Keresés
Találatok száma: 852020.02.21. 07:52
évben nagyon beváltak, így idén is a PIRELLI gumikatválasztjuk, ilyen abroncsokat használunk a teljes szezonban. Nyerő lapok vannak Csucsu kezében!”Arról, hogy milyen eredményeket vár a visszatérő pilótától, így nyilatkozott a csapatvezető, aki már több, mint húsz éve elkötelezte magát a ralisport mellett: ”Nincsenek túlzott elvárásaink az év elején. Meg kell szoknia az autót, a csapatot, a navigátort, újra bele kell csöppennie a rally közegébe, fel kell vennie a versenyek ritmusát. Reményünk és meggyőződésünk, hogy az év második felében már komoly meglepetéseket fog okozni.”Csucsu így mesél a2018.01.20. 15:24
osztrákoknak, hogy gyerünk tolni! Miután kitoltak a kresz táblánál, utána körülbelül 20 méterrel megint megforogtam. Ennek a két hibának köszönhetem, hogy később higgadtan mentem, ezen a legveszélyesebb Liebenaui pályán. A többi gyorson az időket tekintve viszonylag egyenletes teljesítménnyel autóztunk. Fura, hogy ennyire nehéz verseny volt és mégis élveztük. Volt egyfajta áhítat, vagy épp alázat bennünk, hogy itt lehetünk egy ilyen szuper autóval és a már említett nyitottság mindenre, ahhoz, hogy ez az egész öröm és ne félelem legyen. A Monte Carlós Pirelli SottoZero-k csodálatosan dolgoztak2017.05.18. 16:11
technikánk, futóművünk, bár nem minden. Remélem megjön időben az összes alkatrész Németországból! Szót fogadunk most már nekik. Ha kell, akkor kell, nincs mese! Kicsit izgulok, mikor küldik, vagy megyünk érte, ennek függvénye a teszt. Jó lenne egy külön teszt is, de úgy érzem összetehetem a kezem, ha a Markó Tibi, és a hivatalos Pirelli tesztre össze tudjuk rakni a gépet. Ezen múlik minden. Egyenlőre bízom benne, hogy a precizitást nem felejtették el a németek. Hisz az olasz JAS-t ezért hagytuk ott! Kezelhetetlenül szétszórtak, linkek! A verseny hetében már okosabbak leszünk! Köszönöm2016.04.19.
2016.04.01.
2016.03.25. 09:13
kezdődött az szombat reggeli első szerviz. Milyen gumikat raktatok fel, és bevált-e az?- Reggel nagyon hideg volt az aszfalt, de erre számítottunk. Indultunk már itt egy párszor ezért ez nem volt számunkra meglepetés. Kopott Pirelli N3-ast tettünk fel, ami jól is működött ezen a hideg, koszos, felhordásos aszfalton. Szerintem egész jó tempóban autóztunk. A nyolcadik gyorssal kezdtétek a verseny második napját. A nyolcas gyors felénél, a kocsi számára elfogyott a biztonságot adó út. Mi is történt? Hogy van a testetek, lelketek? Hogyan tovább, hisz jön az Eger és a Lavanttal rally számotokra?- Egy2015.11.01. 23:23
volt velünk a Pirelli magyarországi forgalmazója, Mezey Tamás, aki hasznos tanácsokkal látott el minket. Remélem jövőre is élvezni tudjuk a támogatását.”Megnyerték a versenyt, nem csak az ERC2 értékelésében, hanem a sok helyi indulóval lezajlott svájci bajnoki futamon is a legjobbak voltak a széria autók között. – „Nagyon sokan gratuláltak, amit ezúton is köszönök. Én a támogatóink mellett elsősorban a csapatnak szeretném megköszönni, hogy mindenki ilyen tökéletes munkát végzett a maga posztján. Igazán jó hangulatban vettünk részt mind a kilenc futamon a csapat, igazi nagybetűs CSAPAT-á2015.11.01.
