Keresés

Találatok száma: 160
Előző 8 / 8 Következő
  • 2018.03.19. 17:52
    Emiatt nagyon sok pontot vesztettek az East Motorsport versenyzői, de nem olyan fából faragták őket, hogy ennyitől megfutamodjanak, így most megújult lendülettel, sok munkával és a tavalyi esztendőre megfogalmazott tervekkel készülődnek az idei esztendőre. Kurtos Róberttel elemeztük a 2017-es évet. Milyen tervekkel vágtatok neki a 2017-es évnek?- A géposztályunkban szerettünk volna a futamokon és az év végén is felállni a dobogó valamelyik fokára. Azt gondoltuk, hogy ha ez valami okán nem jön össze, akkor is egészen közel leszünk majd a dobogóhoz a végelszámolásnál. De a B tervet sem sikerült

    Rally

  • 2018.02.23. 11:36
    kilométereket a helyi sprinteken és szlovákiai aszfaltos megmérettetéseken fogjuk pótolni, ahogy 2017-ben is tettük.Reméljük, hogy a technika ördöge is talál jobb elfoglaltságot magának az idei esztendőre attól, mint, hogy minket folyamatosan bosszantson. Azt megígérhetem, hogy mi mindent megteszünk azért, hogy most már mi tegyünk végre neki keresztbe.Együttműködő partnereink és támogatóink:ZÉG Kft, Toptimber- Road Kft, Vári- Vill Kft, Alpha Machine Kft, Alu Casting Support Kft, Certa Kft, Koncz Tamás e.v., Trading Palace Kft, Orbitex Kft, Bon Copy Kft, Alinea- B Bt, A-G Trans Kft, www.menzak.hu, ZTR Kft

    Rally2

  • 2017.12.18. 15:00
    Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, Mihidra Kft., NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., Vivifier.hu., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Vivieszt-Med, Best-Tyre Kft., Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, Excel It Kft., TT Sped, Mahiti Kft., Zsomar-ker Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V, Klima Yukon Kft., Kelet-Atlasz

    Rally

  • 2015.03.27. 11:16
    Tamás, aki Magyarországon itt a RabócsiRingen debütál először SuperCars kategóriában. A RabócsiRing egyedülálló hangulata, és minden évben megújuló nyomvonala, valamint a joker kör bevezetése, garanciája a minőségi versenynek!Újdonsága még a rendezvénynek, hogy teljes mértékben a világbajnokság szabályrendszere szerint történik a verseny lebonyolítása, azaz előfutamok közül egyet sem lehet eldobni, így minden futamot teljesíteni kell. A korábban megszokott ’C’ ’B’ ’A’ döntő helyett, ezúttal az előfutamok alapján a legjobb 12 elődöntőbe jut (6-6 pilóta), melyből az első 3-3 helyezett mérkőzhet meg

    Rallycross

  • 2014.10.27.
    Szerviz B – Sion, 15 perc, 09:15 GY4 Sierre - Anniviers (Chalais - Itravers) 1, 14,22 km, 10:05 GY5 Veysonnaz (Ayer - Veysonnaz) 1, 13,62 km, 11:10 GY6 Nendaz (Veysonnaz - Nendaz) 1, 12,08 km, 11:35 GY7 Caserne 1, 6,18 km, 12:30 Szerviz C – Sion, 30 perc, 13:45 GY8 Sierre - Anniviers (Chalais - Itravers) 2, 14,22 km, 14:50 GY9 Veysonnaz (Ayer - Veysonnaz) 2, 13,62 km, 15:55 GY10 Nendaz (Veysonnaz - Nendaz) 2, 12.08 km, 16:20 GY11 Caserne 2, 6,18 km, 17:15 Második nap gyorsasági távja: 92,20 km 2014. október 25. szombat Szerviz D – Martigny, 45 perc, 9:00 GY12 Champex - Lac (Les Valettes Mihályi Csaba Rally
  • 2014.09.09. 10:22
    kinevezése5. CEZ bajnokság 2015. évi rendezvény naptárának összeállítása és a tagországokkal történő egyeztetéseSzeptemberi rendezvényeink:- WSR, Hungaroring- Drag OB, Kiskunlacháza- Terep-rallye OB + Zóna, Nagykálló- Gyorsasági OB + Zóna, Hungaroring- Szlalom OB + Zóna, Hungaroring- GFS Kupa, Zolder (B)- Gokart OB, Bruck (A)Gazdag a programválaszték. Bízom abban, hogy sikeres és az autósportot népszerűsítő rendezvények részesei leszünk a szeptemberi versenyeken is.Továbbra is kérlek Benneteket, segítsük egymást. Keressetek és beszéljük meg közös dolgainkat. Tudjátok, én a versenyzői érdekeket

