-n. A Salgó Rallye-n eddig soha sem jártunk sikerrel, háromszor álltunk rajthoz Nógrádban, ám mindig jelentős anyagi kárral tértünk haza. 2017-ben sem volt ez máshogy. Valószínűleg anyaghiba miatt leszakadt egy szelep az új 1.8is motorban és tönkre tett maga körül mindent, amit lehetett. A motor javítása csak augusztusra, a Baranya Kupára készült el. Ott, a srácok igazából 200 métert versenyeztek, és 200 métert gurultak a kocsival, mert újra a szelepek dobták be a törölközőt, kezdhettünk mindent elölről. Rettenetesen mérgesek voltunk, 500 kilométert utaztunk ezért az „élményért”, Komlóra. Az
Keresés
Találatok száma: 1532016.08.04. 19:29
harmada dobálós, koszos aszfalt. Ezeken a részeken ezzel a futóművel azért küzdöttünk, hogy az úton maradjunk. Nem tudtunk gyorsan autózni, és egy helyet vesztettünk a Mitropában.Összegeznéd a portál olvasóknak a versenyhétvégéteket? Legközelebb hol láthatunk titeket?- Ha a végeredményt nézzük, akkor elégedettek lehetünk: Kaptunk egy kupát és sok pontot gyűjtöttünk. Remélem a Baranya Kupán gyorsabbak leszünk, de addig még lesz egy főpróba a Székesfehérvár Rallyen. Ott indulunk Zsoltival az FD2-es Hondával. Ez egy jó kis húzós teszt lesz :)Köszönjük Partnereink segítségét! Az "Infovárosok2015.07.29.
2014.10.20.
• június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 1213. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút 2. helyezés • július 2527. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 910. Baranya Kupa, Krózser Menyhért–Papp György, kiálltak • augusztus 2931. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 2., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 67 Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic2014.10.15.
, Max Masters, 1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 910. Baranya Kupa, Krózser Menyhért–Papp György, kiálltak • augusztus 2931. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 2., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 67. Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút 10. helyezés • szeptember 19–21, Speedworld, Pachfurth, Bruck (Ausztria) magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 1., 2. helyezés • szeptember 2627, Vransko (Szlovénia) osztrák, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic2014.10.08.
2013.12.23. 17:17
lesz ez. A gumi nem érdekes , kikormányozom ! Ha tudom ! Hát persze hogy tudom ! Vagy nem? De!Egy biztos ! Szeretem ezt a tipust mert úgy hallottam a kézi oldja a hátsó hajtást ! Racing.hu: -2014?Kőváry Barna: -Lesz TV, Rádió meg izgalom ! - Afrika,-Mongólia, -Koszovó az Isuzuval ! Remélem az autósport is helyrejön és mégtöbb induló és néző lesz a versenyeken ! B.U.É.K !Balogh Jani - Bodnár Edit / Mitsubishi Evo IX/ :Racing.hu: - Ki az új navigátor?Balogh Jani: - A párommal fogunk menni. Ő fogja a kottát olvasni ! Baranya kupán már mentünk élesben vele és mit mondhatnék, jól olvassa az ... igazi buliverseny lesz nekünk is ahogyan a többségnek az indulók közül. Persze azért néha gyorsan is fogunk menni ! Racing.hu: -2014-ben hol és kivel?Juhász Csabi: - Mitropa kupa ! Nem is kérdés ! Nagyon szeretjük az a hangulatot azt a milliőt ! Borzalmasan jól befogadtak minket és szeretjük a pályákat és kezdjük megismerni és megtanulni. Megvan a versenynaptáruk és lehet tervezni az egész évre ! A jobbos űlést remélhetőleg jövőre is a testvérem fogja kitölteni de ha ő nem akkor keresünk egy beugrós dublőrt ! Jó lesz az biztos !Üveges Gábor / Lada Samara/:Racing.hu:- Készen vagytok a2013.11.08.
2013.08.06. 21:56
és mivel az év vége, második fele kicsit csonka lett az ismert okok miatt, újabb kihívások felé néztünk. Ekkor jött a lehetőség, hogy a Rallye2 betétversenyeként rendezett amatőr kupában elindulhattunk a Baranya Kupán és Tatabányán. Itt végre megtudhattuk mi is az igazi rallye verseny. Eszméletlen jól éreztük magunkat Ákossal, és természetesen óriási kihívás volt ez mindkettőnknek. Rengeteg köszönettel tartozok/tartozunk Géczy Tamás barátomnak és mentoromnak, Bereczki Norbinak, Kozma Lacinak és az egész csapatunknak, akik rengeteg tanáccsal és információval látott el, hogy minél jobb segítője2013.05.15. 16:07
szurkoló lenne hiszen az igazi régi nagybetűs rally-pályákra mindenképpen elmegyünk (remélem nem marad el). Aztán a Z4 következő ORB-s fellépése a szintén jó hangulatú Baranya kupa lesz. Nagyon jó lenne valahogy menni Veszprémben, én gyakorlatilag aszfalt nélkül nőttem fel (autós értelemben) jó lenne látni hogyan is állunk 20 évvel később. De ez még egyenlőre nagyon képlékeny, a Z4 biztos nem lesz murvára eresztve, a régi autónk "csak" rally2-ben felel meg, még azt sem tudom hogy az Én licencem oda jó-e, illetve mehetek-e ott. de ha igen akkor szerintem ránézünk mi erre a Veszprémre is!Köszönjük2013.04.17.
