Keresés

Találatok száma: 97
Előző 4 / 5 Következő
  • 2017.06.02. 18:49
    Mielőtt erről a versenyről kérdeznélek, mesélnél a portálolvasóknak az eddigi motoros pályafutásodról? Mi történt veled az utóbbi hónapokban. Mit is alkottatok, lett-e új fejlesztés? Mesélnél a jelenlegi motorodról? - Sziasztok Eke Ákos Vagyok! Már Gyerekkorom óta vonzott a Drag gyorsulás, mivel Kunmadaras közelében lakom, ahol hasonló pálya található. Akkor még csak a versenyekre érkező motorokat és versenyzőket az utcáról nézhettem "sajnos ". Több tényező miatt ekkor elhatároztam, ha felnövök akkor én is versenyezni fogok. Ez sikerült is 2015 amikor is sikerült megvásárolnom egy

    Drag

  • 2016.09.08. 10:35
    motorok ellen. Ebből fedeztem a motorozáshoz szükséges anyagiak egy részét. 1000.-ft. volt a tét, mindig nyert a Simo! 147km/h volt a végsebessége és 15400 volt a max. fordulat. Ezt követően, a kilencvenes évek elején egy Chevy Camaro-val tettem ugyan ezt, csak a tét nagyobb volt és az akkori leggyorsabb motorok ellen gyorsultam. 760 Le volt a Camaro 300le nitro-val.’94-ben az USA-ban gyűjtöttem tapasztalatot egy Muscle Car és Drag car építő műhelyben. Innen hoztam haza egy lepukkant Drag Bike-t, amivel itthon indultam ’96-ban, az első hivatalos gyorsulási versenyen, a rakparton, a MAMSZ ... rendezésében. Megnyertük a versenyt, és már terveztem a következő Drag Bike-t, ami rengeteg örömet szerzett itthon és külföldön egyaránt a nézőknek és nekünk is.Tizenhat évesen, amikor egy német magazinban láttam egy Dragstert (ami pontosan olyan forma és szín volt, mint a mienk), jött az elmebeteg gondolat, hogy nekem kell egy ilyen! Tizenegy évvel ezelőtt találkoztam egy hasonszőrű elmebeteggel, Szabó Zsolti barátommal, aki rögtön azt mondta, hogy vegyünk egy olcsó vázat közösen, építsünk bele egy motort, és kezdjük el. Így leváltotta a Drag mocit a Dragster. Építettünk bele egy motort, ami az első ... futamon 9.1mp-t ment. Persze fülig ért a szánk, de nem voltunk megelégedve vele. Ennél a Drag mocim is sokkal gyorsabb volt… Egy kis finomítás után 8.8mp, majd jött a nitro és 8.2mp volt az új rekord. Tíz éve ez nagydolog volt. Azóta is folyamatosan fejlesztünk, amennyire pénz nélkül lehetséges, és szép lassan, de jönnek az eredmények. Idáig minden évben sikerült egy picit gyorsabb lenni. Nyolc éve sikerült először 7mp-s időt futni. Jelenleg 7.1mp-nél tartunk, de a legnagyobb eredménynek mégis azt tartom, hogy szinte bárhol és bármilyen körülmények között képesek vagyunk megfutni a 7mp-s időt. Sima ... szívómotorral, nitro nélkül mindkét Dragster 7.8mp-t megy.Sajnos évekig nem volt ellenfelünk, mivel külön kategóriába tettek minket az akkor még egyetlen, karosszériás Drag autótól. Mivel mi versenyezni szerettünk volna másokkal is, nem csak az idővel, így jött a kósza ötlet, hogy építsünk egyet… Valami különlegeset akartunk, és amikor rátaláltunk egy lepukkant ’61 Morris Minor Panel van karosszériára, rögtön tudtuk, hogy ez lesz a forma. Sok év kitartó munka és elkészült a Morris Drag autó. Sajnos már nem mi versenyzünk vele, de nem sokára látható lesz a pályákon a kis közönség kedvenc.  Nagyon ... kedves, jó barátom építgeti és az is lehet, hogy a Hungaroringen már kint lesz.A foglalkozásom kaszkadőr, ami két részből áll: az egyik a filmes munka, a másik pedig a motoros kaszkadőr show-k. Kis csapatunkkal (Bertalan Ádám és Katona Ádám) járjuk a világot és szórakoztatjuk a közönséget motoros, quados, egykerekűs műsorunkkal.A filmekben pedig nem csak motorozunk, autózunk, hanem minden olyan feladatot megcsinálunk Bertalan Ádival, ami a munkánkhoz tartozik. Esünk-kelünk, lelőnek, megvernek, felrobbantanak, felgyújtanak stb. Szóval minden klassz dolgot.Tervek a Drag sportban a jövőre nézve