    Rallye

  • 2013.09.19.
    Magyar Országos Historic bajnokság résztvevői által fizetendő nevezési díjak: Historic (B, C, D, E, csoportban, R1, R2,R3 géposztályban) Rendezői reklámmal: 60.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t Rendezői reklám nélkül: 120.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t 8 4.4.3. GPS berendezés díja: Az RSB GPS nyomkövető rendszer használatát írja elő a Budapest Rally indulói részére. A berendezés használata, üzemeltetése, mind a pályabejárás, mind a verseny teljes időtartama alatt kötelező! A berendezés bérleti díját, (10.000,- Ft mely tartalmazza az ÁFÁ-t) az itiner átvételkor kell befizetni ... hivatalos kiegészítés formájában formájában D: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés F: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés Méretük: egyenként 20 x 33,5 cm (összesen: 20 x 67) A: Rendezői reklám a rajtszám mellett: B: MNASZ reklám a rajtszám alatt: G: MNASZ reklám szélvédőcsík HISTORIC reklámok: RVSZ szerint az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában 17 5. SZÁMÚ MELLÉKLET: SZERVIZPARK 2013. október 5. SZERVIZPARK Helyszín: Nyitva tartás: Szervizautók belépési ideje MNASZ Rally OB
  • 2013.09.18.
    Magyar Országos Historic bajnokság résztvevői által fizetendő nevezési díjak: Historic (B, C, D, E, csoportban, R1, R2,R3 géposztályban) Rendezői reklámmal: 60.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t Rendezői reklám nélkül: 120.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t 8 4.4.3. GPS berendezés díja: Az RSB GPS nyomkövető rendszer használatát írja elő a Budapest Rally indulói részére. A berendezés használata, üzemeltetése, mind a pályabejárás, mind a verseny teljes időtartama alatt kötelező! A berendezés bérleti díját, (10.000,- Ft mely tartalmazza az ÁFÁ-t) az itiner átvételkor kell befizetni ... hivatalos kiegészítés formájában formájában D: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés F: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés Méretük: egyenként 20 x 33,5 cm (összesen: 20 x 67) A: Rendezői reklám a rajtszám mellett: B: MNASZ reklám a rajtszám alatt: G: MNASZ reklám szélvédőcsík HISTORIC reklámok: RVSZ szerint az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában 17 5. SZÁMÚ MELLÉKLET: SZERVIZPARK 2013. október 5. SZERVIZPARK Helyszín: Nyitva tartás: Szervizautók belépési ideje Rally OB
  • 2013.09.18.
    Magyar Országos Historic bajnokság résztvevői által fizetendő nevezési díjak: Historic (B, C, D, E, csoportban, R1, R2,R3 géposztályban) Rendezői reklámmal: 60.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t Rendezői reklám nélkül: 120.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t 8 4.4.3. GPS berendezés díja: Az RSB GPS nyomkövető rendszer használatát írja elő a Budapest Rally indulói részére. A berendezés használata, üzemeltetése, mind a pályabejárás, mind a verseny teljes időtartama alatt kötelező! A berendezés bérleti díját, (10.000,- Ft mely tartalmazza az ÁFÁ-t) az itiner átvételkor kell befizetni ... hivatalos kiegészítés formájában formájában D: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés F: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés Méretük: egyenként 20 x 33,5 cm (összesen: 20 x 67) A: Rendezői reklám a rajtszám mellett: B: MNASZ reklám a rajtszám alatt: G: MNASZ reklám szélvédőcsík HISTORIC reklámok: RVSZ szerint az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában 17 5. SZÁMÚ MELLÉKLET: SZERVIZPARK 2013. október 5. SZERVIZPARK Helyszín: Nyitva tartás: Szervizautók belépési ideje Rally OB
  • 2013.08.16.
