két szakasz most is bent van a programban, igaz most ellentétes irányban. Azt kell tudni, hogy ezek a szakaszok fent vannak a hegyekben és ilyenkor ősszel megállnak a felhők, szinte mindig esik az eső. Nagy valószínűséggel most is így lesz. El tudom képzelni, hogy lent a szervizparkban 26-27 °C lesz, fent a gyorsaságikon meg esős pályákon fogunk autózni. Ami tovább nehezíti majd a dolgunkat, hogy Porecben kettő tréningből lehet menni, mert az ERT-n ugyan azok a szabályok, mint az ERC-n. Mi csak a horvát bajnokságban indulunk, tehát az eredményünk nem számít majd bele az ERT-be, deMaricsek Racing Team Croatia Rally European Rally Trophy Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.09.29. 09:54
    rövidesen megoldódnak.Előttünk áll hazánk rallyesportjának egyik kiemelkedő rendezvénye, a Historic Európa-bajnoki futam, amelynek a 48. Mecsek Rallye ad otthont.Ezzel kapcsolatosan fontosnak tartom leszögezni, hogy a magyarországi historic sorozat és versenyzés, véleményem szerint olyan szintre érkezett, amely indokolttá teszi, egy önálló historic szakág életre hívását. Erre való tekintettel is kérem az érintett tagszervezeteket, hogy terjesszék elő javaslataikat, egy önálló historic szakág létrehozásával kapcsolatosan.Alapszabály módosító Közgyűlésünk tekintetében tájékoztatásul közlöm, hogy

    ORB, Rallye2

  • 2014.09.17. 20:47
    . Mecsek Rallye a következő cél, de ha véletlenül az osztrák bajnoki futamra (Rallye Waldviertel Challenge), ami murvás, kapnánk engedélyt az indulásra, akkor inkább azt választanánk, de lehet, hogy mindkettőn indulunk. Ember tervez, a szövetség engedélyez.Természetesen a legjobb felállásban: Baksai László - Nagy BélaKöszönettel tartozunk a szervizünknek a jól felkészített autóért, és örülünk, hogy Yokohama gumival versenyezhettünk.Támogatóink:Yokohama, Hungarovet Állatkórház, Baksai Kft., Nagy Béla EV., Bp 16 Morotsport, Szuper 20 Bt., Bodnár Motor, Joanna, Hotel Bara.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Baksai László - Nagy BélaLada 2107Kassa Rallye2014.09.06-07 Rallye&Racing MSEAz A6 Kategória  első, és az A osztályban második helyen végezetetek a 40. Kassa Rally-n.Öröm és boldogság kísérte versenyeteket, a rallylive.hu-n nyilatkozatából erre következtettem.

