Keresés

Találatok száma: 185
Előző 8 / 10 Következő
  • 2020.09.04. 13:05
    Racing Hungary csapatvezetője, Strider Zoltán sem, aki a Peugeot 208 R2-vel, Apkó Andris navigálása mellett vág neki a küzdelmeknek. A csapat ORC bajnokságban induló egysége, a BMW-s Szilágyi Patrik ezúttal Érsek Krisztiánnal szeretné ugyanazt az ellenállhatatlan tempót diktálni, amit tette a szezonnyitón, ahol egy technikai probléma nem engedte a célba érni a végig első helyen autózó pilótát.Tehát négy autóval várnak minden érdeklődőt a Gulf Racing Hungary párosai az egri futam hétvégéjén. Szombaton a Dobó téri rajtceremónia után két gyorsasági szakaszon, majd másnap egész nap az Eger

    Rallye1

  • 2020.03.30. 17:55
    teljesen összerakhatnánk a Fabiankat és azonnal indulnánk tesztelni. A bajnokautó megvan még?Igen, megvan a Peugeot 208 R2, továbbra is áruljuk, de a járványügyi helyzet fokozódásával egyenes arányban csökkent az iránta érdeklődő telefonhívások száma. Voltak és vannak is rá komolyabb érdeklődők, de azt is meg tudom érteni, hogy mostanság nem a versenyautó vásárlásán törik a fejüket elsősorban az emberek.Bérbevehető?Igen, ha valaki nagyon szeretné, akkor meg tudjuk oldani, de nem a bérbeadása lenne az elsőszámú tervünk.Egy teszttel lehetne rövidíteni ezen az ínséges időszakon.Ez igaz, csak nem tudjuk

    Rally

  • 2020.01.14. 21:56
    és természetesen kategóriát nyerni, de rengeteget kell tanulnom és fejlődnöm, hogy ez sikerülhessen. Egyelőre a Ford Fiesta ST, de persze vannak vágyak és álmok jó lenne majd egy R2-es autóba átülni valamikor. Nem tudom még megfogalmazni pontosan, hogy mi hajt, de életemben először érzem, hogy ég a láng bennem.Köszönöm szépen Anya, Apa, és Papp György segítségét.  - Hajósi Miklós -

    Rally

  • 2019.11.21. 09:56
    folytattátok. Igen, bár akkor és ott felmerült bennünk annak a lehetősége is, hogy ennyi volt és kiállunk. Miután visszajuttattuk az autót a szervizparkba a csapatunk hamar megoldotta a problémát, mi pedig átgondoltuk a helyzetünket. Nem volt kérdés, hogy vasárnap újra beülünk a Peugeot 208 R2-be és folytatjuk. Jól döntöttünk. Tapasztalatszerzésnek tökéletesek voltak, a saras, vizes, gyorsaságik, amik közül négyet meg is nyertünk. Ezt jó eredményként könyveltük el a neves ellenfeleink mellett, úgyhogy nagyon boldogok voltunk a futam végén, a nyíregyházi céldobogón. A részeredmények bíztatók voltak. Mire

    Rally, ERC

  • 2019.05.21. 10:24
    a teljes verseny programját. Egyetlen túlcsúszásunk, megforgatunk, vagy műszaki hibák sem volt, kizárólag a versenyzésre kellett koncentrálnunk. Szerintem kihoztuk a lehetőségeinkből a maximumot, minden fronton diadalmaskodtunk, a bajnokságban pedig két versenyről sikerült elhozni a legnagyobb kupákat. Elégedettek vagyunk a miskolci eredményekkel és eddig a 2019-es évvel is. Ezt a jó sorozatot szeretnénk a következő futamon folytatni.Székesfehérváron? Majd igen, de előtte még részt veszünk egy cseh bajnoki futamon, a Cesky Krumlov Rallye-n, ahol népes R2-es mezőnnyel nézünk szembe. Tisztában

