Keresés

Találatok száma: 404
Előző 1 / 21 Következő
  • 2014.11.21. 12:42
    tökéletes, minden rendben, de még ezen a héten is emlegette a hibáját. Mély nyomot hagyott benne élete első etap tévedése. Folyamatosan mondom neki, hogy ne érezze rosszul magát emiatt, mással is előfordul. A lényeg, annyi, hogy újult erővel vágunk neki a hétvége kihívásának.Szárnyra kapott egy hír, miszerint nem a Hondával vágtok neki a hétvégi megmérettetésnek.A hír igaz! Tényleg másik autóval fogunk indulni, így érdekesebbé téve a hétvégét.Milyen autót választottál?Egy Mitsubishi Lancer Evo IX R4 lesz a játékszerünk a hétvégére. Kaptunk egy visszautasíthatatlan ajánlatot és mivel a márka a szívünkLiveWire Rally Team Mitsubishi Honda
  • 2014.11.21. 12:28
    Vass Gergely számára nem lesz újdonság beülni a raliautóba, hiszen már versenyzett Suzukival, és navigált Mitsubishiben, de most egy Citroen C2R2-ben mutatja meg tudását. Vele ellentétben viszont Lukácsi Ákos, a navigátora, aki egyben barátja is, kicsit „tanulóként” csöppen a sztoriba, de félelemre semmi okuk, hiszen Gergő minden tapasztalatát megvitatták, és a lábatlani sprinten kezdődik számukra az éles bevetés. Rally ORB Suzuki Mitsubishi

    Rally

  • 2014.10.27. 12:58
    A Kassa Rally után okkal reménykedhetett a mecseki tisztes helytállásban Velenczei Ádám. A Maxx Race Team pilótájának azonban nem jött ki a lépés az október 17-19-ei versenyhétvégén. Igaz, hogy a fiatal tehetséges és segítője, Toma József folyamatosan a TOP10-ben autózott, de a szombati napon mintha átok ült volna rajtuk és a Mitsubishi Lancer Evo IX-esen… Velenczeiék a 7. gyorsasági szakaszon adták fel a küzdelmeket, miután árokba csúsztak.Mitsubishi Lancer EVO IX Mecsek Rally

    Rally

  • 2014.10.27.
    Erőltetett menet Megterhelő hétvégét tudhat maga mögött Farnadi Ágnes, a Maricsek Racing Team versenyzője. Pénteken és szombaton, Osváth Péter oldalán indult a Mecsek Rallye-n, ahol a hagyományos N csoport második helyét szerezték meg az EVO IX-es Mitsubishi Lancerrel, majd vasárnap immár pilótaként a 3-as kategória harmadik és a Suzuki Kupa második helyén végzett egy Suzuki Swift Gti-vel az Alexovics Kupán. Mint minden Rallysprint futamon ahol Ági elindul, úgy most is Oberling Krisztián diktálta az itinert az 1300 cm 3 Suzukiban. Két verseny egy hétvége alatt bizony sokak becsületéreMaricsek Racing Team Mitsubishi Lancer EVO IX Sándor Anikó Rallysprint
  • 2014.08.08.
    Strider és Apkó újra együtt támad Maxx Race Team – STEFANI Baranya Kupa 2014 Strider Zoltán – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX A ceredi rallysprint után ismét egy párost alkot majd az augusztus 8-10-ei versenyhétvégén Strider Zoltán és Apkó András. A Maxx Race Team versenyzői a Baranya Kupán is szeretnék megismételni az áprilisi közös munkájuk eredményességét. Annyi azonban már most biztos: a Velenczei-féle technikán ez nem fog múlni… Strider Zoltán: Pont tíz évvel ezelőtt vettem részt először a Baranya Kupán, ám azóta még csak Komló felé sem jártam. Az a futam anno még a ralitúraStefani Baranya Kupa Mitsubishi Lancer EVO IX Rallysprint
  • 2013.09.27. 23:22
    akkor egy Peugeot 206RC-m volt. Megtetszett az a koncentráltság amit oda kellett tenni 6-8 másodpercen belülre 201méteren, hibamentesen, leggyorsabban, kötél idegeken, aki rajtban elaludt kikapott, hiába volt egész nap a leggyorsabb, mindig izzott az adrenalintól a pálya és a nézőtér is a döntőkön. Az időmérő rész csak show volt, edzés, lazulás.2 gondolatom volt, a 2 literes 206RC-t turbósítani, vagy egy összkerekes autóval indulni. Az összkerekes Mitsubishi Lancer Evo 8-asra szavaztam, mert akkor is voltak esős versenyek, hideg aszfaltos versenyek és az összkerékhajtású autó minden terepen Fapuma és a Mitsubishi EVO8!Vanó Gábor Dragversenyző Önéletrajzába pillanthanak bele a lenti sorokban!  Gáborral Október 5-6. - Hungaroring Extreme Technical Weekend-n találkozhatnak!http://www.dragracing.hu/

    Drag, Gyorsulási

  • 2013.09.20.
