Keresés

Találatok száma: 298
Előző 10 / 15 Következő
  • 2019.06.06. 18:52
    , aztán majd a versenyen meglátjuk! Szerintem tetszeni fognak a szakaszok.Peti, Hogyan készül fel a navigátor egy ORC futamra?- Bárdos Peti: Jó pár éve megyek már az ORB, ORC mezőnyben így mondhatnám, hogy rutinból készülök... Viszont ez így nem teljesen igaz. Minden verseny előtt megvan a kellemes izgalom, bizsergés. Összerakok mindent az elsőtől az utolsó percig fejben és papíron, hogy élesben már csak a versenyzésre kelljen koncentrálni és minden frankón működjön. Próbálok mindent úgy csinálni, hogy Pistinek "csak" a rajttól a célig kelljen figyelnie a többi legyen az én dolgom.Összesen 143 km

    Rally

  • 2018.11.08. 22:01
    Komoly évzáró versenynek nézünk elébe, ahol a magyar rallye színe-java képviseli magát, hiszen ORB (ORC), Historic, és a Rallye2 verseny is egyben. Ezen alkalomból a Pethő (Tyutyu) István - Holecz László páros is leporolta a VFTS-t, és készen állnak egy igazán komoly bevetésre!Szia Tyutyu, ha jól tudom a Salgó volt az utolsó Rallye2 verseny, ahol rajthoz álltatok. Mi történt veletek azóta?- Sziasztok! Igen, az utolsó "éles" bevetésünk az a Salgó volt. Utána voltunk még az SRT Laktanya Szlalomon csapatni, a nagy revízió előtt szerettük volna, ha kijön az autó összes hibája. Ez sikerült is

    Rally

  • 2018.05.08. 18:37
    De a kudarcokról is meg kell emlékezni, abból is lehet tanulni. Következzen Határ Attila beszámolója a miskolci futamról.Hogy indult a verseny?Pályabejárás, átvételek, prológ, szervizpark minden stimmelt.Prológot megnyertük, majd másnap az első két gyorsasági szakaszon is a mi nevünk mellé került a legjobb időeredmény. Sőt a második gyorson ORC/ORB időket összevetve mi voltunk a legeredményesebb 2WD meghajtású autóval induló páros. Nagyon rákészültünk és ennek megfelelően is alakultak a dolgok. Az abszolút első helyért mentünk, nem tagadom. A harmadik gyorsasági közepén a váltó tönkrement. A

    Rally2

  • 2017.07.18.
    . Próbáltam még beindítani, de nagyon gáz hangja volt, persze, mert a csapágyak elmentek benne. Konkrétan nem tudjuk mi a baja, mert még nem szedtük szét, de szerintem a nyugvó csapágy lesz a ludas. Mert levettük az alját és az összes csapágy kiment belőle. Számunkra megint csak egy gyorsasági jutott, de azt legalább letoltuk, nem is akárhogyan. Egy kicsit még vissza is fogtam magam, hogy ne legyenek túlcsúszások és egyéb kalandok, de nagyon jó időt sikerült menni az elsőn. Az ugratót elvállaltam ötödik telni. ORB-ben abszolút 9. és kategória 2. helyen tudtunk autózni. Jó lett volna megnézni, hogy Tiba Anita
  • 2017.06.10. 19:45
    + Superspecial szakasz vár rád és Gézára a hétvégén. A 150 versenykilométert magába foglaló Székesfehérvár Rally-n ötvenen indultok ORB és ORC mezőnyben összesen. Kik azok a kategóriatársak akikkel versenyről versenyre harcolsz? Milyen is velük küzdeni a pontokért a másodpercekért?  - Valóban a rally erről szól harc az idővel, a kilométerekkel, a technikával. Jó, hogy az idén a kategóriában ilyen sokan vagyunk, és mindenki esélyes a dobogóra, kinek melyik gyorsasági fekszik jobban ez fogja kihozni majd az igazi különbséget. A versenyző társak közül mindenki remek pilóta, így nagyon jó velük küzdeni. A

    Rally

  • 2017.04.11. 23:16
    annyira leharcolta az utat az ORB mezőnye. Sok helyen „zizis” volt a pálya, de én szeretem az olyan kihívásokat, amikor sokat kell improvizálni. Egyszer megforogtunk Kánón, akkor elég sok másodperc bent maradt, de ezt leszámítva szinte teljesen kalandmentes volt a versenyünk. Mályinka is jó volt, a nyúlfarknyi Lyukóbányán pedig gyorsan átszáguldottunk, bemelegítettünk rajta a másik kettőre. A verseny első felében a kategóriatársakkal harcoltunk, de ők apránként kiestek, így gyakorlatilag az ölünkbe hullott az ötös géposztály győzelme. Sokáig emlékezetes hétvége lesz a miskolci, mert eddig még soha

