vártatok a futamtól?Hasonló módon készültünk ezúttal is, mint az összes eddigi versenyünkre, semmi különleges nem történt a rajt előtt. A Miskolc Rallye óta részt vettünk egy nívós külföldi futamon, Csehországban, a Cesky Krumlov Rallye-n, ahol több fronton is kategóriagyőzelmet arattunk. Székesfehérváron úgy szerettünk volna versenyezni, hogy mindenképpen célba érjünk, mert a rendkívül erős, Peugeot-s mezőnyben nem engedhetjük meg magunknak, hogy egyszer is kiessünk. Ezt sikerült megoldani, de idén először nem ti győztetek. Ettől függetlenül azt gondolom, hogy a 2WD, valamint a Peugeot kupa és az ... RC4-es géposztály ezüstérmeivel maximálisan elégedettek lehetünk. Sok pontot hoztak a konyhánkra, és nekünk ez volt a lényeg.De nem könnyen. Többször is érdekes pillanatokat éltetek át.Az Egerben, Miskolcon, illetve a Cesky Krumlov Rallye-n tapasztaltaktól Székesfehérváron lényegesen több izgalmat éltünk át. Egy gumira felkaptunk, volt egy majdnem megforgásunk, összetörtük a lökhárítót és az oroszlányi gyorsaságin szintén egy teherautó gumival akadt nézeteltérésünk. Picit hozzáértünk, eldobott a szemközti erdő irányába és csak kicsin múlt, hogy nem követtünk el komolyabb természetkárosítást. A ... helyszínen munkálkodó videósok is mondták, hogy durva volt a helyzet. Ezekből is látható, hogy eseménydús versenyen vagyunk túl, de a győztesek, Szauer Gergőék sem unatkoztak. Mindketten 110%-ot adtunk ki magunkból, ez a tempó pedig magában hordozza a meglepetéseket. Szerintem mindketten örülhetünk, hogy célba értünk, és egy-két kisebb harci sérülést leszámítva, relatíve karcmentes maradt a kocsink is.A Veszprém Rallye-n nem lesz Peugeot kupa, de szeretitek a murvát. Szorgalmi feladatként kipipáljátok a veszprémi versenyt? Minden valószínűség szerint nem utazunk el Veszprémbe, hanem egy másik nagy ... kedvencünkre szavazunk helyette, Csehországban, a Barum Rallye-ra. Ezen felül szinte biztos, hogy részt veszünk a Rallye3 Bajnokság bózsvai sprintfutam is. Hazai pálya, kb. 20 kilométerre lesz tőlünk. A Peugeot kupa csak októberben a Mecsek Rallye-n folytatódik, addig valahogy formában kell tartanunk magunkat, mert továbbra is az élen állunk, és ezt a pozíciót már nem is nagyon szeretnénk a hátra lévő futamokon átadni senkinek sem. Köszönjük együttműködő partnereinknek:East Motorsport Kft, Balázs- Diák Kft, ZÉG Kft, Toptimber- Road Kft, Vári- Vill Kft, Orbitex Kft, Mika Gábor e.v., Alu Casting Support
Keresés
Találatok száma: 1932018.05.25. 18:50
Kertész Krisztián - Velezdi EszterOpel Astra OPC - FA-ZE Tyre Repair Kft.ISEUM Rallye 2018 - 2018.05.25-27.Jó autó, jó versenyzők, jó csapat kezdhetném így az ISEUM Rallyra a beharangozómat. Szia! Köszönjük az elismerő szavakat.Örülünk, hiszen jön a murva, ami nekünk azért lesz új, mert egy métert sem versenyeztünk még, laza talajon.Farkaserdő, Szeleste, Söpte, Hosszúpereszteg, Penta Rally katlan szakaszok vár benneteket. A 8,5-től a 22,5 kilométeresig lesz a gyorsok hossza. Jól tudjuk finom apró murvás a pálya talaja benne ugratókkal. A csütörtöki tesztnapot gondolom, jól megnyomjátok ... ugyanazt a mintát választjuk, mint az R5-ös autókon lesz. Az összetétele még azért kérdés mert az nagyban függ az időjárástól.Krisztián és Eszter az első helyen végeztek a Miskolc ralin, milyenek is az elvárások most általad? - Elvárásaink nincsenek, bár versenyzőim magasra tették a saját maguknak a mércét, ezért a kategóriánkat most is szeretnénk megnyerni, és kijelenthetem a 2wd küzdelmeiben is méltó ellenfelei lesznek versenyzőtársaiknak.Köszönjük Partnereink segítségét: MIHIDRA KFT., KISS ZSOLT EV., NATURGOLD FARM, FIRE-CREW KFT., ZSOMAR-KER KFT., MAGYAR IPAR KFT., T2017.12.07. 08:55