    CÍM: Feltámadt „hamvaiból” a Mitsubishi Maxx Race Team – IV. Peugeot PM Rally Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Több mint egy hónapnyi szünet után ismét RTE-s futam keretein belül láthatjuk majd rajthoz állni Kiss Viktort és Percze Nándort. A IV. Peugeot PM Vác Rallyn, a jól megszokott Mitsubishi Lancer Evo IX R4-essel fog rajthoz állni a Maxx Race Team alakulata. Igaz, Kazár Miklós Baranya Kupán elszenvedett balesete után sokan keresztet vetettek a versenygépre, ám az komolyabb sérülések nélkül megúszta az esetet, s feltámadt „hamvaiból”. Kiss Viktor: Esztergom ... . Tapasztalatok, pályaismeret terén tehát nem büszkélkedhetek a rendezvényt illetően. Ennek ellenére nagyon várom a hétvégi megmérettetést, főleg azért, mert több mint egy hónapja, a Tatabánya Rallyn ültem utoljára a Mitsubishi volánja mögött. Kazár Miki a Baranya Kupán balesetet szenvedett a kocsival, ám nem volt olyan vészes a helyzet, mint amilyennek kinézett. Azóta helyrehoztuk a versenygépet, s teljes erőbedobással várja, hogy újra színre léphessen. Az indulók létszámából is látszik, hogy egy igazán színvonalas futamra számíthatunk, aminek egyik különleges csemegéje lesz a laktanyai prológ. Bízom benneIV. Peugeot PM Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.29.
    „Kivárjuk a végét!” Maxx Race Team – XIII. GARMIN Rallye Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Győzelemmel zárta a XIII. GARMIN Rallyet a Velenczei Ádám-Apkó András kettős. A Maxx Race Team versenyzői körről körre gyorsultak a Mitsubishi Lancer Evo IX-essel, s végül 3,9 másodperccel utasították maguk mögé az RTE abszolút bajnoki címének megvédésére készülő Vincze Mártont. A futam után fellépő kétes helyzet miatt, a hivatalos végeredményt csak 30 nap múlva teszik közzé. Velenczei Ádám: Úgy érzem, hogy a futam előtti felkészülésünk most, a XIII. GARMIN Rallyet megelőzően ... sikerült a legjobban. Testileg és szellemileg is toppon voltunk, emellett a teszteknek és a technikai fejlesztéseknek köszönhetően a Mitsubishi is hibátlanul működött alattunk. Minden adott volt ahhoz, hogy jól szerepeljünk, és csak rajtunk múlott az, hogy győzelemmel térjünk haza a bajnoki fordulóról. Az első gyorsaságit Vincze Feri balesete miatt etappá nyilvánították, így sajnos csak a második szakasztól tudtunk a saját tempónkban autózni. Itt azonban rögtön sikerült egy pici, kilentized másodperces előnyt szereznünk Vincze Marcihoz képest, amit tovább tudtunk növelni a nap folyamán. Igazi ... küzdelmek voltak a verseny során, Marci is hatalmas tempót diktált a Mitsubishi Lancer Evo IX-esével, de mi mégis magunk mögött tudtuk tartani a viadal leintéséig. Végül 3,9 másodperces különbséggel végeztünk az RTE mezőnyének élén. Jól éreztük magunkat a kocsiban, hiszen folyamatosan gyorsulni tudtunk. Nem voltam görcsös, minden energiámat arra koncentráltam, hogy