Keresés
Találatok száma: 1852020.09.04. 13:05
Racing Hungary csapatvezetője, Strider Zoltán sem, aki a Peugeot 208 R2-vel, Apkó Andris navigálása mellett vág neki a küzdelmeknek. A csapat ORC bajnokságban induló egysége, a BMW-s Szilágyi Patrik ezúttal Érsek Krisztiánnal szeretné ugyanazt az ellenállhatatlan tempót diktálni, amit tette a szezonnyitón, ahol egy technikai probléma nem engedte a célba érni a végig első helyen autózó pilótát.Tehát négy autóval várnak minden érdeklődőt a Gulf Racing Hungary párosai az egri futam hétvégéjén. Szombaton a Dobó téri rajtceremónia után két gyorsasági szakaszon, majd másnap egész nap az Eger2020.03.30. 17:55
teljesen összerakhatnánk a Fabiankat és azonnal indulnánk tesztelni. A bajnokautó megvan még?Igen, megvan a Peugeot 208 R2, továbbra is áruljuk, de a járványügyi helyzet fokozódásával egyenes arányban csökkent az iránta érdeklődő telefonhívások száma. Voltak és vannak is rá komolyabb érdeklődők, de azt is meg tudom érteni, hogy mostanság nem a versenyautó vásárlásán törik a fejüket elsősorban az emberek.Bérbevehető?Igen, ha valaki nagyon szeretné, akkor meg tudjuk oldani, de nem a bérbeadása lenne az elsőszámú tervünk.Egy teszttel lehetne rövidíteni ezen az ínséges időszakon.Ez igaz, csak nem tudjuk2020.01.14. 21:56
és természetesen kategóriát nyerni, de rengeteget kell tanulnom és fejlődnöm, hogy ez sikerülhessen. Egyelőre a Ford Fiesta ST, de persze vannak vágyak és álmok jó lenne majd egy R2-es autóba átülni valamikor. Nem tudom még megfogalmazni pontosan, hogy mi hajt, de életemben először érzem, hogy ég a láng bennem.Köszönöm szépen Anya, Apa, és Papp György segítségét. - Hajósi Miklós -2019.11.21. 09:56
folytattátok. Igen, bár akkor és ott felmerült bennünk annak a lehetősége is, hogy ennyi volt és kiállunk. Miután visszajuttattuk az autót a szervizparkba a csapatunk hamar megoldotta a problémát, mi pedig átgondoltuk a helyzetünket. Nem volt kérdés, hogy vasárnap újra beülünk a Peugeot 208 R2-be és folytatjuk. Jól döntöttünk. Tapasztalatszerzésnek tökéletesek voltak, a saras, vizes, gyorsaságik, amik közül négyet meg is nyertünk. Ezt jó eredményként könyveltük el a neves ellenfeleink mellett, úgyhogy nagyon boldogok voltunk a futam végén, a nyíregyházi céldobogón. A részeredmények bíztatók voltak. Mire2019.05.21. 10:24
a teljes verseny programját. Egyetlen túlcsúszásunk, megforgatunk, vagy műszaki hibák sem volt, kizárólag a versenyzésre kellett koncentrálnunk. Szerintem kihoztuk a lehetőségeinkből a maximumot, minden fronton diadalmaskodtunk, a bajnokságban pedig két versenyről sikerült elhozni a legnagyobb kupákat. Elégedettek vagyunk a miskolci eredményekkel és eddig a 2019-es évvel is. Ezt a jó sorozatot szeretnénk a következő futamon folytatni.Székesfehérváron? Majd igen, de előtte még részt veszünk egy cseh bajnoki futamon, a Cesky Krumlov Rallye-n, ahol népes R2-es mezőnnyel nézünk szembe. Tisztában2019.03.23. 16:12
a versenyen, de nagyon hálás vagyok a lehetőségért. Nagyon élveztem a tökéletes autót, bár lényegesen fárasztóbb volt, mint egy 2WD autóval versenyezni. Megpróbáltam fokról fokra gyorsabban menni, ez látszik is az időkön, az első napi hátrányunkat a gyorsokon a második napra le tudtuk a felére, néha a negyedére csökkenteni. Szerencsére ez már a sokadik Rebenland Rally-em volt, így legalább a pályákkal nem kellett foglalkoznom. A legnagyobb gondot a sebbességi fokozatok megtalálása volt, második nap az volt a terv, hogy mindenhol egyel magasabban fordulok, mint az R2-essel és ez működött is2018.09.25. 09:38
. Megnyertük az utolsó szakaszt és 0,8 másodperc előnnyel megnyertük a Mitropa értékelést. Ezzel a bajnoki cím is meglett volna. Azonban kaptunk 30 másodperc büntetést, amiért nem volt pótkerék az autóban. A szabályok szerint – mint utólag számunkra is kiderült –, az R5-ös autóban mindig kell lennie pótkeréknek, míg az R2-esekből ki lehet hagyni. A büntetés után másodikok lettünk, 51 pontra növeltük az előnyünket, de még nem nyertük meg a bajnokságot. Összességében jó kemény verseny volt, nagyon megdolgoztunk minden pontért.“Mitropa Kupa állása hét futam után 1. Fogasy Gergely 344 pont2. Hermann Gassner2018.07.04. 20:03
szeretnénk megméretni magunkat a teljes mezőnyben, ahol nem csak a WRC-kel és az R5-ösökkel kell számolni, mert ezeken a pályákon akár még a helyi R2-es versenyzők is okozhatnak meglepetést. Abszolút értékelésben ha az első 15-ben tudunk végezni, akkor elégedettek lehetünk.“ A Mitropa Kupa állása négy futam után (nem hivatalos)1. Fogasy Gergely 1762. Manuel Kössler 1623. Hermann Gassner sen. 1544. Lovász Pál 1295. Hermann Gassner jun. 106Fogasy Gergely és Berendi Dávid 2018-as eredményeiRebenland Rali: műszaki hiba miatt2018.01.19. 09:57
