Első közös versenyén van túl az újonnan megépített Mitsubishi Lancer Evo IX-esével Alberti Szabolcs. Egy apró technikai hiba miatt a második szakaszon már csak legurulni tudtak, de a kuplunghibás háromcsillagos autó így is örömet okozott a gazdájának.„Nagyon tetszett! Örülök, hogy újra a raliban lehetek és nagyon jó dolog, hogy tudok versenyezni!” – mondta őszintén az elsőkerék hajtású autók után összkerekesre váltó versenyző.Az autót hamar versenyképessé tette a szerelő gárda és Cereden Matics Miskával készültek az ózdi-egri bajnoki futamra. A beállításokban segítette a rutinos versenyző a 20 kilométer… Ennyi adatott meg a szezonnyitón az Alberti Szabolcs – Földi Niki kettősnek, ennek ellenére a Busline Motorsport pilótája mosolyogva mesél az első Mitsubishi-s versenyükről. A második futamon már többet szeretnének versenyezni és a legfontosabb, hogy a céldobogóról tudjon integetni a barátainak!
Keresés
Találatok száma: 1432018.08.31. 23:54
Szia Pisti! Legutóbb az ISEUM Rallye-n láthattunk titeket, akkor Bárdos Peti foglalta el a jobb 1-et. Mi történt veletek azóta?- Sziasztok! AZ elmúlt időszak részben pihenéssel, részben a privát munkámmal telt. Eseménydús heteken vagyunk túl, végre elkészült a saját autóm és úgy néz ki, hogy rajtkész állapotban van!Na ezt örömmel hallom! Milyen autóról beszélünk?- Az autó egy Mitsubishi Lancer EVO VI, amiben az EVO IX aktív hajtása van benne. Egyébként egy "A" csoportos igazi versenyautóról van szó.Szóval egy EVO69. Volt már szerencséd ehhez a konfighoz, vagy új dolog lesz számodra?- Mentem ... már ilyen autóval, sőt volt is ilyenem. Nagyon szeretem a két autó vegyítését! Az EVO IX aktív hajtása miatt merőben más mint egy VI-os, ráadásul picit rövidebb is a VI-os tengelytávja.Milyen kategóriában álltok rajthoz?- ORC-ben megyünk, a P14 kategóriában.A szakaszok tekintetében gondolom túl sok újdonságra nem számítotok. Már csak Zsolt miatt is, hiszen neki a Salgó hazai pálya.- Valóban nem ismeretlenek a szakaszok, Zsolt meg tényleg itthon van a városban. Az összeszokáson már régen túl vagyunk. Ez lesz az első olyan verseny, ahol igazán kell a navigátori véna. Biztos vagyok benne, hogy2014.10.27.
STi N16 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Ford Fiesta R5 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta RRC Mitsubishi Lancer Evo IX Ford Fiesta R5 Subaru Impreza STi N12 Subaru Impreza STi R4 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 RC2 31 Göttig Stefan–von Skopnik Andreas A Vizin–Zsiros páros idei versenyei: április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland) június 19–21. Ypres Rali (Belgium) szeptember 19–21. Ciprus Rali október 23–25. Valais Rali (Svájc) Mitsubishi Lancer Evo IX RC2 A csapat ... Gábor 22 Hirschi Jonathan–Landais Vincent 23 Radoux Jean-Ph.–Gregoire Jean-N. 24 Simpson Neil–Edmondson Elliott 25 Kurka Tomáš–Vajík Karel 26 Roux Philippe–Roux Mélanie 27 Hudec Martin–Picka Petr 28 Vukasovic Laurent–Groux Steve 29 Winiger William–Barras Sophie 30 Hadik András–Kertész Krisztián Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Peugeot 208 T16 Peugeot 207 S2000 Peugeot 208 T16 Škoda Fabia S2000 Škoda Fabia S2000 Peugeot 207 S2000 Škoda Fabia S2000 Ford Fiesta R5 Mitsubishi Lancer Evo X R4 Subaru Impreza WRX STi Subaru Impreza STi R4 Škoda Fabia S2000 Subaru Impreza Mihályi Csaba Rally2014.10.20.
MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali 2014. október 18. Krózser és az emelő, második rész Az abszolút nyolcadik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Buchholz János Mitsubishi Lancer Evo IX R4gyel a Mecsek Ralin. A verseny kritikus pontja volt a második gyorsasági szakasz, ami előtt leszakadt az eső. Az MHH Team párosát ez nem érte váratlanul, de kerékcsere közben eltört az emelőjük – a Miskolc Rali után az idén már másodszorra –, így három különböző gumival kellett teljesíteniük a szakaszt, amelyen elég sokat kaptak Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic2014.10.15.
MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali előzetes 2014. október 13. MHH Team: Újra együtt a bajnok páros Öt év után újra összeáll a bajnok páros, Krózser Menyhért és Buchholz János, akik 2003ban nyerték meg az N3as bajnokságot és 2009ben versenyeztek együtt utoljára. A Mecsek Ralin a már megszokott Mitsubishi Lancer Evo IX R4gyel állnak rajthoz. Az MHH Team párosa jelenleg ötödik a bajnokságban, mindössze hét pont hátránnyal a harmadik helyezetthez képest. Ennek ellenére nem a pontvadászat az elsődleges céljuk, hanem a Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic2014.09.11.
2014.08.12.
Nem várt, kimagasló eredmény a vendégszereplőnek Maxx Race Team – STEFANI Baranya Kupa 2014, 2014. augusztus 8-10. Strider Zoltán – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX Napi licenszet váltva, mondhatni „vendégszereplőként” vágott neki a rallye2-es mezőny soron következő állomásának Strider Zoltán és Apkó András. A STEFANI Baranya Kupa 2014 rendezvényen tovább növelte a Maxx Race Team hírnevét, dicsőségtábláját a duó. A Velenczei-féle Mitsubishi Lancer Evo IX-essel induló alakulat a dobogó harmadik fokára állhatott fel az abszolút értékelésben – ez az eredmény pedig egy kicsit a két ... . Számomra ezért a szakaszok teljesen ismeretlenek voltak, a célunk az volt, hogy körről körre egyre jobban beivódjanak a vezetési technikánkba. A Mitsubishi – mint mindig – most is hibátlanul fel volt készítve, és végig jól szolgált bennünket. Emellett Andrissal is tökéletes volt az együttműködés. Egy-egy alkalommal kellett csak egy kicsit állítgatnunk a futóművön, illetve különböző keverékű abroncsokat próbálgattunk, melyikkel tudnánk a legjobb időt elérni. A végére mi magunk is meglepődtünk: dobogós helyezéssel zártuk a futamot! A rajt előtt azt mondtam, hogy ha beférünk a top5-be, akkor maximálisan ... pályafeldolgozás zökkenőmentes volt, csak apróbb változtatásokat eszközöltünk a vasárnapi éles bevetés alatt, hogy minél pontosabb itinerből tudjuk teljesíteni a köröket. A hetvehelyi és az árpádtetői szakasz is igen színvonalas volt, élmény volt rajtuk menetelni. Nagy öröm volt látni, hogy rengetegen voltak kíváncsiak a Baranya Kupa mezőnyére, s azt hiszem, a Mitsubishink is szerzett néhány új szurkolót ebben a régióban. Pont ezért igyekeztünk is nekik egy kis pluszt nyújtani, s minél látványosabban autózni, hogy a nézők is minél jobban szórakozzanak. A jó hangulat nélkülük, illetve a professzionális Team max Rally2014.07.21.
Kalandosan indult – és úgy is végződött Maxx Race Team – 21. Veszprém Rallye 2014, 2014. július 11-13. Kiss Viktor – Vass Gergely, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A bükfürdői bukás után igazi, éles bevetésen tehette (volna) próbára Kiss Viktor, maradt-e benne félelem az esést követően. A 21. Veszprém Rallyera már a felújított Mitsubishi Lancer Evo IX R4- gyel és Vass Gergely személyében új navigátorral érkezett meg, ám a menetelés nem tartott sokáig. Másfél gyorsasági szakaszt tudott teljesíteni a Maxx Race Team párosa, amíg az összeakadt váltó meg nem fékezte az útjukat. Kiss Viktor: Igazán ... kalandosra sikerült a hétvégénk. Habár már a csütörtöki teszt alkalmával történt egy kis baleset a Mitsubishivel, a versenyünkre ez még nem nyomta rá a bélyegét. Új navigátorommal, Vass Gergővel sikerült jól és részletesen feldolgoznunk a pályákat – még azt is, ami előtte teljesen ismeretlen volt számomra. Szombaton teljesítettünk egy gyorsasági szakaszt, de abból is csak egy fél volt az, ami igazán jól is sikerült. Egy vizesárok ugyanis keresztbe tett a menetelésünknek: leszakadt a Mitsubishi kartervédője és a hátsó futóműve. Leült autóval mentünk tovább, s így értelemszerűen már az időeredményünk sem ... magamról azzal, hogy sikeresen abszolválom a veszprémi megmérettetést, és átgurulok a céldobogón. Egy jókora mosás és revízió ráfér a Mitsubishire, aztán mihamarabb szeretnénk vele újra támadni – lehet, hogy épp megint Gergővel, hiszen tervezzük, hogy lesz még közös futamunk. Vass Gergely: A csapat csütörtök délután már megkezdte a felkészülést a hétvégi, 21. Veszprém Rallyra, ám én sajnos a teszten még nem tudtam részt venni. A pénteki pályabejárás alatt azonban rögtön megtaláltuk a közös hangot az autóban, s úgy érzem, egy jó itinert is tudtunk írni. Az első gyorsaságin minden rendben volt ... – pontosabban a feléig. A jutaspusztai vizesárokba olyan nagy sebességgel csapódtunk bele, hogy hiába volt látványos, a Mitsubishi igencsak megsínylette. A kár ellenére még le tudtunk jönni a gyorsaságiról, de a második szakasz előtti etapon már világossá vált, hogy nagyobb a probléma, mint ahogy gondoltuk. Eltűnt a 3. sebességi fokozat, s a rajt után nem sokkal, egy visszafordítóban össze is akadt a váltó, nem forogtak tovább a kerekek. Nagyon sajnálom, hogy ilyen rövidre sikerült az ORB-ben való bemutatkozásom, hiszen mindössze csak 21 versenykilométert tudtam versenyezni. De ha úgy alakulna, hogy ORB2014.07.09.
