Keresés

Találatok száma: 185
Előző 5 / 10 Következő
  • 2019.03.23. 13:39
    mondtam sokat dolgozom, dolgozunk ezen. Igyekszem magamat mentálisan is és sportolással fizikálisan is jó állapotba hozni. Sikerült beszereznünk egy Peugeot 208 R2-es versenyautót, melyet magunknak készítünk fel és szervizelünk a versenyeken. Tavaly év végén csapatot is váltottunk, az East Motorsport Kft versenyzőiként versenyzünk. Nekik köszönhettük, hogy a Szilveszter Rallyn mehettünk R5-ös autóval, és idén is rengeteg segítséget kapunk tőlük, amit a jó eredményekkel igyekszünk majd meghálálni.Mit lehet tudni erről a kocsiról? Honnan érkezett hozzátok ... ? Az autót a Tagai Racing Technology-tól vásároltuk meg, kevés kilométerrel. Csak a tavaly őszi Nyíregyháza Rallye-n autózott vele néhány gyorsasági szakaszt Ifj. Tóth János. Gyakorlatilag vadonatújnak mondható a kocsi. Mik vele a tervek? Hol szeretnétek indulni az idei évben? Elsődleges célunk a Magyar Országos Rallye Bajnokság futamain való részvétel, a Peugeot 208 R2 Rally Cup Hungaryban, a 6-os kategóriában, valamint a 2WD kupában. A hazai megmérettetéseken felül szeretnénk rajthoz állni több

    Rally

  • 2018.06.22. 13:53
    kijavítva sikerült bemutatni,viszont az MNASZ által jóváhagyott homológ ATL versenytank betöltője továbbra sem volt megfelelő. Péntek délig kapott haladékot kihasználva sikerült a tankot FIA homológra átalakítani,miután felkerült a versenyautó rajtszámára a rajtengedély stempli. A 135 Lóerős Suzukit az ERC3 kategóriába sorolták fel a szervezők ahol 6db R3 és R2 versenyparipa volt az ellenfél. Köztudott az R-es autók minimum 190 lóerős teljesitménnyel bírnak. Meglepő lett volna ha akár egy ilyen autó is mögöttünk végzett volna.  Mivel a tankmizéria miatt sem a Qualifikáción sem a Shakedown-on ... sem tudtak menni a fiúk ezért az első szakasz volt az éles  teszt ! Futóművileg és fékileg sem volt tökéletes az autó az első 3 szakasz után ahol a szervízbe térve sikerült minden problémát orvosolni és teljes sor kerékcserével és futómű geometria állitással illetve fékjavitást követően teljesen másképp viselkedett az autó. Sikerült is ERC3-ban kategória 3. és 4. időt is autózni ami azt jelentette ,hogy pariban lettek a Magyar versenyzők több R2 és R3 versenygéppel ! Azért a szerencsének is nagyban köszönhetően de a tudatos ,megfontolt ,higgadt versenyzés sikeresen meghozta a

    ERC

  • 2018.06.16. 08:00
    Kronome Ákos - Molnár ZsoltSkoda Fabia R2 - East Motorsport Kft.TAXI4 Székesfehérvár Rallye- 2018.06.15-17.Szombaton Pusztavám és az Ipartelep gyors vár rátok. Milyen jellegűek ezek a pályák. Lehet-e ezeken egy jó időt futni és a vasárnapot beosztani akár?- A pusztavámi gyorsasági nem a kedvencem, habár régóta versenyzem rajta, megpróbáljuk rutinból megcsinálni. Nem lehet elaludni rajta, mert nagy hátrányba kerülünk különben. Az ipartelepi szakasz sokkal jobban tetszik, keskenyebb, felhordásosabb. Nem szabad nagy hátrányt összeszednünk szombaton.A szombati napot egy Superspecial-lal zárjátok