     Cosworth HF Integrale 911 SC 2002 M3 Escort MK Turbo "Brutal" 124 CE Swift GTi Ascona B 1900 2107 131 Abarth VFTS E30 VFTS 5 Alpine Gr2 613 Csop. G.o. SAFETY HiE HiE HiE HiE HiE HiE D C R R R R D R R R R R R D R 4 3 3 3 3 1 3 3 1 2 1 3 2 2 3 Alfa Romeo GTV6 RALLYE2 2013.08.15 16:53 forrás: Marco Racing Team Kft s.sz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 r.sz. R05 R04 R03 R02 R01 R0 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 214 215 216 Versenyző 1 Nagy Gábor Pallaghy Botond Bonnyai Balázs Pataki Zsolt Kishonti Márkó ifj. Bihari Péter Berényi László Kuncz Dezső Órai Rallye2, Historic, Rallysprint
  • 2013.08.06.
    mögött) Postacím: Autoplus_- Box Bt. 4031 Debrecen, Lóskúti u 48/b Nevezési díj: 8.000.-Ft biztosítással együtt . Kettő vagy több kategóriába történő nevezés is lehetséges szintén 8000.- Ft díj ellenében. A nevezések maximálva vannak 100 indulóban. Helyszíni nevezés nem lehetséges. Nagyon fontos a telefonos egyeztetés mert csak az első 100 nevezést tudjuk elfogadni!!! Borítékba kell elküldeni a kitöltött nevezési lapot és a befizetett postai csekk fénymásolatát. Vagy személyesen hozzátok el a verseny előtt !!! Nevezés visszaigazolás a www.racing.hu weblapon. A verseny biztonságáért felelős szervek KZ Invest Kupa Szlalom
  • 2013.03.20.
    van a talaj felett. A járműnek egyhelyben kell állnia, meghatározott fordulaton járó motorral. A motor fordulatszáma: A fordulatszám meghatározása a következőképpen történik: (a) n: névleges fordulatszám 75 %-a olyan járművek esetében, amelyek névleges fordulatszáma < 5 000 1/min; (b) 3 750 1/min olyan járműveknél, ahol a névleges motor fordulatszám 5 000 1/min és 7 500 1/min között van; (c) n: a fordulatszám 50%-a olyan járművekre, amelyek névleges fordulatszám >7 500 1/min. Ha a jármű nem érheti el a fent meghatározott fordulatszámot, a motor fordulatszáma legyen 5%-kal az álló helyzetre ... lehetőség szerit síknak és vízszintesnek kell lennie. A mérés menete: az első, vagy a hátsótengely függőleges vonalában a karosszéria lemezének legszélső pontjára (mindkét oldalon egymással szemben) egy függőlegest állítva a szélesség mérhetővé válik. Sérült karosszéria elem esetén a technikai ellenőrök döntik el, hogy a mérés elvégezhető vagy sem. Nyomtáv mérés Elől: a fold szintjén mm-ben mérve középső kormányállásban történik. Tilos az autóban üzemanyagnak vagy személyeknek lenni. A mérési módszer a következő: A  B 2 Hátul: a mérési eljárás a következő: V �½ 1%-os toleranciát kell ... alkalmazni A, B, C, és D méret 9 www.mnasz.hu atb@mnasz.hu MNASZ ATB Módszertan Tengelytáv mérés Például: Tengelytáv: 2580mm Első túlnyúlás: 780mm C méret meghatározása: 3326,4 < (2580+780) +/- 1% < 3393,6mm. Kompresszió-viszony mérés A kompresszió- viszony: a dugattyú az alsó holtpontból felfelé haladva a felső holtpontig a beszívott levegő-üzemanyag keverék térfogatát hányad részére préseli össze. Mérés a hengerfej levétele nélkül: - a dugattyút a felső holtponton kell megállítani, a szívó- és kipufogó szelepek zárása mellett. - fel kell tölteni az égésteret olajjal a gyújtógyertya MNASZ
  • 2013.03.19.
    DUNA - AUTÓ AUTÓS GYORSASÁGI I. OSZTÁLYÚ ÉS ENDURANCE ORSZÁGOS BAJNOKSÁG RRC SUZUKI KUPA LOTUS CUP EASTERN EUROPE LOTUS LADIES CUP SEAT LEON KUPA 2013. évi ALAPKIÍRÁSA Készítette az MNASZ Gyorsasági Szakági Bizottsága Jóváhagyta az MNASZ Intéző Bizottsága Kiadja az MNASZ Titkársága utolsó módosítás dátuma: 2013. március. 1 TÁMOGATÓINK: 2 TARTALOMJEGYZÉK 1   1.1   1.2   1.3   2   MEGHATÁROZÁSOK ............................................................... 7   S ZABÁLYOK ........................................................................................... 7   B AJNOKI ... RENDEZVÉNY ( RENDEZVÉNY ) ................................................. 7   B AJNOKI SOROZAT (BAJNOKSÁG)...................................................... 8   ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK...................................................... 8   2.1   K IÍRÁS ................................................................................................... 