    Drag

  • 2016.05.12. 18:08
    Interjú Tamással a hétvégi gyorsulási verseny előtt.Kedves Tamás!Először mesélj kérlek az eddigi autósportos életedről.- Saját autóval a 90-es évek végén álltam rajthoz utoljára, még a hőskorban, a Hungaroring-i  kedd esti/éjszakai futamokon.  A kék Pontiac Trans Am volt az első gyorsnak mondható saját autóm, kb. 600Le volt benne. Gyakorlatilag azóta folyamatosan voltam/vagyok jelen  a drag környékén, már évek óta a megélhetésem is az amerikai autók és ezzel együtt a drag sport körül forog a Tuboly Tech Kft. révén, amelyet ketten az öcsémmel alapítottunk és vezetünk.  Mára ... és  a dragosok egy jó közösség. Lesz-e hasonló Drag jármű kint a versenyen?- Úgy tudom, hogy lesz, ez az autó a doorslammerek-től külön, a  dragsterek kategóriájában indul, és van jó pár dragster idehaza, és a szomszédos országokban is.   Lesz kivel versenyezni!Milyen titkolt céllal érkezel a versenyre?- A titkolt célom az, hogy  be tudjam üzemelni a vasat, és ne  törjem össze magam  és másokat közben. Tudjak egyenesen menni, ne essek le a pályáról, jó legyen a kormányzás, fékek, biztonsági berendezések pl. ernyő.  Nagy sebességnél legyen stabil, ne

    Drag

  • 2016.05.12. 14:06
    esély hogy javítsuk az eddigi időeredményt. Kinek is tudod ajánlani ezt a sportot és miért? - Mindenkinek, aki kitartó, szereti az adrenalint, a sebességet, a gumifüstöt, a jó társaságot, és nyerni akar, mindezt megspékelve a V8-as  spéci motorok aszfaltszaggató erejével és mellkast rengető dübörgésével, az nagyon valószínű, hogy nem tudja ezt megkapni más sportágban! Lesz-e hasonló Drag jármű kint a versenyen?- Napjainkra szép számú Dragster versenyautókkal büszkélkedhet a szakág!Ebben a kategóriában áll a rajthoz a hétvégén információm szerint, a  budapesti nagy futamon debütált ... ,,Predator” Kohári Zoltán magyar drag bajnok  pilótával, ,,Káldy Nova”, ,,Fensetrman-Chevy kupé”, ,,Wattson Fury” , ,,Damla-Mini-Impala”, ,,Darth-Wader” új szívvel, és újdonságként Tuboly Tamás  Altered-je , de ezen felül még várhatóak más ismert hazai,  illetve  külföldi versenyzők is! A mostani felhozatallal megtelik a nyolcas tábla, izgalmas versenyekre  számíthatnak a  rajongók. Milyen titkolt céllal érkezel a versenyre?- Közkedveltté tenni a Goofree-Camaro-t, jó időt menni, és nyerni! 2016-ös versenyzéssel kapcsolatos terveid?- Lehetőség szerint részt venni a Interjú Vida Balázs dragversenyzővel a hétvégi gyorsulási verseny előtt, aki közkedveltté szeretné tenni a Drag Goofree-Camaro-ját, a sporttársak és a nézőknek egyaránt!Pilóta: Vida BalázsDrag autó: "Goofree-Camaro”- dragsterVerseny neve: Poco Loco Gyorsulási verseny OB + FIA-CEZ + Smoke&Charm Országos Diesel Találkozó - 2016.05.14-15. - Kiskunlacháza

