Keresés

Találatok száma: 171
Előző 6 / 9 Következő
  • 2023.07.17. 14:51
    . Rally Internazionale del Casentino vett részt. Hogy sikerült azt a sok kanyart feldolgozni és visszadiktálni Attilának? Miként sikerült a verseny?- A verseny nagyon jó hangulatban telt. Sikerült egy pontos itinert írni, amit Attila, nagy tudással és tapasztalattal lediktált a gyorsasági szakaszokon, a pályabejáráson. Az autóban szombaton 50 fok volt, ami nagyon kifárasztott minket, de a nagy hőség ellenére, Kategória első és Mitropa Historic harmadik helyezést értünk el.Az 56. Mecsek ralin az ORB3 mezőnyében a Póczik Ákos - Nagy Dániel Lada 2105-el volt a leggyorsabb, a FiaSko SE ... kényszerültek.Volt azért olyan kategória is ahol szerencsét hozott a Női navigátor!- Igen, Szabó Zsolt és Polereczki Ramóna is részt vett a Suzukival Swift-el a Bakonya Rallye-n. Az autón a holtidőben fejlesztésre került egy fontos fődarab, végre megkapta a versenyváltót. Lendületből nem volt hiány, így a verseny végén elégedetten szállt ki a legénység az autóból és megérdemelten vehették át a díjkiosztón az RS4. kategória 3. helyezéséért járó díjakat a szervezőktől.  Pécsi Árkádban az 56. Mecsek Rally előtt, az egyesület színeiben induló Skoda Felicia Kit Car volt kiállítva. Milyen céllal is?- A Mecsek ... versenyzői közül. Pedig technikai gondok voltak bőven. - Abszolút 10. helyen teljesítették a csapattal, az 56. Mecsek Rallye-t. A versenyautók legjobb technikai feltételeit, és a verseny közben felmerülő hibákat kiküszöbölő szervizesek munkáján nagyon sok múlik. Minden gondot megoldottak, így Ákos és Dániel ORB3-ban a legjobb eredmény érte el az egyesület színeiben. Molnár Zoltán - Bakos István Citroën C2-vel teljesítette a Mecsek ralin, a rájuk mért gyorsokat. Hátsókerekesből frontosba mennyire volt nehéz átszokni? Miként is sikerült számukra a verseny?- Zolika eddig hátsókerék hajtású ... autóval versenyzett, mindig nagyon tempósan. Most viszont, egy elsőkerekes Citroen C2-re váltott. Gyorsan bele tanult az elsőkerék hajtásba, és egy kiemelkedően jó helyezést értek el Pistivel. Az abszolút harmadik helyért járó kupát hozták el a verseny végén.Zsebe Gábor és Sándor Norbert dobogóesélyesként vágtak neki az 56. Mecsek Ralinak. Mi történt, hogy nem találkoztunk velük a Széchenyi téren felállított célceremónián?- Az egyesület első sikeres párosa a Zsebe Gábor és navigátora, aki most is nagyon aktív versenyző. Ebben az évben sok műszaki problémával küszködnek. ORB2-ben a Mecseken csak ... összhang meg van. Számos FRT és Ádándi rallycross versenyen indultak, az autóverseny ranglétra lepéseit meg mászva. Hiába volt szintén női navigátora Hajdú Zolinak is, sajna ők sem értek célba. Náluk mi húzta keresztül a céldobogós vágyakat?- Hajdú Zoltán közel két év kihagyás után döntött úgy, hogy a Bakonyai Rally Sprinten elindul. Az autó a megszokott Lada 2101. Három és fél év után újra Salánki Jozipovics Timi navigálásával versenyeztek. Az abszolút harmadik, azaz előkelő helyen autózva, a harmadik gyorsasági szakasz előtt, egy generátor probléma miatt, sajnálatos módon kiállni

    Rally

  • 2023.07.03. 12:00
    56. Mecsek Rally – 2023.06.22.-24.Kronome Ákos – Pásztor TamásSkoda Fabia R2 – Andrew Motorsport Kft.Ákossal beszélgetek a túlélő túrának is beillő verseny után.Jól gondolom, hogy ha kupa nélkül is de, boldogan álltatok fel a Széchenyi Téren felállított céldobogón?-Igen, ez így van, a verseny előtt eldöntöttük Tamással, hogy nem foglalkozunk sem a sajátunk, sem mások idejével, csak az autó megismerésére, beállítására szánjuk ezt a versenyt. A Skoda a pályabejárás előtti napon lett kész, tényleg egy métert sem mentünk vele. Minden megtett kilométer nagyon kellett, semmit sem A Kronome - Pásztor ralipáros, boldogan haladt át a Széchenyi Téren felállított céldobogón az 56. Mecsek Ralin.

    Rally

  • 2023.06.29. 12:12
    Szivák Zoltán - Szivák Ádám Škoda Fabia R2 Squadra Corse Alfa Romeo Ungheria 56. Mecsek Rally - 2023.06.22-24.Zoltánnal a bal1-el beszélgetek. 14 RC4 kategóriás autó indult a versenyen, ha jól láttam rajtatok boldogan álltatok fel a szombat délutáni céldobogóra.- Jól láttad, nagyon boldogok voltunk! Nagy falatnak ígérkezett a Mecsek Rally, és úgy álltunk hozzá, hogy végig kell mennünk mert akkor ez egy jó nagy tapasztalat szerző verseny lesz, mert a Rally Hungaryt nem számolva ez a leghosszabb verseny, és a legjobb pályákon zajlik. Ádámnak ez volt a harmadik elsőosztályos Népes mezőnyben karcmentesen hozta be a Škoda Fabia R2-t az apa-fia ralipáros a túlélő túrává alakult Mecsek ralin.