Juhász Csaba - Juhász ZsoltMitsubishi EVO X. - Juhász-Média Kft.Mikulás Rallye 2017.12.09-10.Miért is váltottál első kerekesről, összkerékhajtású versenyautóra?- Szerettünk volna új kihívásokat keresni és ez most teljes egészében az lesz. Soha nem mentem még murván négykerék meghajtású autóval. Igazi kihívás, sok minden újra kell tanulni, a legtöbb helyzetben teljesen másképp viselkedik az autó, mint egy első kerekes kocsi.A Radó Ring mennyire volt elég, hogy beüld a vasat a Mikulás Rallyra?- Először is szeretném megköszönni Radó Pistinek, hogy rendelkezésünkre bocsájtotta a pályát. Egy rövid ... ; Kft., K&K Food, Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Glasstone Kft., Garden Master, Márkó ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft, ML Log Kft., FEST-GROUP, Akkusystem.hu, Kartel 97 Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft., DSG, TiszaBérc Kft, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Stron Bau Invest Kft., Adó-dó Plusz Kft., Phobextools, Carcolor, Lanexpert.hu, drlan.eu, mihidra.hu, Tóth-Szer Kft., Kiss Zsolt E.V., Interdairy Hungary Kft., Tatár és Társa Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Vollux Rent Kft., Liliomlakókert.hu, Vollux Managment Kft., CSV Logistik, SQ Trade, Neurofeedbackmiskolc.hu, Kelet2016.08.29. 16:24
Borsodi pilótaként milyen emlékeid vannak az Ózd Rally-ról és az azt megelőző Prológról?- Számomra minden verseny - ami itt a környékünkön van - nagyon kedves. Elsősorban a nézői kultúra miatt. Itt még mindig nagyon sokan vannak a pályák szélén, attól függetlenül, hogy az egy MARB futam vagy az Országos Rallye Bajnokság egyik nagy versenye. Nagyon hiányolom az ORB futamokat megelőző prológokat - a rendezők sajnos egyre kevésbé erőltetik meg magukat - így kifejezetten örülök az ózdi salaknak, főleg úgy, hogy az a most következő sprint verseny prológja és az ORB záróakkordja - az Ózd Rallye ... - szabályozott keretek között, biztonságosan - kipróbálhatja magát a szakértő néző, hogy Ő mire lenne képes. Ha hármat kívánhatnál a rallysprittel kapcsolatban mik lennének azok?- Egyet kívánnék csak. Illetve többet. Több támogatót a sprint versenyeknek, ugyanis a MARB a magyar rallye utánpótlás-képzése. Alattam és felettem hiányzik egy-egy generáció a magyar autósportból. Lehet, hogy nem annyira közkedvelt és nem annyira látványsport - bár ezt kétlem - mint a foci, mégis több nézőt vonz és több embert mozgat meg, mint bármelyik csilli-villi stadion. A verseny Partnerei: Borsodnádasd Város Önkormányzata ... , Nádasdi Molnárkalács, Reel-Pen Kft., Sarki Söröző Borsodnádasd, Integra, Mojito Lemon, Steelvent, Tóth Attila, Szinva Ép-Szolg, Arann, Miskolc Autóház (Skoda - VW).A rendezvény hivatalos honlapja: www.marbeszak.hu A rendezvény partner oldala: www.duen.hu- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu2016.01.06.
2015.12.26.
