Keresés

Találatok száma: 143
Előző 5 / 8 Következő
  • 2021.05.14. 09:12
    Első közös versenyén van túl az újonnan megépített Mitsubishi Lancer Evo IX-esével Alberti Szabolcs. Egy apró technikai hiba miatt a második szakaszon már csak legurulni tudtak, de a kuplunghibás háromcsillagos autó így is örömet okozott a gazdájának.„Nagyon tetszett! Örülök, hogy újra a raliban lehetek és nagyon jó dolog, hogy tudok versenyezni!” – mondta őszintén az elsőkerék hajtású autók után összkerekesre váltó versenyző.Az autót hamar versenyképessé tette a szerelő gárda és Cereden Matics Miskával készültek az ózdi-egri bajnoki futamra. A beállításokban segítette a rutinos versenyző a 20 kilométer… Ennyi adatott meg a szezonnyitón az Alberti Szabolcs – Földi Niki kettősnek, ennek ellenére a Busline Motorsport pilótája mosolyogva mesél az első Mitsubishi-s versenyükről. A második futamon már többet szeretnének versenyezni és a legfontosabb, hogy a céldobogóról tudjon integetni a barátainak!

    Rallye1

  • 2018.08.31. 23:54
    Szia Pisti! Legutóbb az ISEUM Rallye-n láthattunk titeket, akkor Bárdos Peti foglalta el a jobb 1-et. Mi történt veletek azóta?- Sziasztok! AZ elmúlt időszak részben pihenéssel, részben a privát munkámmal telt. Eseménydús heteken vagyunk túl, végre elkészült a saját autóm és úgy néz ki, hogy rajtkész állapotban van!Na ezt örömmel hallom! Milyen autóról beszélünk?- Az autó egy Mitsubishi Lancer EVO VI, amiben az EVO IX aktív hajtása van benne. Egyébként egy "A" csoportos igazi versenyautóról van szó.Szóval egy EVO69. Volt már szerencséd ehhez a konfighoz, vagy új dolog lesz számodra?- Mentem ... már ilyen autóval, sőt volt is ilyenem. Nagyon szeretem a két autó vegyítését! Az EVO IX aktív hajtása miatt merőben más mint egy VI-os, ráadásul picit rövidebb is a VI-os tengelytávja.Milyen kategóriában álltok rajthoz?- ORC-ben megyünk, a P14 kategóriában.A szakaszok tekintetében gondolom túl sok újdonságra nem számítotok. Már csak Zsolt miatt is, hiszen neki a Salgó hazai pálya.- Valóban nem ismeretlenek a szakaszok, Zsolt meg tényleg itthon van a városban. Az összeszokáson már régen túl vagyunk. Ez lesz az első olyan verseny, ahol igazán kell a navigátori véna. Biztos vagyok benne, hogy

    Rally

  • 2014.10.27.
    STi N16 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Ford Fiesta R5 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta RRC Mitsubishi Lancer Evo IX Ford Fiesta R5 Subaru Impreza STi N12 Subaru Impreza STi R4 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 31 Göttig Stefan–von Skopnik Andreas A Vizin–Zsiros páros idei versenyei: április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland) június 19–21. Ypres Rali (Belgium) szeptember 19–21. Ciprus Rali október 23–25. Valais Rali (Svájc) Mitsubishi Lancer Evo IX RC2 A csapat ... Gábor 22 Hirschi Jonathan–Landais Vincent 23 Radoux Jean-Ph.–Gregoire Jean-N. 24 Simpson Neil–Edmondson Elliott 25 Kurka Tomáš–Vajík Karel 26 Roux Philippe–Roux Mélanie 27 Hudec Martin–Picka Petr 28 Vukasovic Laurent–Groux Steve 29 Winiger William–Barras Sophie 30 Hadik András–Kertész Krisztián Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Peugeot 208 T16 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Peugeot 207 S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Subaru Impreza WRX STi Subaru Impreza STi R4 Škoda Fabia S2000 Subaru Impreza Mihályi Csaba Rally
  • 2014.10.20.
    MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali  2014. október 18. Krózser és az emelő, második rész Az abszolút nyolcadik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Buchholz János Mitsubishi  Lancer Evo IX R4­gyel a Mecsek Ralin. A verseny kritikus pontja volt a második gyorsasági  szakasz, ami előtt leszakadt az eső. Az MHH Team párosát ez nem érte váratlanul, de  kerékcsere közben eltört az emelőjük – a Miskolc Rali után az idén már másodszorra –, így  három különböző gumival kellett teljesíteniük a szakaszt, amelyen elég sokat kaptak Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.15.
    MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali előzetes 2014. október 13. MHH Team: Újra együtt a bajnok páros Öt év után újra összeáll a bajnok páros, Krózser Menyhért és Buchholz János, akik 2003­ban  nyerték meg az N3­as bajnokságot és 2009­ben versenyeztek együtt utoljára. A Mecsek Ralin a  már megszokott Mitsubishi Lancer Evo IX R4­gyel állnak rajthoz. Az MHH Team párosa jelenleg  ötödik a bajnokságban, mindössze hét pont hátránnyal a harmadik helyezetthez képest. Ennek  ellenére nem a pontvadászat az elsődleges céljuk, hanem a Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.09.11.
    Velenczei Ádám – Toma József Mitsubishi Lancer EVO IX Kiérdemelte az ellenfelek tiszteletét Maxx Race Team – 40. Rally Košice – Kassa Rally, 2014. szeptember 5-7. Velenczei Ádám – Toma József „Csimpike”, Mitsubishi Lancer Evo IX Álomszépre sikeredett az ORB-ben való debütálás Velenczei Ádám számára. A Maxx Race Team fiatal tehetsége a szeptember 5-7-ei, 40. Kassa Rallyn mutatkozott be az első osztályban, s ügyességét most is bizonyította. Navigátorával, Toma József „Csimpikével” bekerültek a TOP10-be, abszolút értékelést nyertek az egyik szakaszon, és kitűnőek voltak a részeredményeik is ... autóval az utolsó kis szervizbe, ahonnan már a Botka Rally Teamtől kölcsönbe kapott akkumulátorral jöttünk ki. Ez kellett is, hiszen a céldobogó után már nem indult be a Mitsubishi a miénkkel. Ennek köszönhetően sikeresen fejeztük be a versenyt. Öröm volt számomra, hogy Csimpi segédkezett Velenczei Ádám – Toma József Mitsubishi Lancer EVO IX nekem a hétvégén, a tapasztalata rengeteg segítséget jelentett számomra az első ORB-s megmérettetésemen. Arról nem is beszélve, hogy úgy érzem, Tyutyu emléke előtt is maximálisan leróttuk tiszteletünket, hiszen érte autóztunk. Bízom benne, hogy októberben Horváth Judit ORB
  • 2014.08.12.