minél gyorsabb legyek. A lábatlani pályák az idei szezon egyik legnehezebb teljesítendő szakaszai voltak. Többször autóztunk 200 km/h sebesség felett, emellett az útviszonyok is érdekesek voltak. Néhol már veszélyesnek is éreztem a ... . Örülök, hogy az új fejlesztésekkel fejlődni tudtunk, és beigazolódott az, hogy az eddig elvesztegetett másodpercek nem bennünk, hanem a Mitsubishiben voltak. Jól sikerült a pályabejárásunk, tisztességesen felkészültünk a megmérettetésre, s biztos voltam abban is, hogy Ádám maximálisan ki fogja használni a versenyautó technikai adottságait. Elég lazán tudtunk versenyezni, egyikünkben sem volt feszültség, ezért meg vagyok elégedve a hétvégi menetelésünkkel. Ez úton is köszönjük a Maxx Race Teamnek, azon belül is Kiss Viktornak a sok segítséget, valamint a barátainknak és családjainknak a támogatástMitsubishi Lancer EVO IX XIII. GARMIN Rally Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.25.
    Vincze óriási előnyre tett szert MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21. Vincze Márton – Kovács Attila, Mitsubishi Lancer Evo IX Nem született hivatalos végeredmény a XIII. GARMIN Rallye abszolút értékelésében. A pályán nyújtott teljesítmény alapján a futamot Velenczei Ádám nyerte, akit a Maricsek Racing Team pilótája, Vincze Márton követett. Velenczeit azonban kizárták, s 30 nap múlva születik végső döntés az ügyében. Ami azonban megnyugtató a Vincze-Kovács duó számára, az az, hogy bebiztosították első helyüket a Rali Túra Bajnokságban. Vincze Márton: Nem volt ... egyszerű versenyünk a XIII. GARMIN Rallye keretein belül! Rengeteg munkával, nagyon jó hangulatban, és tele izgalommal készültünk a soron következő bajnoki fordulóra a szécsényi fiúkkal. Az első gyorsasági szakaszon igyekeztem mindent beleadni, ami a Mitsubishiből telik, szerettem volna meglépni a fiúk elől. Jó időt futottunk, azonban Vincze Feriék balesete miatt etappá nyilvánították a szakaszt. A második körtől fogva már csak a Velenczei Ádám-Apkó Andris párossal csatáztunk. A fiatalok minden gyorson elénk tudtak kerülni, de mindössze csak 1-1 másodperc különbséggel volt jobb eredményük. A futam ... . Sajnálom Vincze Feriéket hogy elestek, de hála az égnek nem lett semmi bajuk. Nem ezen az áron szerettük volna bebiztosítani az első helyünket a bajnokságban, de ilyen ez a sport, a balesetek benne vannak a pakliban. Velenczei Ádámmal folyamatos csatáztunk, s néha nem is jöttünk rá, hol találhat még plusz másodperceket, amikkel meg tud bennünket előzni. Jobb volt nálunk a hétvégén, amihez ez úton is gratulálok neki! Ügyesen szerepelt, mi nem tudtunk volna többet kiautózni a Mitsubishiből. Örülünk a második helyezésnek, bár az eredmény addig nem végleges, amíg a versenyfelügyelői bizottság nem hozXIII. GARMIN Rally Mitsubishi Lancer EVO IX Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.25.
