Keresés

Találatok száma: 21
Előző 1 / 2 Következő
  • 2014.10.17. 10:43
    -vel.A WRC Hankook Trophy-n  világbajnok Didier Auriol, és navigátora Barjou, a Hankook által szponzorált Citroen Xsara Wrcvel, megnyugtató előnnyel vezet a riválisok előtt. A második helyen, annak ellenére, hogy az SS6 elején lángra kapott az autó, a német Armin Schwarz a Karcher szponzorált Citroen Xsara Wrcvel. Mögötte a cseh  Stepan Vojtech egy Peugeot 206 WRC, aztán a visszaesett Tobia Cavallini és Sauro Farnocchia, akik hosszú ideig a második helyen voltak egy hasonló autóval mint Auriol. Kankkunen (LANCIA DELTA INTEGRALE) AURIOL (CITROEN XSARA WRC) ÉS BRAZZOLI (LANCIA 037) a vezetnek a mítosz, a WRC, és a historic kategóriában 2. nap végén a Rallylegenden.

    Rally

  • 2014.10.15. 13:49
    induló pilóta Didier Auriol lett. Az 1994-es világbajnok egy Citroen Xsara WRC volánja mögött érte el ezt az eredményt. A második helyen szintén egy Xsara WRC végzett, Armin Schwarz irányításával. A két Citroen mögött két Peugeot 206 WRC ért célba, Stepán Vojtech, Harri Rovanperä sorrendben.A Myth kategóriát Mauro Miele nyerte meg egy 1986-os BMW M3-assal, megelőzve Marcello Colombinit és Roberto Di Giuseppet. Juha Kankkunen technikai hiba miatt idő előtt búcsúzott a futamtól.A Subaru Impreza WRX-el induló Fisher Dániel, Buna Zoltánnal az oldalán a kategória hetedik helyén teljesítették a viadalt ... A tizennégy gyorsasági szakaszból álló futamon, a historic kategóriában, Markku Alén diadalmaskodott. A finn pilóta harmadik alkalommal nyerte meg az aszfaltos versenyt, és ezúttal is egy 1983-as Lancia Rally 037-est terelgetett. Alén mögött az olasz, Enrico Brazzoli ért célba szintén egy Lanciával. A harmadik pozícióban Giuliano Calzolari-t intették le, aki egy 1979-es Ford Escort RS-el állt rajthoz.A Bujdos Miklós – Milcsevics Lóránt kettős a kategória harmincharmadik helyén zárták a versenyt a Lada VFTS-sel.A Rally Legend-en több WRC-s páros is szerepelt. A legjobb World Rally Car-ral

    Rally

  • 2014.09.18. 15:04
    Loebnek ezúttal is felesége, Séverine fogja olvasni az itinert. A francia pilóta 2000-ben és 2009-ben is diadalmaskodni tudott a dél-franciaországi versenyen. 2000-ben Daniel Elenával ünnepelhetett, amikor egy Citroen Xsara Kit-Car-ral elsőként értek célba az aszfaltos futamon. 5 éve egy C4 WRC volánja mögött nyert, és ekkor már feleségével állhatott fel a dobogóra.Loebnek az idei lesz az ötödik Rallye du Var-ja, Séverine-nel pedig negyedik alkalommal vág neki a távnak.A Rallye du Var november 28-30. között kerül megrendezésre.        Sebastien Loeb idén is részt vesz a Francia Rally Bajnokság utolsó futamán, a Rallye du Var-on. A kilencszeres világbajnok tavaly Belgiumban, a Rallye du Condroz-on versenyzett utoljára a DS3 WRC-vel. 

