verseny a Mitropa Rally
Kupában a 34. Bassano Rally változatos pályáikkal. Egyedüli Magyarként, mekkora
lesz a nyomás rajtatok és miképp szeretnétek szerepelni?- Semmilyen nyomás nincs rajtunk, mert a Baranya Kupa kieséssel elszálltak az
év végi reményeink. Egyszerűen csak szeretnénk jól szerepelni, gyorsan menni.Köszönjük Partnereink segítségét! Az
"Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank
(Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More,
Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft.,
Vivifier.hu., EastJob, Komplex-D, Nomido
Keresés
Találatok száma: 1532017.07.18.
2016.10.27. 20:09
SOLID Racing Team – Ózd Rally, 2016.10.28-30.Kondella Péter – Szilassy Arnold, Mitsubishi Lancer Evo. IX. Az augusztusi Baranya Kupa óta sikerült háromszor is versenyautóban ülni. Egyrészt a 43. Croatia Rallyn, két héttel ezelőtt egy MARB futamon és múlt héten a 8. Örömautózás rendezvényen. Így megfelelő lendülettel érkezünk az Ózd Rallyra. Reálisan látjuk a teljesítményünket, ezért megpróbálunk a kategória első felében végezni. Remélem az időjárás kegyes lesz hozzánk, és száraz pályán tudunk majd autózni - fűzte hozzá Kondella Péter.Két hete volt szerencsénk itt kipróbálni az autót, akkor2016.09.16. 14:46
Rallye2.hu: A Székesfehérvár Rallye mondhatni, hogy kalandosra sikerült nektek, ami után két hetetek sem volt rá, hogy a Baranya Kupára fölkészüljetek.Fábián Dániel: Nem kísérte sok siker a székesfehérvári szereplésünket, mert már az első etapon elektromos problémák jelentkeztek a VFTS-ünknél. Megállt a kocsi, így visszavontattuk a szervizbe, ami után szuperrallyeval folytathattuk a versenyt. A hosszú kőhányási gyorsasági sajnos etap lett így csak két gyorsaságit mehettünk, majd újra az elektronika adta meg magát, emiatt pedig végleg feladtuk a versenyt. Ezt az elektromos hibát kellett ... orvosolnunk a Baranya Kupáig, amit sikerült is megjavítanunk, köszönet érte a szervizcsapatunknak, illetve a támogatóinknak, hogy ott lehettünk a versenyen. A gátlókon módosítottunk még, ám ezektől eltekintve teljesen tökéletes volt a kocsink, nyugodtan indultunk el a komlói versenyre.Rallye2.hu: Voltatok már korábban a Baranya Kupán?Fábián Dániel: Nem, ez volt az első komlói versenyünk, de nagyon jól éreztük magunkat és minden nagyon tetszett, amíg mentünk. Szenzációsak voltak a gyorsaságik is. Nagy dicséret illeti Markó Tibiéket a rendezésértRallye2.hu: Milyen volt a versenyetek?Fábián Dániel: A Fábián Dani és Oláh Robi a problémákkal teli Székesfehérvár Rallye után csak egy kellemes autózásra, nagy csatákra és a biztos célba érkezésre vágyott a Baranya Kupán, de sajnos ez csak részben valósult meg. A srácok a Ladájukkal egy megcsúszás után az erdőben kötöttek ki, ahol egy nagy fa állta az útjukat és az is lehet, hogy az öles növény Daniék idei bajnokságának a végére is pontot rakott. Az autó komolyan megsérült, de a csapat sokat dolgozik rajta, hogy még ebben az évadban talpra állítsák a VFTS-t, amire ugyan csekély remény mutatkozik, de ha minden a tervek szerint alakul, akkor még2016.08.11.
2015.11.01. 12:24
megmérettetés óta fejlődtünk, és gyorsulni tudunk az autóval. Ez az első szakaszon - ami megegyezett a Baranya Kupa egyik szakaszával - sikerült is. Ezt várnánk magunktól versenyről versenyre, de sajnos eddig maradtunk talpon. Lassan most már minden megújul az autóban, és úgy állhatunk oda a rajthoz, hogy ez most már csak rajtunk múlik. Maga a verseny jó volt, a szakaszok igazán technikás, jó ritmusúak voltak. Engem az a sok rönk sem zavart, legalább nem töveztek annyit. Ennek ellenére sok sár volt a pályákon, ami meglehetősen csúszott. Embert próbáló feladat volt, sokat tanultunk, tapasztaltunk ezen a ... Nagyon vártuk az évadzáró Mecsek Rallyet, hogy végre össze tudjuk mérni tudásunkat a kategóriatársakkal. A mostani futamon volt olyan gyorsasági, ami a Baranya Kupán is szerepelt, ezért volt viszonyítási alapunk magunkhoz képest is. Örültünk a változó, olykor kritikán aluli körülményeknek, mert legalább ilyen pályaviszonyok között is tudtunk menni az autóval. De sajnos a második gyorsaságitól egy technikai hiba hátráltatott minket. Kezdetben 5000-es fordulatnál tiltott az autó, majd 4000-nél, később pedig már 3500-as fordulatnál is. A végsebessége 187 helyett 140-150 között volt2014.12.06.