    Rally ORC

  • 2022.07.21. 19:34
    ?- Elsősorban verseny kilométereket szerettünk volna gyűjteni olyan gyorsasági szakaszokon, amiket ismerünk egy kicsit. Célunk elindulni idén a Rally Legenden San Marino-ban. Ahhoz, hogy ott felhőtlenül jól érezzük magunkat szükséges, hogy ne teljesen háttal üljünk majd a kormánynak, hiszen akkor lesz a legélvezetesebb számunkra. Szeretném megköszönni a csapatnak Temesi Rolandnak, Novák Tamás „Fonák”-nak, Szép Gábornak és nem utolsó, hanem inkább elsősorban Lepold Daninak az áldozatos munkát, hogy egy jól felkészített gyönyörű autóval állhattunk rajthoz. Szenzációsan megszervezett Mecsek rallye-t A Köbli Károly -  Szilágyi Mihály ralipáros egy Škoda Felicia Kitcar fedélzetén vágott neki a  55. Fenstherm Kontakt Mecsek Rallye-nak.

    Rally

  • 2021.08.05. 22:40
    Tamással, a pilótával készült interjúnkat olvashatják.Nyolc gyors vár rád és Halász Szabó Anettára a ZEG Rally Show-n. Utolsó versenyetek óta mit fejlesztettél a Moszkvicson?- A 2019-es Mecsek Rallye volt az utolsó, amin indultunk még a covid előtt. Ez életem legjobban sikerült versenye, Historic EB, remekül ment az autó, B-s Posche-t is vertünk abszolútban, azt hiszem nyolcadikok lettünk a huszonpárból, tényleg parádés volt a szereplésünk, és időjárás is velünk volt. Visszatérve a kérdésedre, hogy mit fejlesztettünk azóta, arra az az egyszerű válaszom, hogy semmit, örülünk, ha majdnem két év ... kihagyás után hozzuk azt a szintet, mint előtte.Két különböző szakaszon - ZALAZONE, és Zalaegerszeg belvárosában lesznek kialakítva a gyorsok. Melyiket és miért várod jobban?- Nem ismerem a gyorsokat, a belváros pályákat imádom. Itt kell, hogy szórakoztassuk a nézőket! Mindent meg fogunk tenni a látványos autózásért, próbálunk majd törleszteni Zalaegerszeg Városának, amiért megrendezi ezt a szuper dzsemborit.Ezt a versenyt, ha jól sejtem a Barum rallyra való felkészülésnek szánod? - Igen az 50. Barum Star Rally-ra készülünk, már neveztünk és el is fogadták a nevezést. Három napos nagyon komoly Igazi Historic kuriózumot láthatnak a ZEG Rally Show-ra kilátogató autósportot szeretők, ugyanis Nagy Tamás leporolta az idén 57 éves Moszkvics 403-t.