    Rally

  • 2016.11.18. 12:52
    kaptuk, így arra nem kellet figyelnem, ám egy nagy hibát elkövettem, rossz ülést választottam és kényelmetlenül ültem és nem is láttam ki rendesen. Száraz aszfalton még nem vezettem az autót, így szokatlan volt, a tempós kanyarokban sokkal gyorsabb, mint egy R2-es, a lassabbakban viszont a súlyának köszönhetően lényegesen lassabb. Egy verseny általában a tempós részeken múlik, így azt még gyakorolni kell szárazon, nem éreztem rá, bár szerintem ebben a rossz üléspozíció is szerepet játszott. Ettől függetlenül élveztem az autót, az első gyorson közelebb kerültem a többiekhez, bár ez becsapós volt ... a Mikulás Rallyn.Csányi Botond: Ismét Mitsubishiben. 2010 óta, szinte folyamatosan ezzel a márkával versenyeztem, bár fokozatosan váltottunk a Peugeot 208 R2-re. Az autó fantasztikus volt a verseny folyamán, a Hideg Rally Team nagyszerűen beállította a futóművet. Sajnos az autóval nem nagyon tudtunk tesztelni, így a Shakedown-on kellett összebarátkoznimindennel. Sajnos nagyon összemérni a tudásunkat nem tudtuk a kategória társakkal szemben, ugyanis ők 36-os szűkítővel vágtak neki a futamnak, így az összetett értékelésbe sem számítottak bele. Ezeknél az autóknál ez óriási lóerő különbséget

    Rally

  • 2016.08.08. 16:43
    , minden kategóriában, a 2WD-ben is és hazai pályán felmérhetem, hogy állok a többiekhez képest. Általában gyors vagyok ezeken a pályákon, remélem, most is így lesz. Az autó marad a Peugeot 208 R2, csak most már versenybenzint fogunk használni, ami nyomatékban sokat számít, főleg a nyári hónapokban. Tesztelünk egy nagyobbat előtte, ahol terveim szerint több autót is ki fogok próbálni, a jövőre készülve. Nagyon várom a versenyt és remélem, hogy nézőbarát időjárás fogad minket, se kánikula, se eső nem lesz, bár az utóbbi években mindig bezavart egy-egy zápor. Úgy volt, hogy Botond sofőrként vesz részt
  • 2016.03.06. 19:03
    Kumrovecben rendezték a Horvát Rally Bajnokság első idei futamát, melyen az utolsó szakaszig Kovács Antal (Ford Fiesta R5) vezetett, az utolsó szakaszon azonban  Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer Evo IX) -vel az élre állt és nyert a defektet összeszedő Kovács-Istovics kettős előtt. A két magyar páros között végül 1 másodperc döntött. A kettős magyar siker mellett Szilágyi János és Katarina Husnjak (Mitsubishi Lancer Evo IX) negyedik, Lencse Zoltán és Hofbauer Tamás (Ford Fiesta R5) hetedik, Klausz Kristóf és Csökő Zoltán (Peugeot 208 VTI R2) kilencedik, Borbás Szabolcs és Harmos Gergely

    Horvát Bajnokság

  • 2016.02.04. 11:46
    meggátolta ezt. A családoddal is szoktam találkozni a versenyek szervizparkjában. Hogyan élik meg a te hobbydat?Feleségem ezzel kapott és szereti is a rallye-t . Szerencsés vagyok. Köszönöm neki, hogy mindig velem van, talán nélküle már nem is versenyeznék. Mesélj kérlek a 2016 -os esztendőről mik a tervek?Lennének nagy terveink, azonban a realitások talaján maradva az ORB-ben indulunk 2016-ban is! Az autó természetesen OPEL ADAM R2!!!! És végezetül kik azok az emberek akik végigkisértek a pályafutásodban és segítették a versenyzésed?Természetesen, mint említettem is a feleségemnek

