Keresés

Találatok száma: 160
Előző 5 / 8 Következő
  • 2021.12.26. 16:57
    versenyén miként is szeretnétek érezni magatokat?- Ez is egy olyan verseny, mint a többi. Ugyanúgy felkészülünk, mint egy bajnoki futamra. A csapat is és mi is. Remélem, a formánkon nem látszik majd meg a 3 napos bejgli falatozás.Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft.,  Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM

    Szilveszter Rally

  • 2021.12.08. 08:39
    ., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Artifex J+J Kft., Private Reprezent Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Salépker-EU 2000 Kft., Nyírség MÉH Kft., Nagy Ferenc E.V., Total Wagon Management Kft., Civis Solar Hungária Kft., Inter-Agrowashker Kft., Zoltán Electric Kft., PMP Trans Kft
  • 2019.01.06. 22:13
    "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, TT Sped, Mahiti Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., West Parcel, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V,  Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB

    Rally

  • 2018.09.27. 10:03
    állomás a csapatnak, Mecsek Rali?- Igen, most arra készítjük fel a Mitsubishit, átnézegetjük mi maradt ott a szalagkorláton, és egy hónap múlva ismét beülünk a versenyautóba.Köszönjük együttműködő partnereinknek:Alpha Machine Kft, Rex- Bau Kft, FOAM- System Kft, Perla-X Kft, Viadukt Mérnöki Kft, ENTERSOFT Kft, ZTR Kft, Mika Gábor e.v, Fa- Forg- Tech Hungária Kft, KARADI Rendszerház, Vári Vill Kft, Certa Kft, ZÉG Kft, Alu Casting Support Kft, Orbitex Kft, Alinea-B Bt, Koncz Tamás e.v., Bon Copy Kft, A-G Trans KftSzöveg: Tiba AnitaFotó: Peremicki István

    Rally

  • 2018.09.25. 14:45
    ", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, TT Sped, Mahiti Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., West Parcel, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V,  Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Nagy

    Rally

  • 2018.07.31. 18:29
    Kft., FOAM- System Kft., Perla-X Kft., Viadukt Mérnöki Kft., ENTERSOFT Kft, ZTR Kft., Mika Gábor e.v, Fa- Forg- Tech Hungária Kft., Toptimber Road Kft., KARADi Rendszerház., LEN-VÉD Kft., Vári Vill Kft., Certa Kft., ZÉG Kft., Alu Casting Support Kft., Orbitex Kft., Alinea-B Bt., Bon Copy Kft., RAIKER Kft., Corvinum Zrt., ASAP Hungária Kft., KPM- Kresz Kft., Vídia Csavarszaküzlet.
  • 2018.06.06. 19:29
    , DDZ Med, B-Partner&More, NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, TT Sped, Mahiti Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., West Parcel, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V,  Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv),  Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Márkó ÁBC, H

    Rally

  • 2018.05.15. 20:13
    szeretem.Kategória ötödik helyén végeztetek. Miként is értékeled a Miskolc Ralit?- Önmagában az ötödik hely nem rossz egy ilyen erős kategóriában, de azt látjuk, hogy nagyon messze voltunk az elejétől. Át kell gondolni, hogy min kell változtatni ahhoz, hogy nyerni tudjunk. Legközelebb merre is láthatunk versenyezni?- Május végén indulunk Velenjében, a Mitropa Kupában.  Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, , NR Szoftver Kft., Black Point Kft

    Rally

  • 2018.03.21. 22:04
    is láthatunk milyen versenyen indulni?- Remélem legközelebb a Lavanttal Rallye-n még jobban szerepelünk. Addig viszont még szeretnék egy hosszabb tesztet az autóval.  Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, , NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt-Med, Best-Tyre Kft., Félix Professional Kft

