Juhász Csaba - Juhász IstvánMitsubishi EVO X. - Juhász Média Kft.7. Rebenland Rallye - 2018.03.06-17.Most 2018-ban is külföldön kezdődik a Juhász Csaba - Juhász István számára a rally szezon.Már 2011-ben is külföldöt választották nyitó futamnak a 3-Städte Rally.t. Ezzel kezdődött el a Mitropa Rally Cup és a Juhász Csaba rallyversenyző "viszonya" egymással. Először Szántó Szabolcs, majd Juhász István navigált neki. Lassan összeszoknak a számukra új Mitsubishi EVO X-el. A Mikulás Rally-n és a Szilveszter Rally-n volt szerencséjük versenyezni vele. Csabit kérdem a 7. Rebenland Rallye előtt.16 ... gyors vár rátok a kétnapos Rebenland Rallye-n, ahol majd 100 rally autó várható a versenyen. A magyarországitól merőben más gyorsasági pályákat kell majd sikeresen teljesítenetek. Elég volt-e az említett két verseny a felkészülésre? Lesz-e teszt az osztrák verseny előtt?- Volt még két tesztünk Kiskunlacházán, az is sokat segített a felkészülésben, de biztos, ami biztos alapon tartunk még egy rövid tesztet a verseny előtt. Az osztrák pályák merőben másak, mint a hazai gyorsaságik, ezért nehéz rá felkészülni. Mind a beállításokkal, mind a gumi választással nehezebb dolgunk van.Gondolom az Eger Rally ... -ra való felkészülésnek szánjátok a versenyt. Miként is szeretnétek teljesíteni a két kemény napot, abban a tudatban, hogy akár még hó is lehet a pályán? Mi is a cél a versenyen?- Idén nem indulunk az Eger Rally-n, inkább a külföldi versenyekre fogunk összpontosítani. Indultam már ezen a versenyen többször, a pályákat már ismerem. Nehéz verseny lesz, mert egy kis eső is várható és éjszakai gyorsaságik is lesznek. Az eddigi versenyek nem mutatták meg, hogy mire vagyunk képesek az autóval, azt viszont láttuk, hogy a csúszós körülmények között jobbak vagyunk. Ezért: Hajrá Eső!Köszönjük Partnereink
Keresés
Találatok száma: 692016.04.27. 17:21
a Mitropa Rally Cup az elsődleges számunkra, a következő magyar futamot ki is hagyjuk emiatt, hiszen a Szlovén futam éppen egybeesik vele. Ennek ellenére, ha egy versenyző rajthoz áll, nyerni szeretne, a kategóriánk ugyan nem lesz meg, emiatt fel fognak sorolni, tehát nehéz dolgunk lesz, de nyomjuk a gázt, a többit majd meglátjuk.Köszönjük Partnereink segítségét!Az "Infovárosok hírportál hálózat", Kelet-Atlasz Kft., Aqua General Kft., H.B.c.e., Komplex-D Kft, Unilub Kft, Vozik Balázs egyéni vállalkozó, Phobex Kft., Öko Transz Kft, Bója Teherfuvarozás, Gobaldaru.hu, Naturgoldfarms ... °C is lehet. Most még én sem tudom mivel fogok menni, van gumink minden körülményre, majd helyben hozunk döntést.Összeszokott páros vagyok Zsoltival, a verseny előtt ti is néztek külső-belső videókat?Idén a testvérem csak idehaza navigál nekem, így viszonylag régen, a tavalyi Kassa Rally-n ült mellettem utoljára, ennek ellenére nem hiszem, hogy gond lenne, hosszú évek óta megyünk már együtt.Kérdésedre válaszolva meg-meg nézem a külső belső felvételeket, de amolyan összeülős, elemzős, egész estés felkészülést nem tartunk.Mi is a célotok ezen az ORB versenyen, hol is szeretnétek végezni?-Az idén2016.04.13. 13:35
Kedves Gábor!Most indultál először Lavanttal Rally-n, ahol Szabó István navigálásával vettél részt. Ez a verseny a Mitropa Rally Cup második futama 2016-ban. Tizenhárman rajtoltatok el a kategóriátokból, ahol az előkelő harmadik helyen végeztetek. Hogyan sikerült a verseny? Gondoltad volna, hogy a Lavanttal Rallye-n a legjobb magyar színekben lévő versenyző páros lesztek?- Alapvetően nem indult jól az év, mivel Egerben a motor meghibásodása miatt kiestünk, így az is kérdéses volt, hogy a Lavanttal Rally-n egyáltalán el tudunk-e indulni. Szerencsére a csapat gyorsan orvosolta a problémát ... technikai gondotok esetleg?