Keresés
Találatok száma: 2542019.07.12. 11:07
kedvencünkre szavazunk helyette, Csehországban, a Barum Rallye-ra. Ezen felül szinte biztos, hogy részt veszünk a Rallye3 Bajnokság bózsvai sprintfutam is. Hazai pálya, kb. 20 kilométerre lesz tőlünk. A Peugeot kupa csak októberben a Mecsek Rallye-n folytatódik, addig valahogy formában kell tartanunk magunkat, mert továbbra is az élen állunk, és ezt a pozíciót már nem is nagyon szeretnénk a hátra lévő futamokon átadni senkinek sem. Köszönjük együttműködő partnereinknek:East Motorsport Kft, Balázs- Diák Kft, ZÉG Kft, Toptimber- Road Kft, Vári- Vill Kft, Orbitex Kft, Mika Gábor e.v., Alu Casting Support2017.03.10. 09:11
száma évről évre és szeretnénk, hogy aki hozzánk nevez, az jól érezze magát.Mennyien indultak a Trophyn nálatok?- 90 páros és kocsija indult el a közel 80 kilométeres túrára, ebből 75 tudott végig menni.Mi vonzza a csapatokat a rendezvényetekre? Egy ilyen 2 napos túrán mit kapnak tőletek az indulók?- Úgy gondolom, szerencsések vagyunk azért ahol lakunk, mert elsősorban a MECSEK szépsége és domborzati adottsága (ami bekell vallani, a legszebbek közzé tartozik, azok közül ahol lehet még ilyen túrákat rendezni), és persze a pályák, kihívás, Édesapám emléke, jó hangulat és bízunk benne, hogy a2017.01.18. 08:11
versenyére.Csányi Botond:Én mindig pozitívan állok a versenyekhez, de úgy gondolom, hogy ez most mindent felülmúlt. Sosem voltam az az igazi hókocsikázós fajta, a Mecsekre is néha néha jártam fel, mivel sosem vonzott igazán a téli gumikkal való bohóckodás. Ez viszont teljes mértékben egy más kihívás volt. Szöges gumiabroncsokkal mehettünk, a Lancer EVO IX hajtása hihetetlen jó ezekre a havas pályákra. Megmondom őszintén, hogy egy egyszerűbb versenyre számítottam. Volt 20km-es, 17 km-es, 11 km-es 8 és 9 km szakasz is. A térképeket elemezve nem tűntek bonyolultnak a pályák, de már a pályabejárás alkalmával2016.10.04. 11:45
végigmenni a versenyen.Végül sikerült. Eszméletlenül boldogok voltunk, és most is azok vagyunk. Sok évet kellett ehhez várni, hogy ez megtörténjen.Végül meglett a hiba, a váltó kihajtásából törött le egy fog vég, és az okozta azt a hangot a váltóban. Nagy szerencsénk volt!A következő feladat hogy felkészüljünk a Mecsek Rallyra, és megpróbáljuk az abszolút bajnoki címet megszerezni – tette hozzá Merencsics ÁrpádEz a verseny igazán izgalmasra sikerült számunkra.A 2010-es Salgó rallye-n, az akkori pilótámmal már az 1. gyorsasági előtt kiestünk, reméltem, hogy ezt a pechet nem hoztam most magammal. A2016.09.30. 23:18
autózni lehetett, de „ott hagyogatni” csak felelőtlenül lehetett volna. Sűrű is volt számomra a program, ugyanis a futam előtt még Kassán versenyeztem Klausz Kristóffal, így két hét egyhuzamban versenyzés, azért lefárasztja az embert. Ebből is tanultunk, a jövő évre egy komolyabb felkészülést kell majd véghez vinni mind mentálisan, mind fizikailag is. Az autó végig remekül működött, egy rezzenése sem volt. Jól éreztük magunkat, nagyszerű verseny volt, sokat tanultunk belőle. Most két hét pihenő következik, és ismét hazai pályán versenyezhetünk majd, mégpedig az 50.-ik JUBILEUMI Mecsek2016.08.29. 10:43