    Mitropa kupa

  • 2016.08.10. 09:53
    versenyzőkkel szemben. Persze még nagyobb előny lenne a pálya ismeret, ha a Mitropások itt is csak kétszer mehetnének végig ‎a pálya bejáráson.Eddig négyen lesztek a kategóriátokban, szeretnél itt is elsőként a célba érni mint Casentino Rallyn?- Igen, természetesen ez a cél mindig, minden versenyen. Jó ellenfeleink lesznek, kemény csatára számítok. Nem a miénk a leggyorsabb autó, de mindent megpróbálunk. Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok hírportál hálózat", Szl Tank ( Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft

    Rally OB

  • 2016.05.28.
    megfelel a második hely is, de ha menetközben ismét tökéletesen éreznénk magunkat, az még jobb lenne. Ha ez megvan, akkor majd megnézzük hol végeztünk. Reklámpartnereink: Expert Training Kft.; Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Szöveg: Tiba Anita Fotó: Boros Gyula Tiba Anita
  • 2016.04.01.
    Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron- Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Szöveg: Tiba Anita Fotó: Boros Gyula Tiba Anita ORB
  • 2013.11.12. 23:34
    , Franciaországban lehetősége nyílt bebiztosítani év végi elsőségét. Hogy mi kellett hozzá? Hát persze, hogy egy top4! Csak még egy utolsó, és megvan az áhított cél, a felnőtt Eb-cím. Nem volt könnyű, brutálisan nehéz volt, de Krisz megcsinálta! A B-döntőből feljutva, az A-döntőben ötöt előzve megkaparintotta a 4. helyet, feltéve ezzel a koronát egész éves szereplésére. Így Maggiorában már egy tét nélküli jutalomjáték következhetett, ahol bár a buggy most nem ment úgy, mint szokott, de Krisz nagyot küzdve így is feljutott a B-döntőbe az A-ba, amivel a magyar csapat év végi 2. helyéhez nagyban hozzájárult a

    Autocross

  • 2013.10.21. 21:08
    egyversenyes kitérő volt?Mózer Attila: Igen. Mindenképpen össze szerettem volna a tudásomat mérni az autocross élmenőivel, és ez úgy gondolom nem is sikerült volna olyan rosszul csak egy családi dolog miatt nem tudtam részt venni a B döntőben ahova a 3. legjobb magyarként jutottam  el a 17 colos slick gumikon, amikor ebben a szakágban mindenki 15 colos murvagumival versenyzett. Nagyon tetszett a verseny, de mivel az autóm a rallycrossra épült ezért a verseny végére a Skoda Fábia igen tetemes kárt szenvedett.Racing.hu: Mi számodra annyira vonzó a rallycrossban, hogy ismét ebben a szakágban versenyzel