    Rally

  • 2013.11.11.
    nyugodtan tudtam versenyezni, biztos voltam benne, hogy az autó tökéletes. Az eredményekből látszik, hogy az autó képes akár a győzelemre is. Ennyi teszttel és rutinnal a hátunk mögött most erre voltunk képesek, de nagyon örülünk ennek a második helynek, ami nagy lökést adott a csapatunknak. A Mecsek Rali végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 1:10:24,3 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +1:19,5 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +1:29,6 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +1:37,0 5. Bútor–Tagai, Peugeot 207 S2000 +2:43,1 6. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +2:54,2 7. Balogh–Holczer ... , Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +3:25,3 8. Spitzmüller–Juhász, Mitsubishi Lancer Evo X +3:54,7 9. Matics–Zejda, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +4:15,8 10. Osváth–Farnadi, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:46,7 Az erőgyorsasági végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 15:42,9 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +13,9 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +27,1 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +34,4 5. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +40,0 Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo ... MHH Rally Team, Subaru Impreza WRC S12 Mecsek Rali 2013. november 10. Krózser második lett a Mecsek Ralin Kiválóan sikerült Krózser Menyhért és Papp György bemutatkozása a Subaru Impreza WRC S12-vel. Az MHH Rally Team páros a Mecsek Rali utolsó gyorsaságiján a negyedikről a második helyre ugrott előre úgy, hogy csak a célban szembesültek vele, dobogós helyezésért harcoltak. Mivel ez a szakasz egyben erőgyorsasági is volt és második időt autóztak rajta, így 15 + 4 ponttal gazdagodtak, ami több volt, mint az idén eddig szerzett pontjaik száma. Krózser számára ez az abszolút második hely ... fel sem merült bennem, hogy az abszolút második helyért versenyzünk. A célban nem volt kiírva idő, ezért félreálltunk és mondtam Papp Gyurinak, nézze már meg, mit jöttünk. Kazár navigátora, Szőke Tamás mondta, hogy adtunk nekik húszat, Herczignek 13-at. Végül a feleségemet hívtam fel, hogy mi lett a vége. Ő mondta, hogy másodikak lettünk. Nagyon örülök ennek az eredménynek. Az idén többször elkerült minket a szerencse, de nagyszerű érzés így, egy ilyen gyorsaságival és egy második helyezéssel befejezni a szezont. Ez volt az első versenyünk az S12-essel, ami az előző Subaru WRC-nkhez képest is MHH Rally Team Rally
  • 2013.11.11.
    . Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária Az Országos Rally Bajnokság végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor/Csökő Zoltán 4. Bútor Róbert, Tóth Imre/Tagai Róbert 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza/Papp György (Citroen Xsara WRC) 103 pont (Skoda Fabia S2000) 97 pont (Ford Focus WRC) 75 pont (Peugeot 207 S2000) 49 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 pont (Subaru Impreza WRC) 34 pont (Ford Focus WRC) 1:10:24,3 (Subaru Impreza WRC) +1:19,5 (Skoda Fabia S2000) +1:29,6 (Citroen Xsara WRC) +1:37,0 (Peugeot 207 S2000 ... sikerrel, de nem vállaltunk fölösleges kockázatot. WRC-vel is a csúcsra élni, felemelő érzés. Boldog vagyok, nagyon sokat tettünk ezért a sikerért, és végre Tomi is megtapasztalhatta mindezt. Az utolsó szakaszt viszont egy életen át nem fogom elfelejteni. Ugyanolyan körülmények voltak, mint néhány hónapja a Baranya Kupán. Akkor buktunk, ezért nagyon, de nagyon óvatosan kellett menni. Slikkel, esőben, őszintén szólva megkönnyebbültem, amikor megláttam a célt. Szőke Tomi is rendkívül feszült volt a mindent eldöntő futam előtt, a célban viszont hatalmas kő esett le a szívéről. Sikerült beírnia a ... nevét a sportág hazai történelemkönyvébe. - Óriási érzés bajnoknak lenni - fogalmazott Szőke Tomi. - Négy évvel ezelőtt ezen a vidéken kezdtük a közös pályafutásunkat, most pedig itt értünk föl a csúcsra. Kiváló döntés volt, hogy az olasz csapattal vágtunk neki az idénynek, hiszen nekik köszönhetjük a versenyképes technikát. A Citroen is elégedett volt, Közép-Európában ugyanis még nem volt abszolút elsőségük. Most ez nekünk sikerült, leírhatatlan amit most érzek. Egy nagyon nehéz szezonzárón vagyunk túl, ahol engem végig nyomasztott a teher. Sokáig stabilan tartottuk a második helyünket, de azMecsek Rali Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team
  • 2013.11.08.