    Nem várt, kimagasló eredmény a vendégszereplőnek Maxx Race Team – STEFANI Baranya Kupa 2014, 2014. augusztus 8-10. Strider Zoltán – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Napi licenszet váltva, mondhatni „vendégszereplőként” vágott neki a rallye2-es mezőny soron következő állomásának Strider Zoltán és Apkó András. A STEFANI Baranya Kupa 2014 rendezvényen tovább növelte a Maxx Race Team hírnevét, dicsőségtábláját a duó. A Velenczei-féle Mitsubishi Lancer Evo IX-essel induló alakulat a dobogó harmadik fokára állhatott fel az abszolút értékelésben – ez az eredmény pedig egy kicsit a két ... . Számomra ezért a szakaszok teljesen ismeretlenek voltak, a célunk az volt, hogy körről körre egyre jobban beivódjanak a vezetési technikánkba. A Mitsubishi – mint mindig – most is hibátlanul fel volt készítve, és végig jól szolgált bennünket. Emellett Andrissal is tökéletes volt az együttműködés. Egy-egy alkalommal kellett csak egy kicsit állítgatnunk a futóművön, illetve különböző keverékű abroncsokat próbálgattunk, melyikkel tudnánk a legjobb időt elérni. A végére mi magunk is meglepődtünk: dobogós helyezéssel zártuk a futamot! A rajt előtt azt mondtam, hogy ha beférünk a top5-be, akkor maximálisan ... pályafeldolgozás zökkenőmentes volt, csak apróbb változtatásokat eszközöltünk a vasárnapi éles bevetés alatt, hogy minél pontosabb itinerből tudjuk teljesíteni a köröket. A hetvehelyi és az árpádtetői szakasz is igen színvonalas volt, élmény volt rajtuk menetelni. Nagy öröm volt látni, hogy rengetegen voltak kíváncsiak a Baranya Kupa mezőnyére, s azt hiszem, a Mitsubishink is szerzett néhány új szurkolót ebben a régióban. Pont ezért igyekeztünk is nekik egy kis pluszt nyújtani, s minél látványosabban autózni, hogy a nézők is minél jobban szórakozzanak. A jó hangulat nélkülük, illetve a professzionális Team max Rally
  • 2014.07.21.
    Kalandosan indult – és úgy is végződött Maxx Race Team – 21. Veszprém Rallye 2014, 2014. július 11-13. Kiss Viktor – Vass Gergely, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A bükfürdői bukás után igazi, éles bevetésen tehette (volna) próbára Kiss Viktor, maradt-e benne félelem az esést követően. A 21. Veszprém Rallyera már a felújított Mitsubishi Lancer Evo IX R4- gyel és Vass Gergely személyében új navigátorral érkezett meg, ám a menetelés nem tartott sokáig. Másfél gyorsasági szakaszt tudott teljesíteni a Maxx Race Team párosa, amíg az összeakadt váltó meg nem fékezte az útjukat. Kiss Viktor: Igazán ... kalandosra sikerült a hétvégénk. Habár már a csütörtöki teszt alkalmával történt egy kis baleset a Mitsubishivel, a versenyünkre ez még nem nyomta rá a bélyegét. Új navigátorommal, Vass Gergővel sikerült jól és részletesen feldolgoznunk a pályákat – még azt is, ami előtte teljesen ismeretlen volt számomra. Szombaton teljesítettünk egy gyorsasági szakaszt, de abból is csak egy fél volt az, ami igazán jól is sikerült. Egy vizesárok ugyanis keresztbe tett a menetelésünknek: leszakadt a Mitsubishi kartervédője és a hátsó futóműve. Leült autóval mentünk tovább, s így értelemszerűen már az időeredményünk sem ... magamról azzal, hogy sikeresen abszolválom a veszprémi megmérettetést, és átgurulok a céldobogón. Egy jókora mosás és revízió ráfér a Mitsubishire, aztán mihamarabb szeretnénk vele újra támadni – lehet, hogy épp megint Gergővel, hiszen tervezzük, hogy lesz még közös futamunk. Vass Gergely: A csapat csütörtök délután már megkezdte a felkészülést a hétvégi, 21. Veszprém Rallyra, ám én sajnos a teszten még nem tudtam részt venni. A pénteki pályabejárás alatt azonban rögtön megtaláltuk a közös hangot az autóban, s úgy érzem, egy jó itinert is tudtunk írni. Az első gyorsaságin minden rendben volt ... – pontosabban a feléig. A jutaspusztai vizesárokba olyan nagy sebességgel csapódtunk bele, hogy hiába volt látványos, a Mitsubishi igencsak megsínylette. A kár ellenére még le tudtunk jönni a gyorsaságiról, de a második szakasz előtti etapon már világossá vált, hogy nagyobb a probléma, mint ahogy gondoltuk. Eltűnt a 3. sebességi fokozat, s a rajt után nem sokkal, egy visszafordítóban össze is akadt a váltó, nem forogtak tovább a kerekek. Nagyon sajnálom, hogy ilyen rövidre sikerült az ORB-ben való bemutatkozásom, hiszen mindössze csak 21 versenykilométert tudtam versenyezni. De ha úgy alakulna, hogy ORB
  • 2014.07.09.