    Rallycross, Salak

  • 2013.04.26.
    csoport első helyén végeztünk, így maximális pontszámmal térhettünk haza. Mi az első ötbe vártuk magunkat, úgyhogy ezzel az eredménnyel maximálisan elégedettek vagyunk. Az Eb-értékelésbe nem neveztünk, így utólag már érdemes lett volna, mert két Lancia 037-es, egy Audi Quattro, két Porsche és egy Opel Ascona B mögött a hetedikek lettünk volna, a C csoportban pedig másodikok.” A Vltava Rali hivatalos weboldala: http://www.pamk.cz/en/home/news A Vltava Rali végeredménye: http://www.ewrc-results.com/final.php?e=7809&t=Historic-Vltava-Rallye-2013 *Ezen a listán szerepelnek a historic mezőnyben Textura Sport Club Historic
  • 2013.03.14.
    .............................................................................................. 21 B ALESETEK .............................................................................................. 22 Z ÁSZLÓJELZÉSEK ..................................................................................... 22 E GYÉB SZABÁLYOK ................................................................................... 22 K ÖRMUTATÁS ........................................................................................... 24 R AJTAKADÁLY JELZÉSE ............................................................................. 24 L EINTÉS ... vezetője hagyja jóvá. A verseny rendezőjének lehetősége van arra, hogy a felsorolt versenyek közül többféle versenyt egy rendezvény keretében szervezzen, amennyiben valamennyi érintett versenyfajta szabályainak az ilyen összevont rendezvény megfelel. A felsorolt versenyek rendezésére, lebonyolítására és az azokon való részvétel feltételeire az alábbi szabályok érvényesek: a) Az FIA által jóváhagyott nemzetközi bajnokságok és sorozat-versenyek adott szabályai és ezen keresztül az FIA Nemzetközi Sportkódex. (Pontos és részletes leírásuk megtalálható az FIA hivatalos kiadványában.) 3 b) Jelen ...  SuperNational  TouringCars  Super1600  SuperCars 16 Döntő futamok D, C, B és A sorrendben:       Junior Kupa Magyar Kupa SuperNational TouringCars Super1600 SuperCars A divíziók létszámától függően egyes futamok kimaradhatnak. Az edzés illetve verseny nem tervezhető olyan délutáni időpontra, amikor a látási viszonyokat a késői befejezés zavarhatja, kivéve, ha a pálya licence éjszakai világítás melletti versenyrendezésre is érvényes. 2.2.9.1 Edzés Az átvételek és az edzés, valamint a verseny időpontjának meghatározása a rendező joga az alábbiak figyelembevételével:  szabadedzéseket és ... divízióban 20 vagy több résztvevő szerepel, ebben az esetben lebonyolításra kerül a „D” döntő is -, összesen 16 verseny gépkocsi számára (D döntő esetén 20). Az öt legjobb versenyző, aki a legkevesebb összpontszámot érte el az előfutamokon az A döntőben, a 6-10. legjobb helyezést elért versenyzők a B döntőben, a 11-16. legjobb helyezést elért versenyzők a C döntőben vesznek részt. A C döntő győztese részt vesz a B döntőben és a B döntő győztese az A döntőben. Mindkettő a rajtrács utolsó helyére áll fel. „D” döntő esetén az öt legjobb versenyző az A döntőben, a 6-10. legjobb a B döntőben, 11-14 legjobb MNASZ
  • 2013.03.13.