2014.10.31. 13:10
-ot választottuk.Mint tudjuk általában külföldön szoktál versenyezni. Milyen különbséget véltél felfedezni egy külföldi és egy hazai rendezésű verseny között?Anélkül, hogy bántani kívánnám a magyar rendezőket, az olasz versenyek sokkal pergősebbek, kevesebb etap, több technikás gyors. A hazai versenyek közül csak a Mecsek Rally és a Baranya Kupa tudta visszaadni ezt a feeling-et.Miért pont a Historic?Prózai a válasz… Van Lancia Delta HF Integrale-m is, de ismerem a határaim. Egyenlőre ezzel a teljesítménnyel kell megtanulnom vezetni. Szerintem a historic mezőnyében az egyik legkevesebb ... versenyzői múlttal rendelkező résztvevője vagyok.Ezelőtt versenyeztél már a Mecsekben?Igen, sőt a legtöbbet a Mecsekben versenyeztem. Nagyon szeretem a pályákat és a légkört. Sok emlék fűz ide… Itt versenyeztem először, itt estem ki technikai hiba miatt először, itt nyertem kupát először. A Historic tábora mindig kicsit más volt, jó barátságok köttettek itt.Milyen volt a versenyetek?Az első nap elgumiztuk magunkat, de legalább élveztük a pályát. Kétszer piruetteztünk, de tudtuk, hogy a mi hibánk, és nagyot nevettünk a rossz választáson. Második nap voltak váltó- és felfüggesztés problémáink, de ahol ... legközelebb versenyezni?Amennyiben rendeződnek itthon a konfliktusok, és kiszámíthatóan és jó pályákon versenyezhetünk, akkor mindenképpen itthon is szeretnénk versenyezni. Ami fix, az az Alpi Orientali és a Mecsek Rally jövőre is.Kinek mondanátok köszönetet?A legnagyobb támogatást Deli Jánostól és Tinta Ádámtól, a Deli Motors Kft. csapatától kaptam, de nagyon sok segítséget kaptunk Wirtmann Feritől és Léhi Sanyi Bácsitól is. A legnagyobb szurkolóm a kislányom Eszter, persze Ő főleg csak a kupákat várja haza tőlem, de nagyon sokat jelent, amikor gondol rám.2014.10.27.
2014.10.16. 19:59
kilométert a Hondával. Úgy éreztem, szükségünk volt erre a kis tréningre, hiszen a Budapest Rally elmaradása miatt túl nagy szünet lett volna a két autózás között.Számunkra már csütörtökön, a hivatalos teszttel megkezdődik a program. A Baranya Kupa előtt is igen hasznosnak bizonyult a versenyt megelőző gyakorlás, szeretnénk most is visszarázódni a kocsiba és kipróbálni többfajta keverékű abroncsot. Emellett arra is lehetőségünk lesz, hogy esti körülmények között szokjuk a menetelést – erre pedig úgy érzem, nagy szükségünk is lesz, hiszen én személy szerint két éve versenyeztem utoljára sötétben ... . Pénteken pedig – az ideiglenes időterv alapján – 17:51-kor, második autóként fogunk elrajtolni a rallye2 mezőnyében.Mivel még nincs frissített közlemény a bajnokság állásával kapcsolatban, ezért a Baranya Kupa utáni eredményeket vettük alapul a számolgatáshoz. Az adatok szerint Pécsett már az N3-as kategória bajnokaiként állhatunk rajthoz, viszont az N csoportban még nyitott a bajnokság állása. Számításaink alapján jelenleg 5 pont hátrányban vagyunk a Szepesi Marcell – Gondos Péter párossal, ezért nem elég csak a futamot megnyerni a Mecsekben, de az utolsó szakaszt is elsőként kell abszolválnunk a +32014.07.22.
