Keresés
Találatok száma: 1402020.04.30. 23:55
Dominikkal utoljára ez év elején beszélgettünk óriási tervei voltak.Őt kérdezem, mi is történt azóta.Sok minden történt azóta. Megkaptam az “új“ versenyautót, amivel szerettem volna eredményesen versenyezni, de mire felkészítettük az autót beütött a Járvány. Milyen autóval indultál volna?Honda Civic Type-R-t sajnos még kipróbálni sem volt lehetőség, mert március elejére készült el. Sajnos már az FRT-re se mentünk a járvány miatt, pedig az lett volna a kupasorozat kezdése előtti utolsó verseny, amin tesztelhettük volna az autót. Azóta viszont már az is kiderült, hogy az FRT kiskunlacházán2020.02.03. 13:05
versenyszezonunknak.A 2020-as tervekről hallhatunk pár szót tőled?- 2020-ban a Mitropa Kupa Light sorozatában fogunk teljes évet menni, ami azt jelenti, hogy idén öt külföldi versenyt fogunk teljesíteni. Ebben a bajnokságban csak olyan RC4-es kategóriájú autók mehetnek, amelyek nem felelnek meg az R2-es, előírásoknak. Így az idénre választott autónk egy 2007-es Honda Civic Type-R, egy ugyanolyan autó, mint amivel az életem első versenyét teljesítettem. Az autót a Car Point Service Kft. fogja üzemeltetni, és a Juhász Racing színeiben fogunk szerepelni. Mindenkinek szeretném megköszönni azt, hogy ekkora bizalmat ... csendesebb időszak következett legközelebb, csak a decemberi FRT.HU Kupa Kiskunlacházi futamán indulhattam a Suzukival, ahol a kategória második helyét sikerült elhoznunk. Az év utolsó versenyén, a Szilveszter Rallye-n egy kicsit a 2020-as évem előszelét tapasztalhattuk meg, hiszen a Fa-Ze Rallye Teammel közösen teljesítettük a megmérettetést.Fiatal korod ellenére már Rallye2-es versenyen is indultál. Viszont nem beszéltünk még a kezdetekről. Mikor is ültél először versenyautóba, milyen versenyeken?- Először 18 évesen ültem versenyautó volánja mögé, amikor a 2017-es Februári FRT.HU versenyen egy Honda ... Civic Type-R-el mehettem teszt kategóriában. A verseny végén egy kicsit bántam azt, hogy csak teszt kategóriában neveztünk, hiszen életem első versenyén elérhettem volna a kategória harmadik helyet is. Azt a lehetőséget is többek között Juhász Csabának is köszönhetem. 2018 szeptemberéig a saját fejlesztésű Opel Astránk-kal versenyeztem az FRT-n, ahol életem első teljesített szezonjában sikerült a legnagyobb, H/8-as kategóriában elcsípni az első helyet Vincze Marciék elől. Sajnos az anyagiak nem engedték azt, hogy saját pénzből tovább versenyezhessek szeretett autómmal. Sokáig úgy volt, hogy szögre2018.02.20. 12:37
folyamatosan bővítem, most van tárgyalás alatt egy Subaru, és egy Honda Civic és még egy EVO.A februári FRT.HU Kupa eredményei mind, szép és jók, de mit is tudhatunk rólatok? Melyikőtök, mikor, és milyen autóval, indíttatásból kezdte a rallyzást, az autósportot? Eddigi eredményeitek? Mi is vonz benneteket ebben a benzingőzös "őrületben"?- Igor:Mint említettem én tavaly kezdtem, egy Ford Focus RS volt az első utcai kocsi, amit ki vittem verseny körülmények közé, de azóta volt szerencsém nagyon sok különböző kocsit és különböző versenyt kipróbálni. Autocross versenyeken voltam, közben volt szerencsém menni2017.11.09. 12:14
SOLID Racing Team - Eger Rallye 2017 - 2017.11.03-05.Kondella Péter - Szilassy Arnold, Honda Civic Type-RA Baranya Kupán teljesített pár gyorsasági szakaszt leszámítva nem rendelkeztünk tapasztalatokkal az új autónkról. Ennek tudatában vágtunk neki a mesébe illő hétvégénknek.Mivel az 5-ös kategóriában egyedüli párosként neveztünk, így felsoroltak minket a 4-es kategóriába, ahol a Hondánknál erősebb autók indultak. Reálisan nem volt esélyünk arra, hogy ott a dobogóra álljunk, ha mindenki célba ér, mivel az autó viselkedéséről, és a saját teljesítményünkről csak kevés tapasztalattal2017.07.06. 11:09