2015.05.31. 01:22
Két nap alatt egy Superspecial és tizenöt gyors hat különböző szakaszon, vár rád és navigátor testvéredre, Zsoltira. Pénteken ünnepélyes rajtceremóniával kezdődik meg a küzdelem a sporttársak és az idő ellen ahol egy Honda Civic FD2-vel álltok rajthoz. A Miskolc Rally mennyire volt elég felkészülni erre a versenyre? - Nagyon jó verseny volt a Miskolc Rally, de a pályák egyáltalán nem hasonlítanak a szlovén gyorsaságikhoz. A Mitropa Rally Cup versenyein általában két pályabejárásból kell felírni a pályát. Mennyire lesz ez most elég? Vagy nektek ez már fejben van? - A verseny előtt volt egy ... rövid teszt, egy hasonló szakaszon, de akkor esett az eső. Ezért ez nem volt teljes értékű, de jól éreztem magam a kocsiban, jól viselkedett.Egy nézőkkel bőven ellátott Superspecial vár rátok Velenjében. Az itt elért idő is beleszámít a verseny értékelésébe, vagy itt autózhattok a nézőknek is? - Beleszámít a verseny értékelésébe, ezért megpróbálunk majd gyorsan menni, de ezzel a hosszú kocsival úgyis csak kézifékkel lehet a visszafordítókban elfordulni.Eddigi tapasztalataim szerint, általában esős verseny szokott lenni a Saturnus Rallye. Itt mindig remekeltél, most is így lesz? - Remélem én is2014.10.13. 14:31
porschés versenyzők a C csoportban.”Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva ... 390 pont3. Rododendri Historic Rally 372 pont4. Scuderia Coppa Amici 291 pont5. Profil Racing Team 261 pont6. Black Motorsport 219 pont7. Winners Rally Team 252 pont8. Rally Club Sandro Munari 180 pont9. Circolo Della Biella 133 pont10. SK Villu 51 pont11. Escuderia Madrid Historicos 35 pontA Historic Rali-Európa-bajnokság 2014-es naptára:2014. február 28., Rallye de España (Spanyolország) 2-es szorzó2014. március 14., 62 Rally Costa Brava (Spanyolország) 3-as szorzó2014. április 4., 29° Sanremo Rally Storico (Olaszország) 3-as szorzó2014. május 2., International Rally of the Lakes (Írország) 3 ... -as szorzó2014. május 16., 23. Historic Rallye Vltava (Csehország) 2-es szorzó2014. június 5., 13th Historic Acropolis Rally (Görögország) két külön verseny 3-as szorzó 2014. június 20., Ypres Historic Rally (Belgium) 2-es szorzó2014. július 3., Historic San Marino Rally (San Marino) 2-es szorzó2014. július 18., Auto24 Rally Estonia (Észtország) 2-es szorzó2014. augusztus 7., Lahti Historic Rally (Finnország) 3-as szorzó2014. augusztus 28., 19° Rally Alpi Orientali Historic (Olaszország) 2-es szorzó2014. szeptember 18., XXVI Rally Elba Storico (Olaszország) 3-as szorzó2014. október 3., 6 ... Rallye de Asturias Historico (Spanyolország) 1-es szorzó2014. október 17., 48. Mecsek Rallye (Magyarország) 2-es szorzóWirtmann Ferenc korábbi historic eredményei:2008. C korcsoport bajnok2009. C korcsoport bajnok2010. C korcsoport bajnok2011. C korcsoport bajnok2012. C korcsoport bajnok, Historic CEZ-bajnok2013. Historic CEZ-bajnokA Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho2014.09.26. 14:30
vágyom vissza és nem hiszem, hogy ezek után még egyszer rajthoz állunk ezen a versenyen.”Wirtmann Ferenc 2014-es eredményei:62. Rally Costa Brava (historic Eb): C3 kategória 3. helyezés, C csoport 6. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob) 1. futam: D csoport 1. helyezésVredestein Miskolc Rali (historic ob): D csoport 1. helyezés29° Sanremo Rally Storico (historic Eb): C3 kategória 2. helyezés, C csoport 6. helyezésHistoric Rallye Vltava (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 3. helyezés13th Historic Acropolis Rally (historic Eb) aszfalt: C3 kategória  ... csapatverseny állása 12 futam után:1. Historic Rally Club Finland 465 pont2. Tractive Motorsport 390 pont3. Rododendri Historic Rally 372 pont4. Scuderia Coppa Amici 291 pont5. Profil Racing Team 261 pont6. Black Motorsport 219 pont7. Winners Rally Team 252 pont8. Rally Club Sandro Munari 180 pont9. Circolo Della Biella 133 pont10. SK Villu 51 pont11. Escuderia Madrid Historicos 35 pontA Historic Rali-Európa-bajnokság 2014-es naptára:2014. február 28., Rallye de España (Spanyolország) 2-es szorzó2014. március 14., 62 Rally Costa Brava (Spanyolország) 3-as szorzó2014. április 4., 29° Sanremo Rally Storico ... (Olaszország) 3-as szorzó2014. május 2., International Rally of the Lakes (Írország) 3-as szorzó2014. május 16., 23. Historic Rallye Vltava (Csehország) 2-es szorzó2014. június 5., 13th Historic Acropolis Rally (Görögország) két külön verseny 3-as szorzó2014. június 20., Ypres Historic Rally (Belgium) 2-es szorzó2014. július 3., Historic San Marino Rally (San Marino) 2-es szorzó2014. július 18., Auto24 Rally Estonia (Észtország) 2-es szorzó2014. augusztus 7., Lahti Historic Rally (Finnország) 3-as szorzó2014. augusztus 28., 19° Rally Alpi Orientali Historic (Olaszország) 2-es szorzó2014. szeptember 18 ... ., XXVI Rally Elba Storico (Olaszország) 3-as szorzó2014. október 3., 6 Rallye de Asturias Historico (Spanyolország) 1-es szorzó2014. október 17., 48. Mecsek Rallye (Magyarország) 2-es szorzóWirtmann Ferenc korábbi historic eredményei:2008. C korcsoport bajnok2009. C korcsoport bajnok2010. C korcsoport bajnok2011. C korcsoport bajnok2012. C korcsoport bajnok, Historic CEZ-bajnok2013. Historic CEZ-bajnokA Textura Sport Club partnerei2014.06.13.