8   2.2   R ENDEZÉS .............................................................................................. 8   2.3   R ENDEZŐ ............................................................................................... 8   2.4   R ... ................................................................................ 13   B OXOK ................................................................................................. 13   MŰSZAKI ELŐÍRÁSOK........................................................... 14   4.1   V ERSENYAUTÓK .................................................................................. 14   4.1.1   Általános műszaki előírások ...................................................... 14   4.1.2   Időmérő jeladók (transzponderek) ............................................. 15   4.2   V ERSENYZŐI FELSZERELÉSEK .............................................................. 16   5 ... ..............................................................................44   8.1.1   Géposztály értékelés ...................................................................44   8.1.3   Márkakupák ( V., VI.,VII. és VIII. kategória) értékelése ..........44   8.2   C SAPAT ÉRTÉKELÉS .............................................................................45   4 8.3   8.4   9   10.   10.1 10.1.1   10.2   10.3   10.4   A B AJNOKSÁG DÍJAZÁSA ..................................................................... 45   A Z É VES DÍJKIOSZTÓ Ü NNEPSÉG ..................................................... 45   AZ ALAPKIÍRÁS ÉRVÉNYESSÉGE ... ................................................................................... 54   11.4.6   Turbo.......................................................................................... 54   11.4.7   Karosszéria ................................................................................ 54   11.4.7.1 B ELSŐ RÉSZ ....................................................................................... 54   11.4.7.2 Ü ZEMANYAG TARTÁLY ÉS ÜZEMANYAG ........................................... 55   11.4.7.3 B IZTONSÁGI BERENDEZÉSEK .............................................................. 55   13.   NEMZETI TECHNIKAI ELŐÍRÁSOK MNASZ Gyorsasági
  • 2013.03.12.
    TOOLIMPEX KUPA 2013 T EREP - RALLYE N YÍLT O RSZÁGOS B AJNOKSÁG I. FUTAMA CEZ TRÓFEA I. FUTAMA 2013.04. 12-14. VERSENYKIÍRÁS TARTALOMJEGYZÉK: BEMUTATÁS .................................................................................................................. 3 IDŐPONTOK: ................................................................................................................. 3 1 LEÍRÁS ........................................................................................................................ 5 2 RENDEZŐ Tereprallye
  • 2013.03.08.
    distance of 5 mm to each side. The mounting of the restrictor onto the turbocharger must be carried out in such a way that two screws have to be entirely removed from the body of the compressor, or from the restrictor, in order to detach the restrictor from the compressor. Attachment by means of a needle screw is not authorised. For the installation of this restrictor, it is permitted to remove material from the compressor housing, and to add it, for the CMSA / WMSC 05.12.2012 Kiadva / Published on 2012.12.11 b) FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.255 kompresszorházra való rögzítésének MNASZ
  • 2013.03.08.