    CÍM: Új navigátorral a veszprémi „gyilkos” pályákon Maxx Race Team – 21. Veszprém Rallye 2014 Kiss Viktor – Vass Gergely, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A Székesfehérvár Rallye nullázása után ismét az Országos Murva Rallye Bajnokságban áll rajthoz Kiss Viktor. A Maxx Race Team pilótája többször is hangoztatta már, hogy él-hal a murvás versenyekért – s most még a „gyilkosnak” tartott veszprémi pályák sem riasztják meg. Bükfürdői balesete után újra összeállt a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 versenygépe, így újult erővel és új navigátorral, Vass Gergellyel indul el a 21. Veszprém Rallyen. Kiss ... Viktor: Nagyon sokszor mondtam már, hogy imádok murván versenyezni, az az igazi rally számomra. Ezért különösen örülök neki, hogy a versenynaptárban ismét egy ilyen futam következik, ráadásul ez pont a híres-hírhedt Veszprém Rallye lesz. A májusi, bükfürdői derbin elég nagyot estünk, amit mi nem, a Mitsubishi azonban annál inkább megsínylett. A Székesfehérvár Rallyet pont ezért ki is kellett hagynunk, mert a szervizesek – alkatrész hiányában – nem készültek el az autó újjáépítésével. A július 11-13-ai fordulóra azonban úgy néz ki, minden rendben összeáll. Állandó navigátorom, Percze Nándi ... osztályú futamon most indulok majd el először. Számomra ezért is lesz nagy esemény a hétvégi futam, mert debütálhatok az ORB-ben. Három éves korom óta rallypályák közelében éltem, élek, ráadásul többször segédkeztem már más csapatok szereplésénél, így – ha belülről nem is – kívülről maximálisan ismerem a szakaszokat. A bajnokság és a pilóta mellett azonban a kocsi is új lesz – habár Subaruban már navigáltam, de Mitsubishiben még nem diktáltam az itinert. Nem lesz így egyszerű a feladatom, de ez adja a rally szépségét – menni kell és csinálni! A célom így csak az, hogy maximálisan kiszolgáljam Viktor Maxx Race Team ORB
  • 2014.03.12. 17:14
    Budavári Zoltán hosszú évek után kategóriát vált 2014-ben. A márka marad, de idén a 3-as géposztályban igyekszik a lehető legtöbb bajnoki pontot összegyűjteni a korábbi kétszeres S Csoportos bajnok. Az autó tehát egy homológ Mitsubishi Lancer EVO IX-es, amit Miskolcon készít fel Kovács Tamás és csapata, akik két éve már építettek egy bajnok autót. Zoli szerint a rali nem csak a motor teljesítményről szól, hanem inkább a futóműről, a gumikról, beállításokról, a hajtásról, ezért az idei  autó sokkal jobb, mint a tavaly használt Lancer.Nem csak az autó és a csapat, de a navigátor személye ... is változik a 2014-es szezonra. Idén Kovács Szabolcs, a Rally Napló riportere diktálja az itinert az N csoportos Lancerben. Szabolcsnak van már némi előképzettsége, navigált már Mitsubishiben, indult rallye sprinteken.A Budavári - Kovács kettős, első alkalommal Orfűn próbálja ki a Mitsubishit, akkor fognak először együtt dolgozni így hárman, élesben. A Teszt Rallye-n a csapat elsődleges feladata, hogy megtalálják a megfelelő beállításokat az autóhoz, amiket a Miskolc Rallye-n is használnak majd. A hétvégi Teszt Rallye-n, a Mecsek Rallye-ról már jól ismert „orfűi hosszú gyors” kör részét, az

    A123 Teszt Rallye 2014

  • 2013.09.10.