kiszámíthatóbb volt a Hondához képest, most a matematikai valószínűség számítás itt felborul. De mi nem szeretnénk!Tehát, ….” Első Veszprém az Adammal” című fejezetet kezdjük. Mert a ISEUM teljesen más. Én is kíváncsi vagyok mire elég!Korábban már jártak erre a fiúk a Honda Civic Type R-rel. Az akkori tapasztalatok mennyiben segíthetik most őket? - Egy kicsikét bizonyára, de ugyan annyira jó nagy becsapás is lehet, mert amit full nyélen átvágva megoldotta a jól fekvő TYPE-R, azt az nem biztos, hogy szereti a kis piros Adamka! A visszafordítókat bizonyára, ami most kevés lesz. Ráadásul vég sebességünk2016.06.01. 10:00
kategóriában a legnagyobb ellenfelének, a Honda Civic-kel rajthoz álló Csirmaz Brúnónak. Az összes néző bíztatta Brúnót, aki őrült tempót diktált és egy másodpercre sem vette le lábát a gázpedálról. Sajnos a bravúr nem sikerült, de egy ilyen kemény ellenfél mellett szépen csillog az ezüst is… Hihetetlen jó időt futott az ebben a kategóriában debütáló Varga Mátyás is Ford Fiestájával, mely ezen a hétvégén az 5. helyre lett elég.A SuperTouringcars -2000 kategória dobogósai:Roman Castoral (CZE)Csirmaz Brúnó (HUN)Kádár Patrik (HUN)Óriási küzdelem zajlott a jóbarátok: Tóth Attila, Tajmel Tibor és Csendes2016.06.01. 09:09
2016.05.19-21. Juhász Csaba - Juhász IstvánJuhász Média Kft - Honda Civic TypeR31. FUCHS Velenje Rallye - Mitropa Rally CupA Skrono és Ravne gyorsok második felfutásán több időt töltöttetek a pályán. Ennyire romlott a pálya állapota?- Bérelt autóval mentünk ezen a versenyen, sajnos szinte semmit nem tudtam menni vele verseny előtt, így az első kör az ismerkedésről szólt.A 2. kör előtt óriási tanakodás volt a szervizparkban, hiszen egyik percben hét ágra sütött a nap, a másikban majd a földet súrolták a felhők. Skorno szakaszon nagy eső volt, nem igazán gumiztunk jól, pedig jobbnak2015.05.31. 01:22
Két nap alatt egy Superspecial és tizenöt gyors hat különböző szakaszon, vár rád és navigátor testvéredre, Zsoltira. Pénteken ünnepélyes rajtceremóniával kezdődik meg a küzdelem a sporttársak és az idő ellen ahol egy Honda Civic FD2-vel álltok rajthoz. A Miskolc Rally mennyire volt elég felkészülni erre a versenyre? - Nagyon jó verseny volt a Miskolc Rally, de a pályák egyáltalán nem hasonlítanak a szlovén gyorsaságikhoz. A Mitropa Rally Cup versenyein általában két pályabejárásból kell felírni a pályát. Mennyire lesz ez most elég? Vagy nektek ez már fejben van? - A verseny előtt volt egy2014.11.14. 13:01
nyeri a versenyt, akkor Zoli és Juli nem lehet negyediknél rosszabb. Kisebb technikai problémájuk adódott az első lengéscsillapítókkal, amit a szervizparkban cserével sikerült orvosolni. Végül taktikus versenyzéssel, épségben célba vitték a Hondát és ezzel megszerezték második Európa Bajnoki aranyérmüket is, azaz a Bessenyey Zoltán és Nyírfás Julianna az EUROSOL HONDA CIVIC TYPE-R csapat színeiben a 2014-es ERC 2 WD Kupában ismét EURÓPA BAJNOKOK A sikerrel teljesített Korzika Rallye-t követően az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY az ERC szervezőktől felkérést kapott, hogy vegyen részt egy teszten, ahol ... elszenvedett időveszteség nélkül reális esély volt az abszolút 8 – 9. helyre, ami ilyen körülmények között mindenképp okot ad az örömre.Az ERC 2 WD Kupában volt érdekelt a csapat második autója, a már Korzikát megjárt R3-as Honda Bessenyei Zoli és Nyírfás „Yulee” irányításában. Számukra nem volt kicsi a tét, mivel a „kétkerekes” kategóriában a tavalyi Európa Bajnokság után most ismét előkelő pozícióban, 24 pont előnnyel az első helyen érkeztek a mindent eldöntő záró futamra. A feladat számukra „egyszerű” volt, a Rájuk veszélyt jelentő helyi párosra kellett figyelniük, vagyis amennyiben a fő vetélytárs2014.11.14.