    kell tartani. Lehetőség van acélból készített kereszttartó és rögzítésének kialakítására, a két nyúlvány közötti részen, a következő feltételek betartásával: - minimális csőméret 40x2.0 vagy 50x1.5 mm - ha az eredeti kereszttartó és az oldalelemek szélei egy egységet képeznek , akkor a hosszirányú elemeket érintetlenül kell hagyni és csak a keresztirányú elemeket lehet módosítani. - Az első lökhárító oldalsó része módosítható “Az A és B csoport homológizációs szabályai” 1. Pontjában leírt sárvédő meghatározás szerint. A lökhárítóban egy vagy több nyílás képezhető ki (az ajtók nyílásának alsó ... bumper and the chassis must be kept. Alternatively, a new cross-member made from steel, with its mountings, between the front side-members may be used on the following conditions: - the minimum section must be Ø 40 x 2 or 50 x 1.5 mm. - if the original cross-member forms an integral part with the front extremities of the side-members, these longitudinal parts must be kept unmodified, and only the transverse part may be modified. - Modification of the lateral part of the front bumper: according to the definition of the wing given by Appendix 1 of the "Homologation Regulations for Group A and B ... probléma kiküszöbölése érdekében, ennél az 50%-os motor hossz- vagy szélesség értéknél a tűrés +/- 10mm. TouringCars : Motor elhelyezése: Következő lehetőségek vannak hosszmotor esetén: MNASZ ATB FIA Sport / Technical Department FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.279 a) b) Eredeti a homológizációban megadott, vagy a gyártó által kiadott információknak megfelelő, vagy Motorblokk hosszának minimum 38%-a az első tengely középvonala előtt kell legyen (hosszanti motorok esetén). Keresztben elhelyezett motorok a motortérben bárhol elhelyezhetőek. A motorteret csak a jelen függelék 3.2.2 MNASZ
  • 2013.03.04.
    által jóváhagyott időmérő-rendszer használható. 2.7 NEVEZŐK Nevezési joga van a 2013. évi Bajnokság valamennyi rendezvényére azoknak a sportszervezeteknek (továbbiakban: Nevezők), amelyek a 2013. évre Drag Szakágra érvényes Nevezői licencet váltottak az MNASZ-nél, illetve bármely más ország ASN-je (Nemzeti Sportszövetség) által nemzetközi nevezésre jogosító licenccel rendelkezik 2.8 VERSENYZŐK A Bajnokság versenyeire a Nevezők által nevezett versenyzők. A Bajnokságban azon versenyzők értékelhetők, akik rendelkeznek az MNASZ által 2013. évre érvényes, Drag Szakágra kiadott „A” vagy „B” licenccel ... indulásra Jogosultak: azok a versenyzők, akik - 2011 vagy 2012. évben „A” vagy „B” licenccel rendelkeztek, a Bajnokságban pontot szereztek és az elbírálásban figyelembe vett évadban a Bajnokság versenyeinek legalább 50%-án elindultak - A Drag Bizottság saját elbírálása, vagy más szakági vezető ajánlása alapján engedélyt kap „B” licenc Jogosít: az Országos Bajnokság, illetve az ország területén megrendezett nemzetközi drag versenyeken versenyzőként való részvételre Érvényes: Valamennyi kategóriában történő indulásra Jogosultak: azok a versenyzők, akik - 2011 vagy 2012. évben „A” vagy „B” licenccel MNASZ Drag
  • 2013.03.01.
    1400ccm Kit-car legfeljebb 1400ccm N csoportos autó, nagyobb, mint 1600ccm, de legfeljebb 2000ccm N csoportos autó nagyobb, mint 1400ccm, de legfeljebb 1600ccm R1B (nagyobb, mint 1400ccm, de legfeljebb 1600ccm) N csoportos autó legfeljebb 1400ccm R1A (legfeljebb 1400ccm) lsd: RVSZ 2013 III fejezet 4. pont szerint lsd: RVSZ 2013 III fejezet 4. pont szerint lsd: RVSZ 2013 III fejezet 4. pont szerint lsd: RVSZ 2013 III fejezet 4. pont szerint lsd: RVSZ 2013 III fejezet 4. pont szerint 4.3.2 HISTORIC 1. (B) CSOPORT 2. (C) CSOPORT 3. (D) CSOPORT 4. (E) CSOPORT B1 1000 cm3-ig C1 1300 cm3-ig D1 1300 cm3-ig ... -ig 3 11 A csoport 2000 cm felett + WRC autók az érvényes homologácioval vagy lejárt 2009/01/01 után b) Szlovák nemzeti szabályoknak megfelelő gépkocsik F csoport: F3 2000 cm3-ig; F4 2000 cm3 felett. c) A historic gépkocsik a FIA ISC „K”” melléklet szerint + nemzeti historik autók 7 4.4. Nevezési díjak 4.4.1. A Magyar Országos Rallye Bajnokságban és a bajnokságon kívül indulók által fizetendő nevezési díjak: Nevezési díj összege rendezői reklámmal: 4kerék meghajtású versenyautóval 180.