- A power stage-et elég jól kitalálták a rendezők, ugyanis a legvégére hagyták a legnehezebb szakaszt, ami közel 30km-es volt. A pályabejáráson sajnos csak kettőt tudtunk menni rajta, úgyhogy annak is örültünk, hogy egyáltalán letaláltunk hiba nélkül. Azt gondolom, hogy a navigátornak itt nehezebb dolga volt, mint a pilótának, de szerencsére István gond nélkül megoldotta. Azt gondolom sokat tanultunk ezen a versenyen, egy nagyon nagy kihívás volt teljesíteni a Lavanttal Rally-t és reméljük, hogy a jövőben tudunk ezekből a tapasztalatokból építkezni, mert még nagyon le ... vagyunk maradva gyorsaság tekintetében. Legközelebb, hol és milyen autóval láthatunk titeket?- A következő a Miskolc Rally lesz április végén. Mivel ez számunkra hazai futam, ezért nem szeretnénk kihagyni. Partnereink segítségét köszönjük! Zeomineral Products - Geoproduct Kft., Euro-Cargo Express Kft., Polipack Kft., Szenzortechnika Kft., Kontroll 24 Kft., Scandic Royal Kft., Alom-Trade Bt.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Fotó: Dominik Fessl - www.opc-cup.at2014.11.01. 23:47
megjelennünk a Mitropa Cup díjkiosztóján.Idén szeretnénk még elindulni a Szilveszter Rally-n és decemberben az FRT kupán.Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex - D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. Exias Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob. Joanna. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker ... ;Összegezve, hogy éreztétek magatokat testvéreddel, Zsoltival a Renault Megane-ban?- Nagyon élveztük a versenyt, összességében elértük azt, amiért jöttünk. Minden jól alakult számunkra és így az éves értékelésben 3. helyet szereztünk a kétkerék meghajtásúak között a Mitropa Kupában, abszolútban pedig 7. lettünk úgy, hogy két versenyen sajnos nem tudtunk rajthoz állni. Legközelebb, hol láthatnak benneteket a szurkolók, milyen rendezvényen?- November 15-én szerettünk volna részt venni egy amatőr versenyen, de most más egyéb kellemes elfoglaltságunk lesz abban az időpontban. Marostica-ban kell2014.10.23. 08:28
A hétvégén Németország ad otthont a Mitropa Rally Cup-nak. Eddig sajna nem sikerült a célt meglátnotok, technikai gondok miatt. Most egy újszerű Renault Megane RS versenyautóval vágsz neki a szakaszoknak testvéreddel, Zsoltival. Lesznek-e új szakaszok, illetve a Megane kap-e másféle váltóáttételt, mint amit eddig használtál?- Várhatóan megint új szakaszok lesznek, mint minden évben. Legalább így nem tudunk ráunni a pályákra. Sajnos nem cserélték ki a végáttételt a Megane-ban, így marad az alacsony végsebesség, de ha esni fog az eső, akkor ezzel nem leszünk hátrányban. Jó lenne végre meglátni ... rendezés és a közeg. Ők talán még nálunk is nagyobb hátrányban lesznek a pályabejáráson, szerintem ez lesz az eddigi legnehezebb versenyük.A sikeres célba ékezés a cél gondolom, azért meghúzgálod itt is a kéziféket?- Nem fogok lassabban menni, vagy óvatosabban, hogy biztosan célba érjek. Csak akkor tudunk előrébb jutni a Mitropa összesítésben, ha padlón nyomjuk és kihozzuk magunkból a maximumot. A kézifék meg úgyis hozzátartozik a versenyzéshez!Köszönjük Partnereink segítségét!www.infovaros.hu, Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor 93 Kft. Phobex Kft. 2014.10.23. 08:23
Mielőtt elárulnád, hogy miként is cseppentél be az idén 50 éves Mitropa Rally Cup bajnokságba? Mesélnél az ide vezető hosszú útról?- Az első ladámat 2006-ban sikerült megvásárolnom egy 1200-est, amiben egy Bialkó erőforrás volt. Ezzel kezdtem a pályafutásomat az akkori edelényi rally palyán, ahol 2006 és 2007 ben már egy-két versenyen sikerült jó eredményt elérni. Aztán, úgy gondoltam, hogy az akkori navigátorommal egyben unokatestvéremmel Ruszó Robival megbeszélve 2008-ban meg kell próbálnunk egy RTE futamot, ahol sajnos nem felelt meg az akkori 1200-s Ladám. Így Kovács Dénes ... át az autó. Kapott egy új Orbán Motort, új váltót, és egy Mistsubishi hátsó hidat, nem utolsó sorban egy új naviátort Jobbágy Éva személyében.Ezt az évet megújult erővel kezdtük, mert párhuzamosan az RTE, illetve a BAZ rallysprint futamain indultunk. Ennek meglett az eredménye, mert az RTE H1 kategória 4. helyét szereztük meg, ami jónak nevezhető volt a H1 kategóriában.Aztán nagy kedvvel kezdtük a 2011 szezont is, mert ebben az évben mind az RTE, mind a BAZ rally futamain részt kívántunk venni.A 2011-s év, nagyon jól sikerült, mert a sok 2.