    Rally Show

  • 2021.06.25. 11:35
    A Gulf Racing Hungary párosának nem úgy alakult eddig az idei esztendő, ahogy év elején eltervezték. Igazából már minden megtörtént az előző futamokon Velenczei Ádámékkal, ami csak megtörténhet egy versenyzőpárossal, de ez így három versenyre kicsit már sok volt a pilótának. Ádám nem olyan típus, aki elkeseredik és feladja, még inkább doppingolja az, hogy nem ott állnak a bajnoki pontversenyben, ahol a tudásuk alapján állnia kellene a tavalyi értékelésben negyedik helyen záró pilótának.A Topp-Cars Rally Team által felkészített SKODA Fabia Rally2 Evo versenyautóval most is teszteltek a futam ... ! Ha az időink úgy kívánják, kockáztatni is kell! Harcolni fogunk! Nem pontokat csipegetni jöttünk, hanem ott kell lennünk a céldobogón!” – fogalmazta meg egyértelműen a hétvége feladatait a fiatal pilóta.Az 54. Mecsek Rallye péntek délután rajtceremóniával veszi kezdetét, majd egy esti szakasszal zárják az első napot, aztán szombaton 9 gyorsasági után a céldobogón várják a győzteseket.A verseny hivatalos honlapja: https://mecsekrallye.com/A csapat partnerei:Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K Ezekkel a tiszta, egyértelmű gondolatokkal vág neki a szezon negyedik bajnoki futamának a Velenczei Ádám, Igor Bacigál duó. Az előző versenyen, a pilóta hazai versenyének számító Salgó Rally-n egy technikai hiba állította meg őket, így most nem a pontokat kell számolgatniuk, hanem menniük kell előre az 54. Mecsek Rallye-n, ha úgy van, akár kockáztatva is…
  • 2021.06.25. 11:26
    felvételekkel készültek Madsék és a pályabejárás előtt már úgy nyilatkozott a pilóta, hogy biztosan jobban fognak tetszeni neki ezek a szakaszok a legutóbbi egri gyorsaságiknál. „Jó érzéseink vannak a futam előtt. Nagyon klasszak ezek a pályák a videók alapján. Jól sikerült a teszt, a Tagai Racing Technology csapatával jó hangulatban tudunk együtt dolgozni.”Az 54. Mecsek Rallye nem csak hazai bajnoki futam, hanem a Historic Eb és a nemzetközi Mitropa Rally Cup része is. Ennek megfelelően a legmodernebb raliautók mellett klasszikusnak számító versenyautókat és nemzetközi pilótákat is láthatnak Pécsett az ... érdeklődők. A programban csütörtökön pályabejárás, pénteken rajtceremónia és egy esti gyorsasági szakasz szerepel, majd szombaton kilenc gyorsaságit teljesítve Pécs belvárosában, a Széchenyi téren állítják fel a céldobogót.A Citroën Rally Team Hungary versenyzőpárosát lenyűgözte a mediterrán jellegű megyeszékhely belvárosa. „Micsoda gyönyörű hely ez! Már most szeretjük Pécset! Úgy érzem, nagyon jó hétvége vár ránk itt!” – mondta Mads.A csapat aláírókártyákkal és poszterekkel várja a rajongókat a futam alatt a pécsi EXPO Centerben felállított szervizparkban és mindenkinek jó szurkolást kíván a pályák ... mellett!A csapat partnerei:C Automobil Import Kft., Tagai Racing Technology, PIRELLI, Citroën Racing, Autószöv Gyöngyös#C3Rally2Family #CRTHkiadja: Dudás Endre, a Citroën Rally Team Hungary sajtófelelőse Az Az idei év eddigi legforróbb hétvégjén rendezik meg a tradícionális pécsi versenyt, a Mecsek Rallye-t, ahol az előző bajnoki futamot egy világbajnoki pontszerzés miatt kihagyni kényszerülő Mads Østberg és navigátora, Torstein Eriksen folytatja a szereplését a Magyar Rally Bajnokságban. A Citroën Rally Team Hungary párosa számára, mint minden magyar versenyen, itt is újdonság minden, de a népszerű norvég pilóta nagyon jól érzi magát és örül, hogy újra magyar közönség előtt versenyezhet.
  • 2018.11.07. 19:53
    is izgatottan várjuk, nagyon kíváncsiak vagyunk a városi gyorsasági lebonyolítására és megszervezésére. A Salgó Rallyen is volt egy városi gyorsasági, oda rengeteg néző látogatott ki, remélem a belvárosi száguldás itt is sokakat vonz majd.Szombaton nekivágtok a Zemplén hegység rally szakaszainak, melyek (Bózsva, Telkibánya, Abaújvár, Kéked, Füzér, Erdőbénye, Aranyospuszta, Mád) települések környékén várhatóak. Mi lesz a taktikátok? - Sajnos még a mai napig nem tudni milyen pályára számíthatunk. Mindenesetre rengeteget fogunk menni, több mint 200 verseny km vár ránk. Mivel November közepén ... lesz szép számmal.Végezetül Menyire is fogjátok nyomni a gázt, mi a cél ezen a versenyen?  - Konkrét cél nincsen kitűzve, a helyzet  ugyanaz, mint a Mecsek Rallye-n... tapasztalat, tapasztalat és tapasztalatgyűjtés. Abban szinte biztos vagyok, hogy érhet minket olyan szituáció, amire nem számítunk. Ki merem jelenteni, hogy talán ez lesz a legnehezebb verseny a szezonban. Óvatosan próbálunk ismerkedni a zempléni pályákkal úgy, hogy egy kis tempót is szeretnénk belecsempészni a versenyhétvégénkbe. Vasárnap este már okosabbak leszünk. Mindenesetre rettentően várjuk a A rally első osztály 2018-as utolsó megmérettetésének ideje 2018.11.09-11, helye Nyíregyháza-Zemplén.

    Rally

  • 2017.12.25. 20:56
    Rég láttunk már rally versenyeken, most viszont megtörik a jég, ugyanis a Szilveszter Rallyn újra tűzállóban láthatunk. Mielőtt erről kérdeznélek, mesélnél az eddigi autósportos életedről?- 1991-ben kezdtem túrában navigátorként Hadik Andris mellett, széria Trabanttal.  Első pillanattól amikor vezettem, el sem tudtam mást képzelni mint a ralit. Időre mentem a Bükkben szakaszokat, még jogsi nélkül, aztán rájöttem, hogy létezik egy ilyen sport. Papp Gyuri jogosítványával mentem ’91-ben, mert én csak ‘92-től kaphattam. 16 éves voltam. Utána ’92-ben már felváltva navigáltunk egymásnak Hadik ... Andrással. Szinte mindent nyertünk, zsigulisokat vertünk Trabanttal. Aztán még ebben az évben jött a Rali II. osztály. Sziklai Tibi biztatott, hogy ott a helyem, helyünk. Mecsek Rali tréningen felborultam, aztán emiatt lekéstem a minimuvizsgát, és nem engedtek rajthoz állni. Szörnyű érzés volt, azt hittem belepusztulok az éjszakai lakatolás, és mindent megmozgatás után ekkorát koppanni. Ez volt rögtön az első nagy tanulás. “Ha most ezt itt így folytatom, akkor ez egy könyv lesz, inkább rövidre fogom, egyszer úgyis megírok mindent, szeretek erről írni, beszélgetni.”Nehéz lenne minden nevet felsorolni ... ralizást. A 2017-es Szilveszter Rallyn egy Honda Civic Type R versenyautó pilóta ülésében láthatunk ismét. Honnan jött a gondolat, hogy ismét versenyautóba ülj és ki fog neked navigálni?- 2006-tól csak hobby jelleggel versenyeztem, olyan autókkal amik érdekesek voltak számomra, vagy épp olyan helyeken amelyek kimaradtak, vagy nagy kihívások egy ralisnak, pl Jänner rally, vagy Scneebergland rally, stb., tehát teljesen nem hagytam abba sosem ,és most sem mondanám azt szívesen, hogy ez egy visszatérés. Három éve próbálok visszajönni komolyabban. Bevallom nagyon nehéz. Nem csak az idő hiánya miatt. Az ... Rally-n!Fotók forrása: Markovics György - Hajósi Miklós - Beszélgetés Markovics Gyurival a múltról, a jelenről és a közeljövőről a 19. Szilveszter Rally előtt.