    sportbírói igazolvánnyal ill. részt vett az MNASZ által szervezett sportfelügyelői oktatáson (legalább egyszer). Sportfelügyelői beosztásba csak az a sportfelügyelő kerülhet, aki szerepel a sportfelügyelői névjegyzékben és az adott évben a Sportfelügyelői Bizottság által támasztott feltételeknek megfelelt. 3.2 A sportfelügyelők a következő szempontok szerint 3 kategóriába kerülnek besorolásra, mindhárom kategóriába való kerüléshez, a feltételek teljesítésén túl, a Sportfelügyelői Bizottság jóváhagyó döntése szükséges: A minősítés: FT vezetőként is alkalmazható felügyelő 3 éves „B” felügyelői gyakorlat ... , és „A” felügyelői vizsga, és Korábban érvényes sportbírói vizsga. B minősítés: Hazai versenyeken alkalmazható felügyelő. 1 éves „C” felügyelői gyakorlat, és vele együtt dolgozó vezető felügyelő javaslata, és „B” felügyelői vizsga, és Korábban érvényes sportbírói vizsga. Gyakorló felügyelő Szakági, egyesületi javaslat, és „C” felügyelői vizsga. és Korábban érvényes sportbírói vizsga C minősítés: 3.3 Nemzetközi felügyelőtestületbe csak "A" minősítésű, megfelelő nyelvtudással rendelkező sportfelügyelő jelölhető. Ez alól, egyedi elbírálás alapján, a Felügyelői Bizottság felmentést adhat ... , amennyiben a verseny magyarul is beszélő területen kerül megrendezésre (pl. Szlovákia, Románia) Szükség esetén, nemzetközi versenyre "A" minősítésű sportfelügyelő részvétele mellé "B" minősítésű felügyelő is jelölhető. IV. A SPORTFELÜGYELŐK KIJELÖLÉSE országos bajnoki versenyekre minden szakágban három 4.1 A Sportfelügyelők kijelölése Nemzetközi, valamint az Sportfelügyelőt kell kijelölni. A kijelölt Sportfelügyelők alkotják a verseny Felügyelő Testületét. Közülük az egyik a Testület vezetője. A Testület vezetőjét a Sportfelügyelői Bizottság vezetője jelöli ki az érintett szakág MNASZ
  • 2013.02.27.
    . TILTOTT VERSENYEK Az MNASZ minden a versenynaptárában nem szerepl autóversenyt tiltott versenynek nyilvánít. A tiltott rendezvényeken való nevez i és versenyz i részvétel fegyelmi vétségnek min sül és a mindenkori MNASZ szabályozás szerinti szankciókat vonja maga után. 6. TEREP-RALLYE ORSZÁGOS BAJNOKSÁG A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség 2013. évre kiírja a: T EREP - RALLYE O RSZÁGOS B AJNOKSÁGOT a T1 - T2 - T3 és TH csoportban egyéni és csapatversenyre T EREP - RALLYE O RSZÁGOS BAJNOKSÁGOT a T4 csoportban egyéni versenyre A TROB éves egyéni értékelésében az abszolút els helyen végzett versenyz ... páros elnyeri a: M AGYARORSZÁG T EREP - RALLYE B AJNOKA CÍMET . A TROB éves egyéni értékelésében a T2 csoport els helyen végzett versenyz páros elnyeri a: M AGYARORSZÁG T2 T EREP - RALLYE B AJNOKA CÍMET . A TROB éves egyéni értékelésében a T3 csoport els helyen végzett versenyz páros elnyeri a: M AGYARORSZÁG T3 T EREP - RALLYE B AJNOKA CÍMET . A Terep-rallye „TH” Csoport Bajnokság éves egyéni értékelésében az els helyen végzett páros elnyeri a M AGYARORSZÁG „TH” T EREP - RALLYE B AJNOKA CÍMET . A TROB éves csapatértékelésében az els helyen végzett csapat elnyeri a: M AGYARORSZÁG T EREP - RALLYE C ... SAPATBAJNOKA CÍMET . Az éves egyéni értékelésében az abszolút els helyen végzett T4-es versenyz k elnyerik a: M AGYARORSZÁG T EREP - RALLYE K AMION B AJNOKA CÍMET . Amennyiben a 2013-as évben a T4 csoport versenyeinek száma 3-nál kevesebb, az éves értékelésben az abszolút els a, Magyarország éves legjobb kamionversenyz je címet nyeri el. A TROB 2013. évi egyéni értékelésében az abszolút 1-2. helyen végzett, valamint a csoportok és géposztályok 1. helyezett vezet versenyz i válogatott tagságot szereznek 2014. évre. 7. A TROB KERETÉN BELÜL RENDEZETT VERSENYEK JELLEMZ I: Magyarország, T EREP -R ALLYE ... O RSZÁGOS B AJNOKSÁGA egy olyan esemény, melynek össztávja 150 km és 1000 km között van. A versenyek felosztása az alábbiak szerinti. Verseny típusa 1x szorzós 2 x szorzós 3 x szorzós FIA Világkupa Szelektív szakasz össz. hossza (km) min. 100km min. 300km min. 