    Rally2

  • 2016.09.16. 14:40
    ! Célba szeretnénk érni a Salgó Rallye-n.Rallye2.hu: Úgy legyen! Bár a Salgó Rallye nem éppen az a verseny lesz, ami a ti Hondátoknak kedvezne. Jobban kedveli a kocsitok a lobogós, gyorsabb pályákat.Hegede Tamás: Szerintem is. De az utolsó emlékeim a Salgó Rallye-ról, a nógrádi pályákról elég pozitívok. Pedig akkor is Hondával mentünk, egy „békalámpás” Civic-el az ORB mezőnyében, elég régen. Szeretjük ezeket a gyorsaságikat, várjuk már a rajtot, nagy lelkesedéssel készülünk az indulásra.Rallye2.hu: Mire emlékszel még az utolsó Salgó Rallye-ról? A Rallye2 Bajnokság legutóbb 2010-ben vendégeskedett

    Rallye2

  • 2015.07.29.
    bajnokságot, és még ORB-ben is. 18 éves koromtól építgetjük, szépítgetjük, mert, hogy ez a kocsi már azóta megvan. A szépsége az egésznek, hogy ez anno a családi kocsink volt, tehát nagyon nagy múltja van, és legfőképp eszmei értéke, legalábbis számomra. Úgyhogy ő marad az biztos, de megférnek egymás mellett a C2-s versenyzéssel. Mennyire ismeritek a komlói gyorsokat… egyáltalán mikor versenyeztetek utoljára arrafelé? - Tesztelni sajnos idő hiányában nem fogunk tudni lemenni, pedig jó lett volna, de most ez így alakult. Na, most figyelj, mert mondok egy számot… 2008. Nem most volt az igaz, és csak Tiba Anita
  • 2015.07.18.
    otka Rally Team auto24 Rally Estonia 2015 2015.07.17-19. Tartu, Észtország Veszprémből egyenesen Észtországba A hazai murvás ORB futam után hé őn hajnalban indult a Botka Rally Team párosa a soron következő ERC futamuk, a Rally Estonia helyszínére. A 22. Veszprém Rallye-n Szenner Zsolt navigált Botka Dávidnak, míg a csapat navigátora, Mihalik Péter szokásához és ígéretéhez híven most is Lovász Palinak diktálta az i nert. A páros a verseny után a pályabejáró autóval 1800 kilométert autózo , hogy aztán a szerdai és a csütörtöki napon az észt pályabejáráson feldolgozza a 9 különböző duen ERC
  • 2015.07.08.
    bizakodva fogunk a rajhoz állni. Szombaton 2, vasárnap 6 gyors lesz az ORB-nek. Vannak kedvenc murvás szakaszaid? - Én úgy ahogy van nagyon szeretem a veszprémi pályákat, ha van egy kis változás benne, az sem akadály. A hangsúly inkább azon van, hogy szépen muzsikáljon a verda. Mindig azt gondoljuk, hogy ha egy keveset tudunk tesztelni, akkor nagy baj nem lehet, de idén rájöttünk, hogy akkor vicceli meg a csapatot a kocsi, amikor ő akarja. Ez egy ilyen sport. De az elmondottaktól, ha eltekintünk, akkor mondhatom, hogy most is újult erővel vágunk neki. Vagyis mindig. Küzdünk az idővel és a technikával Tiba Anita ORB
  • 2015.06.20. 14:09
    , míg most az ORB-ben kétszer estünk ki egy hétvége alatt. Rendkívül elszomorító hétvége volt, még egy jó ízűt sem tudtunk tesztelni. Pedig ez hiányzik a leginkább jelen pillanatban. Egy ilyen autót évekig kell hajtani, hogy legyen némi fogalmad a gyors közlekedésről, főleg egy N/3-as Honda után. Annyira nem szegte kedvünket, hogy ne folytassuk, megteszünk mindent, hogy az év hátralévő részében magabiztosan rajthoz tudjunk állni. Veszprémben nem indulunk, így a következő megmérettetésünk a Baranya Kupán lesz, licences kategóriában – tette hozzá Szilassy Arnold.Partnereinknek köszönjük az