    Rally

  • 2016.10.25. 16:16
    SOLID Racing Team – 50. Mecsek Rally 2016 - 2016. 10. 07-09.Merencsics Árpád - Szemmelroth Anetta, Suzuki Swift Gti MK1 Sajnos a versenyt egy hétvégén rendezték a Rally Legend-el, így valamiről le kellett mondani a másik javára. Így a jubileumi Mecsek Rallye-ra esett a választásunk.A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, és úgy éreztük, tudunk gyorsan menni mindkét verseny nap.Első nap a nappali gyorsaságikon kerestük a tempónkat, és sikerült is megtalálni, viszont az esti gyorsokon a lámpasorral nem láttam annyit, amennyit szerettem volna. Ennek meg is lett az eredménye a nap végére ... kipihenve kezdte a szakaszt.Az első körben minden jól ment, jól szólt a kocsi, egy rossz hangja se volt. A rajtnál lévő elágazás után viszont a kigyorsításnál egyszer csak felpörgött a motor, és megállt.Sajnálom hogy ez történt, hiszen olyan jó volt a hangulat, és a tempónk is, hogy nem akartam abbahagyni csak úgy. De sajnos muszáj volt.Összességében jó verseny volt amíg mentünk, az autót egyenlőre félre raktuk, mert máson is dolgozunk. Tudom van még egy Ózd Rally, de oda nem tudunk sajnos elmenni.Szeretném megköszönni Szemmelroth Anettának az egész éves munkáját, és hogy ilyen szép eredményt tudtunk Nagy lendülettel készültünk a Mecsek Rallye-ra, hiszen volt arra is esélyünk, hogy a kategória bajnoki cím mellett esetleg az abszolút bajnoki címet is elnyerhetjük.

    Historic, Rally

  • 2016.10.23. 11:14
    sajnos előfordul ilyen.A legjobban az első versenynap sötétben megtartott versenykilométereit élveztük, valamint a másnapi álom gyorsaságiként emlegetett orfűi 22 km-es szakaszt.Nagyon hálás pécsi szurkolótábor gondoskodott a jó hangulatról a pályák szélén, élmény volt előttük autózni. Levente kiváló navigátori munkát végzett és élvezte a hátsókerék hajtást a Honda után. Most egy kis pihenő következik a Szilveszter Rally-ig és ott újra támadunk.Köszönjük a szervizeseink munkáját és a Solid Racing Team segítségét - tette hozzá Gyenes AndrásNagy örömömre szolgált, hogy ezt a Jubileumi Mecsek Rally-t ... SOLID Racing Team – 50. Mecsek Rallye 2016.10.07-08.Gyenes András - Horváth Levente, VAZ 2101 Egy nagyon jól szervezett, pörgős, változatos körülményekkel teli versenyen vagyunk túl új navigátorommal.Az összeszokással az első méterek után látszott, hogy nem lesz gond. Így is lett, sőt egy kiváló versenyt tudhatunk magunkénak leszámítva a 12. gyorsasági szakaszt, ahol a Lada differenciálműve megadta magát, így feladni kényszerültünk a megmérettetést.Elszóltam magam, amikor azt mondtam a szakaszok közti szervizben, hogy a fék elmelegedésén kívül semmi baja az autónak. Technikai sport lévén A SOLID Racing Team Ladás versenyzője Gyenes András új navigátorral támadt a jubileumi Mecsek Rallyn. A csapatmunkával semmi gond nem akadt, ugyan ez azonban az autóról nem mondható el. Az álomszerű hétvégének egy lefogazott differenciálmű tett keresztbe.