-ik, és 3.-ik hely után eljött a várva várt győzelem ... , az Esztergomi pályákon, amire mai napig tisztán emlékszem. Az évvégi eredmény felülmúlta az előzőt, mert az RTE sorozat H1 kategória, és a H Lada kategória 2. helyét jelentette. Emellett még a BAZ rally eredményei is jól alakultak, abszolút 3. hely, kategóriában pedig az első helyet sikerült megszerezni. Ez jó, és mindemellett bíztató reményeket adott a 2012-s szezonra.A hosszú téli szünet után eljött a 2012-s szezon, ahol már csak az RTE sorozatra koncetráltunk, természetesen célként a bajnoki cím elhódítását tűztük ki magunk elé.Ezt a célt úgy sikerült teljesíteni, hogy hat RTE futamból ... navigálni?- A Jól megszokott LCK-val. Ezen a versenyen Kopcsó Peti barátommal fogok versenyezni. Igaz még nem mentünk együtt soha. Peti erre viccesen azt mondta, hogy egy bajnok navigátor gyorsan tud alkalmazkodni.Szombaton, a majd 27 kilométer hosszú St. Salvator szakaszt, háromszor kell teljesíteni, szintén három szerviz lehetőséggel. A német rally pályák nem a hosszú egyenesekről híresek.Miként is készültök fel ezekre és a többi pályákra?- Igazából, csak amit találunk az interneten, az alapján tudunk készülni. A videókat többször is átnézve sajnos nem igazán lehet készülni, mert ott minden évben2014.05.14. 14:28
Információim szerint a Renault Megane RS Turbo versenyautóval veszel részt a Nyíregyházi Piac területén Május 17-én megrendezendő Éjszakai Autóversenyen.Tudjuk, hogy a hónap végén indulsz Szlovéniában a Mitropa Rally Cup sorozatban. Tesztnek szánod ezt a versenyt vagy esetleg jól megautóztatod a partnereidet?- Fél éve nem ültem már a Megane-ban, ha nem is lesz egy igazi teszt, de legalább kicsit megbarátkozom az autóval.Milyen változásokon ment át a Megane 2013 óta?- Frissítették a motorvezérlő szoftvert a Renault Sport-nál, és kapott egy új N-es turbót a motor. A futóművön is változtattak2014.04.01. 11:57
régi gyorsokon mentetek. Melyik tetszett és miért nektek?A Bükkszentlászló feküdt a legjobban, imádom ezt a gyorsaságit, igazi rally pálya. A Mályinka is nagyon technikás szakasz, de sajnos a pálya minősége szörnyű az utolsó 7-8 kilométeren.A Mitropa Rally Cup sorozatban hozzászoktatok az éjszakai gyorsokhoz, most miképp éltétek meg ezeket?- Én nagyon élvezem az éjszakai szakaszokat, nincs az autón hiper-szuper lámpasor, de így is mindig letalálunk. A legnagyobb nehézséget a por okozta a mályinkai szakaszon, de ez benne van a Rallye-ban.Vasárnap három különböző gyors várt rátok. Ti hogy tudtatok2014.03.14. 09:41
egyéb verseny, esetleg egy a magyar versenyzők által is kedvelt Mitropa Rally Cup versenyen szeretnéd megmérettetni magad a navigátoroddal?- Eredeti terveink szerint elsősorban EB versenyeken indultunk volna az idei évben(ezért is történt az autó váltás), de mivel a Renault Hungária mellénk állt, az összes ORB versenyen rajthoz szeretnénk állni. A hazai versenyek mellet továbbra is szeretnénk három vagy négy ERC futamon részt venni, de ez a program még egyelőre egyeztetés alatt van, ezért még nem tudok biztosat mondani.Partnereink: Renault Hungária, Millers Oils, RRC Hungary, Marso Kft, Interton ... Kedves Gergely!Berendi Dávid navigálásával fogsz nekivágni a hétvégi Orfű - Abaliget - Orfű Rallysprint öt gyorsának.Mielőtt elrajtolnál, mesélnél a rallys pályafutásodról? - A fiatalkori tehetségkutató versenyek után egy nagy szünetet követően 2009-ben Turcsik Tomi navigálásával a Rally Túra versenyein indultunk egy VFTS gépcsodával. Ezt követően 2010-ben Szabó Krisztián „Tián” navigálásával az ORB I. osztályban bajnokok lettünk szintén a VFTS-el. Ez egy csodálatos év volt számomra. Ötből négy versenyt nyertünk, egy versenyen pedig egy defekt miatt csúsztunk le a dobogóról, pedig akkor