Keresés
Találatok száma: 1552018.01.15. 15:23
SOLID Racing Team - Szilveszter Rallye - 2017.12.27-29.Kondella Péter - Kondella- Fülep Edina, Honda Civic Type-RNem akartuk túlfeszíteni az év végi futamot, ezért minden elvárás nélkül álltunk rajthoz. Az esős fogadtatás kicsit megtréfált minket, de jó volt, hogy ilyen körülmények között is ki tudtuk próbálni az autót. A kormány szervónk kicsit rakoncátlankodott, valószínűleg picit megütöttem a jobb elejét, aminek következtében a kormány jobbra tekerésekor nem volt szervó. Így kellett 1,5 gyorsaságit megtennünk, de szerencsére a második napra sikerült megoldani a hibát, és egy 100%-os2017.11.02. 17:37
SOLID Racing Team - Eger Rallye 2017 - 2017.11.03-05.Kondella Péter - Szilassy Arnold, Honda Civic Type-RA Baranya Kupán megkezdtük az ismerkedést az új autóval, azonban ez elég rövidre sikerült. Így a célunk egyértelmű, tanulni, tanulni, tanulni!Az egyik kedvenc versenyem az Eger Rallye, már tavaly is terveztük, hogy itt biztos indulunk. Az elmúlt években Egerben kezdődött a bajnokság, de idén nagy örömünkre ez lett a záró futam. Mivel a 2017-es idényünket befolyásolták a tanulmányaim, és egy egészségügyi probléma, ezért megörültem, hogy az egyik kedvenc versenyemmel zárhatom a bajnokságot2016.11.23. 08:26
sporttársammal. Következett Dunaszerdahely, Pannóniaring, Kecskemét, Cheb, Bruck, Bruck, Adria versenyhelyszínek. A jó beállításoknak köszönhetően az év végi pár futamon már jobb eredménnyel végeztem. Az Adriai International Cup-on 17-ik lettem törött bordával. Az utolsó Adriai futamon megmutatkozott a csapatom hozzáértése, az igazi oktatás, tanítás. A videó felvételek, a telemetria elemzéseknek következtében a csapatom a legjobb eredményt hozta ki belőlem.2016 november 12.-én az FRT.HU kupán indultam egy Honda Civic versenyautóval. Számomra teljesen új pályán és autóval vágtam neki a két szabadedzésnek és2016.09.30. 23:29
szlalom sorozatban versenyeztem, ahol a kis AutoBianchival sok verseny tapasztalatot szereztem.2011-ben az OSZAK kupasorozatban tovább tanultam az autóversenyzést. A kezdet nehéz volt, mivel sok technikai gondunk volt az autóval . Ezért az éves bajnokságban junior kategóriában hatodik helyen végeztem.Év végén hoztuk meg azt a döntést, hogy autót váltunk. Apának a Honda Civic 1.6 Vti versenyautójával kezdtem a következő szezont.2012-es év sikeres volt, mivel teljes szezont mentünk a Hondával. Év végén az OSZAK-ban már második lettem junior kategóriában.2013-as év is ugyanígy kezdődött ... Hungaroringen volt augusztus végén a Kamion Európa Bajnokság és Blancpain GT Series betét futamaként.Az időmérőn sikerült a leggyorsabb kört teljesítenem és az első futam itt is rajt-cél győzelemmel zárult az 1.3-as kategóriában.A második és harmadik futamon több csatába kerültem és a sérült autóval csak a negyedik helyre sikerült bejönnöm. Ezúton szeretnék köszönetet mondani a GFS Racing Team-nak és Burkos Egonnak.Szlalom verseny lesz október másodikán Kiskunlacházán. Milyen autóval fogsz rajta indulni és mit tudhatunk róla?- A jól bevált Honda Civic-el fogok indulni, ami lassan már kifejezetten szlalom2016.09.16. 22:07