    Historic

  • 2015.10.23.
    Nem felhőtlen az örömük Az idei szezonzáró Mecsek Rally sokak számára nem azt hozta, mint amit vártak. Igaz, hogy Jánosa Ákos és Brunekker Árpád három kupával távozott, mégsem zárták szívűkbe ezt a futamot. Az Abszolút 5., az A csoport 3., és az A6-os kategória 2. helyével gazdagodtak, mégsem érzik azt, amit kellene. „Amiért mentünk, azt összehoztuk. De nem azt érzem, mint általában egy jó verseny után. Azért hiányzik, hogy nem tudtam 100%-on menni, bár ez volt a helyes döntés. Az év végére viszont valamelyest sikerült megtanulni, hogy vannak helyzetek, mikor többet ér a célba érés és a ... pontok száma, mint hogy kockáztassunk feleslegesen. A hétvége tanulsága, hogy régi gumival nem szabad nekivágni ilyen időjárási és egyéb viszontagságok mellett hasonló futamnak. Biztosan nagyon fogok örülni, mikor átvehetem a 3. helyért járó kupát az abszolútban, de most nem érzem azt, hogy hűdejó volt ez a Mecsek Rally. Nem volt jó verseny. Hiába végeztünk jó helyen, azért kettős érzése van az embernek. Nem tudjuk, hogy fog alakulni jövőre a Rally2, mert lehetne egy jó bajnokság is, de jelenleg minden olyan bizonytalan. Ez senkinek sem jó. Sajnáljuk azokat a versenyzőtársainkat, akik feleannyit ... sem autózhattak, mint mi. Valószínűleg hasonlóan éreznénk, ha úgy jártunk volna, mint sokan. Az idei évet nagyjából ezzel a futammal be is fejeztük. Persze ott lesz még a Szilveszter Rally, ami elmaradhatatlan számunkra, de az már más tészta, mint a bajnokság.” – mondta Ákos. A Mecsek Rally tökéletes bizonyítéka annak, hogy valami nagyon nem jól működik a raliban. Itt van két srác, akik jó helyen végeztek, mind a pécsi versenyen, mind a bajnokságban, mégsem felhőtlen az örömük. Ez igencsak elgondolkodtató. „Sokat dolgoztunk a pécsi futamon, de a körülményekhez képest mondhatom talán azt, hogy ... tekercsben; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Kamiker Kft. Nyomda; Kállai Group Kft. - Építőipari kivitelezés; Andrásevits Zoltán Egyéni Vállalkozó – FACSEMETÉS; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; Automobile France Kft. Francia autóbontó; Cafe del Mar – Automata szolárium; HK Trans Kft,; V-System Tam – Informatika; SRT – Speed Rally Team; ECS HUNGARY KFT – Építőipari kivitelezés; Szöveg: Tiba Anita Fotó: Rally Feeling Tiba Anita Rallye2
  • 2015.03.15. 09:24
    végeznünk. Kivéve a Mecsek Rallye-t, ahol technikai probléma miatt fel kellett adnunk a versenyt, tehát ismét nulláztunk. Ezen a hibán aztán el is úszott az abszolút bajnoki címünk. Év végén így abszolút harmadikak lettünk, a kategóriánkat pedig megnyertük. Összességében felemás érzelmekkel zártuk le az évet, hiszen rosszul kezdődött, aztán egész jó volt, de egy kis hiba végül alaposan keresztbe tett nekünk.Racing.hu: Mit fejlesztettetek, javítottatok, cseréltetek az autón, télen?Váradi György: Idén marad a tavalyi konstrukció. Csak, ami elhasználódott azt cseréljük ki. Már csak az apróbb munkálatokHistoric Rally historic Laboncz László Váradi György Mercis Eger Rallye
  • 2014.11.05. 18:30
    . Elengedtük ezt a bajnokságot, mert amikor a Mecsekben előjött a motor probléma, még végig tudtunk volna menni, de ott úgy döntöttünk, hogy ezért a bajnokságért annyira nem kapaszkodunk. Ettől függetlenül a Waldviertel Rally-n a kategóriagyőzelmet szeretnénk megszerezni!Csütörtökön Ausztriában tesztelünk, reméljük sikerül jól beállítani az autót. Pénteken pályabejárás, ahol igyekszünk egy pontos itinert készíteni, szombaton pedig verseny. Röviden ez vár ránk a hétvégén. „Maricsek Miklós a Mecsek Rallye után visszaül a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO 6/9-be és ezúttal Magyar Gábor diktálja az ... „Matematikai esélyünk van arra, hogy megnyerjük a bajnokságot, de nehéz a helyzetünk. Nyilván nem feltartott kézzel megyünk Ausztriába, megteszünk érte mindent, hogy jó helyen végezzünk. Gondolom Matics Miska a bajnokságot szem előtt tartva fog autózni, de bárkinek lehet technikai problémája, bárki hibázhat, nekünk ott kell lennünk és ki kell használnunk a kínálkozó lehetőséget. Rongits Attila lehet a fekete ló, ő az, aki meglepetést okozhat. Helyzeti előnyben lesz velünk szemben, hisz minden évben indul a Waldviertel Rally-n és azon túl, hogy nagyon gyors, jobban ismeri az ottani pályákat ... , mint mi. Az osztrák szakaszok hasonlóak, mint a Bükfürdő Rallye pályái. Minőségre szinte ugyan olyanok, de az ausztriai szakaszok jóval technikásabbak, kanyargósabbak. Nem adjuk könnyen magunkat, annyit ígérhetek! Az autó jó, bízunk benne, hogy hibamentesen teljesítjük ezt a versenyt és tudunk egy jót autózni.”Kovács Antal és Istovics Gergő 2007-ben már indult a Waldviertel Rally-n, igaz akkor nem ezek a szakaszok szerepeltek a verseny programjában. A legutóbbi két bajnoki nem úgy sikerült a kaposvári kettős számára, ahogy azt eltervezték, így, végre szeretnének egy gondmentes versenyt ... itinert a kaposvári pilótának. „Alig várom ezt a versenyt, mert a horvátországi Porecben is csak kettőt lehetett menni a pályákon, akár csak a Waldviertel Rally-n, és kíváncsian várom, hogy az ottani tapasztalatainkat, azt, hogy egy felírásból és egy ellenőrzésből írunk fel egy gyorsaságit, mennyire tudjuk kamatoztatni. Ausztriában már régen versenyeztem, kíváncsian várom ezeket az új szakaszokat.Ha viccelődünk vele, akkor azt mondhatom, hogy van külön navigátorom aszfaltra és külön murvára. Most a murva navigátorommal megyek, de félretéve a tréfát, kellemes volt Szabolccsal versenyezni remélem A hétvégi Waldviertel Rally-val véget ér a 2014-es Országos Rallye Bajnokság. Az ausztriai szezonzárón négy egység képviseli a Maricsek Racing Team-et. A Grafenegg és Krems központú versenyen hét szakasz és 118 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre.Az Osváth Péter - Farnadi Ágnes kettős a 3-as géposztály második helyéről várja a mindent eldöntő, utolsó fordulót. A balatonfüredi pilóta lemaradása 4 pont a kategóriát vezető Matics Mihállyal szemben:

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2014.10.01. 08:22
    a Mecsek Rally előtt. Ennek megfelelően taktikus versenyzésre készülnek a hétvégi futamon.„Nem fogok kockáztatni, mert ez egy hosszú verseny és ezt kell szemelőt tartani. Erős, lendületes tempót fogok diktálni. Ha százalékban akarom kifejezni magam, akkor 90 % környékén szeretnék autózni. Ha kell változtatok dolgokon, a tréningen a tempós részeket ki fogjuk emelni, mert két hét múlva Mecsek Rally és számunkra az a futam az elsődleges. Amit mindig is mondani szoktam, hogy az adott verseny utolsó kilométerét is teljesíteni kell és abból lehet tovább építkezni.”www.maricsekteam.hu  ... A verseny központja az Isztriai - félsziget meseszép kikötővárosa, Porec. A két versenynap alatt 14 szakasz és 192 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre.Előzetesen a Croatia Rally nem szerepelt Kovács Antalék programjában, de a Budapest Rally törlése miatt lehetőségük nyílt elindulni a poreci futamon.„Elmarad a Budapest Rallye és gyorsan ezt a versenyt néztük ki helyette. Összességében egy nagy kihívás lesz, mindkettőnk számára, mert hosszú a futam és beletartozik a Europian Rally Trophy-ba, valamint a Közép európai Rallye Bajnokságba is. Biztos jó lesz! Szeretünk menni és Kassa után ez a ... lehetőség adódott. Szeretjük a horvátokat, ott még építgetik a ralit, szeretettel várnak mindenkit!”A pályákat illetően nincs sok tapasztalata a kaposvári pilótának, azt viszont biztosan tudja, hogy „fehér” aszfalton fognak száguldani, ami extra kihívást jelent, ha esik majd az eső.„Tavaly mentem az Opatia Rally-n és két szakasz most is bent van a programban, igaz most ellentétes irányban. Azt kell tudni, hogy ezek a szakaszok fent vannak a hegyekben és ilyenkor ősszel megállnak a felhők, szinte mindig esik az eső. Nagy valószínűséggel most is így lesz. El tudom képzelni, hogy lent a szervizparkban 26 ... -27 °C lesz, fent a gyorsaságikon meg esős pályákon fogunk autózni. Ami tovább nehezíti majd a dolgunkat, hogy Porecben kettő tréningből lehet menni, mert az ERT-n ugyan azok a szabályok, mint az ERC-n. Mi csak a horvát bajnokságban indulunk, tehát az eredményünk nem számít majd bele az ERT-be, de elnézve a mezőnyt, reális lehet egy 3.-5. hely. Opátián tavaly egy defekt miatt az utolsó előtti szakaszon buktuk el az abszolút első helyet, ezért szerintem a top 5 egy reális elképzelés számunkra.”A Croatia Rally már a második horvát futam lesz az idei évben, amin Maricsek Miklós is rajthoz áll ... .„Mivel a Budapest Rallyt törölték, ezért megbarátkoztunk ezzel a poreci versennyel. Elég hosszú, a gyorsasági szakaszok ősztávja 192 km. Szemelőt tartottuk azt is, hogy ha elmarad a Budapest Rally, akkor máshol tudjunk menni, ezért mikor kiderült, hogy valóban nem lesz megtartva az ORB soron következő futama, már csak le kellett nyomnunk az entert és neveztünk is. Inkább a Porec Rally-t választottuk, mint, hogy elmenjünk tesztelni. Egy teszt nem összehasonlítható egy versennyel, sokkal többet ad, mintha csak próbálgatnánk az autót.”Tehát a poreci verseny egy felkészülési állomás Maricsekék számára A hétvégi, 41. Croatia Rally-n két párossal képviselteti magát a Maricsek Racing Team. A Kovács Antal - Istovics Gergő és a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettősök is részt vesznek a horvát bajnokság negyedik és az European Rally Trophy soron következő állomásán.