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2015.06.15.
    jelenteni annak a murvának, ami ott van. Tavaly, hogy minden szép és jó legyen, még a kipufogón is átnyomtuk, és az még jobban szétzúzta az alját. Majd meglátjuk, hogy idén mit dob a gép…pozitívan állunk mindig hozzá. A pályák amúgy elég jók, főleg az első nap, mert ugye nekünk az ORB-nek az murva, de a második nap az aszfaltos az már csak inkább olyan levezetés féle. Kérlek Robi, mondd azt, hogy nem új navigátorral mész. :D - De…igen. :D Ez az év úgy néz ki, hogy már ilyen lesz. Volt a Kürti Tomi, de ő ugye mással is versenyzik, és nehéz összeegyeztetni a dolgokat. Aztán volt a Repka Robi, aki nem Tiba Anita ORB
  • 2015.06.10. 19:17
    tudtuk, hogy a Miskolc Rallyn nem tudunk elindulni, így a következő verseny, amire már leadtuk nevezésünket, a Szombathely Rally volt. Az élet a legnagyobb forgatókönyvíró, megírta a mi sorsunkat is, így ezt a versenyt is ki kellett hagynunk.Múlt héten össze lett rakva az autó, a héten optimalizálták rajta a programot, kap egy friss műszakit, pár apró szépészeti beavatkozás, és indulunk is Székesfehérvárra.Tavaly a rally2-es bajnokságban ezen a versenyen debütáltunk, számunkra nagyon kedvező helyezéssel. Az idei ORB debütálás is erre a versenyre esik, de reálisan látva a helyzetünket, a célba

    ORB

  • 2015.05.20.
    miatt feladták a futamot. A North Racing versenyzői legközelebb 2015. június 12-14-ig lesznek láthatók a Székesfehérvár Rallyn, ahol az ORB aszfalton és murván is fog autózni, míg a Rally2 csak aszfalton. Remélhetőleg ott minden páros célba ér. Reklámpartnereink: Omega Transz Kft,Kz Invest Kft,Hauser Magyarország Kft,Lasztra Cargo Kft,Formula Magazin,BMP Profi Kft,Zsoldi és Társa Kft,Olajszer-Tech Kft,Agria Szerszám Kft, Piramis Építőház Kft.; Inter Cars - Miskolc; Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita
  • 2015.01.03.
    . Sikerült a navigátorod, Pisti álmát teljesíteni? - Szerintem igen. Pisti arcán látszott, hogy jól érzi magát az autóban, és még talán ő is meglepődött, hogy milyen is a kilences. Na de erre vágyott, hát most megkapta, úgyhogy szerintem ezt kipipálhatjuk ezt az „álomteljesítős” sztorit. Tehát 2015-re teszteltettek. Mi a jövőkép számotokra? - Várjunk csak, hogy is lesz?! Maradunk az ORB-ben, a technika Mitsubishi EVO 9, a navigátorom Kürti Tomi lesz, és persze jómagam, mert hogy én is kellek még ide.  De még így 2015 előtt szeretném megköszönni az idei segítséget mindenkinek, és legfőképp a Tiba Anita
  • 2014.11.09. 23:24
    Kazárnak van mért ideje Turánék elestek !ETAP ! Szervízpark be. Szervízpark ki. Powerstage azaz utolsó gyors plusz pontokért ! Kovács Antiék a körgyors összeérős részén kiütöttek egy villanyoszlopot de mentek tovább. Halmoséknak rengeteg problémájuk lett de bevitték a hátukon a kocsit ,Lovászék kiestek , Baloghék pedig őzikét ütöttek vacsira. 17 autó ért célba. Ennyi ! Változatos körülmények ,borzalmas időjárás, veszélyes csúszós pályák, drámai küzdelmek . ezek jellemezték az idei utolsó ORB,OMRB versenyünket . Találkozunk 2015.-ben !Videocsokor a versenyről: 

    ORB, OMRB

  • 2014.10.28. 15:06
    autóval. Jól éreztük magunkat, Szabolcs jól dolgozott, egyre jobb az összhang kettőnk közt.Kovács Szabolcs:Ez volt számomra az első Mecsek Rallye, az első ORB futam, amit hazai pályán teljesítettem. Nagyon élveztem, annak pedig külön örülök, hogy új autóval tudtunk rajthoz állni.Leszakadt az eső, ami még inkább megnehezítette a dolgunkat, mert az első tesztkilométereinket a reptéren és Árpádtető - Szentkúton tettük meg az autóval. Miki elég gyorsan hozzászokott az új technikához, hisz Árpádtetőtől már tudta, hogy ez egy ívautó és nem egy agresszív látványautó. Mindemellett küzdöttünk azzal, hogy