300km TROB M OTORKERÉKPÁR - VERSENNYEL EGYBEKÖTÖTT ESEMÉNY Egy eseményt akkor kell motorkerékpár-versennyel egybekötöttnek tekinteni, ha a motoros esemény részben, vagy egészében az Esemény útvonalán zajlik. Események ily módon történ összekötésekor a Terep-rallye esemény és a motorkerékpár verseny között legalább 5 percnek el kell ... , amely bármilyen módon befolyásolja az útvonalat, az id tervet vagy a szabályokat, meg kell er síteni írásban (bulletin) is. TROB az eligazításon minden versenyz páros egy tagjának kötelez részt venni, melyet aláírással kell igazolni. Ennek elmulasztása 5.000,- Ft pénzbüntetéssel sújtandó. 4.3 B IVOUAC (Bajá-n nem) Egy adott napi szakasz végén, és a következ szakasz elején elhelyezett id mér állomások közötti terület, ahol az összes versenyz újra összegy lik. A terület jelölve van az itinerben. A Bivouac-ban, a még versenyben lév k egymás között szabadon szervizelhetnek, valamint minden szabályzat MNASZ Tereprally
  • 2013.02.21.
    és J függelék). 16. Sportesemény (megj.: jelen Kódexben competition=sportesemény) / Rendezvény / Verseny, vagy Versenyfutam (megj.: jelen Kódexben és a gyakorlatban a.) a verseny általánosabb jelentésű (lsd. körpályás vagy hegyi verseny; b.) a versenyfutam egyedül vagy csoportosan rajtoló autók versenyzését jelenti a rajttól a célig) 3 a) A sportesemény egy olyan rendezvény, esemény vagy verseny, amelyen autó vesz részt, és amely verseny jellegű, vagy verseny jelleggel bír az eredmények közzététele miatt. Egy sportesemény lehet nemzetközi, vagy nemzeti. Ezen felül lehet korlátozott, vagy ... zártkörű. Egy nemzeti vagy nemzetközi bajnokságot sporteseménynek kell tekinteni. b) Rendezvény: különálló, magában álló rendezvény, amely saját eredményekkel rendelkezik. Tartalmazhat egy vagy több futamot és egy döntőt (értsd: versenyfutamokat), szabad és minősítő (értsd: időmérő) edzéseket, vagy hasonló módon részekre osztható, de a találkozó végére (lsd. a következő bekezdéseket) azt teljes mértékben le kell zárni. A rendezvény kezdetének az időtervben meghatározott adminisztratív és/vagy gépátvétel kezdetét kell tekinteni, majd tartalmazza az edzéseket és magát a versenyfutamot is. A rendezvény ... rendezvényen, mely nyitott az FIA jelen Kódexben és annak függelékeiben meghatározott kategóriák vagy csoportok számára, , minden résztvevő autónak meg kell felelnie az FIA technikai szabályok valamennyi pontjának, illetve ezen szabályok FIA által kiadott hivatalos értelmezéseinek. Egy ASN az FIA ezen technikai szabályait az FIA erre vonatkozó írásos engedélye nélkül nem módosíthatja.. b) 1. Körpályás verseny: Egy olyan rendezvény, amely egy zárt körpályán két vagy több, egy időben egymással ugyanazon az útvonalon versenyző jármű között zajlik, és ahol a sebesség vagy az adott idő alatt megtett távolság ... a döntő. b) 2.Drag Gyorsulási verseny: A gyorsulási verseny egy olyan rendezvény, ahol két, álló helyzetből elrajtoló jármű egy pontosan meghatározott hosszúságú egyenes szakaszon versenyez, és az a jármű ér el jobb eredményt, amely (büntetés beszámítása nélkül) elsőként halad át a célvonalon. b) 3. Hegyi verseny A hegyi verseny egy olyan rendezvény, ahol az autók egyenként rajtolnak, és azonos útvonalat teljesítenek egy célvonalon áthaladva, amely magasabban van, mint a rajtvonal. A rajt és célvonalak közötti táv megtételéhez szükséges idő a meghatározó tényező a végeredmény kialakításánál ... technikai ellenőrök véleménye alapján megfelelő állapotban vannak a versenyen való részvételhez. Ezen autókon használt turbó szabályozó méretének és a minimális tömegnek az aktuális érvényben lévő szabályoknak kell eleget tenni. b) Rallye (Második kategóriás rallye, ,,Túratalálkozó”) Olyan rendezvény, amelyet a célból, és oly módon kell megrendezni, hogy a résztvevők egy előre meghatározott pontban találkozzanak. Ahhoz, hogy ezeket az első- és a másodosztályú rallye versenyektől megkülönböztessük, alcímként a „Túratalálkozó” szót kell a rendezvény nevében feltüntetni. 7 A második kategóriás