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t indulók részére Rendezői reklám nélkül: 360.000,- Ft, amely ... tartalmazza a 27% ÁFA-t 2kerék meghajtású versenyautóval indulók részére Rendezői reklám nélkül: 100.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t 200.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t Historic (B, C, D, E, csoportban, R1, R2,R3 géposztályban) Rendezői reklámmal: 90.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t Rendezői reklám nélkül: 180.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t 4.4.2. A Szlovák Országos rallye bajnokság résztvevői által fizetendő nevezési díjak: osztályok 2,3,4,11 660 € 740 € osztályok 5,6,7,8,9 520 € 590 € H, F 425 € 495 € Rendezői reklámmál 1. időpont 2. időpont – 3 nappal a nevezési zárlat ... formájában formájában D: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés F: az itiner átvételig hivatalos kiegészítés Méretük: egyenként 20 x 33,5 cm (összesen: 20 x 67) A: Rendezői reklám a rajtszám mellett: B: MNASZ reklám a rajtszám alatt: G: MNASZ reklám szélvédőcsík az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában az itiner átvételig hivatalos kiegészítés formájában 17 5. SZÁMÚ MELLÉKLET: SZERVIZPARK ÉS KIHELYEZETT SZERVIZ ZÓNA Helyszín: Eger, Kistályai út Bosch Rexroth iparterület (volt TÜZÉP telep) Nyitva tartás: 2013. 04. 05 ... minimum 2 áthaladást kell biztosítani, ezt azonban a rendező időben korlátozhatja, és teljesítési limitidőket írhat ki. b) RSB jóváhagyással az egyes gyorsasági szakaszok bejárása során, a terep és téli mintázatú gumiabroncsok használatát megtiltani, vagy a profilmélységet meghatározni, ezt ellenőrizni és a pályabejárás szabályainak megszegését a Felügyelőknek jelenteni, akik a rendező jelentése alapján büntetést szabhatnak ki. 21 c) Magán és erdőrendészeti utakon rendezett gyorsasági szakaszokon az áthaladási sebességet maximálni, melynek betartását a rendező köteles ellenőrizni, és Rally OB
  • 2013.02.20.
    ............................................................................................. 99 „B” / ASZFALT GUMIABRONCS SZABÁLYOK ......................................................99 1. ALKALMAZÁS .......................................................................................................... 99 2. HOMOLOGIZÁCIÓ (MINTÁZAT ÉS MÉRET) ........................................................ 100 „C” / ASZFALT GUMIABRONCS SZABÁLYOK ....................................................101 „D” / ASZFALT GUMIABRONCS SZABÁLYOK ....................................................101 HÓGUMIK MNASZ Rally OB, Rallye2, Historic
  • 2013.02.18.
    oldalán a www.pecsiautosport.hu címen. 1.2 Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata: 100% aszfalt. 1.3 Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: Minden résztvevő számára A verseny távja: 49,65km Gyorsasági szakaszok száma: 5 Gyorsasági szakaszok hossza: A: 7,00km; B: 7,00km Gyorsasági szakaszok teljes hossza: 35,00km (70,49%) 2. RENDEZÉS 2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: A Rallye Sprint Bajnokság 2013. évi sorozatának 1. futama, A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által kiírt Amatőr Rallye Kupa 2013 futama (Jelen kiírás megjelenésekor az MNASZ ARK 2013. évi ... elhelyezett tárgyakban keletkezett; b) a károkozó gépjárműben keletkezett; c) a károkozó gépjárműben ülő személyek sérülésével keletkezett, d) a gépjárműverseny résztvevői egymásnak okoztak; e) a gépjármű balesete nélkül az út burkolatában keletkezett; f) üzemi balesetnek minősül, és a gépjármű javítási vagy karbantartási munkái során keletkezett; g) környezetszennyezéssel a gépjármű balesete nélkül keletkezett; h) a gépjármű üzemeltetésével egyéb vagyontárgyban folyamatos állagrongálással okozott, illetőleg állagromlásból adódott, i) a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításról szóló 2009. évi LXII Teszt Rallye Rallysprint
Előző 8 / 8 Következő