    ORB

  • 2016.01.13.
    eredményünk elfogadható, de én egy kilencedik helytől nem vagyok boldog, akkor sem, ha 88-an voltunk a kategóriában. De ennek most nem ez volt a lényege. Jó élmény volt. Versenykilométereket és tapasztalatot gyűjtöttünk, anélkül, hogy összetörtük volna az autót. Ezeket mind tökéletesen teljesítettük, és ezért elégedettek vagyunk. Lesz folytatása a méregzsákkal való versenyzésnek? - Ennek sok összetevője van, de szerintem mindkettőnk nevében mondhatom, hogy szeretnénk, még a Citroennel versenyezni. Igaz, hogy az R2 és az R2 Max közötti határok összemosódtak, de én egy nem szervofékes verzióval, ahol a Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.10.19.
    először furcsa, hogy ezen a futamon igazán mostohagyerek lesz az R2. Ugye most leginkább a Historic EB lesz kiszolgálva, és emellett az ORB, ami már megszokott. Illetve itt leszünk mi R2-sök, akiknek meg lett ígérve, hogy nem fog elmaradni gyorsasági. Erre nagyon kíváncsiak vagyunk, mert ha törlik valamelyik szakaszt, akkor ott már sok minden borulhat a km kiesés miatt. Biztos vagyok benne, hogy lesznek csúszások, de megpróbálunk optimisták maradni. Jöjjön, aminek jönnie kell. A tervünk most csak annyi, hogy viszonylag jó helyen érjünk célba.” – latolgatta az esélyeket Ákos. „Szerintem nagyon jó, és Tiba Anita Rallye2
  • 2015.09.30. 13:55
    Az idei évben  a Veszprém rallyn láthattuk Bereczki Norbit autózni a jól bevált Peugeot 208 R2 –vel  de a Hargita rally nevezési listáján is szerepel a neve.Visszahúz a szíved  Erdélybe?-Igen ! Nagyon szeretjük a romániai versenyeket,de azon belül  imádjuk Erdélyt !Olyan az érzésem ha átlépjük a határt mintha haza mennék ! Az emberek,a közeg, a versenyzők tisztelete és a pályák......hmmm.  A verseny szervezőjével is jó a viszonyunk és csak jót hallottunk a tavalyi Hargita rallyról ,gondoltuk kipróbáljuk ezt a szezonzáró versenyt.Több éven keresztül is versenyeztetek a ... Laci helyett pedig egy szintén nagyon kedves barátom fogja diktálni az itinert ,ami nem azt jelenti hogy Lacival befejeztük a közös pályafutást ,csak ezt így raktuk most össze. Géczy Tomi nagyon sok típusú versenyautóban ült már , legyen az hátsó,első vagy összkerék hajtás,de együtt még soha nem versenyeztünk, hát itt van az ideje.Nem lesz szokatlan az R2-es autó után egy N2-es?-Dehogynem ! Biztosan nagy élmény lenne ezeken a fantasztikus pályákon is egy Peugeottal versenyezni de most ezt tudjuk meglépni. Nem derogál visszaülni egy gyengébb autóba,hiszen 23-an vagyunk a kategóriában !  

    Román rally

  • 2015.07.15. 09:02
    Az elmúlt hét végén megrendezésre került Országos rally bajnokság Veszprémi futamán két versenyzőpáros állt rajthoz a Gusto racing színeiben. A debreceni érdekeltségű versenyzők ugyanazon kategóriában vettek részt és még a versenyautó dekorációja is azonos volt. A verseny tartogatott némi izgalmat de a célba érkezésük olyannyira sikeresnek mondható volt ,hogy a Bereczki Norbert- Kozma László kettős  a Szlovéniából bérelt Peugeot 208 R2 versenyautójával a kategória győzelmet és a kétkerékhajtás ezüstjét is bezsebelték, a Szabó Ákos-Nyakacska Bálint kettős pedig a Citroen C2R2 Max