    Drag

  • 2016.03.24. 10:55
    egyenlőre ezt az évet tanuló évnek szánom az ujj motorral . A 2016-os versenyzési terveidről egy pár gondolatot lécci.- Nyilván a célom a bajnokság megnyerése de nem keserednék el ha nem állhatnék a dobogó legtetején . Idén alakítunk versenytársaimmal egy drag sportegyesületet és szeretnénk indulni  csapatversenyben is . Dr. Gszelman Róbert és Májer Csabával szeretnénk ezt összehozni .  Támogatóim segítségét köszönöm: Udvardi Miklós, Dippaint Kft Kiskunhalas.Szurkoljunk közösen Zsákai Olivérnek és a Drag szörnyének március 26-án a kiskunlacházi repülőtéren!- Hajósi Miklós

    Drag

  • 2015.09.22. 12:07
    kipróbálhassák az autójukat, a gyorsulási technikájukat egy drag pályán is.Szerinted milyen a pálya Kiskunlacházán?- Jó!Tavaly kezdtem a versenyzést, sajnos nem tudom korábban milyen volt.A tapasztalatom és a többi versenyző visszajelzése alapján egyre jobb.A rajtnál már vastag a gumi a talajon és a tavalyihoz képest hosszabban is.Egyre profibb lesz.Mi az, ami az álmod a gyorsulási versenyek terén?- Mi az álmom? Először is jól érezni magam.Minél kevesebb idő alatt beérni a célba és hogy legyen lehetőségem ezt technikailag véghezvinni.És persze egy IGAZI drag autót legalább kipróbálni.Mik a 2016-os

    Gyorsulás

  • 2015.08.24. 12:26
    még minden, ezen a versenyen is a beállításokra kell még koncentrálnom elsősorban. Kinek is tudod ajánlani ezt a sportot és miért?- Elsősorban a legkitartóbbaknak. Meg kell nézni a drag csúcsát, a top fuel csapatokat. Ők, körülbelül tizenöten, négy órát szerelnek egymást lökdösve, igyekezettől füstölgő kesztyűben, azért, hogy utána (melegítéssel együtt) 30 másodpercre beindítsanak egy motort, amivel teljesítenek egy 4-5 másodperces futamot.  És ezt megcsinálják egy versenynap háromszor-négyszer egymás után, este látni rajtuk, hogy lépni alig tudnak már. Sajnos kis túlzással ugyanez igaz az ... alacsonyabb kategóriákra is, aki komolyan veszi a versenyzést, majdnem ugyanennyi energiát öl egy 12-14 másodperces futamba is.  Mi az, ami az álmod a gyorsulási versenyek terén?- Több embertől hallottam már itthon és külföldön, hogy egy drag versenyző saját maga tervezi, építi, vezeti és javítja az autóját. Ha nem így működik, csak véletlenszerűen és időlegesen lehet sikeres. Nagy igazság van ebben. Szeretnék annyit fejlődni, hogy egyszer én is eljussak erre a szintre. Nincs mért idő célom. Sokkal többre értékelek egy 12 másodperces futamot , aminek a rajtjánál látom, hogy a driver mellett ott

    Gyorsulás

  • 2015.03.26. 18:20
    közösen Zolinak március 28-án a Kiskunlacházi Drag arénában!- Hajósi Miklós -www-hajoka.hu