    A célban ünnepelhettek Csegeziék MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21. Csegezi Ákos – Csáki Richard, Mitsubishi Lancer Evo VI Csegezi Ákos kezei között is úgy viselkedett a Mitsubishi Lancer Evo VI-os, ahogy azt elvárták tőle. A legutóbbi két futamon, különböző technikai okok miatt nem ért célba a Maricsek Racing Team pilótája, ám úgy néz ki, a veszprémi ORB-s kitérő jót tett a versenygépnek. A Csegezi-Csáki duó az M3 kategória 4. helyén végzett a július 20-21-ei, XIII. GARMIN Rallye-n. Csegezi Ákos: A szombati napunk problémamentesen lezajlott: előbb az ... adminisztratív, majd a technikai átvételen estünk át, majd következett a pályabejárás, délután pedig a rajtceremónia. Vasárnap a már korábbról is ismert lábatlani, és Máriahalom-Szomor szakaszok vártak ránk 3-3 alkalommal – csak a Bajna-Lábatlan gyorsasági volt egy kicsit fura ebben az irányban. Egyedül az úttal kapcsolatban voltak fenntartásaink, ugyanis az aszfalt minősége rengeteget romlott itt az elmúlt években. A Mitsubishi futómű-beállításait azonban olyan jól eltalálta a csapat, hogy menet közben a kocsi az összes útegyenetlenséget át tudta lépni, és élvezhető volt számunkra az autózás. A kitűzött ... célunkat majdnem sikerült teljesíteni: a célba érés és a folyamatos fejlődés – egy gyorsasági kivételével – megvolt, ám a dobogóról lecsúsztunk a meghívásos kategóriában. Még mindig nagyon messze vagyunk az elfogadható teljesítménytől, de a legfontosabb most is az volt, hogy mi jól érezzük magunkat. Élveztük a menetelést, és végre elmúlt bennünk a görcsösség. A Veszprém Rallyeval úgy néz ki, hogy lekerült a rontás a versenygépünkről, és bízom benne, hogy innentől fogva minden alkalommal célba érő lesz a mi Mitsubishink is. Előre Tatabányára, a jól bevált hármasban! Csáki Richard: Nagyon örülökXIII. GARMIN Rally Mitsubishi Lancer EVO VI Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.25.
    Egytized másodperc hiányzott MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21. Borbás Szabolcs – Demjén Gábor, Mitsubishi Lancer Evo VII Álmosan kezdte és csak a XIII. GARMIN Rallye végére jött bele a menetelésbe a Borbás Szabolcs- Demjén Gábor kettős. A Maricsek Racing Team alakulata a versenyhétvége során nem tudta igazán felvenni a harcot két nagy ellenfelével, az abszolút értékelésben a 6-7. időket tudták autózni a gyorsasági szakaszokon. Borbásék végül egytized másodperccel maradtak le Marozsi Zsoltéktól, s így a 6. pozícióban zárták a bajnoki fordulót. Borbás Szabolcs ... egy kétes dolog, amiről jelenleg is mindenki beszél. Várjuk a felügyelőbizottság vizsgálati eredményét, s ennek függvényében beszélhetünk majd arról, hogy az 5. vagy a 6. pozícióban zártuk-e a XIII. GARMIN Rallyet. Elégedett vagyok a teljesítményükkel, de nagyon bosszant az a tény, hogy mindössze 1 tized másodperccel autózott jobb időt az előttünk végzett versenyzőpáros. A Mitsubishi beállításait jónak éreztem, nem állítottunk rajta a gyorsaságik között. Egyedül a hűtősapka ment tönkre a futam közepén, de azt hamar kijavították a szervizben, s a programozásban sem okozott fennakadást ... szakaszt etappá nyilvánították, rányomta a bélyegét a teljesítményünkre, s bealudva álltunk oda a többi gyors rajtjába. Meggondoltan közelítettük meg a szakaszokat, s kellett egy kis idő, mire a saját tempónkat tudtuk autózni. A 6. gyorsaságira már teljesen bemelegedtünk, ám akkor véget ért a futam, az eredményünkön pedig nem tudtunk így javítani. A Mitsubishinek voltak problémái a futam alatt, nehezen is kezdtünk, sőt versenyzői hibák is felléptek. Ennek ellenére a végeredmény nem annyira rossz, de bosszantó, hogy mindössze egytized másodperccel maradtunk le az 5. helyről. Partnereinknek köszönjükXIII. GARMIN Rally Mitsubishi Lancer EVO VII Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.19.