    ORB

  • 2015.04.23.
    senkit sem megenni reggelire, abszolút nincsenek ilyen irányú ambícióim. Az a lényeg, hogy mennyünk és a végén mosolyogjunk.” A Miskolc Rally-tól kezdve ismét Csáki Richárd diktálja az itinert Borbás Szabolcsnak a Ford Fiesta R2-ben. A páros navigátor tagja természetesen már alig várja, hogy újra versenyezhessen. „A szezon előtt úgy gondoltam, ha nem ülök idén versenyautóba, akkor talán nagyobb segítségére lehetek a csapatnak, főleg az R5-ös projekt kapcsán. De az Eger Rallyen bebizonyosodott, hogy mind a csapatunk, mind pedig Maricsek Miki annyira professzionális munkát végez, hogy én nyugodtan ... versenyezhetek, ami nagy öröm, mert az Eger Rallyen azért fájt a szívem, hogy nem ültem versenyautóban. Az pedig különös izgalommal tölt el, hogy ez a versenyautó egy R2-es Ford lesz, mert a tavalyi évben Holecz Krisztiánnal volt szerencsém kipróbálni egy Citroen C2 R2-őt. Nagyon tetszik, hogy belül csattog, csörög, zörög, egy Mitsubishitől eltérően hiába kisebb, mégis versenyautósabb érzést ad. Hosszú lesz a szombati nap, rengeteg gyorsaságit kell teljesítenünk, de ennek ellenére remélem, hogy jó hangulatban szállunk majd ki az autóból.” Az egri győzelemmel a tarsolyában vág neki a Rallye2 második Sándor Anikó ORB
  • 2015.04.04. 21:15
    sikerült, váltó hiba miatt estek ki.Az ERC3-ban indult Várkonyi - Berendi Honda Civic Type-R trió R3-as autójukkal, ám tegnap az ötödik szakaszon lecsúsztak az útról és hiába javították ki a sérüléseket, végül nem engedték őket ma rajthoz állni. Az ERC3 és Junior ERC kategóriában Klausz -Kecskeméti páros a szlovéniából bérelt Peugeot 208 R2-vel tegnap felborultak és a versenyük véget ért.

    ERC

  • 2014.10.22. 11:25
    motivál minket ! Több lehetőséget látok az elölhajtós versenyautóban mert a gyorsabb menés miatt abszolútban is és kategóriában is előrébb lehet vele végezni. Ez egy új történet nekünk.Miért pont egy R2-es autó?-Előtérbe helyeztük a lehetőségét annak ,hogy mi történik ha… !? Ezt az autót külföldről hozzák ahol létezik a versenycasco. Ez nekünk nagyon fontos mert mi van ha valami történik a versenyen. Ezek az autók már űrtechnikák és az áruk is roppant borsos ,főleg ha baj van. És úgy gondolom az autózás is megadja azt az élményt amire mi vágyunk.Neked mindegy hogy elől vagy hátul hajt ,hiszen a ... nyújtott kanyarokban mutatkozott meg. Mindháromszor tökéletes autót kaptunk de a beállításokon még van mit csiszolnunk mivel túl sok tapasztalattal nem rendelkezünk ezen R2-es autókkal kapcsolatban. Kiváló jól versenyezhető autókról beszélünk amiknek csak előnyük van !Ez a 6. kategória kielégít titeket vagy lesz-e lehetőségetek a tipusváltásra ,esetleg egy összkerekesre?!-Annak is örülni fogunk ha a jövő évet a Peugeot 208-al végig tudjuk versenyezni. Vannak álmaink de ezek megvalósításának érdekében még sokat kell tenni. Ebben az autóban is rengeteg lehetőség rejlik és egy álom vált valóra azzal

    ORB

  • 2014.10.20. 15:12
    Mögöttük 1:24 perces hátránnyal a Kazár Miklós, Szőke Tamás (Ford Fiesta R5), majd további 5,3 másodperccel a Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer IX R4) kettős következett. A péntek este még vezető Ollé Sándor, Tóth Zsolt (Ford Fiesta S2000) duó egy jobb első defekt miatt az 5. helyre csúszott vissza. Legjobb pécsi versenyzőként - az abszolút 27., egyben a kategória 3. helyén - Németh Péter és Varga István (Citroen C2 R2 Max) ért célba.A Széchenyi téri céldobogón így értékelte az elért eredményt az első öt helyezett ORB-s páros. Herczig Norbert, Bacigál Igor (Skoda Fabia ... ugyan visszazárkózni, de nem tudtam ennél többet faragni az időből. Mégis örülök, küzdelmes, jó verseny volt.  Németh (16V) Péter, Varga István (Citroen C2 R2 Max):- Változatos, érdekes volt a verseny, tele fiatalokkal, akiktől nem tudtuk, mire számítsunk. Jól mentünk, rendre kategória 2-3. helyeket autóztunk, nekem Pécsvárad tetszett most is a legjobban, ahol már 1990-ben is mentem, de hadd büszkélkedjek vele, hogy összességében az idei a 30. Mecsek Rallye-m. Az autó hibátlan, a csapat szenzációs volt, mindenben kiszolgáltak bennünket, csak a vezetésre kellett figyelnem