Salgó 2016 a Grepton Kupáért RallyJuhász Csaba - Juhász ZsoltHonda Civic Type R2016.09.17-18.Kinek a navigálásával veszel részt ezen versenyen, és milyen autóval?- Zsolti fog navigálni és az FD2-es Hondával fogunk indulni.Korábban versenyeztél-e már ezeken a pályákon, és ha igen milyen emlékeid, eredményeid fűződnek hozzá?- A ceredi szakaszon már sokszor versenyeztem, szeretem is nagyon ezt a pályát. A régi aszfaltozással nagyobb kihívást jelentett ez a gyorsasági, de így is nagy élmény itt versenyezni, jó a pálya nyomvonala. A kazári gyorsasági nem ilyen technikás szakasz. Nagyon tempós, de2016.09.16. 14:40
! Célba szeretnénk érni a Salgó Rallye-n.Rallye2.hu: Úgy legyen! Bár a Salgó Rallye nem éppen az a verseny lesz, ami a ti Hondátoknak kedvezne. Jobban kedveli a kocsitok a lobogós, gyorsabb pályákat.Hegede Tamás: Szerintem is. De az utolsó emlékeim a Salgó Rallye-ról, a nógrádi pályákról elég pozitívok. Pedig akkor is Hondával mentünk, egy „békalámpás” Civic-el az ORB mezőnyében, elég régen. Szeretjük ezeket a gyorsaságikat, várjuk már a rajtot, nagy lelkesedéssel készülünk az indulásra.Rallye2.hu: Mire emlékszel még az utolsó Salgó Rallye-ról? A Rallye2 Bajnokság legutóbb 2010-ben vendégeskedett2016.05.09.
2016.04.22. 16:02
A versenyen milyen autóval indulsz, és mit tudhatunk róla?- Egy 1994-es évjáratú Honda Civic autóval indulok. 1900ccm, idei szezonra már turbóval felszerelve, jelenleg kb 500Le. jelenleg fejlesztés alatt vagyunk még.Szeretnél-e a komplett bajnokságban indulni? - Természetesen szeretném az egész idényt végig versenyezni, ha a technika is úgy akarja!2016-ös versenyzéssel kapcsolatos terveid?- Természetesen nyerni szeretnék, aki nem így gondolja, az el se induljon egy bajnokságon!A verseny előtt megsérültek a kezeid, mennyiben hátráltathat ez téged, egyáltalán vállalod-e így a2016.01.06.
2015.03.10. 11:25
, lassan már azt autógyártás legfrissebb hőskoráknak számítanak. Ekkor születtek ezek az autók, amelyek már modern, ma is értelmezhető és élvezhető technikával rendelkeztek (fék, futómű, motor), de még igazi mechanikus szerkezetek voltak. A pilóta és a vas közötti kapcsolatot nem tompították mindenféle elektronikák és műanyagok. Az autóbuzéria sok klasszikusa származik ebből a korból, az E30, a 190-es Merci, az AE86, és még sok más mellett a Civic és a CRX.Nekem meg, amilyen lökött vagyok, mindig olyan kell, ami lehetőleg nem áll hegyekben. Így lett az első autóm E30 helyett Manta, és így lett most a ... Civic helyett CRX.Az autót két éve RTE-re kezdtük építeni, kapott egy jó csövet, homológ üléseket, öveket, illetve egy D2 rally futóművet, minden más maradt széria. Tavaly belekerült egy teljesen széria VTI motor, amely 1600 köbcentis és 160 lóerős. Sajnos ez az átalakítás még nincs befejezve, mivel tavaly nagyon sok probléma volt a szervizeléssel, de idén már végre egy hozzáértő csapat, az M-Service műhely vette kézbe az autó építését, így remélhetőleg végre tényleg a versenyzésre tudok koncentrálni.A Salak mindenesetre izgi lesz, mivel előtte nap fűzzük össze a váltóját, nagyon drukkolok, hogy2014.10.02.