, mert az MNASZ versenynaptára nem teljesen egyezik a honlapjukon feltüntetett eredmények tartalmával. Ott még kettő futam van, de ha jól tudom a Historicnak még Salgó, Mecsek, Ózd Rallye van vissza. Ezt le kell pontosítani, mert jó lenne tudni mennyire készüljünk. Salgó Rallye-ról még nincs információnk, nem jött ki még versenykiírás. Nagyon várom már, mert ezen a környéken még nem versenyeztem, így ez új, feltérképezetlen terület számomra.Hozzá kell tennem, ha Salgó Rallye-n jó eredményt érünk el, akkor matematikailag megnyerhetjük a bajnokságot a kategóriánkba.Partnereinknek köszönjük az2015.12.25. 13:59
A hét értékelt versenyből csak három alkalommal sikerült pontokkal hazatérnie. Az évadzáró Mecsek Rallye sem úgy indult számára, ahogy azt elképzelte, de a végére sikerült újra pozitív irányba billenteni a mérleg nyelvét, és pontokkal hazatérni. Ezt a lendületet megtartva, felszabadultan, a nézőknek szeretne autózni a Szilveszter Rallyen.Év végi levezetés, egy kis jamboree?Pontosan, ahogy mondod! Vezessük le az évközi feszültséget, és a sok technikai gondot. Pontosan ez lesz a témája az évünk utolsó versenyének. Érezzük jól magunkat, és bulizzon egyet a csapat. Ha minden jól megy2015.08.18. 16:10
szembesültem a kifordult jobb hátsó kerékkel. Megkínoztam a Mitsubishit, mire leértünk a szakaszról és nem is kaptunk túl sokat, de nem volt tovább sajnos. Egy filléres alkatrész anyaghibájának köszönhetően álltunk ki megint. A legbosszantóbb az az egészben, hogy kiváló volt az autó, a csapat tökéletesen dolgozott, minden klappolt. Hibátlan volt a gumiválasztás, másfajta stratégiát alkalmaztunk, mint a többiek, mindig néztem, ki hogy gumizik, próbáltunk egy picit trükközni és működött is minden. Jó volt, hogy pariban voltunk az élmezőnnyel és a dobogóért csatáztunk. Természetesen nekivágunk Mecsek2015.07.30. 11:49
, hogy ez úttal nem kellett még a navigátor személye miatt is törnöm a fejemet, hiszen Szemmelroth Anetta ismét készséggel vállalta a mitfahrer szerepét a jobb1-ben. Örülök neki, hogy megint együtt tudunk majd dolgozni.Szeretem ezeket a pályákat, hiszen a korábbi, sprintfutamokról és Mecsek Rallyról is ismerősek, illetve valamilyen szinten hazai környezetben is versenyezhetünk majd a Baranya Kupán. A Suzukinak ráadásul nagyon fekszik ez a terep, kíváncsi vagyok, most milyen teljesítményt tudunk majd nyújtani. Az elsődleges cél a biztonságos, de ugyanakkor élvezetes autózás és a célba2015.06.14. 09:45
murvás verseny volt és a murvás versenyeket az idén mi jó eséllyel kihagyjuk, ezért nem utaztunk el a legutóbbi megmérettetésre. Az első két futamot, Egerben és Miskolcon sikerült megnyernünk a versenyt, ez adott is nekünk némi lélektani illetve pontbéli előnyt és a bajnokság még mindig úgy áll, hogy az Iseum Rallye után és nélküle is az élen állunk, tehát ezek miatt maradtunk távol a futamtól.Racing.hu: Ennek a logikának a mentén akkor Veszprémben sem láthatunk titeket.Gyarmati Ariel: Az alapkoncepció, hogy minden futamon jó lenne, ha ott tudnánk lenni. A Mecsek Rallye-n és a Baranya Kupán nagyon2015.03.15. 09:24
végeznünk. Kivéve a Mecsek Rallye-t, ahol technikai probléma miatt fel kellett adnunk a versenyt, tehát ismét nulláztunk. Ezen a hibán aztán el is úszott az abszolút bajnoki címünk. Év végén így abszolút harmadikak lettünk, a kategóriánkat pedig megnyertük. Összességében felemás érzelmekkel zártuk le az évet, hiszen rosszul kezdődött, aztán egész jó volt, de egy kis hiba végül alaposan keresztbe tett nekünk.Racing.hu: Mit fejlesztettetek, javítottatok, cseréltetek az autón, télen?Váradi György: Idén marad a tavalyi konstrukció. Csak, ami elhasználódott azt cseréljük ki. Már csak az apróbb munkálatok2014.12.27.