    – Árpádtető (kör) Ünnepélyes díjkiosztó, Pécs, Széchenyi Tér, Az ORB állása a záró versenyhétvége előtt: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 4. Botka Dávid, Mihalik Péter 5. Bútor Róbert, Tóth Imre 6. Balogh János, Holczer Dániel - 16.30 (az első autó rajtja) 17.13 10.13 11.11 12.04 15.02 16.00 17.22 (Citroen Xsara WRC) (Skoda Fabia S2000) (Ford Focus WRC) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Peugeot 207 S2000) (Mitsubishi Lancer EVO IX) 91 pont 82 50 44 41 26 ... reméljük eredményre fog vezetni. Ettől függetlenül Mikiék szem előtt tartják a biztonságot, nyilván fölöslegesen nem fognak kockáztatni. Technikai oldalról ezúttal is mindenre gondoltak, a Budapest Rallyhoz hasonlóan most is két Xsara WRC-t hoz a csapat Magyarországra. Valóban így van, igyekszünk minden eshetőségre felkészülni. Nagyon precíz a csapatunk, de a technikai sportban bármi előfordulhat – folytatta Szőke Tomi. – A pályák nem jelenthetnek gondot, talán csak nekem, hiszen én jóval kevesebbet mentem rajtuk. A kilenc pont szerintem az a különbség, ami nem altathat el minket. Kemény leszMecsek Rali Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.10.08.
    bajnokságban. Ez a kilenc pont jó alapot jelent Pécs előtt. Nem nekünk kell kockáztatni, ugyanúgy tesszük majd a dolgunkat, mint ahogy eddig. Boldogok vagyunk, mert úgy tűnik, hogy minden egyben van. Remélem a Mecsekben nagyot pezsgőzhetünk. A Budapest Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás 3. Bútor Róbert, Tagai Róbert 4. Herczig Norbert, Bacigal Igor 5. Matics Mihály, Rubóczky Attila 6. Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária (Ford Focus WRC) 57:28,7 (Citroen Xsara WRC) +2:10, 7 (Peugeot 207 S2000) +2:39,3 (Skoda Fabia S2000) +3:08,9 (Mitsubishi ... sokkal ezután viszont azt láttuk, hogy Igorék is hasonlóan jártak, mint mi. Az ő veszteségük még nagyobb volt, Fortuna ezúttal fogta a kezünket. A végén csak arra figyeltünk, hogy ne hibázzunk, és ezeken a veszélyes pályákon simán behozzuk a Xsara WRC-t. Sikerült, így elégedettek lehetünk az ötödik futam után. Kazár Miki és Szőke Tomi a Budapest Rally előtt már megfogalmazta a terveket. A legfontosabb az volt, hogy ne hibázzanak, célba érjenek, és növelni tudják az előnyüket. Ezeknek a saját magunknak támasztott elvárásoknak maximálisan eleget tettek, ezért jó hangulatban, mosolyogva zárhatták aCitroen Xsara WRC Budapest Rallye 2013 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.09.10.