    (Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:48,7 6. Lencse Zoltán, Hofbauer Tamás (Mitsubishi Lancer EVO IX R4 ) +4.50,4 Rally
  • 2013.09.09.
    Bajnokság állása három verseny után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 54 pont 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 53 3. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) 26 5. Melichárek Jaroslav, Melichárok Erik (Citroen C4 WRC) 16 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza (Subaru Impreza WRC) 15 A 39. Kassa Rally programja: Szeptember 7. (szombat): Rajtceremónia, 11.30, GY1 – Opal/1, 12.16, GY2 – Gejzír/1, 13.27, GY3 – Opal/2, 16.18, GY4 – Gejzír/2, 17.29. Szeptember 8. (vasárnap): GY5 – Golf/1, 08.41, GY6 Rally
  • 2013.07.16.
    problémánk, akkor nagyjából másfél perccel győztünk volna. Irgalmatlanul erős a Xsara WRC, és még mindig van benne tartalék. Bízom benne, hogy Kassán ezt meg is tudjuk majd mutatni. Érdekes lesz a következő, szlovák-magyar közös verseny, hiszen vélhetően a legjobb lengyel egységek is itt ott leszek majd a nyílt futamon. Nem vitás, szerencsétlenül alakultak a veszprémi dolgaink, de bízom benne, hogy Kassán, a fővárosban és Pécset ismét az igazi arcunkat láthatja majd a közönség. A 20. Veszprém Rally végeredménye: 1. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:50,2 2. Herczig Norbert ... , Bacigál Igor (Skoda Fabia S2000) +1,1 3. Lategan Henk, White Barry (Skoda Fabia S2000) +30,6 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:15,7 5. Ollé Sasa, Budai Annamária (Ford Fiesta S2000) +1:49,8 6. Bútor Róbert, Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000) +1:56,5 16. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) +8:32,2 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.12.
    . Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 4. Melichárek Jaroslav, Melichárek Erik (Citroen C4 WRC) 5. Krózser Menyhért, Fodor Géza (Subaru Impreza WRC) 6. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) ... Veszélybe kerül a top speed? A felkészülés szempontjából minden optimálisan alakul a Maximmun Racing Teamnél. A 20. Veszprém Rally előtt Kazár Miklós és Szőke Tamás egy rendkívül „munkás” csütörtöki teszten vett részt, pénteken pedig a pályabejárással hangoltak az idei bajnokság harmadik futamára. Az ORB-ben pontveszteség nélkül listavezető kettős a bakonyi murván is folytatná a jó szereplését, amihez valamennyi feltétel adott. - Kimaradt két hónap, ezért egy kicsit vissza kellett rázódni a kerékvágásba – fogalmazott a teszt után Kazár Miki. – Nem csak a Mitsubishi, hanem a Xsara WRC is Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.05.17.
    Sanchez–Scelo, Mitsubishi Lancer Evo X R4 30 Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza 31 Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer R4 32 Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STI R4 33 Maresca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 34 Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS 35 Moreau–Baron, Renault Mégane RS Szériaautó-kupa állása (versenyzők): 1. Orsák 42, 2. Aigner 39, 3. Harrach 38… 17. Vizin 16 Szériaautó-kupa állása (navigátorok): 1. Smeidler 42, 2. Heigel 39, 3. Welsersheimb 38… 9. Zsiros 25 A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL ... km) 11:06 GY3 Barchetta–La Porta 1 (23,24 km) 14:18 GY4 Taverna–Pont de Castirla (15,28 km) 15:21 GY5 Barchetta–La Porta 2 (23,24 km) 18:01 GY6 Erbajolo–Pont d'Altiani 2 (24,57 km) 20:06 május 18. szombat GY7 Carbuccia–Tavera 1 (16,89 km) 10:48 GY8 Sarrola–Liamone 1 (26,70 km) 12:06 GY9 Marato–Acqua Doria (22,47 km) 13:37 GY10 Carbuccia–Tavera 2 (16,89 km) 16:40 GY11 Sarrola–Liamone 2 (26,70 km) 18:06 Szériaautó-kupa mezőnye: 16 Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS 17 Aigner–Heigl, Subaru Impreza STI R4 18 Consani–Gorczyca, Renault Mégane RS 28 Lionis–Murat, Mitsubishi Lancer R4 29 Vizin Rally Rally
  • 2013.05.09.