2014.04.04. 12:39
Külön köszönet a Honda hazai kereskedőhálózatának. Nagyon sokat segítettek nem csupán forrás, de sportpolitikai vonalon is. Izzanak a vonalaink, korlátlan a híréhség, megértem, próbálok mindenre felelni. Kérdezzetek!- Mi történt eddig, mi volt ez a nagy csönd? Jól, vagytok?- Persze, minden rendben. Köszönjük az érdeklődést. Ja, hogy hullik-e a hajunk? Óóó, az már januárban kihullott! Komolyra fordítva a szót az autóverseny ezen része, vagyis a fejlesztés, építés, üzemeltetés egy üzleti vállalkozás. A szereplők a megállapodásokat, ebben az iparágban is, bizalmasan kezelik. A közvélemény ... autóépítő mesterek előtt. Komolyan, hogy faragsz ilyet? Mihez nyúlsz először? Na, itt van négy kerék, huhh, varrjunk rá ijedtünkben egy turbót? Fantasztikus az ember! Jó, mondjuk ilyen szentimentális hozzáállással egy szájharmonikán is elsírom magam.- De, miért ilyen későn?- Tavaly Monzában már csak a teszten tudtuk bemutatni Kochi-san jelmezét, most egy héttel korábban vagyunk, alakul ez! A Honda idén két gyári versenyzővel, és három privát autóval indul. A technikai szabályváltozások kidolgozására, tesztelésére a gyári versenyzőiket használták a japánok, világos, hogy nem kiforrott technikát nem ... az elmúlt években e tekintetben is.- Ez pénzkérdés?- Nem, a Honda partnerei egyszerre kapták meg az autókat, ez teljesen korrekt.- Milyen az autó?- Amikor erről beszéltünk Norbival, csak vigyorogott! És ez most nagyon fontos! Úgy 200 km-t sikerült beletekerni. Nem mondanám tesztnek, de sokkal több volt, mint egy sima műszaki átvétel 15 körrel. Jó hír, az autó hiba nélkül teljesített a két nap alatt. Egyedül a kijelző dobott hibát a nap végére, de talán egy reset majd segít. Érezni a különbséget, érezni, hogy erősebb, áhhhh, dehogy erősebb, egy igazi vadállat. Arra volt kíváncsi a csapat, hogyan ... nem vezettem, csak figyeltem a gyári csapat munkáját. Mentálisan toltam a szerkeret olykor boldogan, olykor csalódottan és most végre benne ülhetek.- Nagyon más?- Nagyon! Nem gondoltam, hogy ekkora lesz az ugrás műszakilag. Nagyon erős az autó és nagy élmény, amikor megérzed a leszorító erő megjelenését. Ahhoz már tempó is kell, na meg jó technika. Élveztük a munkát, de tényleg nagyon fárasztó volt. Erre nem lehet csak konditeremmel készülni. Idegek kellenek, mégpedig a legjobbak.- Tavaly mennyit autóztál ki a technikából? Év végére hova jutottunk a Civic megismerésével?- Úgy gondolom, 65% amit2013.12.23. 17:17
,hogy hol tudunk menni a jövő évben ezzel az autóval. RTE vagy Rallye 2 . Szeretnénk menni de mivel még szabályrendszer sincs ezért nehéz dönteni. Juhász Csaba / Honda Civic FD2/ :-Most jöttem a tesómhoz de mondd mi a kérdés !Racing.hu: - Kivel fogsz menni a versenyen?Juhász Csabi: - Szerintem tesómmal , de nagyon hosszú még a Karácsony tudod ! Beigli, Hp, fenyőfa, ajándék, jézuska ! Racing.hu: - Versenykocsi felkészítve?Juhász Csabi:- Abszolut ! Nincs semmi a kocsival ez egy üzembiztos jármű ! Főleg úgy ,hogy nem az eredmény lesz a fontos ! Lazulás, semmi kötöttség ez egy ... marad és ki megy és ki mit akar ! Egyenlőre a szilveszter rallye-ra koncentrálunk és majd meglátjuk .Tarr Zsolt / Honda Civic Vti/:Racing.hu:- Mi ez az új gép?Tarr Zsolt: - Az Opel kocsi lecserélődött erre a fantasztikus Hondára. Remélhetőleg élvezni fogják a partnereink ezt az N csoportos autót is ! Racing.hu:- Nektek is buliverseny lesz a Szilveszter rallye?Tarr Zsolt: - Persze. Szeretnénk mi is örömet szerezni azoknak akik segitettek egész évben ahhoz ,hogy ott lehessünk a rajtvonalnál ! Racing.hu: - Úgy látom vagytok egy páran a kategóriában ! Tarr Zsolt2013.09.19.