    Rally OB

  • 2014.10.24.
    szeretünk versenyezni, hanem azért mert nem tehetjük meg. Nyugodtan utána lehet számolni, hogy egy Budapest és egy Waldviertel között mekkora a távolság, és mekkora a költség. Nem kérdés, hogy nem megyünk. Amennyiben ezen a versenyen elmegy a harmadik helyünk, hát menjen. Sajnálni fogom, de ne egy külföldi verseny döntse már el a jelenlegi helyemet a bajnokságban. Akkor ti Mecsekkel le is tudtátok az idei ORB-t. Mindentől függetlenül szándékoztok még indulni kisebb versenyeken? - Természetesen amennyiben lehetőségünk lesz rá, menni fogunk kisebb futamokra, de most a legelső szempont az autó revíziója Tiba Anita ORB
  • 2014.10.17.
    Indulunk? Nem indulunk? Indulunk! A Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős ugyan benevezett a 48. Mecsek Rallye-ra, de jó darabig úgy tűnt, hogy nem tudnak elrajtolni az ORB ötödik futamán. Az idei évben a fiuk által használt Lancer EVO IV/IX-est ugyanis a mecseki viadalra kibérelte Szvatek Zsolt, ezért a kaposvári - pécsi páros a Mitsubishi Lancer WRC Replikával akart elindulni a Mecsek Rallye-n, de az nem készült el a hétvégéig. A megoldást egy harmadik autó jelenti, ami a napokban került Maricsek Miki birtokába. „Régóta nézegettem az EVO IX-es Mitsubishiket, mert szerettem volna egy Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.02.12.
    ;B" kategóriás gépjárművezetői engedéllyel, érvényes rallye szabályismereti vizsgával és az RSB licencváltási engedélyével. (A Rallye szabályismereti vizsga érvényessége: a vizsga évét követő év december 31.) - „Arany” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi versenynaptárában szereplő bármely rallye versenyen, az ORB és a Historic Rallye Bajnokság futamain első és második (vezető és navigátor) versenyzőként, valamint a Rallye2 Bajnokság futamain második (navigátor) versenyzőként való részvételre. Az „ARANY” licenchez járó szolgáltatások, kizárólag a magyar versenynaptárban szereplő ORB ... versenyeken, ahol a licenc tulajdonosa vezetőként indul: - 2 db itiner, 2 db szervizitiner, - meghívás az RSB sajtótájékoztatóira, - meghívás a versenyek sajtótájékoztatóira, - kiemelt hely a szervizparkban, 2 db szerviz autó részére. Jogosultak: Azok a versenyzők, akik az adott évben nemzeti prioritással rendelkeznek. 3 2013.02.05. - „A” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi versenynaptárában szereplő bármely rallye versenyen, illetve az ORB és a Historic Rallye Bajnokság futamain első és második (vezető és navigátor), valamint a Rallye2 Bajnokság futamain második (navigátor) versenyzőként való ... részvételre. Jogosultak:  Azok a versenyzők, akik vezetőként 2011. vagy 2012. évben „A” licenccel rendelkeztek, a 2011-es vagy 2012-es versenyévadban az ORB legalább 3 futamán elrajtoltak és ORB abszolút, csoport vagy géposztály pontot szereztek.  Azok a versenyzők, akik vezetőként a 2013. évet megelőző 3 év valamelyikében az ORB-ben vagy NYRB-ben abszolút 1-10. helyet, valamely csoportban 1-3. helyet, vagy legalább 5 értékelhető versenyzővel rendelkező géposztályban 1. helyet szereztek meg.  Azok a versenyzők, akik a 2012. évi Rallye2 Bajnokság végeredménye alapján vezetőként az abszolút 1-5. helyet ... (vezető és navigátor), valamint az ORB és Rallye2 Bajnokság futamain második (navigátor) versenyzőként való részvételre. Jogosultak: minden versenyző, aki részt kíván venni a Historic Rallye Bajnokságban. - „H4” licenc Jogosít: Az FIA nemzetközi vagy az MNASZ versenynaptárában szereplő bármely regularity versenyen első és második (vezető és navigátor), versenyzőként való részvételre. Jogosultak: minden versenyző, aki részt kíván venni regularity versenyen. - „B3” licenc Jogosít: Az MNASZ versenynaptárában szereplő Országos Rallye2 Bajnokság futamain minden géposztályban (F/3 géposztályban is) első MNASZ
Előző 10 / 15 Következő