2013.09.04. 21:17
kellett feladnom és a Miskolc Rallyen is nagyon előkelő pozícióban álltunk, de a végén csak a bronzérem jutott. A pályákat nem ismerjük és nem is nagyon foglalkoztunk még a versennyel mert én egy olyan típusú versenyző vagyok, aki felveszi az itinert és kezdődik a verseny. De nagyon szeretem a Kassa környéki szakaszokat, igazi vérbeli rallye pályák.Racing.hu: Milyen emlékeid vannak a Kassa Rallyeról?Trencsényi József: Extrém sztorikkal nem szolgálhatok, de az megmaradt a winchesteremben, hogy volt olyan szakasz, ahol a rajtban esett az eső a pálya közepe száraz volt, majd újból vízen mentünk. Tehát2013.07.08.
2013.06.14.
2013.05.20. 20:43
Racing.hu: Kezdjük a Miskolc Rallye-val! Az első napon azt mondtad nekünk, hogy igazából csak egyetlen gyorsaságitok sikerült „tisztán”. Mi történt veletek a nagy borsodi éjszakában? Lukács Kornél: Ez tényleg így volt. Sok kis apró hibából sok-sok másodperc, de inkább azt mondom perc adódott az időnkhöz. Többször is hibáztam, lassítót is vittünk el, amiről a fehér takarófólia rátekeredett a lámpasorra, alaposan lecsökkentve ezzel a belátható út hosszát. Alig láttam valamit a szakasz végéig. Defektet is kaptunk, nagyon sok problémánk volt a szombati napon. Kicsit el is keseredtem az eredmény ... nem voltam elégedett az eredménnyel. Főleg a szombati nappal és magammal nem voltam kibékülve...Racing.hu: Ezután következett nektek egy Miskolc-Korzika „gyorsasági szakasz”, mivel elég szűkre szabott volt az időtök az ERC futamig. Hogyan sikerült ezt abszolválni?Lukács Kornél: Amint Miskolcon beraktuk az autónkat a parc fermébe azonnal elindultunk Korzikára, hogy időben át tudjuk venni az itinerünket. Hárman utaztunk az autóban, felváltva vezettünk egyfolytában, gyakorlatilag - csak tankolni álltunk meg-, hogy minél hamarabb elérjük a kompot és odaérjünk Korzikára. Racing.hu: Nagy távolság után ... egy kapcsolót lekapcsoltak. Racing.hu: Melyek lesznek a következő futamok amiken indulsz itthon és az ERC-n?Lukács Kornél: Az ERC-n a belgiumi futam vár ránk, itthon pedig a Veszprém Rallye. Szeretnénk mindkét futam előtt tesztelni, és még az is megeshet, hogy egy RTE futamon is elindulunk még ezek előtt, itthon természetesen a Mitsubishivel.Racing.hu: Gratulálunk az ERC-n elért győzelmetekhez, köszönjük a beszélgetést, és egy jó nagy alvást kívánunk neked és a csapatnak éjszakára!Salánki GáborFotó forrása: Facebook/ Lukács Kornél2013.04.17.
2013.04.11.
2013.03.13.
2013.03.08.