    Drag

  • 2015.03.26. 16:31
    bejussunk a döntőbe!Támogatóim: Autó és Motor építés: Szentesi István és Lantos András valamint Csapatom " Fenstermen Drag Racing Team: Németh István, Ács Máté, Fekete Krisztián, Tóth Csaba, Tesch András, és jómagam Révhelyi Péter valamint családjaink, akik támogatnak minket!- Hajósi Miklós www.hajoka.hu

    Drag

  • 2014.11.05.
    A pálya hátránya 2014.11.03. Második   helyen   végzett   Kiss   György   az   MNASZ   Drag   Országos   Bajnokság   Hungaroringi   záró   versenyén,   ami   mindazt   is   jelenti, hogy év végi értékelésben is a második hely jutott a csapatnak.  Már a verseny előtt is tudni lehetett, a Hungaroringi pálya nem a Drag   Civic számára lesz kedvező, hiszen az út nincs felgumizva, és ezáltal az   elsőkerekes   autók   nem   vehetik   fel   a   versenyt   a   farmotoros   hátsó   kerekes  kocsikkal.  A tény  be  is igazolódott,  Gyuri  akármennyire   is jó   reakcióidőket   produkált,   a Sári Péter Drag
  • 2014.07.23.
    szeretnének versenyezni. „Nem tudjuk mi lesz idén a Rali - Túrával, ezért úgy építkezünk, hogy az autó a Rallye 2 P csoportjába is megfeleljen” - mondta Szilágyi Tamás, majd hozzátette: „Direkt az ilyen lehetőség miatt indítottunk két autót, két külön bajnokságban, hogy ha bármilyen gond adódik velünk, akkor is ki tudjuk szolgálni a Partnereinket! A csapat másik pilótája Kiss György sem pihent túl sokat az elmúlt időszakban. A rakparti Dragracing Kupán megállt az autójának motorja, így egy új építésébe kellett belekezdenie, amit nem sikerült megcsinálni a Kunmadarasi MNASZ DRAG OB-ra, így ott egy utcai Sajtos Dénes AMTOSZ
  • 2014.05.22.
    , mert ott volt egy picit olajfolyás, de mivel tartalékot nem hoztunk magunkkal, ezért egy kérelmet kellett írnunk a versenyigazgatójának, hogy a prológon nem tudunk rajthoz állni, mert az autót szeretnénk vasárnapra megjavítani. A prológot kihagyva nem érzem magam rosszul, attól függetlenül, hogy szeretnek a nézőknek autózni, de a kuplung nélkül ebben a sárban el sem tudtam volna rajtolni. Szerencsére a főszerelőnk Kiss György ezen a napon a Drag versenye miatt csak később tudott utánunk jönni, így a munkahenger időben megérkezett, kicseréltük, de rá kellett jönnünk nem ez volt a probléma. A hibás ... ) NATURALI Bajnokság következő versenyére összpontosítunk! Csapatunk másik versenyzője Kiss György is versenyen szerepelt a hétvégén, Kiskunlacházán a Poco Loco Autós és Motoros Drag Országos Bajnokság negyedik fordulóján. Kiss György – Honda Civic 1.9 DRAG Poco Loco Autós és Motoros Drag Országos Bajnokság Kiss György: - A hétvégén sikerült visszatérnem régi önmagamhoz, és 11.3-as időket tudtam egész nap autózni 402 méteren. A versenyt nagyon élveztem, egészen a döntőig minden jól is működött. Sajnos a döntőben, ugyanúgy, mint az előző versenyen a féltengelyem eltörött, így ismét be kellett érnem a ... második hellyel. - A következő versenyre már megérkezett az új féltengely garnitúra, továbbá Dénes segít, és összerakunk egy váltót is bele. - A folytatásban egy nagyon nézőbarát verseny következik, ami nem része a bajnokságnak, de ettől függetlenül ott leszünk június 7-ikén a Pesti Rakparton, ahol újra felgumizatlan pályán, 200 méteren megyünk majd. A rendezvény a Drag sport népszerűsítése címszóval lett összerakva, és a nézők számára teljesen ingyenes lesz. Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Zeljenka, Meda-Press Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk, Prior, GPsped Kft., Fuchs Blau Sajtos Dénes AMTOSZ
  • 2014.02.21.
    Az MNASZ 2014. február 21-i Közgyűlésén a tagság az alábbi tisztségviselőket választotta meg: Elnök: Benyó Miklós Általános Alelnök (funkcióban maradt tsiztségviselő): Móczár Péter Elnökségi tagok: Ács László, Endrei Katalin, Füzy András, Kovács József, Oláh Gyárfás Sporttanács vezetője: Szabó László Sporttanács Közgylés által megválasztott tagjai: Cselényi Balázs, Nattán György Ellenőrző Bizottság vezetője: Dr. Fülöp Tamás Etikai Bizottság vezetője: Dr. Petán Péter Az MNASZ Elnöksége az alábbi szakágvezetőket nevezte ki: Autós Gyorsasági szakág: Gáspár István Drag és drift szakág
  • élményét. A profi drag pályán folyamatosan zajlanak majd a motoros és autós gyorsulási országos bajnokság futamai. Ezen a kora őszi napon azonban nem csak a drag versenyzőké lesz a reptér, hanem drukkolhatsz kedvenc szlalom versenyzőidnek is a Szlalom Országos Bajnokság következő futamán. A Dragracing.hu azonban nem érte be ennyivel. A gyönyörű motorok, autók és hölgyek mellett még egy csemegét hoz el nektek, még pedig az Országos Alfa találkozót, melyen régi és új autócsodákat nézegethetsz végig a pálya mellett  egy-egy hűsítő koktélt iszogatva.Lépj túl a mindennapok bosszúságain, ereszd
    Kiskunlacháza, Reptér