    Rally2

  • 2014.09.11. 09:37
    már nagyon vágytunk mindketten. Az utolsó két szakasz céljában Jani is mosolygott, ami remélem jót jelentett.Legközelebb hol indultok és milyen autóval?- Az ORB-ben hátralévő Budapest és a Mecsek Rally-n szeretnénk rajthoz állni. A szlovén Oktan Motorsport csapatával és autójával nagyon elégedettek vagyunk, ezért ha lehetőségeink engedni fogják, ezen nem is szeretnénk változtatni.   Köszönjük Támogatóink segítségét: Kvartis Kft., Palviscsák Trans Kft., Kurmai és társa Kft. Truckland Kft., Él-Pack Kft. Max Transport Kft., Midland Hungary Kft., Wise Tree Naturals Kft. Szenzortechnika Kft ... Német László - Szegő JánosCitroen C2 R2 MAXCrash-Men Team Kft40. Kassa Rallye2014.09-06-07Melyik gyors és miért tetszett nektek?- Mindegyik szakasz tetszett nekünk, de sajnos a szombati napon a 3. gyorsasági elején (Energy Oil) átmentünk egy belső íven lévő kövön, amit nem vettem észre és az eltörte a kormányösszekötőnket, így a szombati napot feladni kényszerültünk. Vasárnap azonban a szuper rally szabályok szerint folytatni tudtuk a versenyt. A változatos, technikás „Xiqio” pályát nagyon élveztük. Az Optima nevezetű városi szakasz, mennyire jött be nektek?- Reggeli bemelegítésnek nem volt ... örülünk. Ez volt a második versenyünk a Citroennel a Miskolc Rally-t követően, és bízunk benne, hogy ha megtaláljuk a számunkra és az adott pályákra megfelelő beállításokat, akkor képesek leszünk még egy picit gyorsabban menni vele.    Hol végeztetek a kategóriátokban?- A szuper rally szabályoknak megfelelően az első napon kihagyott szakaszok után 20 perc körüli időbüntetést kaptunk. Így már nem volt esélyünk behozni lemaradásunkat a kategóriában. Arra koncentráltunk, hogy nagyobb kockázatvállalás nélkül próbáljunk egyre gyorsabban közlekedni és ez azt hiszem sikerült is. Végül 3 Interjú Német László rallyversenyzővel, a 40. Kassa Rally után!A 40. Kassa volt a múlt hétvégén, ahol egy előkelő harmadik helyet szereztétek meg.Ez volt az első nemzetközi versenyetek?- Különös évforduló volt ez számunkra. 2007-ben a 33. Tempus Becep Kassa Rally-n indultunk és az volt az első közös versenyünk együtt Janival. Akkor Ladával mentünk és szép emlékeink vannak arról a versenyről. Reméljük, hogy „kapcsolatunk” túléli a bűvös 7. évet!

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2013.09.19.
    , és ki vitt a bűnbe titeket? Melykőtök mire emlékszik? Dani: Édesapánkkal rengeteget jártunk versenyekre, már teljesen kicsi korunk óta. Ő is imádja a rallyt, neki köszönhetünk mindent. Jelenleg is ő a legnagyobb támaszuk. Tehát mondhatni pár éves korunkban már benne voltunk a rally forgatagában. Donát: Olyan 4-5 évesek lehettünk, mikor először versenyre vitt minket édesapánk. A Mecsek Rally az egyik ilyen emlékem talán. A Ladák hangját már akkor is szerettem. Csak nem értettem miért, olyan a hangja a kocsinak, mintha tolatva menne. Azóta persze megértettem. Még a Dani autóját is kipróbáltam ... Dupla dinamit Vácon A Fábián Racing Team színeiben versenyzik a Fábián Dániel – Oláh Róbert páros, és a Fábián Donát – Treitl Tamás duó. A felállás egyszerű. Egy testvérpáros, akik mindketten a pilóta szerepét töltik be, mindketten a Lada mellett tették le a voksot, és ugyanazok az álmok hajtják őket. Rallyzni, rallyzni, rallyzni!!! Danival és Donáttal arról beszélgettem, hogy hol kezdődött ez az egész rally mizéria, mi a helyzet velük jelenleg, és mik a jövőbeni terveik. Először is bocsi srácok, de „szemtelenül fiatalok” vagytok még most is. Mégis mikor fertőződtetek meg a benzingőztőlIV. Peugeot PM Rally Fábián Racing Team Rally
  • 2013.08.22.
    Megfelelő tréning a Kassa és a Mecsek Rallyera DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A júniusi RTE futamon, a Salgó MIDEX Rallyen láthattuk utoljára a kifinomult formavilágú BMW Z4 M Coupet Lángi Attila és Toma József „Csimpike” kezei között. A Dynamic Rally Team versenyzői önként nullázták a Veszprém Rallyt, hiszen meg akarták óvni a versenygépet az autógyilkos murvától. A fiúknak így elég idejük volt arra, hogy kipihenjék magukat, és újult erővel vágjanak neki a bajnoki folytatásnak. Ehhez pedig kiváló felkészülési lehetőséget nyújt ... majd az augusztusi 24-25-ei Baranya Kupa. Lángi Attila: A szeptemberi Kassa Rallye előtt kicsit újra össze kellene barátkoznunk a BMW-vel, hiszen legutóbb a Salgó Rallyen ültünk benne – az viszont nem tegnap volt. Felkészülés szempontjából jó lett volna a múlt hétvégi, tatabányai RTE futam is, viszont a novemberi Mecsek Rallye miatt ideálisabb választás volt a mostani Baranya Kupa. Tavaly már elindultunk ennek a versenynek a keretein belül, a sprintesek mezőnyében, s már akkor nagyon meg is tetszettek az ottani pályák. Biztos vagyok tehát benne, hogy most is egy fantasztikus rendezvény részesei Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.10. 08:36
    Miskolc után irány a Salgó Rali, ismét láthatunk benneteket a gyönyörű Z4 M-el csapatni. Régi pilótaként, mesélnél az addigi emlékeidről a Salgó Rally-val kapcsolatban?- Először is régi pilótaként ez a második évem a "nagy újrakezdés" óta a rallyban. Régebben pedig soha nem jártam Salgó Rallyn versenyzőként, de nézőként többször megfordultam a pályák szélén. Még a mai napig megborzongok hogy a 90-es években micsoda hangulatú, versenyzőkből és főleg nézőkből óriási tábor volt ezeken a hihetetlen hangulatú versenyeken. Mondhatnám ha rally, akkor nekem a Salgó és a Mecsek jelentette aSalgó Rally BMW Z4