2013.05.15. 15:58
- Már második alkalommal vágtunk neki a számunkra idegennek mondható nehéz Rallyszakaszoknak. Tavaly Honda Civic-kel, idén egy Renault Megane RS turbóval. Ez egy új fejlesztésű rally autó. A Saturnus Rally a Mitropa Kupa harmadik futama volt. Nagy hagyományokkal rendelkező verseny, amit az is fémjelez, hogy 36.-ik alkalommal rendezték meg Szlovénia fővárosában Ljubjanában. Összesen 11 gyorsasági szakasz várt ránk 5 különböző pályán (és egy szuperspeciál) amit magában a városban rendeztek meg. Hatalmas volt az érdeklődés a verseny iránt, elég erős nemzetközi mezőny jött össze2013.05.14.
2013.05.04.
00:01:11.250 00:01:11.400 00:01:11.550 00:01:12.330 00:01:12.560 00:01:12.640 00:01:12.800 00:01:12.850 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 x x x x x x x x x 4 55 Gindelli Balázs Lada 2101 00:01:26.030 71 Ragány Dániel Lada 2107 00:01:32.030 84 Karsai Zsolt Bmw 00:01:18.050 80 Gindelli Balázs Lada2101 00:01:45.050 3 52 Rákos Ádám Lada 00:01:17.050 83 Áldozó István Ford Escort 00:01:15.010 4 40 Takács Donát Lada 2107 00:01:27.060 82 Reimann KrisztiánLada 2101 00:01:16.040 4 46 Szécsi Sándor Honda civic 00:01:23.060 2 18 Nagy Róbert ... Borbély Tibor 29 Ragány Dániel 49 Ragány Dániel 65 Áldozó István 50 Bandura Ádám 2 Bonczi József Toyota Mitsubishi Honda Lada 2107 Suzuki Swift Suzuki Swift Bmw Bmw e36 00:01:15.040 Bmw 00:01:16.080 Mazda 00:01:11.060 Bmw 328i 00:01:10.050 Mitsubishi 9 00:01:11.000 Mazda 00:01:10.050 Suzuki Swift 00:01:12.000 Mitsubishi 9 00:01:11.090 Szöcske 00:01:28.060 Suzuki Swift 00:01:14.000 Lada 2107 00:01:43.000 Szöcske 00:01:26.060 Bmw 00:01:13.030 Bmw M3 00:01:12.070 Lada 2107 00:01:41.090 Honda crx 00:01:12.010 Honda crx Lada 2101 00:01:22.060 Lada 2107 00:01:22.040 Lada 2107 00:01:32.040 Ford Escort 00 ... Biggy Bmw 00:01:17.020 4 62 Reimann KrisztiánLada 2101 00:01:17.020 4 59 Lippai Krisztián Lada 00:01:30.030 3 34 Tőkés Attila Nissan Sunny00:01:27.050 75 Barcsa Zoltán Bmw 325 00:01:21.060 5 66 Vass István Trabant 00:01:23.020 2 12 Lisztes Imre Bmw e36 00:01:16.070 5 67 Erdei Attila Trabant 00:01:18.050 4 63 Nagy István Levente Honda crx 00:01:20.000 74 Domokos Róbert Bmw 325 00:01:21.000 2 7 Lénárt Tibor Bmw 00:01:30.030 2 26 Bencze Zoltán Bmw e30 00:01:31.070 2 9 Kajdi Marcell Bmw e9 M5 00:01:19.020 2 21 Sztojanovics Mirkó udi s6 A 00:01:19.000 4 42 Vancza Tibor Lada 00:01:37.020 3 33 Csehovics KZ Invest Kupa Szlalom2013.04.16.