2014.06.17. 21:12
Berényi Lászlóék A-s Hondája előzött meg bennünket, de úgy gondolom, mögöttük végezni nem szégyen. Hatalmas öröm volt ez számunkra, hiszen nekünk az elsődleges célunk az volt, hogy benne legyünk a TOP10-ben. Ennél szebb eredményt nem is kérhettünk volna…A verseny összességében nagyon tetszett, igazán pörgős volt. Az első kört mindössze egy hibával abszolváltuk, s ezt a jó formát a második menetre is meg tudtuk őrizni. Következő megmérettetés számunkra az augusztusi Baranya Kupa lesz, ahol ugyanezt a formánkat szeretnénk hozni. A fehérvári futamon már új, Pirelli abroncsokkal álltunk rajthoz ... , hogy nem volt hiba a pályák felírásában sem. Az új gumik jól vizsgáztak, maximálisan meg tudtunk bízni bennük. Az első méterektől éreztük a különbséget az előzőekben használt típusoktól, ami pozitívan hatott ránk.Eddig úgy fest, hogy a jó ösvényen haladunk. Kezdenek összeállni a dolgok, s egyre precízebbek leszünk. Az előző tesztversenyünkhöz képest itt már bátrabban, az autót jobban kihasználva versenyeztünk. Összességben a hétvégére beírtam egy ötöst az ellenőrzőnkbe! Az augusztusi Baranya Kupán pedig még ennél is nagyobb elánnal támadunk majd!Partnereinknek köszönjük az együttműködést: AVANZO2014.06.16.
2013.09.03.
2013.03.27. 13:13
Zsolti, hogyan kezdődött a Ti közös pályafutásotok navigátoroddal?Régi barátságunk Tukival, folyamatosan a csapat közelében tartott engem. Tavaly is beugrottam a szervizcsapatba, ha szükség volt rám. Az élet úgy hozta, hogy a komlói Baranya Kupa előtt a „pacalos” autó sofőr nélkül maradt, ezért lettem felkérve :-). Azt hiszem gyerek született, valami ilyesmi volt. Na, mindegy nem tudom. Mi jókat mentünk annak idején is egymás ellen, így tisztában volt vele Tuki, hogy bármikor-bármiben számíthat rám, ha „jókezű” versenyző kell neki. Meglepett a felkérés, borzasztóan örültem, hiszen… Áá, mit ... magyarázzam! Ismét a pályákon lehetek, ez hihetetlenül jó!Ismerted Tokay Lacit korábbról?Nem, ezért picit először tartottam attól, hogy mi lesz. De el kell, hogy mondjam, nagyon-nagyon jól egymásra találtunk. Lacival hihetetlen jó a hangulat az autóban, bármiben számíthatok rá, igazi csapatjátékos. Ha kell, tolja az autót, ha kell, a Neten keresi az alkatrészt, és mellesleg a Szilveszter Rallye-n kiderült, hogy minden mókában benne van.Ne szaladjunk ennyire előre. Összeültetek a Baranya Kupán, és...?Hát, itt még nem voltunk a helyzet magaslatán, voltak kisebb, apró-cseprő problémák. Az autóval mondjuk Harsányi Zsolt Tokay Lászlóval a jobbján tért vissza 2012-ben a Baranya Kupán. Itt még keresték a közös nevezőt a navigátorral, de Tatabányán már be is söpörték a Rallye2 abszolút győzelmét. Idén ők lesznek a TMC Rallyesport harmadik versenyzőpárosa. Zsolttal beszélgettünk a tervekről.2013.03.13.
2013.03.13.
2013.02.27.
2013.02.27.
2013.02.04. 19:01
. 3. Fenti döntés következtében, elfogadásra az Intéz Bizottság elé terjesztett versenynaptár tervezet az alábbiak szerint módosul:2013. 04.05-07. Eger Rallye ZT+ORB+R2+Histo Eger - Laroco MSE2013. 05.10-12. Miskolc Rallye ORB+R2+Histo Miskolc - D-Moto kft.2013. 07.12-14. Veszprém Rallye ORB+R2 Veszprém - Laroco MSE2013. 08.24-25. Baranya Kupa R2+Histo Komló - Marco Racing Team kft.2013. 09.06-07. Kassa Rallye ORB + ZT Kassa (SK) - Laroco MSE2013. 10.04-06. Budapest Rallye ORB-R2 Budapest – RSB, a rendező később kerül