2013.02.27.
2013.01.30. 08:40
Racing.hu: A facebookos életedet figyelve azt látjuk, hogy igencsak képben vagy a mai rallye-s történésekkel. Milyen a kapcsolatod most a rallye-val?Vojcsik Ferenc: Mondhatni naprakész vagyok. Amikor ment a WRC évadnyitója, a Monte Carlo Rallye, minden reggel korán kelve figyelemmel kísértem, néztem az összefoglalókat. A Turini-hágó? Hogyne érdekelne?! Fantasztikus, nagyon kemény. És ilyenkor eszembe jut 1995, amikor nézőként voltunk kint, és élőben láthattuk az akkori nagyokat. Carlos Sainzot, Colin McRaet, Tommi Makinent, Juha Kankkunent, Didier Auriolt, Gilles Panizzit, Francois ... brekegem az angolt, se a németet, még a magyart is nehezen. :-) Azok a VB menő pilóták nagyon ügyesek. Mindent összevetve képben vagyok a mai témákkal, eseményekkel kapcsolatban.Racing.hu: Kivel tartod a régi versenyzők közül a kapcsolatot?Vojcsik Ferenc: Többekkel is. Most például nem túl régen Gerencsérrel találkoztam, ott volt Salgótarjánban ő is a feleségével, a lányával egy óriási szlalom versenyen. Sokat beszélgettünk, ennek előtte a Szilveszter Rallyen, sok korombeli régi versenyző társammal, és azok gyerekeivel. Kovács Gyurival tavaly májusban találkoztam, szerveztünk egy Retro Rallye ... volna, nem csikorogtak, rallyeztak volna, lehet nem gondolkodtam volna én sem ilyenben és akkor nem lett volna egy olyan név a rallye sportban, hogy Golyó. Hidd el nem a kövérségem miatt kaptam ezt a becenevet. Annak idején még a haverokkal motoroztunk a Bükkben, közúti motorokkal: MZ-kkel, P20-asokkal volt olyan nap, hogy Egerbe átmentünk háromszor. No meg vissza. Az egri úton döntögetve, mentünk, úszott, csúszott alattunk a bringa. Nagyon jó volt. Akkor maradt rajtam ez a Golyó név, mert mondták, hogy úgy megyek, mint a golyó. Ettől kezdve Golyó lettem. És ez átment a rallyesportba is, mert ugye ... , megy a srác rendesen, 200-al, áll a gázon és nem szarozik, nem csak a száját jártatja, hogy hol gumizta el magát, hanem mutat is valamit.Racing.hu: Miskolciként, a rallye fellegvára körül igen gyakoriak az amatőr futamok. Szoktál részt venni ilyen versenyeken? Megfordult már a fejedben, hogy indulnod kellene egy ilyen versenyen?Vojcsik Ferenc: Nem nagyon, nem foglalkoztam komolyan a kérdéssel.Racing.hu: Egyáltalán szoktál kijárni ezekre a versenyekre, megnézni, hogy milyenek?Vojcsik Ferenc: Néha kimegyek egyre, kettőre, de az a baj, - volt most nyár végén is egy- hogy nem igazán győznek meg ... kérdezte, hogy mit akarsz te? Versenyezni? A Miskolc Rallyen indulni? Mondom: igen, itt vannak a reklámszerződések, a bérautó is meg van, és közben pedig nézi a kórházi zárójelentésemet. Erre elkezdi mondani: Golyó! Nagyon, de nagyon örülök, hogy itt és most, de főleg hogy mód van rá, hogy viszonylag normálisan beszélgethetek veled. Te nem ismersz engem, de én már nagyon régen ismerlek és nagyon sokat hallottam rólad. Őszinte leszek: Nagyon gázos, ami a kórházi jelentésben le van írva. Nemhogy örülnél annak, hogy a hivatásos jogsid meg van, mit akarsz még?! Örülj, hogy a seggeden fingani tudsz!  Golyó. A rallye fanatikusok nagy többsége zsebből vágja szinte az összes eredményét, kalandját a látványos és tempós stílusáról ismert miskolci versenyzőnek. Ellenben évek óta nem láthattuk már OB futamon autózni Vojcsik Ferencet, de a vele készült riportunkból, hamar kiderül, hogy azért még ma is pontosan képben van rallyes fronton, miközben más sportokat is rendszeresen űz. Sokaknak pozitív példa lehet ő a fiatalok körében. Is...