2014.09.19.
2014.09.10. 10:59
Német Gábor - Szabó IstvánHonda Civic Type RCrash-Men Team Kft40. Kassa Rallye2014.09-06-07Melyik és miért tetszett nektek? - A városi gyorsot leszámítva, mind a két pálya nagyon tetszett és úgy gondoljuk, hogy sikerült egy jó itinert is készítenünk ezekre a rendkívül változatos pályákra. Ha választanom kellene, akkor talán a hosszú körgyors egy picit jobban tetszett, mert a széles részen nagyon lendületesen lehetett volna autózni.Az Optima nevezetű városi szakasz, mennyire jött be nektek? - Talán nem is lett volna olyan rossz, azonban elkövettem egy buta hibát, ami rányomta a bélyeget2014.07.23.
2014.06.11. 12:52
2012-ben nagyrészt esőben teljesítettétek Szántó Szabival. Most milyen idő várható arra a tájra nézted-e?- 2012-ben szakadt az eső, most napsütés várható egy kis szitálással. Nekem teljesen mindegy, hogy milyen idő lesz, a lényeg, hogy mindig a megfelelő gumi legyen az autón!Eléggé kihordásos verseny a Velenje, most a rövidebb Renault Megane RS Turbo-val indultok a régi Honda Civic helyett. Mit vársz a versenytől, a Megane-tól, magatoktól? - A Saturnus Rally-n is nagyon jól viselkedett a Megane a poros részeken, szerintem itt sem lesz gond. Ha meg esni fog az eső, akkor meg úgy is2014.05.22.
2013.06.01. 18:53
fél év kihagyás és az „ufó” Civic után?Kuncz Dezső: Szokatlan még most is ez a Honda, alaposan meg kell ismerkednünk, úgy érzem erre a Miskolc Rallye még kevés volt. Bennem is akad néhány hiba. Az autó jó, tetszik és már ennyi idő alatt meg is szerettem, csak tényleg óriási szükség van most arra, hogy összebarátkozzunk és a felmerülő nehézségeken túllendüljünk. Racing.hu: Igazából nem lett túlzottan rossz a miskolci bizonyítványod, de szerintem mégis talán egy kicsit jobbra számítottál...Kuncz Dezső: Nem, nem számítottam jobbra. A célom az volt valójában, hogy célba érjünk. Mint ahogy ez az Az Eger Rallye előtt sokáig bizonytalan volt, hogy Kuncz Dezső ott tud e lenni a rajtnál, vagy sem, hiszen a 2012-ben őt bajnoki címig repítő Honda Civic már más „gazdát” szolgált ő pedig ütőképes autó nélkül vakargatta a feje búbját egész télen a továbbiakon gondolkodva. Ma már tudjuk, hogy nem vett részt a nyitányon. Miskolcon viszont már láthattuk – míg be nem sötétedett- a pályán régi navigátorával, új csapatával, új autójával, amihez egy szerencsétlen baleset után jutott hozzá. A Rallye2 abszolút bajnoki címvédőjével beszélgettünk a kusza évkezdetről és a Miskolc Rallye-ról, valamint a2013.04.03.
2013.03.17. 13:19
Az Ausztriában március végén megrendezendő Rebenland Rally előtt kérdeztük Juhász Csabát.Immár másodjára vágsz neki az Osztrák Alpoknak egy jó hegyi versenyre.A Renault Megane N4-el neveztél, de a Honda Civic Type R versenyautóval indulsz. Miért is?- Szerettük volna kibérelni azt a Megane-t, amit Kiskunlacházán teszteltünk. Sikerült megegyeznünk a tulajdonossal, de sajnos pár nappal ezelőtt hívott minket, hogy nem tudja biztosítani számunkra az autót. Az ok prózai: az európai hókáosz miatt, nem érkezik meg a nagy fék az autóhoz a Renault Sporttól.Mit lehet tudni az ellenfelekről és a