    Horvát Bajnokság

  • 2013.12.06. 19:32
    . A fiúk a 2012-es Szilveszter Rally-n már versenyeztek együtt, és akárcsak tavaly, úgy idén is az az elsődleges, hogy jól érezzék magukat az autóban, céluk, hogy teljesítsék a futamot.  Szvatek Zsolt:- Három éve mindig indulok a Mikulás Rally-n, nekem nagyon tetszik ez a verseny. Mindig is nagy vágyam volt, mikor még nem versenyeztem, hogy egyszer itt elindulhassak. Most pedig negyedszer adatik meg, hogy Veszprém környékén versenyezzek. Imádok murván menni, sajnos a Sprint Bajnokságban az idei évben kevesebb lett a verseny, mert kivették a murvás futamot. Ez az igazi rali, mikor az ... ember csúszkál az autóval, nagyon jó érzést ad!Lesz jó gumink, ha nem esik a hó, illetve nem lesz tükör jég. Két fajta abroncsunk van, kipróbáljuk, hogy melyik lesz a jobb. Számomra ez még mindig a kilométergyűjtésről szól, meg az élvezetről is, de természetesen nézzük majd az időket. Van még hova fejlődnünk, nagyon jó mezőny jött össze! Mindenképpen szeretnénk jól szerepelni.Az autónk N-es, 33-as szűkítővel fogunk menni, amivel a Mecsek Rallye-n versenyeztünk. Ez tényleg egy N-es autó, bárhol a világon N-esként megfelelne. Arról kaphatunk egy reális képet, hogy akik már régóta mennek első ... osztályban, azokhoz képest, hol helyezkedünk el a mezőnyben. Csak erről szólhat számunkra az idei Mikulás Rally.Idén teljesen újak lesznek a pályák, én ezeken a szakaszokon még szerintem egy centit nem mentem. Teljesen az itinerre kell majd hagyatkoznom, ami megint csak hátrány számomra, mert az nagy előny, ha az ember olyan pályán versenyez, amin előzőleg már ment versenyautóval. Nekem legalábbis sokat számít. Tavaly Szilveszter Rally-n Szabi jól diktált, úgyhogy ezzel szerintem nem lesz probléma. Megyünk majd itinerből és meglátjuk, hogy ez mire lesz elég, a rali végül is erről szól.Pénteken ... tesztelünk, kipróbáljuk a gumikat. A Szabolcs, illetve a Rally Napló jóvoltából lesz négy Reiger gátlónk, aminek nagyon örülök, és ezt külön köszönöm nekik. Az autó jó lesz, a cél, hogy az élvezet meglegyen és, hogy célba érjünk!Kovács Szabolcs:- Legalább akkora várakozással tekintek a mostani Mikulás Rally elé, mint a tavalyi Szilveszter Rally-ra. Várom már, hogy mehessünk!Nagyon szeretem a Mikulás Rally-t, itt mindig sokkal lazább, oldottabb a hangulat. Talán azért, mert közeleg az év vége és mindenki kicsit „ünnepibb” hangulatban van, vagy talán csak azért, mert nincs különösebb tétje a A 2013-as Rallye Sprint Bajnokság harmadik helyezettje Szvatek Zsolt, és a Rally Napló riportere, Kovács Szabolcs közösen vág neki az idei Mikulás Rally-nak

    Mikulás Rallye

  • 2013.10.30. 14:34
    rossz, kezdtem jól érezni magam az autóban.  Régen versenyeztem a Hondával, de kezdtem visszaszokni az autóhoz. A második szakasz egy hosszabb körgyorsasági volt. Kezdtünk egyre jobban belemelegedni a versenyzésbe, amikor hirtelen az autó átállt vészprogramba és nem engedte a fordulatszámot 3000 fölé. Mivel  ezt a pályán nem tudtuk orvosolni, ezért kiálltunk  a versenyből. Ha jól tudom a Mecsek Rally is tervben van még az idén. Addigra kiderítitek, hogy mi is történt a Hondával?- Igen, szeretnénk indulni a Mecsek Rally-n, de ez attól is függ ,hogy a kedvesem megszüli-e addig az Juhász Csaba - Bencs GáborCar Tools Kft - Honda Civic Type RJuhász Csaba autóversenyzőt kérdem, a hétvégi Németországi Mitropa Rally Kupa után.A Mitropa Rally Cup utolsó futamát, Németországban rendezték meg Passau mellett. Most Bencs Gábor navigálásával vágtál neki.

