Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEEger Rally - 2017.11.03-05.A hétvégén az EGER Rallyn ORC kategóriában indulsz hű navigátoroddal Kovács Gézával, és a Lada VFTS-el. Régen az ORB-ben versenyeztél. Mi miatt indulsz most az ORC-ben?- Mivel hűek maradtuk a jó öreg VSTS-hez ezért kellett ORC-re váltanunk, hiszen ezzel a technikával már csak itt lehet csapatni.Ti az ORC-ben is ugyan azt a távot teszitek meg, mint az ORB-s versenyzők? - Ez ugyan az a bajnokság, teljesen ugyan az a táv, a pálya szakaszok is megegyeznek, csak lejárt homologozációs autókkal lehet menni az ORC
Keresés
Találatok száma: 2982017.11.02. 14:26
Kertész Krisztián - Velezdi EszterOpel Astra OPC - Just Car Transport Kft.CREDOBUS Eger Rallye 2017 - 2017.11.03-05.A hétvégén az EGER Rallyn ORC kategóriában mész az Opel Astra OPC-vel. Nem igen láttalak pilótaként ORB-ben vagy ORC-ben.- Szia! Pilótaként nem láthattál ilyen versenyen, így ez lesz az első ORC futamom. Ti az ORC-ben is ugyan azt a távot teszitek meg, mint az ORB-s versenyzők?- A táv ugyanaz, mint az ORB-ben! Igazából olyan ez, mint régen a H csoport volt. A régi kocsik kategóriája. Régi legendás pályákon zajlik majd az Eger Rally. Melyik gyors és miért is tetszik neked2016.03.31. 12:16
Az idei évben az ORB futamokon Bazsó Attila diktálja majd az itinert Botka Dávid mellett az R4-es Mitsubishiben. A mindig jó kedélyű navigátor pozitívan értékelte az orfűi versenyt.„Számomra a teszt rali volt az évad első futama és be kell valljam, már nagyon hiányzott a versenydrukk. Rettenetesen élveztem a hétvégét! Jól szervezett verseny volt, flottul ment minden, mindössze egyszer kellett hosszabban várakoznunk egy baleset miatt, de ez benne van a pakliban, mert mégis ez az első verseny a téli szünet után, ilyenkor talán mindenki bátrabb egy kicsit. Talán mondhatom azt, hogy hamar ... mezőnyt nézünk, akkor a harmadik-negyedik hely környékére tippelem magunkat. Ha a szlovák párosokkal kiegészült Eger Rallyet nézzük, azt gondolom, hogy az ötödik-hatodik pozíció a realitás, de majd meglátjuk. Az autó szenzációs, a szerelők hihetetlen munkát végeztek, hisz egy nagy felújításon esett át a Mitsubishi, gyakorlatilag egy vadonatúj autóról beszélünk, ezért bízom benne, hogy technikai ördöge messziről elkerül majd minket. Az Eger Rallye az ORB nyitó futama, épp ezért a holtszezon után az átlagosnál mindig jóval több nézőt vonz ez a verseny. Bízom benne, hogy az idei évben is így lesz. A2016.02.04. 11:46
Zsolti ! Mikor is kezdtél el versenyezni mivel és kivel?-Szia, köszöntöm az olvasókat. 1996-ban túrában már navigátorként versenyeztem és 1999-ben kezdtem Lada 1200s kisautómmal szlalom versenyezni, 2005-ben az akkori Juniorban egy Seat Ibiza TDI-ben navigáltam és 2006-tól versenyzem pilótaként. Egy N2-es Honda Civiccel kezdtem. Első navigátorom Rimóczi Csaba barátom volt. Az ORB 6.kategóriájában versenyzel igen rég óta. Mi a terv ,mi a vágy?Mint mindenki másnak is ebben a kategóriában szeretném megnyerni a bajnoki trófeát ! 2015-ben majdnem sikerült is, azonban több tényező is ... meggátolta ezt. A családoddal is szoktam találkozni a versenyek szervizparkjában. Hogyan élik meg a te hobbydat?Feleségem ezzel kapott és szereti is a rallye-t . Szerencsés vagyok. Köszönöm neki, hogy mindig velem van, talán nélküle már nem is versenyeznék. Mesélj kérlek a 2016 -os esztendőről mik a tervek?Lennének nagy terveink, azonban a realitások talaján maradva az ORB-ben indulunk 2016-ban is! Az autó természetesen OPEL ADAM R2!!!! És végezetül kik azok az emberek akik végigkisértek a pályafutásodban és segítették a versenyzésed?Természetesen, mint említettem is a feleségemnek2015.07.29. 15:23
