Keresés
Találatok száma: 1852024.09.13. 20:26
összekötőt görbítettem el és egy lassú defektünk volt, ennyivel megúsztuk az egész versenyt. Összességében elégedettek lehetünk, megnyertük a kategóriánkat, de mehettem volna gyorsabban, maradt még benne.Az Éves bajnokságban hol álltok az ORC bajnokságban?- Átvettük a kategóriában a vezetést, boldogok vagyunk.Legközelebb hol csapattok a Skodával?- Rajthoz állunk az utolsó versenyen a Zemplénben, ott láthattok Minket a Fabia R2-vel.Köszönjük Partnereink: Mentes és Társai Kft., Kronome Zoltán, Valkai János.Fotó: Hajóka SportFotó- Hajósi Miklós -2024.05.25. 20:06
fogunk használni.A Sáta - Ózd tempósnak látszik, jó kis kanyarokkal. A Skoda Fabia R2-es szereti a tempós szakaszokat?- Szerintem a mi autónknak a legkisebb a végsebessége a kategóriában, itt remélem, nem kapunk sokat.Vasárnapra sem vár rátok kevés kilométer a Mályinka - Középgaradna szakaszon. Itt nem sok egyenes vár rátok. Milyen gumikkal vágtok neki a versenynek?- Elég változékony az idő, így rajt előtt döntjük el vasárnap hajnalban.Végezetül tudom, hogy cél a cél, de hányadikként szeretnétek felállni a dobogóra vasárnap?- Mindenki nyerni szeretne, aki elindul... Persze2023.06.23. 00:30
56. Mecsek Rally - 2023.06.22.-24.Kronome Ákos - Pásztor TamásSkoda Fabia R2 - Andrew Motorsport Kft.12 gyors vár rátok két versenynap alatt, mely kb. 10 és 20 kilométer hosszúságúak. Mely gyorsok és miért tetszhetnek nektek és melyektől tartottok?- Szeretjük a Mecseki pályákat, talán a komlói áll a legtávolabb tőlem.A Mandulás - Árpádtető a maga két lassítójával és 10 kilométeres hosszával tempósnak nevezhető?- Az összes gyorsasági nagyon tempós a Mecsekben ez sem kivétel, de legalább kevés a lassító.Az Árpádtető - Abaliget, ha jól látom, igazán kiveheti az erőt versenyzőből2021.07.09. 11:41
Bereczki Norbert- Géczy Tamás kettős ismét egy Peugeot 208 R2 fülkéjében fognak szaunázni a Július 17-18.-án megrendezésre kerülő Veszprém rallyn. A fiúk mutatták be magyarországon először versenykörülmények között ezt a típust még 2015. júliusában ! Most sem futamodnak meg a kategóriájukban versenyző erősebb rally4 -ek elől ugyanis ismét ezt a szívómotoros típust választották. A verseny fő célja a látványos és egyben eredményes célbaérkezés és ,hogy jól érezzék magukat a fiatalok között, de semmi esetre sem szeretnének feltartott kézzel menni a versenyen. Norbi 1992 -ben kezdett2019.06.13. 12:59
csücske a Veszprém és a Peugeot ! Idén is megpróbáltuk ezt a futamot összerakni ami úgy néz ki sikerülni is fog de most a link Szlovén csapatot mellőzzük akikkel nem sikerült jó szájízzel elválni és egy Magyar csapattól bérelünk egy Peugeot 208 R2-es autót ! Ha Veszprém akkor meleg és por ! Szeretitek ezt a murvás talajt és hogy viszonyulsz az időjárás viszontagságaihoz?-Imádom ! Veszprém környéki pályák az mindig is a szívem csücske marad, a meleggel nincs gondom, a por remélhetőleg nem fog beszállni az autóba a talaj pedig a kedvencem. Nagyon szeretek murvás földes talajon versenyezni ahol az2018.10.24. 16:51
, mint a többin. Az időnk itt mindig jó lett, viszont voltak olyan gyorsaságik, ahol sokat kaptunk a kategóriatársaktól. Ezeket elemezve, nagyjából látom már az okát. Az egész versenyen bátran választottunk gumikat, ez szerintem bejött. Főleg a hetvehelyire, igazán optimális volt, remekül működtek a Hankook gumik.Vasárnap csak négy gyors volt, de teljesen más jellegű pályákon küzdöttetek az idő és a sporttársakkal szemben. Miként sikerült a Skoda Fabia R2-őt úton tartani?- Azt érzem, hogy a tempós pályákon közelebb vagyunk a többiekhez. Szoros csata alakult ki Hibján Jociékkal2018.05.15. 20:11