    ADAC 3-Städte-Rallye

  • 2013.10.08.
    Az ezüstöket kell aranyra váltani A szezon elején aratott két futamgyőzelmet követően, az utóbbi időszakban két ezüstérmet szerzett az Országos Rally Bajnokságban Kazár Miklós és Szőke Tamás. Szeptemberben Kassán, a múlt hétvégén pedig a Budapest Rallyn végeztek a második helyen. Az összesítés szempontjából azonban nagyon sokat érnek ezek a dobogós pozíciók. A szezonzáró Mecsek Rally előtt ugyanis a Maximmun Racing Team párosa ötről kilenc pontra növelte az előnyét, ami ilyen kiélezett csatában már-már jelentősnek mondható. - Nagyon sok minden történt ezen a versenyen, néhány mondatban ... bajnokságban. Ez a kilenc pont jó alapot jelent Pécs előtt. Nem nekünk kell kockáztatni, ugyanúgy tesszük majd a dolgunkat, mint ahogy eddig. Boldogok vagyunk, mert úgy tűnik, hogy minden egyben van. Remélem a Mecsekben nagyot pezsgőzhetünk. A Budapest Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás 3. Bútor Róbert, Tagai Róbert 4. Herczig Norbert, Bacigal Igor 5. Matics Mihály, Rubóczky Attila 6. Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária (Ford Focus WRC) 57:28,7 (Citroen Xsara WRC) +2:10, 7 (Peugeot 207 S2000) +2:39,3 (Skoda Fabia S2000) +3:08,9 (Mitsubishi ... nehéz lenne összefoglalni - értékelt a Budapest Rally után a címvédő Kazár Miki. - Óvatosan kezdtünk, majd egy bukkanón Tomi megütötte a hátát. Kicsit aggódtunk, hogy egyáltalán tudja-e folytatni, de szerencsére összeszedte magát. Fontos volt, mert ezúttal a navigátoromra óriási feladat hárult. Az ismeretlen szakaszokon csak a precízen felírt itinerre, és a társamra számíthattam. A hatos gyorsaságiig vonatoztunk Turánék és Herczigék mögött, amikor kaptunk egy defektet, így jöttünk le a pálya második felén. Ekkor nagyon távolinak tűnt az ezüst, mert sok-sok értékes másodpercet hagytunk bent. Nem ... sokkal ezután viszont azt láttuk, hogy Igorék is hasonlóan jártak, mint mi. Az ő veszteségük még nagyobb volt, Fortuna ezúttal fogta a kezünket. A végén csak arra figyeltünk, hogy ne hibázzunk, és ezeken a veszélyes pályákon simán behozzuk a Xsara WRC-t. Sikerült, így elégedettek lehetünk az ötödik futam után. Kazár Miki és Szőke Tomi a Budapest Rally előtt már megfogalmazta a terveket. A legfontosabb az volt, hogy ne hibázzanak, célba érjenek, és növelni tudják az előnyüket. Ezeknek a saját magunknak támasztott elvárásoknak maximálisan eleget tettek, ezért jó hangulatban, mosolyogva zárhatták a ... , hanem az éves összetettet. Ennek szellemében fogunk autózni a szezonzárón. Az ötödik verseny után tehát Kazár Miki és Szőke Tomi kilenc ponttal vezet Herczigék előtt. November második hétvégéjén a tradicionális Mecsek Ralin folytatódik és egyben zárul a két páros külön párharca. - Már most sem bíztunk semmit a véletlenre, hiszen az olasz csapat két autót hozott Budapestre. Műszaki szempontból maximálisan föl voltunk készülve - folytatta Kazár Miki. - Egy nyekkenés sem volt a kocsin, minden óramű pontossággal működött. Tomi is nagyon profin navigált, és egy kicsit levegőhöz jutottunk a Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.09.27.
    . helyen tudtunk végezni. Idén talán még egy Mecsek, egy Mikulás és egy Szilveszter Rally fog szerepelni a programunkban, ahol már tényleg csak a jóízű autózás lesz a fő célunk. Kiss Roland: Sikeres hétvégénk volt, hiszen mind az autó, mind a szervizcsapat jól teljesített, és az izgalmas, ritmusos pályákon mi is jól éreztük magunkat, ám a csúszások rányomták a bélyegét a hangulatunkra. Az első gyorsaságiról származó, tavalyi rossz emlékek nagyon benne maradtak Szabolcsban, amit érezni is lehetett, hiszen jóval lassabban haladt át azon a bizonyos kanyaron, mint máshol. Ám a lényeg az volt, hogy ... Félbehagyott futam MARICSEK RACING TEAM – IV. Peugeot PM Vác Rally, 2013. szeptember 21-22. Borbás Szabolcs – Kiss Roland, Mitsubishi Lancer Evo VII Idő előtt a menetlevél leadása mellett döntött Borbás Szabolcs és Kiss Roland, a IV. Peugeot PM Vác Rallyn. A bekövetkező csúszások miatt a Maricsek Racing Team baranyai versenyzői a negyedik gyorsasági szakasz után döntöttek úgy, hogy inkább feladják a versenyt, csak hogy épségben és időben hazaérjenek. Amíg azonban mentek, szépen terelgették a Mitsubishi Lancer Evo VII-est. Borbás Szabolcs: A csúszásokat leszámítva minden nagyon rendben ... ., Magister Pharma Kft.,Rózsa Pharma Kft., Rally Café Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit – www.maricsekteam.hu; Tel.: 30/533-9099; E-mail: IV. Peugeot PM Rally Mitsubishi Lancer EVO VII Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.09.27.
     technikai sport, így egyáltalán nem vagyunk csalódottak, amíg mentünk  nagyon  jó  volt  minden.  Végig  az  volt  az  érzésem,  végre  egy  olyan  autóval  tudok  versenyezni,  ami  teljesen  a  kezemre  épült.  Nagyon  jól  gyorsult  és  fordult az autó, olyan igazi rally feeling volt vezetni.    ‐  Számunkra  még  nem  zárult  le  az  év,  mert  van  mit  bepótolnunk.  A  csapat  már építi az új motort az autóba, ami biztosan sokkal jobb lesz, mint ez volt,  továbbá  a  napokban  megérkezett  a  tolókerekes  váltónk  is.  A  következő  versenyünk a Mecsek Rally lesz, ahol a Rallye 2‐es mezőnybenSubaru Impreza WRX STI IV. Peugeot PM Rally Speed Rally Team Rally
Előző 6 / 9 Következő