Az év eleje óta nincs más célkitűzése a SOLID Racing Team versenyzőpárosának, mint tesztelni, tesztelni, és még többet tesztelni. Szerencsétlenségükre ez a Székesfehérvár Rallyn nem sikerült, így a soron következő Baranya Kupán szeretnének a lehető legtöbbet tanulni. Ideális lehetőséget kínál a szervező a meghívásos csoportban résztvevő ORB-s versenyzőknek ezzel a versennyel. Idő, költség, és kilométerek tekintetében a legideálisabb választás két bajnoki futam között, valamint a lehető legjobb felkészülés lesz a Mecsek Rally előtt, hiszen a legjobb teszt az, amikor versenykörülmények között ... tudunk menni az autóval. Pénteken részt veszünk a hivatalos Pirelli teszten, ahol igyekszünk megtalálni az autó, gumi, és beállítások ideális kombinációját. A Pirelli versenyabroncsok minőségét ismerjük már tavalyról, a Hondával is ezt a márkát használtunk a Rallye2-ben. Ott bizonyította versenyképességét… Reményeink szerint több ORB-s kategória társunk is elindul ezen a futamon, így lesz összehasonlítási alapunk. Szeretnénk látni, hogy milyen ütemben fejlődünk gyorsról gyorsra, versenyről versenyre. Reálisan látjuk a teljesítményünket az autó tudásához képest, ezért nem dédelgetünk hiú reményeket2014.03.14. 09:41
Kedves Gergely!Berendi Dávid navigálásával fogsz nekivágni a hétvégi Orfű - Abaliget - Orfű Rallysprint öt gyorsának.Mielőtt elrajtolnál, mesélnél a rallys pályafutásodról? - A fiatalkori tehetségkutató versenyek után egy nagy szünetet követően 2009-ben Turcsik Tomi navigálásával a Rally Túra versenyein indultunk egy VFTS gépcsodával. Ezt követően 2010-ben Szabó Krisztián „Tián” navigálásával az ORB I. osztályban bajnokok lettünk szintén a VFTS-el. Ez egy csodálatos év volt számomra. Ötből négy versenyt nyertünk, egy versenyen pedig egy defekt miatt csúsztunk le a dobogóról, pedig akkor ... szakaszok.Egy Renault Clio R3-as pilótaülésében fogsz elrajtolni a sprinten. 2014 első Rallysprintjén. Milyen céllal is indulsz, illetve mennyire vagy hozzá szokva egy elsőkerekes autóhoz?- Mivel eddig nem fronthajtású autóval versenyeztem, semennyire. Szeretnék minél hamarabb hozzászokni, ezért is indulunk a versenyen. Célunk, hogy az eddigi teszt kilométereken túl minél több verseny kilométert gyűjtsünk. Ennek érdekében a verseny távját mi kétszer is teljesíteni szeretnénk, egyszer, mint előfutó egyszer pedig mint versenyző.2014-es terveidbe beavatnád a portálolvasókat? Marad-e a Clio R3, ORB, vagy ... egyéb verseny, esetleg egy a magyar versenyzők által is kedvelt Mitropa Rally Cup versenyen szeretnéd megmérettetni magad a navigátoroddal?- Eredeti terveink szerint elsősorban EB versenyeken indultunk volna az idei évben(ezért is történt az autó váltás), de mivel a Renault Hungária mellénk állt, az összes ORB versenyen rajthoz szeretnénk állni. A hazai versenyek mellet továbbra is szeretnénk három vagy négy ERC futamon részt venni, de ez a program még egyelőre egyeztetés alatt van, ezért még nem tudok biztosat mondani.Partnereink: Renault Hungária, Millers Oils, RRC Hungary, Marso Kft, Interton2013.09.11.