    Doria (22,47 km) 13:37 GY10 Carbuccia–Tavera 2 (16,89 km) 16:40 GY11 Sarrola–Liamone 2 (26,70 km) 18:06 A szériaautó-kupa mezőnye: 16 Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS 17 Aigner–Heigl, Subaru Impreza STI R4 18 Consani–Gorczyca, Renault Mégane RS 28 Lionis–Murat, Mitsubishi Lancer R4 29 Sanchez–Scelo, Mitsubishi Lancer Evo X R4 30 Tempestini–Pulpea, Subaru Impreza 31 Ayme–Ayme, Mitsubishi Lancer R4 32 Vizin–Zsiros, Subaru Impreza STI R4 33 Maresca–Itu, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 34 Quilici–Gorguilo, Renault Mégane RS 35 Moreau–Baron, Renault Mégane RS Szériaautó-kupa állása (versenyzők): 1 Vizin Rally Rally
  • 2013.05.09.
    CÍM: A nagyok nyomdokain Maxx Race Team – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Komoly felkészülés előzte meg Kiss Viktor és Percze Nándor miskolci versenyhétvégéjét. A Maxx Race csak Team versenyzőpárosa nem csak a belső kamerás felvételeket elemezte, de olyan tanácsokkal is gazdagodott, amelyek betartásával tovább ívelhet felfelé fejlődésük. A duót a tavalyi bajnok Kazár Miklós illetve Aschenbrenner György látta el néhány tippel, s reményeik szerint akár már a borsodi viadalon is lehet eredménye e tanításnak. Kiss Viktor: Mivel tavaly ... gyümölcse. Nándi is nagy segítségemre lesz majd, bár a mályinkai gyorsaságit ő sem ismeri, ráadásul éjszaka nagyon nem szeret versenyezni. Én mindenesetre maximálisan megbízom benne, hogy hagyatkozni fogok a tapasztalataira és a pontos itinerére. A tesztek során mindent rendben találtunk a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-n, egy rossz szavunk se lehet rá. A szokásos revízión esett át, s minden eshetőségre fel van készítve, ami csak érhet minket a versenyhétvége során. A célunk most is csak a célba érés lesz, bár vasárnap már szeretném nézni az időeredményeinket is. A királdi körgyorson már többször Maxx Race Team Rally
  • 2013.04.12.
    CÍM: Jó irányba halad a Maxx Race Team Rallye, 5- Maxx Race Team – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Kielégítőnek mondható Kiss Viktor debütálása az Országos Rally Bajnokságban. Az RTE mezőnyét az első osztályra cserélő pilóta a 9. Eger Rallyen kezdte meg a kilométerek és a tapasztalatok gyűjtését. Mint célja ahogy a verseny előtt is elmondta, az elsődleges célja nem a jó eredmény, hanem a tanulás, fejlődés elérése volt. Ehhez nagy segítségére volt navigátora, Percze Nándor, aki szerint akkor volt a változás – pozitív irányba – a ... kétnapi menetelés között, mintha két különböző pilóta mellé ült volna be. A Maxx Race Race Team versenyzői tehát jó irányba haladnak ahhoz, hogy megvalósítsák terveiket… Kiss Viktor: Célok nélkül, a kilométerek és tapasztalatok gyűjtése érdekében érkeztünk meg a 9. Eger Rallyera. Teljesítettük is azt, amit akartunk: karcmentesen kormányoztuk be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t a célba. Igaz, volt egy kisebb árokjárásunk, megforgásunk, de nem sérült meg a kocsi, átgurultunk a célvonalon, és ez volt a lényeg. Nándival hamar megtaláltuk a közös hangot, jó volt vele együtt dolgozni, nagy segítségemre Maxx Race Team Rally
  • 2013.04.09.