2015.06.09. 20:00
egy kiadós eső, de a Pirelli intermédia gumijai itt is jól teljesítettek és sikerült előre lépni az abszolút 15. helyre és a Mitropa 8. helyre. Kalandos versenyen vagyunk túl, sajnos a kuplung miatt nem tudtuk teljesen kiautózni a lehetőségeinket, de így is elégedettek vagyunk az eredménnyel. 74 versenyautóból 38-an értek célba. Mi ritkította meg a mezőnyt ennyire vajon?- Nagyon sok autó kiesett baleset miatt, úgy gondolom ennek a technikás pályák és a folyamatosan változó útfelület volt az oka.Legközelebb, hol és milyen autóval várható az indulásotok?- Toscanaban szeretnénk rajthoz2015.05.06. 12:33
tudja, hogy ez a sebesség mennyire kevés ezekre a pályákra. (Csak a Fónyon összesen kb 35 másodpercet mentünk 5. leszabályzáson). Ráadásul a Hollóháza gyorsasági végére mindig túlmelegedett a motor, ezért az utolsó 2-3 km-t csak fél gázon legurultuk.Ennek ellenére sikerült célba érnünk és rengeteg pontot szereznünk. A legnagyobb pozitívum talán az autó remek vezethetősége volt, ami két dolognak köszönhető:- A spéci Pirelli gumiknak, amiket Mezey Tomitól kaptunk és Kovács Zoli áldásos munkájának, amit a hátsó futóművön végzett.Hogy tetszett a prológ, húzgáltad-e a kéziféket?- A prológon egyik2014.10.23. 08:32
túl. Vak sötétben, vizes pályán, a rallye2 mezőny abszolút 3. helyén zártunk. Az új intermedia Pirelli gumik jól vizsgáztak, meg voltunk elégedve a menetteljesítményükkel. Nehéz volt elhinni, hogy végsebességről úgy állt meg a lassító előtt a Honda, mint ha szárazon mentünk volna.Derűsen, jó kedvűen vágtunk neki a szombatnak. Tartott ez egészen az aznapi első gyorsasági feléig. Már etapon füst dőlt az utastérbe, lehetett sejteni, hogy valami történni fog. A szakasz vége felé már elakadásjelzővel, lassú tempóban gurultunk az úton a kuplung problémák miatt. Ez innentől kezdve el is kísért minket a2014.09.23. 15:48
állhattunk.Tíz gyors vár rátok a két versenynapon, három szervizelési lehetőséggel. Jártatok már több gyorsot felvonultató versenyen is. Ide milyen gumikkal készültök, időjárás tekintetében mi várható? Mennyire elég a 3 szerviz idő általában?- A szerviz idő szerintem csak a gumi cserére és a tankolásra elegendő. Hiba nélkül kell versenyeznünk, mert semmilyen javításra sincs lehetőségünk.Napos időt ígérnek a meteorológusok, de a gumikon nem múlhat semmi, mert a Mez-Mol Kft. Jóvoltából elegendő mennyiségű Pirelli abroncsot viszünk magunkkal. Én csak annak örülnék, ha az eső a szervizparkban érne minket2014.09.03.
2014.08.12.
elégedett és boldog leszek, de arra még én sem számítottam, hogy bronzérmesek lehetünk. Rég voltam már ilyen boldog egy verseny után… Sőt, a hétvége után már azon is elgondolkodtam, hogy 2015-ben a rallye2 mezőnyében folytatnánk a szereplést Koch Petivel… Apkó András: A pénteki teszt megalapozta számunkra ismét a jó hangulatot és az eredményességet. Zoli először próbálta ki a Pirelli abroncsokat, míg én már több ízben kipróbálhattam őket Ádám mellett. Mindkettőnk csak pozitív tapasztalattal gazdagodott most is a gumikkal kapcsolatban, így nagy reményekkel vágtunk neki a versenynapnak. A Team max Rally2014.08.08.
kerülő futamon, folyamatos lesz a versenyzésünk. Alapból kimaradt már három megmérettetés, így abból próbálunk főzni, ami maradt számunkra. A bajnokság szempontjából ez hátrányosan érint minket, de még így is próbálunk minél feljebb kúszni a rangsorban. Idén először mondhatjuk el, hogy közvetlenül a verseny előtt lesz egy tréningünk: a hivatalos Pirelli teszten veszünk rész. Reméljük, hogy maximálisan kamatoztatni tudjuk majd a megszerzett tapasztalatokat a hétvége folyamán. Jómagam már többször is megfordultam az ORB pályáin, így a mostaniakon is. Az, hogy ez mennyit dob hozzá a teljesítményünkhöz Rallye22014.06.16.
2014.03.18. 22:26
a kisebb végsebességet, az viszont egy óriási pozitívum, hogy egy vadonat új, nullkilométeres autóban, a legújabb fejlesztésű technikában ülhetnek. A tavalyi gumiszállítójuk is megmaradt: a párost minden futamon Pirelli abroncsok repítik majd a cél felé, amelyet az autogumiplaza biztosít a számukra.Negyven lóerővel gyengébb az autó, kisebb a turbónyomás és más vezetési stílust igényel sorolta Kazár Miki. Van azonban számos tényező, ami az R5-ös mellett szól. Első érzésre egy R4-esnek felel meg, ám biztos, hogy a közeljövőben az ízlésünkre tudjuk majd formálni. Igyekszünk a lehető legtöbb2013.10.01. 18:30
! Vicceltem. Pirelli slick-et tettünk fel, de az ötödik gyorson már hátul cserélni kellett mert lekopott és nem volt meg a tapadás és így muszáj volt! De szerintem nem számoltuk el magunkat! Minden gyors után ellenőriztük és kikértem Groholy Zoltán véleményét is mert hát csak Ő a szervizfőnök! És persze egész nap ragyogó idő volt és így nem kellett nagyon gumizgatni se! Csak kalapálni a szervizbe amit a lassító okozott! A gyorsok közül melyik tetszett neked és miért? - Mindegyiknek megvolt a maga szépsége az egyik technikás a másik lobogós és iszonyatos tempót lehetett rajta autózni! 2013.09.09.
2013.06.14.