    Nincs még minden veszve! Maxx Race Team – XIII. GARMIN Rallye Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Futamról futamra mutatják az eredmények Velenczei Ádám fejlődését. A fiatal, szécsényi pilóta Ózdon bronzot, Salgótarjánban pedig már ezüstérmet szerzett, s már csak az arany hiányzik a 2013- as medálgyűjteményéből. Navigátorával, Apkó Andrással ezért a győzelem reményében szállnak harcba a XIII. GARMIN Rallyen, ahol továbberősítenék esélyeiket az idei abszolút bajnoki címre is. Velenczei Ádám: Mint minden versenyt, az esztergomi futamot is tűkön ülve várom! Tavaly nem ... fog kedvezni azoknak, akik legutóbb mögöttünk, a középmezőnyben végeztek, így az esélyek, erőviszonyok is jobban kiegyenlítődnek majd. Azokat az alkatrészeket, amikkel a Salgó Rallyen az utolsó körben jelentős gyorsultunk, most is igyekszünk beszerezni a Mitsubishibe. Ezek után minden adott lesz technikai téren, hogy jól menjünk, már csak nekünk kell két lábbal nyomnunk a gázt. Nagyon örülök, hogy a csapatomtól, a Maxx Race Team-től megkapok minden támogatást, és a szerelőink minden futamra egy kiváló versenyautót készítenek elő nekünk! Ez úton is szeretném megköszönni nekik a munkájukatMitsubishi Lancer EVO IX XIII. GARMIN Rally Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.19.
    Mitsubishi Lancer EVO IX Veszprém Rallye Rallyheart Rally
  • 2013.07.18.
    Lekerülhetett a rontás a Mitsubishiről MARICSEK RACING TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16. Csegezi Ákos – Csáki Richard, Mitsubishi Lancer Evo VI Két meghiúsuló célba érkezés után a XIII. GARMIN Rallyet már a célszalagot átszakítva fejezné be Csegezi Ákos. A pilóta Mitsubishi Lancer Evo VI-osa Ózdon és Salgótarjánban is technikai problémákkal küszködött, de remélhetőleg a veszprémi ORB-s futamon lekerült róla a rontás. Navigátorával, Csáki Richarddal a meghívásos kategória résztvevőiként szórakoztatnák a nézőket a versenyhétvégén. Csegezi Ákos: Az idei harmadik közös ... futamunkra készülünk Ricsivel, ugyanazzal a Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal. Az autóról remélhetőleg már lekerült a rontás, hiszen múlt hétvégén, a 20. Veszprém Rallyen Maricsek Miki autózott vele, és sikeresen terelte be a célba, ami kategória 3. helyet is hozott neki. Ez úton is gratulálok Mikinek és Ricsinek a veszprémi szereplésükhöz! Bízom benne, hogy az ORB-s kitérő után mi is a célban fejezhetjük majd be a soron következő RTE futamot. Sokadszorra állok már rajthoz a GARMIN Rallye keretein belül, a lábatlani gyorsasági szakasz szintén a kedvenceim közé tartozik. Az előrejelzések szerint vihar, eső ... is várható a hétvégén, de mindenre fel vagyunk készülve. Nekem igazából mindegy, milyen körülmények lesznek, hiszen ha már elrajtolunk, akkor csak az van, ami a kocsin belül történik. Jelenleg rengeteget dolgozok, hogy a verseny folyamán semmilyen zavaró tényező ne lépjen fel, és csak a vezetésre tudjak koncentrálni. Terveink szerint péntekre beiktatunk egy rövidebb tesztet Vác környékén, hogy a Mitsubishi beállításait murváról ismét aszfalthoz igazítsuk. Továbbra is a célba érkezést és a jó hangulatot tűztük ki magunk elé, s ha a kocsi is jól viselkedik, akkor szeretnénk majd egy kicsit aXIII. GARMIN Rally Mitsubishi Lancer EVO VI Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.18.