. Kálmán: A nagy géposztályok sarkába voltunk, ami azt jelenti, büszkék vagyunk a 22.helyre, mivel előttünk csak H8, H9, kategória tudott beférkőzni. Tegyük még hozzá, hogy 1.6 gépek között is a németeknél nem tudtunk dőlőre jutni a gyenge motorerő miatt.Hajóka: Akkor van némi tervetek a jövőre nézve? F. Kálmán: Bár most teljesen tanácstalanok vagyunk, mert a Holczer Gmbh. tagad!Nem ezt ígérte, és az EB-s R2-esek szemre is erősebbek. Minden rendben, szerintük. Pedig majd 20 LE hiányzik a katalógusban ígértből. Ezt kellene valahogy megoldani. Remélem, tavaszig megoldjuk. Mert ugye a régi C2 ehhez2017.07.29. 20:13
a gumikerülgetéseknek. Bemelegítésnek mindenképp jó volt mindenképp és a sok néző is feldobta ezt a szakaszt. SHAKEDOWN-on voltatok-e, ha igen állítottatok-e az a Citroen C2 R2-őn? - Nem mentünk a shakedownon, idő hiányában. A futóművön sajnos a szombati harmadik gyorsaságin sikerült “állítani”. A szakasz végén – talán 5 kanyar volt még hátra – egy szűk visszafordítóban felkaptunk egy partoldalra. Elgörbült az első bölcső, elhajlott a jobb hátsó csonkállvány és a hátsó gátló is teljesen megadta magát. Szerencsére pont szerviz következett és a fiúk megoldották a problémát, le a2017.04.11. 22:44
: Kicsit precízebbek leszünk. Jobban felkészülünk. Próbálják Laciék belakni az autót, mintha az oldalbordájuk lenne, úgyis ez a mezőny térbeli legkisebb R2-je. Mondhatnám, váll-vállvetve abszolválják a gyorsokat. Félre a viccet, ha minden versenyen 2. helyet érünk el, győzünk év végén. Ezt az utóbbi évek mutatják. Technikai sport lévén, a célba érés is mindenképp dicséret illeti bármely párost. Pláne a mi csapatunkat, hisz ők sem a Ludas Matyit olvassák verseny közben. Mindezen szép eredményre büszkék lehetnek reklámpartnereink, akik:SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk2017.03.31.
2017.03.31. 11:24
helyen végzünk, akkor sincs semmi baj, nem szorítjuk a végtelenségig, hosszú lesz ez a 2017-es bajnokság. Végül is a jó hangulat is fontos. Ha van a csapatba összhang, akkor megvan az esély a jó helyezésre. Miért éppen Opel Adam R2?- Miért is? Több oka van, nem csak egy. Egyrészt a menettulajdonságok győztek meg. Több R2-nél teszteltünk, és ez tűnt igazi rally autónak, ha érted mire gondolok. Ezzel az adammal lehet a legtöbb lehetetlen dolgot megcsinálni. Csak egyet mondok, ha nézed a külföldi videókat ez ugrik a legszebben, nem esik orra. De olyan pilótára szabott beállításokat is lehetővé2015.06.15.
2015.01.08. 17:20
a nagyon sokat felfelé haladó utakon, szinte haladni is alig tudtunk, volt olyan rajt, ahol csak a sportbírók segítségével tudtunk elindulni. Nem véletlenül nyerte ennyivel a kategóriánkat kis R2-es kocsi, aki rengeteg összkerekes autót is megelőzött, mivel könnyű, van rajta hóprogram, szinte meg se csúszott, csak haladt. A rendezők mindent megtettek, hogy jól érezzük magunkat, a hóról nem tehettek, de azért köszönjük nekik ezt az élményt, amit nem sok magyar versenyző tapasztalhatott meg életében!! Az ERC3-ban végül 5.-ek lettünk, abszolútban 17.-ek, amikkel a körülmények ismeretében abszolút2015.01.03.
2014.10.30. 17:04
egy kicsit rallycrossora sikerült a 27km-s körgyorsasági, nagyon sok autót utolértünk és emiatt nagyon sok értékes másodpercek maradtak bent a gyorsokon. Ami a nézőknek nagyon izgalmas lehetett, hogy egy LADA üldözi a gyári Renault Twingo R1-t, Opel Adam R2-t, a BMW-t, a Citroen C2R2-t, és Mk1 Fordot.Ami még egy kis fejtörést okozott az, hogy a szombati rövid gyorson elég sok volt a murva, így slick gumikkal mentünk, de az első pár kanyar után teljesen ráéreztünk és utána már nagyon-nagyon élveztük.Részt vehettetek egy Díjkiosztó ceremónián, miért is?- Igen hála Istennek ott lehettünk a2014.10.23.
2014.07.15.
2013.02.11.
Lukács Kornél – Mesterházi Márk – Citroen C2 R2 Szöges ellentétben a várttal Folyamatos javulás mellett a kategória negyedik helyén végzett Lukács „Csucsu” Kor Kornél és Mesterházi Márk, a Tatai Aréna SE színeiben induló páros a hétvégén Letto Lettországban rendezett ERC futamon. A hó és hideg helyett csak jég és 0 fok volt. Csucsu: A Lett ERC futam nem a rettentő hidegről és a nagy hóról, inkább a szöges gumikról és a jégről szólt. A rendkívül enyhe, -3 +1 fokos időben c 3 csak elvétve találkoztunk hózáporral. A legnagyobb kihívást maguk a gumik jelentették: ezekkel a nagyszöges Tatai Aréna SE Rallye ERC