diákjainak, a szervizcsapat vezetőinek Pápai Tamásnak, Bihacker Tamásnak, a csapatot támogató minden aktív résztvevőnek, az étkezést biztosító Vaskóné Balázs Mónikának, Molnár Zsuzsának és Nagy Benjámin szüleinek.A fotókért hálás köszönet a Hajóka SportFotó minden munkatársának.Köszönet a szakmai támogatásért az MNASZ elnökének Oláh Gyárfásnak, az ATB vezető ellenőrének Szilágyi Bélának és csapatának.Legközelebb is várunk benneteket a Rabócsi Ringen, augusztus 8-9-én Máriapócson!
Keresés
Találatok száma: 562016.10.28. 22:05
Körmöndi Szabi Ladájában egy Bükkszentkereszti versenyen, majd ugyan itt Porkoláb Peti mellett egy BMW-ben, viszont úgy éreztem, hogy a jobb oldal kissé kényelmetlen nekem. Egy alkalommal kipróbálhattam Lackó VFTS-ét, s akkor eldőlt minden, hogy nekem vennem kell egy versenyautót, egy LADA-t. Ezt a célom kergetve vettem meg Moczó Szabolcs ATB rendszámú kockáját négy évvel ezelőtt és indultunk el életem első versenyén, Lyukóbánya - Parasznya sprint szakaszon, ahol Szabó István "Pivo" navigálásával sikeresen teljesítettük a hétvégét szerviz csapat, szerviz és minden nélkül. Nagyszerű és felejthetetlen2016.04.19.
2014.02.27. 22:01
A felmerült kérdésekre sikerült villámgyorsan válaszokat kapni ! Köszönjük , és kitartó ,sikeres munkát kívánunk az MNASZ -nek ! -Mi lesz az idei esztendőben a Magyar Rallye sporttal?Kicsit nehéz és kései évkezdés után reméljük minden szempontból teljes év következhet. A szakágvezetőt újraválasztották, így nem kell mindent előlről kezdeni, reméljük, hogy ennek hamarosan komoly látszata is lesz.-Az ATB tagjait és vezetőjét visszahívták a tisztségükből , mikor áll fel az új ATB ha egyáltalán új lesz ?Az ATB tagjait március 20-al hívták vissza. Azt tudni kell, hogy az új MNASz Alapszabály ... idei RVSZ javasolt verzióját. Ezt nagyon hamar el fogja bírálni a megfelelő szerv, és másnap már lehet is gépkönyvezni. Ideális esetben akár hétfőn lehetne gépkönyvezni, de én úgy gondolom, hogy március első két hetében megindul ez a folyamat, ahogy a korábbi években is történt.-Aki új SP rendszámot szeretne igényelni és a Miskolci versenyen indulni szeretne az mit tegyen?Az ATB működése folyamatos kell, hogy legyen, a személyek és a felelősségi körök március 20-ig változatlanok. Ennek megfelelően semmi különbség nincs a korábbiakhoz képest. Hosszabb távon kell majd változtatásokat eszközölni, de2013.09.30. 22:40
kupát, illetve harmadik helyen állunk az F2-es géposztályban, amit szeretnénk megtartani, bár ha megint 5-6 db M3-as BMW ellen kell küzdenünk, akkor erre nem sok esély marad, mivel azok minimum 100 lóerővel erősebbek a mi autónknál és ennyit már nem szeretnénk bátorsággal pótolni . Szeretnénk végre a miskolci versenyhez hasonlóan problémamentesen autózni, bár addig még van egy izgalmas hetünk, ugyanis egy szabálymódosításnak köszönhetően akadt egy kis papír munka az autóval kapcsolatban az MNASZ felé. Bár az ATB -től minden segítséget megkapunk ahhoz, hogy rendeződjön a dolog, de mint tudjuk a2013.08.01. 18:27
napi licencet kapnak azoknak napi gépkönyv is jár?Markó Tibor: Nincs napi gépkönyv. Ez az egyik fontos dolog, hogy a gépkönyv az normál gépkönyv. Az ATB sajnos nem állt be abba a sorba, amibe beállt a szövetség többi képviselője. A napi licencel nyilván az a cél, hogy olcsóbb legyen a licenc ára, valamint a biztosítás összege. Ezzel szeretnénk szélesebbre nyitni az autósport, a rallye kapuját, hogy életben maradjon ez a sport. Ezt a szándékot értik és támogatják az RSB és az IB tagjai is, így a napi licence költségterhei csökkennek is. Az ATB viszont egy fillért sem enged az előírt2013.03.21.
2013.03.19.