    Folytatás következik… MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye Borbás Szabolcs – Demjén Gábor, Mitsubishi Lancer Evo VII Az összeszokással nem volt gond, s úgy néz ki, a jövőben is folytatná a közös munkát Borbás Szabolcs és Demjén Gábor. Habár a Maricsek Racing Team pilótája Kiss Rolanddal tervezte a 2013- as szezont, a pécsi navigátor sprintfutamai végig ütik az RTE bajnoki fordulókat. Az új mitfahrer személyében azonban megfelelő helyettesre talált Szabolcs, s a XIII. GARMIN Rallyen még előrébb törnének a sorban. Borbás Szabolcs: A Salgó Rallyen jó volt a hangulat a kocsibanMitsubishi Lancer EVO VII XIII. GARMIN Rally Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.17.
    CÍM: Veszprém továbbra is mumus marad Maxx Race Team – 20. Veszprém Rallye, 2013. július 12-14. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A tavalyihoz hasonlóan most sem jutott túlságosan messze Veszprémben a Kiss Viktor-Percze Nándor kettős. A Maxx Race Team duója szombaton hiba nélkül teljesítette a kislőtéri szakaszokat, ám vasárnap már használható kuplung nélkül fejezték be az első, Kislőd-Szőc-Vigántpetend kört. A szervizben orvosolták ezt a problémát, ám közben a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 önindítója is megmakacsolta magát. A teljes gyógyítás hosszú időt vett ... volt ismeretem a szakaszokról, abszolút csak az itinerre tudtunk támaszkodni. Nekünk itt is csak egy ellenfelünk volt: önmagunk. Szombaton két, 19 km-es gyors a lőtéren, ami nagyon jóra sikerült, élveztem rajta a menetelést. A második körben sikerült 20 másodpercet javítanunk saját magunkhoz képest, ami szerintem óriási dolog. Vasárnap majdnem hiba nélkül teljesítettük az első kört, amikor a harmadik gyorsaságin szétment a kuplungunk. A szervizparkban 30 perce alatt ki tudták ezt cserélni a fiúk, ám utána a kocsi nem indult be. Kiderült, hogy egy villamossági probléma adódott a Mitsubishi LancerMitsubishi Lancer EVO IX Veszprém Rallye Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.16.
    végeredménye: 1. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:50,2 2. Herczig Norbert, Bacigál Igor (Skoda Fabia S2000) +1,1 3. Lategan Henk, White Barry (Skoda Fabia S2000) +30,6 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:15,7 5. Ollé Sasa, Budai Annamária (Ford Fieste S2000) +1:49,8 6. Bútor Róbert, Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000) +1:56,5 27. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna (Mitsubishi Lancer EVO IX) +19:07,3 A 3-as kategória végeredménye: 1. Rongits Attila, Hannus László (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:25:46,7 2. Matics Mihály, Zejda Viktóra (Mitsubishi Lancer EVO IX ... ) +6.2 3. Osváth Péter, Farnadi Ágnes (Mitsubishi Lancer EVO IX) +55.0 4. Trencsényi József, Bencs Gábor (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:51,7 5. Bujdos Miklós, Milcsevics Lóci (Mitsubishi Lancer EVO IX) +2:58,5 6. Sziklai Tibor, Pikó Zsuzsa (Mitsubishi Lancer EVO IX) +6:58,7 7. Elek István, Földi Nikolett (Mitsubishi Lancer EVO IX) +14:01,3 8. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna (Mitsubishi Lancer EVO IX) +17:10,8 Mitsubishi Lancer EVO IX Veszprém Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.05.08.