    Gyorsulási, Szlalom, találkozó

  • 2013.04.17.
    MNASZ regisztrált versenyek 2013 Frissítve: 2013. 04.17. Szakág Szlalom Szlalom Szlalom Drag Terep-rallye Szlalom Drift Szlalom Szlalom Szlalom Terep-rallye Gyorsulás Szlalom Szlalom Szlalom Drift Drift Drift Drag Időpont 2013.01.13 2013.02.02 2013.03.02 2013.03.23 2013.03.29-30. 2013.03.30 2013.04.06-07. 2013.04.07 2013.04.13 2013.04.14 2013.04.19-20 2013.04.20 2013.04.27 2013.04.28 2013.05.19 2013.05.19-20 2013.07.06-07. 2013.08.22-24. 2013.09.28 Verseny neve Új Év Autóélesztő Party IV. KOMI Szlalom verseny V. KOMI Szlalom verseny Dragracing Kupa Bács Trophy I. futam Ezerjó Szlalom MNASZ
  • 2013.03.13.
    jelleggel, véglegesítésre csak az adminisztratív és pénzügyi feltételek teljesülése esetén kerül. X X Vital-Sziget kft. Varga Racing ASE Navigátor Sportmédia kft. Garzone R.O.P. kft Garzone R.O.P. kft Varga Racing ASE Varga Racing ASE Drag 2013. 04.14-14. 2013. 05.18-18. 2013. 06.01-01. 2013. 06.29-29. 2013. 08.18-18. 2013. 09.07-07. 2013. 09.14-14. Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB OB OB OB OB OB OB OB Kiskunlacháza Kiskunlacháza Trencin (SK) Kunmadaras Kunmadaras Kiskunlacháza Rábaring Dragracing Mo.Kft. Dragracing Mo.Kft. Drag szakág S-Riders kft. S-Riders kft. Dragracing ... Mo.Kft. West Drag Race SE Gokart 2013. 04.13-14. 2013. 05.11-12. 2013. 06.08-09. 2013. 07.06-07. 2013. 08.02-04. 2013. 08.24-25. 2013. 09.14-15. 2013. 10.12-13. Gokart OB Gokart OB Gokart OB Gokart OB Gokart OB Gokart OB Gokart OB Gokart OB OB OB OB OB OB OB OB OB Pannónia-Ring Kecskemét Rechnitz (A) Bruck (A) Máriapócs Kecskemét(?) Novi Marof (CRO) Gyöngyös Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Magyar Gokart Szövetség Szlalom 2013. 06.09-09. 2013. 10.26-26. 58.Hegcsi MNASZ
  • 2013.03.08.
    ATB Szakági Referensek és elérhetőségeik: Terep‐rallye : Tüskés László telefon: 06‐30‐931‐3332 email cím: tuskeslaszlo@googlemail.com Rallye: Szittya Tamás telefon: 06‐30‐435‐1331 email cím: szittyat@gmail.com Off‐Road: Balla Zoltán telefon:06‐30‐820‐3614 email cím: Drag: Groll Róbert telefon: 06‐30‐964‐0631 email cím: robi@gtv6.hu Szlalom: Laczkó László telefon: 06‐30‐289‐9914 email cím: laczkolaci@totalcar.hu Gyorsasági: Perjési Zsolt telefon: 06‐30‐933‐8310 email cím: p_zsozso@yahoo.com Historic: Feind Gábor telefon: 06‐20‐915‐8063 email cím: historic@mnasz.hu MNASZ