    Rallye2

  • 2019.03.23. 16:12
    a versenyen, de nagyon hálás vagyok a lehetőségért. Nagyon élveztem a tökéletes autót, bár lényegesen fárasztóbb volt, mint egy 2WD autóval versenyezni. Megpróbáltam fokról fokra gyorsabban menni, ez látszik is az időkön, az első napi hátrányunkat a gyorsokon a második napra le tudtuk a felére, néha a negyedére csökkenteni. Szerencsére ez már a sokadik Rebenland Rally-em volt, így legalább a pályákkal nem kellett foglalkoznom. A legnagyobb gondot a sebbességi fokozatok megtalálása volt, második nap az volt a terv, hogy mindenhol egyel magasabban fordulok, mint az R2-essel és ez működött is

    Rally

  • 2018.09.25. 09:38
    . Megnyertük az utolsó szakaszt és 0,8 másodperc előnnyel megnyertük a Mitropa értékelést. Ezzel a bajnoki cím is meglett volna. Azonban kaptunk 30 másodperc büntetést, amiért nem volt pótkerék az autóban. A szabályok szerint – mint utólag számunkra is kiderült –, az R5-ös autóban mindig kell lennie pótkeréknek, míg az R2-esekből ki lehet hagyni. A büntetés után másodikok lettünk, 51 pontra növeltük az előnyünket, de még nem nyertük meg a bajnokságot. Összességében jó kemény verseny volt, nagyon megdolgoztunk minden pontért.“Mitropa Kupa állása hét futam után 1. Fogasy Gergely 344 pont2. Hermann Gassner

    Rally, Mitropa kupa

  • 2018.07.04. 20:03
    szeretnénk megméretni magunkat a teljes mezőnyben, ahol nem csak a WRC-kel és az R5-ösökkel kell számolni, mert ezeken a pályákon akár még a helyi R2-es versenyzők is okozhatnak meglepetést. Abszolút értékelésben ha az első 15-ben tudunk végezni, akkor elégedettek lehetünk.“ A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely  1762. Manuel Kössler   1623. Hermann Gassner sen.  1544. Lovász Pál  1295. Hermann Gassner jun.       106Fogasy Gergely és Berendi Dávid 2018-as eredményeiRebenland Rali: műszaki hiba miatt

    Rally

  • 2018.01.19. 09:57
    . Kálmán: A nagy géposztályok sarkába voltunk, ami azt jelenti, büszkék vagyunk a 22.helyre, mivel előttünk csak H8, H9, kategória tudott beférkőzni. Tegyük még hozzá, hogy 1.6 gépek között is a németeknél nem tudtunk dőlőre jutni a gyenge motorerő miatt.Hajóka: Akkor van némi tervetek a jövőre nézve? F. Kálmán: Bár most teljesen tanácstalanok vagyunk, mert a Holczer Gmbh. tagad!Nem ezt ígérte, és az EB-s R2-esek szemre is erősebbek. Minden rendben, szerintük. Pedig majd 20 LE hiányzik a katalógusban ígértből. Ezt kellene valahogy megoldani. Remélem, tavaszig megoldjuk. Mert ugye a régi C2 ehhez

    Rally

  • 2017.07.29. 20:13
    a gumikerülgetéseknek. Bemelegítésnek mindenképp jó volt mindenképp és a sok néző is feldobta ezt a szakaszt. SHAKEDOWN-on voltatok-e, ha igen állítottatok-e az a Citroen C2 R2-őn? - Nem mentünk a shakedownon, idő hiányában. A futóművön sajnos a szombati harmadik gyorsaságin sikerült “állítani”. A szakasz végén – talán 5 kanyar volt még hátra – egy szűk visszafordítóban felkaptunk egy partoldalra. Elgörbült az első bölcső, elhajlott a jobb hátsó csonkállvány és a hátsó gátló is teljesen megadta magát. Szerencsére pont szerviz következett és a fiúk megoldották a problémát, le a