  • 2013.02.21.
    kell látni: a) telefon vagy elektronikus kommunikációs rendszerrel, amely összeköttetést biztosít a pályaellenőri posztokkal, a fő beavatkozó posztokkal, és az általános szolgáltatási hálózatta b) egy városi hálózathoz csatlakozó telefon és fax készülékkel; c) egy belső kommunikációs rendszerrel, amely kapcsolatban áll a pályán lévő hivata- los személyekkel; 4 d) egy rádió adó-vevővel, amely a járművekkel, vagy az így felszerelt posztokkal tart kapcsolatot; e) egy mikrofonnal a bokszok és a depó felé, csatlakozási lehetőséggel a nézőközön- ség felé; f) TV monitorokkal és az azokat kapcsoló ... rendszerrel, ha a pályát zárt láncú TV rend- szerrel szerelték fel; g) a körpálya nagyméretű tervrajzával, amely jelöli valamennyi biztonsági szolgálat he- lyét. MEGJEGYZÉS: Az esemény során használt valamennyi kommunikációs rendszer központ- ját ebben a helyiségben kell elhelyezni. 2.1.4. Működése A rendezvény bármely részének megkezdése előtt, vagy ha a pályát újra felnyitották, a Versenyigazgató vagy az általa kijelölt személy feladata a versenypálya lezárása, biztosít- va ezzel, hogy: a) a versenypálya mentes minden akadálytól; b) minden pályaellenőr és sportbíró, a beavatkozó szolgálat személyzete ... ) távol- sága nem lehet több 500 méternél; - minden - két főnél több személyből álló - posztnak szóbeli kapcsolatot kell tudni lé- tesítenie a versenyirányítással; - minden posztot el kell látni a pályáról jól látható, érthető, logikus rendszer szerinti és a rajtvonal utáni első poszttól kezdődő növekvő sorszámozású táblával; - az FIA-t értesíteni kell minden olyan változásról, ami a posztok darabszámát, vagy elhelyezését érinti. A sárga zászlóval kapcsolatos (lásd 2.4.5.1 b) szabályok alkalmazásának elősegítése ér- dekében a zászló- vagy fényjelzés érvényességének egyértelmű helyét (előzési tilalom ... ) meg lehet jelölni az ideális ívtől a lehető legmesszebb a pálya szélén sárga jelzéssel és/vagy a pálya szélén kívül jelzőlemezek (floppy) elhelyezésével. Ha ilyen jelzéseket elhe- lyeznek, azt a versenykiírásban le kell írni. 2.3.3. Felszerelés Minden posztot el kell látni az alábbiakkal: a) megbízható, a versenyirányítással kétirányú kommunikációt biztosító rendszerrel és egy független tartalék rendszerrel b) zászlókészlettel, amely tartalmazza a következő zászlókat: - - - - - - 2 db sárga; 1 db sárga-piros csíkos; 1 db kék; 1 db fehér; 1 db zöld; 1 db piros. Minden kiegészítő vagy összekötő ... használják, a helyettesítő zászló szí- nét - amely a jelen fejezetben meghatározott egyik zászlóval sem lehet összetéveszthető - a versenykiírásban kell meghatározni. b) Piros zászló: Ezt a zászlót a rajtvonalnál lengetve kell használni akkor, ha az edzés vagy versenyfutam megállításáról döntés született. Ezzel egy időben a pályán lévő összes pályaellenőri posz- ton is lengetni kell a piros zászlót. Ha bemutatásra került a megállításra vonatkozó jelzés 1. edzés során minden autónak azonnal csökkentenie kell a sebességét és lassan vissza kell térniük saját bokszaikba 2. versenyfutam során minden autónak MNASZ
Előző 5 / 8 Következő