  • 2013.03.08.
    feltételek teljesülése esetén kerül. X X Vital-Sziget kft. Varga Racing ASE Navigátor Sportmédia kft. Garzone R.O.P. kft Garzone R.O.P. kft Varga Racing ASE Varga Racing ASE Drag 2013. 04.14-14. 2013. 05.18-18. 2013. 06.01-01. 2013. 06.29-29. 2013. 08.18-18. 2013. 09.07-07. 2013. 09.14-14. Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB Drag OB OB OB OB OB OB OB OB Kiskunlacháza Kiskunlacháza Trencin (SK) Kunmadaras Kunmadaras Kiskunlacháza Rábaring Dragracing Mo.Kft. Dragracing Mo.Kft. Drag szakág S-Riders kft. S-Riders kft. Dragracing Mo.Kft. West Drag Race SE Gokart 2013. 04.13-14. 2013. 05.11-12 MNASZ
  • 2013.02.27.
    Tamás Kerekes József Szikszay Attila Vas Borosi Ádám Sportfelügyelői Bizottság Kovács Péter Kassai András Sándor István Szántó László Mogyorósi Attila Sztankovics Györgyi Tarlós István Terep-rallye Varga Imre Csató Attila Papp Frank Garamvölgyi Zoltán Polgár László - - - - Etikai Bizottság Dr. Kaponya István Selmeczi György Dr. Petán Péter Oroszlán Tibor Dr.Hajas Barnabás - - Drag Kohári Zoltán Boldizsár István Groll Róbert Lajos Roland Vogelsinger Sándor - - - - Fegyelmi Bizottság Dr. Hajas András Dr. Fiedler Laura Ágnes Dr. Medveczky Gábor Dr. Morvai Attila Dr.Sélley Zoltán Dr. Glóner Péter MNASZ
  • 2013.02.21.
    Tamás Terep-rallye Varga Imre Csató Attila Papp Frank Garamvölgyi Zoltán Polgár László - - - - Etikai Bizottság Dr. Kaponya István Selmeczi György Dr. Petán Péter Oroszlán Tibor Dr.Hajas Barnabás - - Drag Kohári Zoltán Boldizsár István Groll Róbert Lajos Roland Vogelsinger Sándor - - - - Fegyelmi Bizottság Dr. Hajas András Dr. Fiedler Laura Ágnes Dr. Medveczky Gábor Dr. Morvai Attila Dr.Sélley Zoltán Dr. Glóner Péter (póttag) Gokart Hargitai Sándor Baló András Kovács István Locskai Lajos Márton László - - - - Bizottságvezető Sportfelügyelői Bizottság Kovács Péter Kassai András Sándor István Szántó MNASZ
Előző 4 / 5 Következő