Interjú Ákossal a Miskolc Rallye után.Kronome Ákos - Molnár ZsoltSkoda Fabia R2 - East Motorsport Kft.HELL 24. Miskolc Rallye - 2018.04.27-29A kihordások okoztak-e gondod vagy kalandot számotokra? Milyen volt drazsés pályán menni? A rallylive-n nyilatkoztad, hogy bátortalanul kezdtél. Hányadik gyorsra jöttél bele a versenyzésbe?- A verseny előtt nem teszteltünk egy métert sem, így az autóhoz szokás a versenyen kezdődött. Nem kezdtünk erősen ez az én hibám, még nagyon nem ismerem az új autót. Itt rettentően hiányoztak az egri kilométerek. A kihordások alapjában nem zavarnak, régóta versenyzünk2018.05.14. 22:46
A Bereczki Norbert – Géczy Tamás Suzuki Swift 1.6 sport trió az idei esztendő első komoly bevetése a júniusi Ciprusi ERC futama lesz ! Azért kellett egy fél évnek eltelni ,mert egy igazán komoly futamon is szeretnék ha nem is magukat megméretni,hiszen egy olyan típussal vágnak neki a versenynek ami nem nagyon megszokott manapság, hanem felmérni a terepet ! Ez nem egy R2-es autó ahogy azt Norbitól megszokhattuk de az ERC3 mezőnyében kell helytállni vele. A verseny egy igazán vérbeli ralinak mondható, márcsak a távból a távolságból és a pályák adottságából kiindulva. Több Magyar csapat is2017.05.30. 20:33
a középmezőny elejébe, az abszolút tízbe beférni talán reális célkitűzés lehet. Természetesen szeretnénk előrébb is végezni, de ehhez még sokat kell gyorsulnunk!R2-es kategória bajnokként mi a különbség a R2 és az R5-ös autó között :) hiszen a Peugeottal is borzasztó gyors voltál !-Köszi kedves vagy! De az ERC-ben versenyző R2-es pilóták közül is voltak jó néhányan akiktől messze voltunk. Próbáltunk igyekezni mindenhol, de nehéz azokkal a tehetséges srácokkal felvenni a versenyt, akik kis túlzással a "versenyautóban alszanak", rengeteget tesztelnek és sok versenyen indulnak. De a2017.05.19. 13:30
valami helyezés, amire nagyon vágytok?Az eredménnyel nem nagyon foglalkozunk, a cél a szórakozás ismét. Elég erős az ORC mezőny, de azért megpróbálunk minden tőlünk telhetőt.- Gumi kérdéskör?Hankook-al megyünk, de még nem tudom milyen lesz, eddig nem használtam ilyet. Szombatra használtat teszünk fel, aztán ha úgy alakul, hogy lesz valami komolyabb csata, akkor vasárnapra lehet, hogy újakat is beszerzünk.- Mennyire fekszik neked a murva? Mikor mentél itt utoljára?2-3 éve mentem Mitsubishivel murván utoljára, még R2-ben. Vissza kell rázódni, de szerintem nem lesz gond.- Balázs, te mint alkalmi2017.03.15. 12:07
Mégpedig az Ausztriában rendezendő Rebenland Rallye-ra, ahol a rekordszámú és minőségű versenyen a tervekkel ellentétben csak 2 párossal képviselteti magát, mivel Szilágyi Jani balesete miatt nem készül el az autója. Így a Várkonyi-Makai páros egy Mitsubishivel, míg a Klausz-Csányi páros a 2WD mezőnyben egy Peugeot 208 R2-vel áll rajthoz az egyesület támogatásával.Várkonyi Szabolcs:Nem volt túl szerencsés számunkra a Kumrovec Rallye. Egy defekt és csapattársunk balesete miatt nem tudtuk versenytempóban teljesíteni az összes gyorsot, így kicsit kevesebbet tudtam aszfalton menni, mint szerettem2017.03.02. 20:34
Igazából most kezdődik el a szezon a 6. Ina Kumrovec Rallye-val, március első hét végéjén. Itt már Makai Geri lesz a navigátor, az autó pedig idén az új ruhába öltözött Mitsubishi lesz. Ám Csányi Boti sem marad munka nélkül, ő az egyesület által támogatott Klausz Kristófnak fogja diktálni az itinert egy Peugeot 208 R2-ben, míg a szintén az egyesület támogatásával induló Szilágyi Jani szintén egy Mitsubishivel és Váradi Alexandra navigálásával áll rajthoz.Várkonyi Szabolcs:Nagyon várom, hogy mit tudunk kihozni a hármasunkból. Úgy érzem, hogy fekszik nekem a Mitsubishi, legalábbis eddig a laza2016.08.30. 10:29
Egy utolsó pillanatban jött kérés miatt, a Várkonyi-Csányi Peugeot 208 R2 páros navigátor tagját kölcsönkérte Ranga Peti a Skoda Fabia R5-be. Így végül külön szerepelt a páros, mint Várkonyi Szabolcs-Kerekes Joti és Ranga Peti-Csányi Boti. Így már az eredmény tudatában azonnal érthető a cím, hisz míg Várkonyiék a verseny mindkét napján kiestek és összesen egy Árpádtető-Remeterét gyorsaságit teljesítettek, addig Botiék remek versenyzéssel megszerezték az abszolút 1. helyet a Nemzetközi Baranya Kupán.Várkonyi Szabolcs: Sok mindent nem tudok mondani, a teszt remekül sikerült, nagyon jó2016.06.10. 08:38