CÍM: Új navigátorral a veszprémi „gyilkos” pályákon Maxx Race Team – 21. Veszprém Rallye 2014 Kiss Viktor – Vass Gergely, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A Székesfehérvár Rallye nullázása után ismét az Országos Murva Rallye Bajnokságban áll rajthoz Kiss Viktor. A Maxx Race Team pilótája többször is hangoztatta már, hogy él-hal a murvás versenyekért – s most még a „gyilkosnak” tartott veszprémi pályák sem riasztják meg. Bükfürdői balesete után újra összeállt a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 versenygépe, így újult erővel és új navigátorral, Vass Gergellyel indul el a 21. Veszprém Rallyen. Kiss ... Viktor: Nagyon sokszor mondtam már, hogy imádok murván versenyezni, az az igazi rally számomra. Ezért különösen örülök neki, hogy a versenynaptárban ismét egy ilyen futam következik, ráadásul ez pont a híres-hírhedt Veszprém Rallye lesz. A májusi, bükfürdői derbin elég nagyot estünk, amit mi nem, a Mitsubishi azonban annál inkább megsínylett. A Székesfehérvár Rallyet pont ezért ki is kellett hagynunk, mert a szervizesek – alkatrész hiányában – nem készültek el az autó újjáépítésével. A július 11-13-ai fordulóra azonban úgy néz ki, minden rendben összeáll. Állandó navigátorom, Percze Nándi ... osztályú futamon most indulok majd el először. Számomra ezért is lesz nagy esemény a hétvégi futam, mert debütálhatok az ORB-ben. Három éves korom óta rallypályák közelében éltem, élek, ráadásul többször segédkeztem már más csapatok szereplésénél, így – ha belülről nem is – kívülről maximálisan ismerem a szakaszokat. A bajnokság és a pilóta mellett azonban a kocsi is új lesz – habár Subaruban már navigáltam, de Mitsubishiben még nem diktáltam az itinert. Nem lesz így egyszerű a feladatom, de ez adja a rally szépségét – menni kell és csinálni! A célom így csak az, hogy maximálisan kiszolgáljam Viktor Maxx Race Team ORB2014.03.12. 17:14
Budavári Zoltán hosszú évek után kategóriát vált 2014-ben. A márka marad, de idén a 3-as géposztályban igyekszik a lehető legtöbb bajnoki pontot összegyűjteni a korábbi kétszeres S Csoportos bajnok. Az autó tehát egy homológ Mitsubishi Lancer EVO IX-es, amit Miskolcon készít fel Kovács Tamás és csapata, akik két éve már építettek egy bajnok autót. Zoli szerint a rali nem csak a motor teljesítményről szól, hanem inkább a futóműről, a gumikról, beállításokról, a hajtásról, ezért az idei autó sokkal jobb, mint a tavaly használt Lancer.Nem csak az autó és a csapat, de a navigátor személye ... is változik a 2014-es szezonra. Idén Kovács Szabolcs, a Rally Napló riportere diktálja az itinert az N csoportos Lancerben. Szabolcsnak van már némi előképzettsége, navigált már Mitsubishiben, indult rallye sprinteken.A Budavári - Kovács kettős, első alkalommal Orfűn próbálja ki a Mitsubishit, akkor fognak először együtt dolgozni így hárman, élesben. A Teszt Rallye-n a csapat elsődleges feladata, hogy megtalálják a megfelelő beállításokat az autóhoz, amiket a Miskolc Rallye-n is használnak majd. A hétvégi Teszt Rallye-n, a Mecsek Rallye-ról már jól ismert „orfűi hosszú gyors” kör részét, az2013.09.10.
2013.09.09.
2013.07.16.
2013.07.12.
2013.05.17.
2013.05.09.
2013.05.09.
2013.04.12.
2013.04.09.
2013.04.05.