    semmi nem dőlt el. A Budapest és a Mecsek Rallyn is késhegyre menő csata várható, hiszen a tét óriási. A kassai feladatot teljesítettük, ám ezzel csak lépéselőnybe kerültünk. A hátralévő két futamon is hasonló hozzáállással, motiváltsággal és felkészültséggel fogunk odaállni a rajtvonal mögé. A 39. Kassa Rally (ORB) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor (Ford Focus WRC) 1:18:16,4 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) +34,0 3. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +1:34,1 4. Bútor Róbert, Tagai Tamás (Peugeot 207 S2000) +3:27,6 5. Kovács Antal, Istovits Gergő ... . – Ebből a szempontból Turánékkal értelmetlen lett volna hadakozni, nekünk ezen a hétvégén is Herczigéket kellett tartani. Ezzel nem volt probléma, így valamelyest növelni tudtuk az összetett vezetésünket. Nagyszerű és izgalmas hétvégét zártunk, olyan élményekkel gazdagodhattunk, amire előzetesen is számítani lehetett. Kiváló technikával, nagyszerű csapattal, remek pályákon autóztunk és összességében az eredményre sem lehet panaszunk. Friciék pokolian gyorsak voltak, a két WRC-t össze sem lehet hasonlítani. Nagyon szeretjük a Citroent, az viszont tény, hogy a Turánék Focusa fiatalabb és ezáltal ... . Hatalmas élmény volt a hosszú gyorson végig navigálni Mikit és a WRC-t, az ilyen pillantok miatt érdemes rallyzni. A Maximmun Racing Team kettősének tehát jól alakult a kassai viadal, pedig nehezen kezdődött. Ismét egy computer hibával kellett megbirkózni, de ezúttal még a rajt előtt, a teszten romlott el az autó. A csapatnak így még volt lehetősége orvosolni a nehézségeket. - Egy kicsit feszültek voltunk, de nagyon megnyugodtunk, amikor rendeződtek a dolgok – tekintett vissza Kazár Miki. – Innentől kezdve csak a versenyzésre koncentráltunk. Szombaton Matics Misiék sajnálatos balesete miatt aKassa Rallye Citroen Xsara WRC Rally
  • 2013.09.10.
    Antal, Istovits Gergő 6. Lencse Zoltán, Hofbauer Tamás …10. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna A 3-as kategória végeredménye: 1. Osváth Péter, Farnadi Ágnes 2. Rongits Attila, Hannus László 3. Trencsényi József, Verba Gábor 4. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna (Ford Focus WRC) 1:18:16,4 (Citroen Xsara WRC) +34,0 (Skoda Fabia S2000) +1:34,1 (Peugeot 207 S2000) +3:27,6 (Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:48,7 (Mitsubishi Lancer EVO IX R4 ) +4.50,4 (Mitsubishi Lancer EVO IX) +7:20,2 (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:17,7 (Mitsubishi Lancer EVO IX RS) +7.9 (Mitsubishi Lancer EVO IX) +56,8 (Mitsubishi Lancer Rally
  • 2013.09.09.
    Bajnokság állása három verseny után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 54 pont 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 53 3. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) 26 5. Melichárek Jaroslav, Melichárok Erik (Citroen C4 WRC) 16 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza (Subaru Impreza WRC) 15 A 39. Kassa Rally programja: Szeptember 7. (szombat): Rajtceremónia, 11.30, GY1 – Opal/1, 12.16, GY2 – Gejzír/1, 13.27, GY3 – Opal/2, 16.18, GY4 – Gejzír/2, 17.29. Szeptember 8. (vasárnap): GY5 – Golf/1, 08.41, GY6 ... kapcsolatban – tekintett vissza Kazár Miki. – Itt, elsősorban a tavalyi versenyre gondolok, ahol Hadik Andrással óriási meccset vívtunk. Pályafutásom egyik legélvezetesebb hétvégéje volt, ezért most is arra számítok, hogy egy nagyszerű versenyt látnak majd a kilátogató érdeklődők. A teljes magyar és a szlovák élmezőny nagyszerű csemegét kínál mindenki számára. Hat WRC, ugyanennyi S2000-es autó, és az R4-essel induló párosok komoly csatája várható a kassai viadalon. Szőke Tomi néhány nappal ezelőtt azt mondta: vakon van Kassával kapcsolatban, hiszen még soha nem navigált ezeken a gyorsokon. A pályabejárás ... után pedig úgy látja: pályafutása legnagyobb kihívása előtt áll szombaton és vasárnap. - Belecsapok a lecsóba, rögtön WRC-vel ezeken az ultrabrutál pályákon – fogalmazott Kazár Miki navigátora. – Főleg a szombat lesz kemény, nagyon, de nagyon oda kell figyelnem. Itt aztán tényleg van minden. Szűk, széles, vékony, vastag, leszakadós, mini vb-futamra érkeztünk. Nagyon bízom benne, hogy továbbra is marad a jó idő, legalább ez ne befolyásolja a kassai csatát. Nekem is mindent meg kell tennem, hogy sikeresek legyünk, mert nagyon sok munkát fektettünk ebbe a hétvégébe. Miki tavaly két pályán ment a ... legfelső fokát ostromolja a címvédő és navigátora, igaz az elmúlt két napban egy komoly technikai gondot is el kellett a csapatnak hárítani. - Feszültek és kicsit idegesek voltunk, mert az autóval kapcsolatban egy nagyon összetett problémába keveredtünk - osztotta meg az elmúlt napok történéseit Kazár Miki. - A teszten gyakorlatilag öt percenkét állt meg a Citroen, ismét computer gondjaink adódtak. Párizsból kellett alkatrészt hozatni, de szerencsére az utolsó pillanatban sikerült, minden a helyére került. Mérhetetlen megnyugvást jelent, hogy jó az autó, és szerencsére a beállításokat is elég jólKassa Rallye Citroen Xsara WRC Rally
  • 2013.08.12.