2013.02.18.
A123 – GREPTON TESZT RALLYE a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által a 2013. évre kiírt Magyarország Országos Rallye Bajnokságoknak az FIA szabályokkal összhangban álló sportszabályai (RVSZ), az MNASZ Amatőr Rallye Kupa érvényben lévő szabályai és mindenekelőtt a Rallye Sprint Bajnokság 2013 szabályai, valamint a jelen Versenykiírás alapján kerül lebonyolításra. A Versenykiírás módosítása, kiegészítése kizárólag számozott, a rendező vagy a Sportfelügyelők által kiadott végrehajtási utasítások formájában lehetséges. A 2013. évi Rallye Sprint Bajnokság szabályai megtalálhatók az sorozat hivatalos ... oldalán a www.pecsiautosport.hu címen. 1.2 Útburkolat: A gyorsasági szakaszok útburkolata: 100% aszfalt. 1.3 Gyorsasági szakaszok össztávolsága és az útvonal teljes hossza: Minden résztvevő számára A verseny távja: 49,65km Gyorsasági szakaszok száma: 5 Gyorsasági szakaszok hossza: A: 7,00km; B: 7,00km Gyorsasági szakaszok teljes hossza: 35,00km (70,49%) 2. RENDEZÉS 2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: A Rallye Sprint Bajnokság 2013. évi sorozatának 1. futama, A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által kiírt Amatőr Rallye Kupa 2013 futama (Jelen kiírás megjelenésekor az MNASZ ARK 2013. évi ... fenti kategóriákba nevezhet: minden RTE, Historic és R2 licenszel rendelkező versenyző! Licence kategória: Rallye 1 (ORB) érvényes vezetői licenc-szel rendelkező versenyzők Licence 1 (L1) kategória: 4 kerékhajtású versenyautók (4WD) Licence 2 (L2) kategória: 2 kerékhajtású versenyautók (2WD) Az MNASZ Rallysport Bizottsága az AMATŐR RALLYE KUPA VERSENYEIN a sprint mezőnybe, valamint előfutónak nevezett MINDEN VERSENYAUTÓRA vonatkozóan az idei esztendőtől KÖTELEZŐEN ELŐÍRTA A FELTÖLTŐS MOTORRAL SZERELT AUTÓK ESETÉBEN A 32mm-es SZŰKÍTŐ HASZNÁLATÁT (kivéve a diesel üzemű autókat). A diesel üzemű ... a kategória feltüntetésével! Pl.: Ranga L. – Büki E. VI-4WD 4.6 Visszatérítések A 2013. évi Rallye Sprint Bajnokság Alapkiírása szerint. 5. BIZTOSÍTÁS A 2013. évtől az MNASZ Rallyesport Biztossága minden Amatőr Rallye Kupa versenyre – így a Rallye Sprint Bajnokság versenyeire is – kötelezően előírja az alábbi biztosítások megkötését: • rendezvényszervezői felelősségbiztosítás (rendező fizeti) • Extrém sport balesetbiztosítás • Kiegészítő gépjármű felelősségbiztosítás Kötelezően előírt biztosítások díja: • Extrém sportbiztosítás (fejenként) • Kiegészítő felelősség biztosítás (versenyautónként ... Amennyiben a versenykiírás megjelenésétől a verseny kezdetéig (2013.03. 09.) terjedő időszakban Baranya Megye területén bárminemű tiltott (hivatalos és törvényes engedély nélküli) teszt tevékenységről bejelentés érkezik, úgy azt a rendező a pályabejárás szabályainak megszegésének tekinti. Ilyen esetben a rendező jelentése alapján a Felügyelő Testület 50.000.- Ft-ig terjedő pénzbírsággal sújthatja vétkes versenyzőt. 12.16 Az A123 – GREPTON TESZT RALLYE rendezőjének nyomtatásban, illetve elektronikus formában megjelenő kiadványaival kapcsolatban minden jog fenntartva, beleértve a kiadványok rövidített Teszt Rallye Rallysprint2013.01.13. 11:36
, mely kiválóan működött az év versenyének megszavazott Baranya Kupán. Mindenképpen meg kell a jövőben erősíteni a Rallye2 médiáját, mert méltatlanul mostohagyerekként volt kezelve az elmúlt években. A feljutásos rendszert is fontosnak tartom. Aki szeretne első osztályban sikereket elérni igenis fontos, hogy előtte tapasztalatot gyűjtsön és versenyrutint szerezzen. Jó példa erre a közelmúltból Bereczki Norbi – Kozma Laci vagy a Lukács Csucsu – Mesterházi Márk párosok. Végigjárták szorgalmasan a lépcsőfokokat és most már nemzetközi szinten is jelentős eredményeket érnek el. Ahhoz, hogy tudjuk ... növelni a versenyzők létszámát, mindenképpen nyitni kell. A sportrendszám bevezetése megadja a legális lehetőségét azoknak, akik eddig rendszám hiányában nem tudtak közútvonalat tartalmazó versenyeken indulni. Javasoltam egy BMW-kupa kiírását is Rallye2 F-csoportban, hiszen az országban nagyon sok komolyan megépített és ügyes pilóták kezelésében lévő hátsókerekes jármű van. Ezek látványosak, vonzzák a szurkolókat, témát adnak a fotósoknak. Remélem mindenki belátja, hogy félre kell tenni a személyes sérelmeket és egy irányba kell húzni a szekeret. Viszont szükséges a cél érdekében az RSB