Milyen indittatásból pont a Veszprémi verseny?-A fő ok az ,hogy ezt a versenyt szeretjük a legjobban a hazai bajnokságban. Úgy érzem a murva amúgy is jobban fexik számunkra nem olyan pontosan kell autózni mint egy aszfalt versenyen és mozgásban van alattad mindig az autó ! Szeretek murván versenyezni és imádom ezeket a pályákat ! Teszt után verseny előtt mi az érzésed?-A teszt nem sikerült valami fényesre de szerencsére több partnerünket meg tudtuk autóztatni és egy picit meg tudtuk nekik mutatni az autó erejét és azt a milliőt ami körülveszi ezt a kis r2-es kocsit ! Nagyon2016.03.31. 12:41
ugratón úgy, hogy gyors legyél, de az autóban se tegyél kárt és ne is ess le az útról, ez az egyik legnehezebb ebben a versenyben. Nem könnyű a pályabejárás sem, jobba kormányos autóból nem mindig ugyanazt látja az ember az útból, ráadásul, ha hirtelen jönnek szembe, ösztönösen jobbra rántod a kormányt, ez az elmúlt évben produkált pár ritka élményt, láttam olyat, aki kénytelen volt egy kertbe bemenni, hogy elkerülje az ütközést. Egy szó, mint száz, nehéz verseny, ráadásul itt már a junior versenyzőkkel kiegészülve 27 R2-es autó nevezett, akik nem az óvatos vezetésükről híresek, nagy részük gyári2015.08.06. 18:16
mennyire sikerült az úton tartani a Peugeot 208 R2-őt?- Jó lett volna esőben is kipróbálni az autót, de pont a legkeményebb gumik voltak fent, mikor szakadni kezdett az eső, ráadásul annyira bepárásodott az üveg, hogy a szervizparkba alig találtam vissza.A hetedik gyorson nem volt időtök, valami történt, vagy a hat gyors elég volt beállítani az autót a következő versenyre?- A Nyárásvölgyi gyors eleje annyira tönkrement már a 3. alkalomra is, hogy nem akartunk kárt tenni sem a kocsiban, sem defektet kapni, ráadásul későn is végeztünk volna, így inkább hazamentünk, pedig amúgy nagyon2015.06.20. 13:45
, majd éjszaka 35 versenykilométert tesztek meg a Peugeot 208 R2-vel. Szereted-e az éjszakai rally-t, illetve van-e éjszakai pályabejárásra lehetőség?- Nincs lehetőség sötétben pályát járni, de talán ez nem is érint minket, mivel ezen a környéken negyed 11 körül sötétedik csak be annyira, hogy lámpa kelljen.27.-én már tíz gyorson és 170 kilométeren fogtok megküzdeni az idő és a sporttársak ellen. Nem ritka a 23 kilométeres szakasz sem ezen a napon. Sőt itt is vár két éjszakai gyors rátok. Mennyire nehéz összehangolni a szervizben a tankolás és gumicseréket? Pl, hogy elég legyen a következő2015.06.09. 11:50
értékelésben jó pár R2-es autóval kellett felvenni a küzdelmet. Amíg mentetek mennyire sikerült harcolni ellenük?- Igazából egyetlen gyorsasági sikerült gondmentesen, a 2.-on már beesett előttünk valaki és le kellett lassítani, a 3.-on ugye beesett a fék, utána meg már nem éreztem jól magam és nem tudtam úgy koncentrálni.74 versenyautóból 38-an értek célba. Mi ritkította meg a mezőnyt ennyire vajon?- Nagyon nehéz pályák voltak, gyakorlatilag nem volt egyenes és hibázásra nem volt mód, olyan szűkek és felhordásosak voltak az utak, hogy a legkisebb hiba is végzetes lehetett, bár pl. a végső győztes Turk2015.02.19. 22:20
mindenkori rajtengedélyhez az RSB külön hozzájárulása szükséges, melyet anevezéssel egy időben kell az RSB-től igényelni.A P csoport fent leírt módosítása, illetve változásai a P14 kategória kivételével a RALLYE2 re is érvényesek. ARally2ben az abszolút értékelésbe beleszámítanak 2000ccm-ig, az A, N, valamint a P csoportos autók. Az A ésaz N csoport használhat VO kiterjesztést az adott homológizáció szerint. Engedélyezettek az R2-es autók,amelyekkel elért eredmények beleszámítanak az abszolútba. Kiírásra kerül a Lada kupa 1610ccm-ig, kizárólagLada motorral szerelt gépjárműveknek, és a BMW kupa 2800ccm2014.09.03.