2013.03.27. 13:13
akarja érezni magát, szereti ezt. Nekünk tényleg nem pont az a célunk, hogy elsők legyünk, miközben természetesen törekszünk a legjobb eredmény elérésére, de nincs rajtunk semmi nyomás. Lehet, hogy épp ez az, ami általában hoz eredményt is. Régebben is hozott. Sokkal nehezebb úgy odaállni, hogy elsőnek kell lenni. Így meg odaállsz, lesz, ami lesz, így jó!Idén milyen terveitek vannak? Épülőben az autó…Sikerült megvenni egy Honda Civic Type R-t, ami egy banki visszavett autó volt. Ezt kezdtem el megépíteni. Jelen pillanatban megvan a bukócsövezés, teljesen szét van szedve, most lesz fényezve. Azonban ... . Kezdésnek a Honda 200 LE-s lesz. Széria, 6 sebességes váltóval, „sperdiffivel”, 6.33 végátétellel és BILSTEIN lengéscsillapítóval (állítható magasságú/ keménységű) megy majd. Majd szépen fokozatosan fejlesztjük az autót, hogy igazi „A”-s legyen.Hol találkozhatunk veletek először?Egerben még „csak” szerviz tag leszek, de Miskolcra már szeretnénk elkészülni, elvileg meglesz. Amit lehetett, már berendeltük reméljük, minden megérkezik időben és akkor kész leszünk. Már a kis családom is készül nagyon, Apuék is és a barátnőm is, „akit közben eljegyeztem”, és akiktől rengeteg támogatást kapok. Várják, hogy2013.03.11.
Lancer Evo6 Lada 2105 Mitsubishi Lancer Evo8 Mitsubishi Lancer Evo6 Skoda Favorit Lada 2107 Lada 21074 VW Golf II TDI BMW E30 BMW 330 Peugeot 205 Rallye Lada VFTS Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Lada VFTS Lada 2105 Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Gti VW Golf II Lada 2107 Suzuki Swift Opel Astra Turbo BMW M3 BMW E46 Compact Lada 2101 Suzuki Swift Lada VFTS Seat Ibiza G60 Opel Astra Gsi Peugeot 106 Opel Astra Opel Corsa Gsi Toyota Celica Lada 2107 Suzuki Swift Honda Civic Vti Lada 2101 S Suzuki Swift Lada 21074 Lada 2105 Suzuki Swift GTI BMW 325 Suzuki Swift Suzuki Swift Gti Lada 2107 Lada 2103 Lada VFTS ... Várkonyi Szabolcs Sárosi György Fogassy Gergely Versenyző 2 Kerék István Andreas Schnidlbacher Mesterházi Márk Mihalik Péter Szenner Zsolt Hofbauer Tamás Kenderesi Árpád Savanyu Roland Farnadi Ágnes Németh Gergely Papp György Péterfi Jenő Siroki Zoltán Szabó Bence Érczkövi Attila Kerék István Autó Mitsubishi Lancer Evo7 Mitsubishi Lancer Evo9 R4 Mitsubishi Lancer Evo9 Mitsubishi Lancer Evo9 R4 Mitsubishi Lancer Evo9 Mitsubishi Evo IX R4 Skoda Felicia Kit-car Suzuki Swift S1600 Mitsubishi Lanncer Evo9 Mitsubishi Lanncer Evo Subaru Impreza WRC Ford Escort RS Coswort 4WD Lancia Delta HF Int. Honda Civic ... Type-R R3 Honda Civic Mitsubishi Evo VI. Kat L1 L1 L1 L1 L1 L1 L2 L2 L1 L1 L1 L1 L1 L2 L2 L1 Kat. Hely 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. 2. GY.1. 03:36,0 03:39,0 03:38,0 03:39,4 03:43,2 03:56,1 04:10,8 04:11,4 03:59,5 03:49,3 03:49,2 **:**,** **:**,** GY.2. 03:39,3 03:36,7 03:41,1 03:37,8 03:42,8 03:40,0 04:18,6 04:35,2 **:**,** GY.3. 03:34,6 03:34,2 03:35,9 03:36,2 03:41,6 03:46,9 04:03,8 04:04,3 **:**,** GY.4. 03:29,9 03:32,5 03:32,1 03:39,1 03:50,8 03:40,4 03:56,2 03:58,8 **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** **:**,** GY.5. 03:33,7 03:32,7 03:32,4 03:39,1 03:38,6 03:44,0 04:01,5 04 Teszt Rallye2013.01.15. 11:01
Hondádtól megváltál, mivel készülsz 2013-ra, milyen autóval állsz rajthoz? Porkoláb Gergő: A típus marad, Honda Civic lesz az idei autóm is, de egyel fiatalabb kiadással, egy Type-R-el szállok harcba a pontokért. Matók Ádám tavalyi autójáról van szó, az már itt áll a garázsomban. Racing.hu: Elég jól ismerjük a kocsit, de beszélj nekünk arról, hogy mit tud!Porkoláb Gergő: Ez egy N-es autó, N-es motorral, 200 Lóerő körüli teljesítménnyel. Tolókerekes váltó, két utas gátlókkal, és egy jó futóművel. Egy kisebb teszt után elmondhatom, hogy elég sok mindent tud, nagyon tetszik az autó, remélem, hogy