    Rally

  • 2017.04.11. 22:44
    : Kicsit precízebbek leszünk. Jobban felkészülünk. Próbálják Laciék belakni az autót, mintha az oldalbordájuk lenne, úgyis ez a mezőny térbeli legkisebb R2-je. Mondhatnám, váll-vállvetve abszolválják a gyorsokat. Félre a viccet, ha minden versenyen 2. helyet érünk el, győzünk év végén. Ezt az utóbbi évek mutatják. Technikai sport lévén, a célba érés is mindenképp dicséret illeti bármely párost. Pláne a mi csapatunkat, hisz ők sem a Ludas Matyit olvassák verseny közben. Mindezen szép eredményre büszkék lehetnek reklámpartnereink, akik:SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk

    Rally2

  • 2017.03.31.
    Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz Hodosi Gábort és Holló Barnát nem igazán kell bemutatni senkinek, mindenki tudja, hogy egy Ladával versenyeznek. Ez a Miskolc Ralin sem lesz másképp. Indultak már ORB-ben és Hisctoric-ban, de idén ORC-ben fogják megmérettetni magukat. Hogy miért, azt majd ők elmondják. Barna, miért pont ORC? - Azért kérlek szépen, mert ezzel a lejárt homológos és összeépített kocsival már sehol az égadta világon nem tudunk versenyezni, csak itt. De nincs ezzel semmi gond, mert legalább most mindenki idejött és van kategória, heten leszünk. Bár R2-ben ugyanez a kategória Tiba Anita
  • 2017.03.31. 11:24
    helyen végzünk, akkor sincs semmi baj, nem szorítjuk a végtelenségig, hosszú lesz ez a 2017-es bajnokság. Végül is a jó hangulat is fontos. Ha van a csapatba összhang, akkor megvan az esély a jó helyezésre. Miért éppen Opel Adam R2?- Miért is? Több oka van, nem csak egy. Egyrészt a menettulajdonságok győztek meg. Több R2-nél teszteltünk, és ez tűnt igazi rally autónak, ha érted mire gondolok. Ezzel az adammal lehet a legtöbb lehetetlen dolgot megcsinálni. Csak egyet mondok, ha nézed a külföldi videókat ez ugrik a legszebben, nem esik orra. De olyan pilótára szabott beállításokat is lehetővé

    Rally2

  • 2015.06.15.
    ...és az R2-nek aszfalt. Jó ez így, vagy jobb lenne a murva már? - Nekem már mindegy csak anyám ne tudja meg, hogy kocsit hajtok ilyen gyorsan. :D Viccen kívül, amúgy szeretem az aszfaltos versenyeket, semmi bajom nincs vele. A székesfehérvári pályákat ismerjük, a helyi rali sprinteken nevelkedtünk. Így várom a hétvégét, de lehet, hogy a Veszprém Ralit jobban. Az tavaly nagyon jól sikerült, mindaddig, amíg mentünk nagyon élveztük. Tavaly a fehérvári futamon az A6-os kategória 3. helyén végeztetek egy Skoda Felíciával. Idén is meg lesz a dobogó, legfeljebb kicsit feljebbi foka? - A dobogó tuti Tiba Anita Rallye2
  • 2015.01.08. 17:20
    a nagyon sokat felfelé haladó utakon, szinte haladni is alig tudtunk, volt olyan rajt, ahol csak a sportbírók segítségével tudtunk elindulni. Nem véletlenül nyerte ennyivel a kategóriánkat kis R2-es kocsi, aki rengeteg összkerekes autót is megelőzött, mivel könnyű, van rajta hóprogram, szinte meg se csúszott, csak haladt. A rendezők mindent megtettek, hogy jól érezzük magunkat, a hóról nem tehettek, de azért köszönjük nekik ezt az élményt, amit nem sok magyar versenyző tapasztalhatott meg életében!! Az ERC3-ban végül 5.-ek lettünk, abszolútban 17.-ek, amikkel a körülmények ismeretében abszolút
  • 2015.01.03.
    visszatérve a versenyre, óriási hangulatban telt, és ennek fényében a kedvünk még mindig príma. Most egy kis pihi lesz, na nem sok, egy kicsi, de én nem is bánom, mert hamarosan megérkezik a kislányom, aki a legfontosabb szerepet veszi át az életünkben. Aztán mire kezdődik a szezon már újult erővel indulunk a versenyeken, de minden marad a régiben. Tehát a csapat továbbra is a Bakó Rally Team, a méregzsák is marad, bár lehet váltunk a Maxra, és az R2 is megy még 2015-ben. Úgy nagyjából ennyi. Köszönjük az egész évet a csapatnak, és jövőre minden megy úgy, ahogy eddig.” – közölte Ákos. A felállás Tiba Anita
  • 2014.10.30. 17:04
    egy kicsit rallycrossora sikerült a 27km-s körgyorsasági, nagyon sok autót utolértünk és emiatt nagyon sok értékes másodpercek maradtak bent a gyorsokon. Ami a nézőknek nagyon izgalmas lehetett, hogy egy LADA üldözi a gyári Renault Twingo R1-t, Opel Adam R2-t, a BMW-t, a Citroen C2R2-t, és Mk1 Fordot.Ami még egy kis fejtörést okozott az, hogy a szombati rövid gyorson elég sok volt a murva, így slick gumikkal mentünk, de az első pár kanyar után teljesen ráéreztünk és utána már nagyon-nagyon élveztük.Részt vehettetek egy Díjkiosztó ceremónián, miért is?- Igen hála Istennek ott lehettünk a