    CÍM: Előrelépés helyett csalódottság Maxx Race Team – 9. Eger Rallye, 2013. április 5-7. Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Nem volt a legboldogobb a 9. Eger Rallye leintése után Velenczei Ádám. A Maxx Race Team fiatal pilótája az RTE abszolút 5. helyén zárta a versenyhétvégét, ám eredményével egyáltalán nem volt megelégedve. Hű társa, a Mitsubishi Lancer Evo IX több „betegséggel” is küszködött, így nem Ádám és navigátora, Apkó András nem tudták a tőlük elvárt teljesítményt produkálni. Velenczei Ádám: Nagyon húzós volt az elmúlt két hetem a szezonnyitóra való ... felkészülése miatt, így a hét vége iszonyatosan elfáradtam. El vagyok keseredve, mert az 5. helynél azért jobb eredményt vártam magamtól. Ehhez a gyenge szereplésünkhöz hozzájárult persze az is, hogy az utolsó pillanatban készült el az autónk, nem tudtunk vele tesztelni. Amint elrajtoltunk az 1. gyorsasági szakaszon, éreztem, hogy nem viselkedik úgy a Mitsubishi, mint ahogy kellene. Folyamatosan változtattunk a beállításokon, de még így sem sikerült a megfelelő kombinációt eltalálni. Már-már féltem a kocsitól, annyira rosszul viselkedett, a kanyarokat sem mertem így rendes tempóban bevenni. A kiálláson ... orvosolni a problémát, és beállítani a gátlókat, így a második körben már kezdtük megközelíteni a saját magunktól elvárt időeredményeket. Furcsa volt még nekem ez a nagy tempó, amire a Mitsubishi képes, de úgy érzem, jó irányba haladunk a fejlődés útján. Sajnos az idénynyitó előtt nem volt időnk és lehetőségünk tesztelni, mivel utolsó pillanatban végeztünk a Mitsubishi felkészítésével. Tanultunk ebből az esetből is, a futamok során pedig egyre jobban fog majd menni a közös munka! Két év előfutói pozíció után vissza kellett rázódnom az éles helyzetbe, ami egyben nagyobb nyomással és felelősséggel is Maxx Race Team RTE
  • 2013.04.05.
    CÍM: Új év, új osztály, új kihívások Maxx Race Team – 9. Eger Rallye Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A Rali Túra Bajnokságban való sikeres szereplés után nagy fába vágta a fejszéjét Kiss Viktor. 2013- ban már nem az RTE, hanem az Országos Rally Bajnokság első osztályának mezőnyét fogja gazdagítani. A tavalyi sűrű navigátor-csere sem lesz idén jellemző rá, ugyanis a jobb oldal egész évre ki lett adva Percze Nándornak, aki tapasztalatával rengeteget tud majd segíteni a pilóta fejlődésében. A kilométerek gyűjtését és a tanulást a Maxx Race Team versenyzőpárosa is ... Egerben kezdi majd meg. Kiss Viktor: Végre vége a téli szünetnek, s az új évvel új osztályt is kezdünk. 2013-ban az Országos Rally Bajnokság első osztályában, a legnépesebb, 2-es géposztályban fogunk rajthoz állni Percze Nándival, s a versenyzésünket egy nagyon komoly, szakmailag, technikailag és emberileg is topon lévő csapat fogja támogatni. Nekünk csak egy ellenségünk van: saját magunk. A tervünk így csupán az, hogy minden versenyen ott legyünk, befejezzük a futamokat, valamint kilométereket és tapasztalatokat gyűjtsünk. A Mitsubishi Lancer Evo IX R4 már összeállt, teljesen át lett építve Rallye
Előző 5 / 8 Következő