    CÍM: Fel a fejjel! Maxx Race Team – XI. Suzuki-Kaiser Ózd Rali Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX A 9. Eger Rally utáni csalódottságán már túllépett Velenczei Ádám, s most magabiztosan, gőzerővel készül a következő RTE-megmérettetésre. A Maxx Race Team fiatal tehetsége minden eshetőségre fel van készülve, mondhatni, betudva ismeri már a pályát is. Navigátorával, Apkó Andrással a dobogót tűzték ki célul az Ózd Rallyra, amihez reményeik szerint a Mitsubishi Lancer Evo IX is hozzásegíti majd őket. Velenczei Ádám: Már kétszer sikerült teljesítenem az Ózd Rallyt, mindkétMitsubishi Lancer EVO IX Maxx Race Team Ózd Rally
  • 2013.04.16. 15:53
    Szemlátomást gyorsról, gyorsra jobban mentél a Mitsubishi-vel. Hogy érezted magad a versenyen? - Köszönöm! Örülök, ha kívülről is látszódott a folyamatos gyorsulásunk. A fokozatos tempónövelés volt a célunk, amit sikerült is abszolválnunk. Az időink körről- körre javultak és mi is úgy éreztük Milánnal az autóban ülve, hogy egyre tempósabbak és pontosabbak vagyunk. Az első igazi versenykilométereinket gyűjtöttük be száraz és éles körülmények között az első gyorsasági szakaszon, mivel az egyetlen tesztünk esős körülmények között zajlott, ahol nem igazán tudtuk megtapasztalni az autó ... volna az abszolút első helyhez. Nincsen ezzel probléma, első versenyünk volt, új volt körülöttünk minden, sokat kell még tanulnunk.A hétvégén, aki maximális teljesítményt nyújtott, az Milán volt, a navigátorom. Hibátlanul, pontosan és tökéletesen adta vissza az általam lediktált itinert. Bevallom őszintén, nem gondoltam volna, hogy már az első gyorsaságin felveszi a Mitsubishi és az én ritmusomat, hatalmas pozitív csalódás volt, szóval örülök, mert jól döntöttem, mikor Milán mellett voksoltam!Rengeteg ismerős és ismeretlen ember gratulált a teljesítményünkhöz, akik láttak minket a szakaszokonMitsubishi Ózd RallySprint

    Rally

  • 2013.04.04.
      Hazai pályán      Strider Zoltán – Koch Péter – Mitsubishi Lancer EVO VI H4T  Rali‐Túra Bajnokság 2013 – 9. Eger Rallye, április 6‐7.    Strider Zoltán neve ismerősen csenghet a hazai autósport szerelmesei fülében. Zoli a 2000‐es  évek elején tűnt fel rallyban, majd hol gokartban, hol pedig gyorsasági szakágban láthattuk  versenyezni.  Az  idei  évtől  pedig  visszatér  a  kezdetekhez,  és  újra  a  Rali‐Túra  Bajnokságban  fogja a versenykilométereit gyarapítani.        „2002‐ben  kezdődött  rallys  pályafutásom  a  Rali‐Túra  Bajnokságban  egy  Trabanttal,  ami  három évig tartott ... , majd rallysprinteken és a gokart pályákon folytatódott, míg nem végül a  gyorsasági szakágban kötöttem ki” ‐ indította a múlt felidézését Strider Zoli a pilóta.      „A  tavalyi  év  végéig  versenyeztem  a  gyorsasági  szakágban,  amikor  rá  kellett  jönnöm,  hogy  egyre  jobban  fogyatkozik  a  mezőny,  nagyon  kevés  a  néző,  így  a  reklámérték  is  egyre  csak  csökken. Szerintem még időben nyitottam a külvilág felé, és gyorsan a régi ‐ új szenvedélyem  felé kacsintottam, ami nem más, mint a rallye. Ekkor jött az új kapcsolat Ősz Lacival, akinek  pont  volt  egy  szabad  Mitsubishi  Lancer ...  eredménnyel már nagyon boldogok lennénk. Ha viszont ez nem jönne össze,  akkor az a lényeg, hogy jó ízűt autózzunk, hogy jól érezzük magunkat az autóban, és emellett  népszerűsítsük partnereinket. Az egri pályák ismerősek számomra, hiszen itt lakom, így nem  gondolom,  hogy  e  téren  problémáim  lennének,  továbbá  a  navigátorom  sem  közömbös  számomra, hiszen vele kezdtem a Rali‐Túrás pályafutáson” ‐ mesélte mosolyogva a pilóta.    „Egy  álmom  vált  valóra,  mikor  Zoli  megkeresett,  hogy  versenyezzünk  újra  együtt  egy  Mitsubishi  Lancer  EVO  VI‐os  versenyautóval  a  2013‐as  Rali‐TúraMitsubishi Lancer EVO VI Gulf Racing Rally
Előző 1 / 21 Következő