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.09. 10:39
    A Belga Rally Bajnokság (BRC) utolsó előtti versenyén, az East Belgian Rallyn Thierry Neuville tesztelt a Francia Rally-ra és magabiztosan szerezte meg a győzelmet a Hyundai i20 WRC-vel.A BRC utolsó versenyén, a Condroz Rallyn két nagy név is ott lesz, hiszen Kris Meeke és Paul Nagle Citroen DS3 R5-tel, míg Petter Solberg és Phil Mills Citroen C4 WRC-vel indul.A brit versenyző korábban, 2006-ban már indult a Condroz Rallyn egy Citroen C2 R2-vel, azonban akkor nem sikerült a célba érés. Meeke utoljára 2009-ben az egykori IRC bajnokság keretein belül az Ypres Rallyn indult Belgiumban, akkor

    Rally

  • 2014.09.11. 09:37
    Német László - Szegő JánosCitroen C2 R2 MAXCrash-Men Team Kft40. Kassa Rallye2014.09-06-07Melyik gyors és miért tetszett nektek?- Mindegyik szakasz tetszett nekünk, de sajnos a szombati napon a 3. gyorsasági elején (Energy Oil) átmentünk egy belső íven lévő kövön, amit nem vettem észre és az eltörte a kormányösszekötőnket, így a szombati napot feladni kényszerültünk. Vasárnap azonban a szuper rally szabályok szerint folytatni tudtuk a versenyt. A változatos, technikás „Xiqio” pályát nagyon élveztük. Az Optima nevezetű városi szakasz, mennyire jött be nektek?- Reggeli bemelegítésnek nem volt ... rossz, de mi nem igazán rajongunk a parkolóban történő tekergésért, ezért ezt szívesen elcseréltük volna bármelyik másik szakaszra. Miként sikerült a többi gyors, mennyire tudtátok kiautózni a Citroen C2 R2 MAX-ot?- Rögtön az első gyorson elkövettem egy hibát, pár kilométerrel a cél előtt egy balos visszafordítóban megforogtunk. Leállt az autó és tolatnunk is kellet, így sok időt veszítettünk és emiatt nagyon mérges voltam magamra, mert addig úgy éreztük, hogy egész jó tempóban haladtunk. Lehet, hogy a Lada kísért minket, mert 2. szakaszon és a vasárnapi első körben is úgy éreztük, hogy

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2013.08.01. 11:04
    Tisztelt Sporttársak! Ezúton tájékoztatjuk a szakágunkban érdekelt versenyzőket, hogy a 2013-as Mecsek Rallye megrendezése körül minden adminisztratív körülmény tisztázódott, így az RSB és IB döntéseinek értelmében az alábbi konstrukcióban kerül a 2013.évi Országos Rally Bajnokság záró futama lebonyolításra:1. A 47. Mecsek Rallye időpontja: 2013. november 8-9.2. A 47.Mecsek Rallye keretében az alábbi versenyek kerülnek lebonyolításra: Histo EB + ORB + R2 / CEZ Rallye +CEZ Historic Rallye3. A teljes körű rendezői licenc birtokosa (81/2013 Intéző Bizottsági határozat): a Pécsi Sport Nonprofit
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS LADA -1600 KUPA AZ R2 LADA -1600 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Varga Norbert Jobbik Dániel Kocsis Zsolt Lindi Ibolya MNASZ Rally2
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS BMW +2900 KUPA AZ R2 BMW +2900 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Balla Tamás Csurja János Halmos Gábor Labocz László MNASZ Rally2
Előző 5 / 10 Következő