2013.08.26.
2013.07.18.
2013.07.12.
2013.07.12.
2013.04.22. 08:34
325i után óriási lépés ez számunkra, hogy egy ízig-vérig versenyautóval csapathatunk, egy profi mezőnyben, az ORB-ben.A 2012-es versenyzésedhez képest óriási ugrás az ORB-ben indulni.Miképp éled ezt meg? Mivel másabb ez mint az eddig versenyeid?- Az én szemszögömből nem jelentős a különbség. A távok hosszabbak és fárasztóbbak. A költségek nagyobbak, de hála a Főszponzoromnak Nano Energizer-nek ez nem okoz problémát. Szeretném ezt ugyanolyan játékosan venni ahogy eddig is tettük. Nagyon profi csapat támogat bennünket, akik Bedő Ákos kivételével nem a Rally világából érkeztek. Biztosak vagyunk ... benne, hogy ezt az évet is sikerrel zárjuk mint a 2012-est. Szeretnénk magunkat megmérettetni külföldön is. Egyenlőre úgy néz ki, hogy a feltételek adottak is. Navigátorként mennyivel nagyobb kihívás a Z4 M az előző BMW-hez képes?Toma József:- Sokkal kevesebbet tudunk röhögni a gyorsokon, mert eddig a Lúdas Matyit is tudtam olvasni a nagy a kasztniban, most pedig a Füles újságot is nehézkesen lapozgatom, mert szűken vagyunk a bömösben.A viccet félre téve, mivel ORB-ről beszélünk a navigátor feladata jóval több odafigyelést igényel és Attila elvárásai is magasabbak mint a tavalyi2013.04.05.
2013.03.17. 09:21
Minden szabálynak eleget tesznek az autóépítők,versenyezni vágyók az autóikkal kapcsolatban?-Az autók alapvetően egybe vannak ,nincsenek nagy kiemelkedő problémák viszont nagyon sok versenyautónak kell kiadnunk az idei évben gépkönyvet az ORB szabályai szerint és rengeteg jármű amely eddig a RTE bajnokságban versenyzett azokra más szabályok vonatkoztak.-Az idei évtől az MNASZ -nek és az ATB- nek nagyon szigorúan be kell tartatnia azokat a szabályokat amelyeket előírnak ,ugyanis mi vállaljuk a felelősséget a versenyautókért és a versenyzők biztonságáért , éppen ezért leginkább a bukócső és ... azok dokumentációival vannak problémák hiszen az RTE bajnokságban eddig nem kértek ilyen jellegű dokumentációkat és nem is figyeltek oda annyira ezekre a részletekre amire nekünk most oda kell figyelni és meg kell követelni.Milyen az érdeklődés a gépkönyvezésre?-Én személy szerint nagyon boldog vagyok ,hogy ilyen sok autót hoznak gépkönyvezni és ezek a versenyautók várhatóan rajthoz is fognak állni a hazai rallye versenyeken /ORB ,Rallye2 vagy RTE/ és ennyire színes lesz a mezőny.-Én úgy gondolom ,hogy ha ezeket a dokumentációkat vagy hiányosságokat tudják pótolni a versenyzők akkor egy igen jó2013.03.13.
2013.03.13.
2013.03.08.
2013.03.08.
2013.02.27.
2013.02.27.