2014.11.07.
. Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút 10. helyezés • szeptember 19–21, Speedworld, Pachfurth, Bruck (Ausztria) magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 1., 2. helyezés • szeptember 2627, Vransko (Szlovénia) osztrák, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 6., 5. helyezés • október 17–18, Mecsek Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Buchholz János, abszolút 8. helyezés Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, RM professzionális festékek, Bernardo Mihályi Csaba ORB, OMRB2014.10.31. 12:05
Historic Acropolis Rally (historic Eb) murva: C3 kategória 1. helyezés, C csoport 4. helyezésBaranya Kupa (historic ob): D csoport 1. helyezésXXVI Rally Elba Storico (historic Eb): kiállt48. Mecsek Rallye (historic Eb): C3 kategória 1. helyezés, C csoport 2 helyezés., (historic ob) C csoport 1. helyezésI. Pilisvörösvár Rali (historic ob): D3 kategória 1. helyezés, D csoport 1. helyezés Wirtmann Ferenc korábbi historic eredményei:2008. C korcsoport magyar historic bajnok2009. C korcsoport magyar historic bajnok2010. C korcsoport magyar historic bajnok2011. C korcsoport magyar historic bajnok20122014.10.23.
2014.10.22. 11:25
hogy mi ezzel a típussal tudtunk menni.Mesélj a Mecsek rallytokról !-Felemásan kezdődött a versenyünk. Ha rajtam múlt volna akkor a repteret kihagytuk volna az életünkből. Soha nem voltam egy szlalomversenyző, de ez volt a feladat hát teljesítettük. Főleg nem ilyen kezdést gondoltam egy ismeretlen autóval, hogy sötétben vizen menjek vele. De ezt is abszolváltuk. Közepes tempóban teljesítettük az első versenynapot. Másnap az időjárás is a kegyeibe fogadott mindenkit és előkerültek a száraz gumik. Kockázatmentesen saját tempónkat autózva sikerült növelni az előnyünket és egy biztonságos2014.10.15.
2014.09.29. 09:54
rövidesen megoldódnak.Előttünk áll hazánk rallyesportjának egyik kiemelkedő rendezvénye, a Historic Európa-bajnoki futam, amelynek a 48. Mecsek Rallye ad otthont.Ezzel kapcsolatosan fontosnak tartom leszögezni, hogy a magyarországi historic sorozat és versenyzés, véleményem szerint olyan szintre érkezett, amely indokolttá teszi, egy önálló historic szakág életre hívását. Erre való tekintettel is kérem az érintett tagszervezeteket, hogy terjesszék elő javaslataikat, egy önálló historic szakág létrehozásával kapcsolatosan.Alapszabály módosító Közgyűlésünk tekintetében tájékoztatásul közlöm, hogy2014.09.11. 09:37
már nagyon vágytunk mindketten. Az utolsó két szakasz céljában Jani is mosolygott, ami remélem jót jelentett.Legközelebb hol indultok és milyen autóval?- Az ORB-ben hátralévő Budapest és a Mecsek Rally-n szeretnénk rajthoz állni. A szlovén Oktan Motorsport csapatával és autójával nagyon elégedettek vagyunk, ezért ha lehetőségeink engedni fogják, ezen nem is szeretnénk változtatni. Köszönjük Támogatóink segítségét: Kvartis Kft., Palviscsák Trans Kft., Kurmai és társa Kft. Truckland Kft., Él-Pack Kft. Max Transport Kft., Midland Hungary Kft., Wise Tree Naturals Kft. Szenzortechnika Kft2014.08.08.
hely elérésére, a többi viszont csak rajtunk múlik. Lehetőségeinkhez mérten szeretnénk majd azért minél előrébb végezni. Apkó András: Számomra teljesen ismeretlenek lesznek a Baranya Kupa kijelölt szakaszai – habár nézőként már többször is részt vettem ezen a rendezvényen. Annak érdekében, hogy minél jobban képbe kerüljek a pályákkal, több belsőkamerás felvételt is megnéztem már, legfőképpen olyan pilótáktól, akik szintén Mitsubishivel rótták a Mecsekben a kilométereket. A mentális felkészülés mellett a fizikai tréningre is igyekszem nagy hangsúlyt fektetni, bár a hétköznapi, sok munka miatt ez Rallysprint