    Rally

  • 2013.05.08.
    Folytatnák a jó sorozatot MARICSEK RACING TEAM – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally Kovács Antal – Istovics Gergő, Mitsubishi Lancer Evo VI Egerben a 12-es kategória dobogójának legtetejére állhatott fel, s Miskolcra nézve sincs más célja a Maricsek Racing Team kaposvári versenyzőpárosának. Kovács Antal és Istovics Gergő nem számít új vendégnek a borsodi megyeszékhelyen, így bíznak benne, hogy tapasztalataik hozzásegítik őket ahhoz, hogy ismét a géposztály első helyére kormányozzák be a Mitsubishi Lancer Evo VI-ost. Kovács Antal: Az Eger Rally szerencsés befejezése után nagy várakozással ... beállításokon, illetve a lámpasort is kipróbálhattuk. Azt a váltóáttételt, ami Egerben nem bizonyult jó döntésnek, most módosítottuk, így abszolút felkészülten érkezünk majd meg Miskolcra. Istovics Gergő: Az izgalmakban gazdag 9. Eger Rally után élményekkel teli futam vár ránk Miskolcon is. Nagy várakozással tekintünk az éjszakai gyorsaságik elé, amiket én személy szerint nagyon kedvelek is, hiszen ezek a szakaszok adják az egész verseny sava-borsát. Úgy gondolom azonban, hogy egy kicsit átbillentünk a ló másik oldalára: többet megyünk majd Miskolcon éjszaka, mint nappal, és ez nem biztos, hogy szerencsés ... lesz. Sokkal nehezebb lesz így ellenőrizni, szervizelni a kocsit – de hát a versenyt úgy kell teljesíteni, ahogy azt kiírják. Mindenesetre aggodalomra nincs okunk, hiszen a tavalyi Mecsek Rallyn már belekóstoltunk az éjszakai menetelésbe, és ott nagyon jó időket is tudtunk autózni. Ha most ott folytathatnánk, ahol akkoriban Pécsett abbahagytuk, akkor nagyon meg lennénk elégedve a teljesítményünkkel. A Mitsubishi átesett a szükséges felújításokon, így például a szervizeseink kicserélték benne a difit, a váltót és az osztóművet is – a kocsin tehát nem fog múlni a jó szereplés. NagyEger Rallye Miskolc Rally Maricsek Racing Team Rally
Előző 5 / 9 Következő