2013.03.17. 09:21
Minden szabálynak eleget tesznek az autóépítők,versenyezni vágyók az autóikkal kapcsolatban?-Az autók alapvetően egybe vannak ,nincsenek nagy kiemelkedő problémák viszont nagyon sok versenyautónak kell kiadnunk az idei évben gépkönyvet az ORB szabályai szerint és rengeteg jármű amely eddig a RTE bajnokságban versenyzett azokra más szabályok vonatkoztak.-Az idei évtől az MNASZ -nek és az ATB- nek nagyon szigorúan be kell tartatnia azokat a szabályokat amelyeket előírnak ,ugyanis mi vállaljuk a felelősséget a versenyautókért és a versenyzők biztonságáért , éppen ezért leginkább a bukócső és2013.03.14.
2013.03.08.
2013.03.08.
2013.01.22. 09:16
maradhat a mostani pozíciójában, az a jelenlegi ATB vezető, de ez sem személyes ügy, egyszerűen alkalmatlan, és nem találkoztam olyan emberrel, aki ezt cáfolta volna, például Szamos Miklós is ezt állította. Racing.hu: Ezzel eljutottunk a tegnapi naphoz…Nattán György: Így van. Tegnap reggel 74 mandátummal rendelkező tag jelent meg a meghirdetett első időpontra, mivel a rendes közgyűléshez 76 kellett volna, ezért megismételt közgyűlés lett. A megismételt közgyűlés időpontjára 80 tag képviselte magát. A tegnapi napra sikerült olyan helyzetet teremteni, hogy az egyesületek is belátták, hogy egy irányba ... tisztséget.Racing.hu: Korábban része voltál Te is a Technikai Bizottságnak. Várhatunk e Tőled valami hasonló szerepvállalást a jövőben?Nattán György: Ez egy nehéz kérdés. Mivel autómérnöknek tanultam, ez a része áll legközelebb hozzám az autósportnak, az hamar kiderült, hogy nem vagyok tehetséges vezető, navigátornak egyenesen pocsék vagyok, viszont egész tisztességes versenyautókat sikerült anno építeni. Szívügyem az ATB, mert része voltam, és tudom, hogy milyen elhivatott emberek dolgoznak benne a mai napig. Sajnos a hatalmi akarat olyan helyzetet teremtett, hogy amikor Feind Gábort kinevezték, akkor azonnal ... leadtam az igazolványom, tiltakozásul. Sajnos igazam lett, borzasztó sok negatív dolog történt, megpróbálták egymás ellen fordítani az ellenőröket is, ez sajnos részben sikerült is. Azt gondolom, hogy ha ezek az emberek nem érzik úgy, hogy hatalmuk van, és nem élnek vele majd vissza, emellett az új ATB vezetés megkapja a szükséges támogatást a felettes szerveitől (értem ezalatt, hogy ezek is kiállnak az ATB döntések mellett), akkor belátható időn belül helyére kerülhet az ATB megítélése is. Ebben az esetben örömmel dolgoznék ismét velük. Anno gyakorló felügyelőként is dolgoztam, ez a munka is2013.01.20. 13:06
autóval versenyző páros részt vesz. De lett egy másik kétkerékmeghajtású kupa is, azok részére, akiknek H kapcsolásos váltója van, szekvenciális váltóval nem lehet benne részt venni. Ezzel a régebbi típusokkal, nem a legmodernebb technikával versenyző embereket akarnánk ösztökélni, legyen esélyük versenyezni. Minden osztályra vonatkozik viszont, hogy az első szélvédő csík az az RSB kötelező reklámfelülete, amit nem lehet sem megvásárolni, sem visszautasítani. Tehát a dekorációk elkészítésénél tessenek erre figyelni! Racing.hu: ATB-s tisztségviselők terén mire számíthatunk? Pénzes Zsolt: Szeretnénk ... az ATB megítélésén javítani, de erről bővebben csak az elnökségi ülés után beszélhetek. Azt tisztán kell látni, hogy ha azt szeretnénk, hogy legyenek indulók, ahhoz kell minden félnek a segítsége, hogy ez meg is valósulhasson. Racing.hu: Az RTE az ORB-s mezőnyhöz kapcsolódva mikor fog szerepelni? Pénzes Zsolt: Tervek itt is vannak, dolgozunk rajta, hogy közös futamok legyenek. Jövő héten lesz az RTE-nek versenynaptárja és a terv szerint 1 és 3 között lenne azoknak a versenyeknek a száma, ahol együtt menne a két mezőny. A többi versenyt külön rendeznénk. Racing.hu: Ezekről az újdonságokról ma2013.01.16. 21:33
pályát igénybe vehessék.Lehetőségek szerint állami és szponzori támogatások révén anyagi források megszerzése a rendezők részére, 2013. évben a Budapest Rallye megrendezése érdekében. A Fővárosi Önkormányzat és a Pest Megyei Kormányhivatal erkölcsi támogatásával valamint a hatósági engedélyezési eljárás biztosításával.A felkérésem óta eltelt időben részben tájékozódtam a szövetség bizottságainak munkájáról. Örömmel tapasztaltam, hogy a szakági bizottságok és most már az RSB is Pénzes Zsolt vezetésével kitűnően végzik a feladataikat.Megválasztásom esetén az első elnökségi ülésen az ATB hatékonyabb