    Mitropa kupa

  • 2014.10.23.
    hátra, mint hogy végre összesítsék a pontjainkat, mert azért jó lenne úgy egyben látni végül is, hogy sikerült az idei évünk az R2-ben. Jó lenne, ha kicsit összekapnák magukat a ralival kapcsolatban az illetékesek, mert időben szeretnénk versenynaptárt látni, hogy tudjunk tervezni a következő évre. Míg ezek nincsenek egyben, addig engedelmetekkel készülünk még a Mikulás Rallyra és a szilveszteri mókára.” – zárta le a beszélgetést Árpi elégedetten. Köszönet a támogatásért: Stantools Kft. Szerszám és Gépkereskedés; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft Tiba Anita ORB
  • 2014.07.15.
    csak reménykedünk, hogy az elmondottaknak csak a fele igaz. Három versenyből, kettő aszfalt, és egy murva után mégis a murva lett a szerelem. Miért? - Idén először ugye Miskolcon mentünk, ahol célba értünk, 2. helyen végezve. Aztán jött Bükfürdő, ahol annyira jól éreztük magunkat, és sajnos kiestünk, mégis az az érzés, amit a murva adott az mindennél többet ért. Fehérvárról mikor kiderült, hogy az R2 aszfalton megy, az nagy csalódás volt, de kárpótolt az alkalmi navigátoromtól kapott „kulisszatitkok” elsajátítása, aminek következtében ismét dobogósok lettünk. A murva az olyan volt nálunk, mint a Tiba Anita Rallye2
  • 2013.02.11.
    Lukács Kornél – Mesterházi Márk – Citroen C2 R2 Szöges ellentétben a várttal Folyamatos javulás mellett a kategória negyedik helyén végzett Lukács „Csucsu” Kor Kornél és Mesterházi Márk, a Tatai Aréna SE színeiben induló páros a hétvégén Letto Lettországban rendezett ERC futamon. A hó és hideg helyett csak jég és 0 fok volt. Csucsu: A Lett ERC futam nem a rettentő hidegről és a nagy hóról, inkább a szöges gumikról és a jégről szólt. A rendkívül enyhe, -3 +1 fokos időben c 3 csak elvétve találkoztunk hózáporral. A legnagyobb kihívást maguk a gumik jelentették: ezekkel a nagyszöges Tatai Aréna SE Rallye ERC
Előző 8 / 10 Következő