    Pirellin száguldhat a Xsara WRC Stratégiai megállapodás született a Maximmun Racing Team és a Pirelli Rally abroncsait forgalmazó autogumiplaza.hu között. Az autogumiplaza.hu, mint a Pirelli rally abroncsok magyarországi forgalmazója stratégiai megállapodást kötött a Maxiummun Racing Team kettősével, az Országos Rally Bajnokságban élen álló, Kazár Miklós, Szőke Tamás párossal. Az együttműködés értelmében a Citroen Xsara WRC-vel induló egység az idei esztendőben hátralévő három versenyen, valamint a 2014-es szezonban is Pirelli Rally abroncsokat fog használni az aszfaltos hétvégéken. Az ... időszak eredménye. A Maximmun Racing Team párosa rövidesen versenyhelyzetben is kipróbálja az új Pirelli gumikat, hiszen a tervek szerint a Baranya Kupán tesztelési szándékkal részt vesz Kazár Miki és Szőke Tomi. Élesben pedig az ORB következő viadalán, a szeptember elején esedékes kassai versenyen kaphat először Pirelli abroncsokat a Citroen Xsara WRC. Pirelli Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.16.
    Pszichikai előny maradt Veszprém után Tökéletesen felkészült, és nagyon várta a 20. Veszprém Rally rajtját Kazár Miklós és Szőke Tamás. A bajnoki címvédő, és navigátora azonban az első napon alig egy kilométert tett meg a nyitó gyorsasági felé vezető úton, amikor a Citroen Xsara WRC computere megadta magát. Az autó ledadogott, majd megállt. Ezzel gyakorlatilag Mikiéknek már ekkor elúsztak a győzelmi reményeik. - Természetesen nagyon bántott a dolog, mert a verseny még el sem kezdődött, nekünk máris véget ért - tekintett vissza a veszprémi eseményekre Kazár Miki. - Az olaszok sem repestek ... , Bacigál Igor (Skoda Fabia S2000) +1,1 3. Lategan Henk, White Barry (Skoda Fabia S2000) +30,6 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:15,7 5. Ollé Sasa, Budai Annamária (Ford Fiesta S2000) +1:49,8 6. Bútor Róbert, Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000) +1:56,5 16. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) +8:32,2 ... minket ettől a részsikertől is. Szőke Tamás navigátor is csalódott volt, hiszen nagyon várták az esztendő első és egyetlen murvás hétvégéjét. Az akarás és az aprólékos előkészítés ellenére a befektetett munka ezúttal nem hozta meg a gyümölcsét. - Tudtuk jól, hogy a technikai sportokban bármi megtörténhet. A WRC is elromolhat, és ezúttal sajnos el is romlott - értékelt Kazár Miki navigátora. - Reméljük, hogy először és utoljára történt velünk ilyen szerencsétlenség. - Amint utánunk jött a csapat, tíz perc alatt kicserélték a computert, felprogramozták ezután pedig rögtön beindult az autó. A Citroen ... problémánk, akkor nagyjából másfél perccel győztünk volna. Irgalmatlanul erős a Xsara WRC, és még mindig van benne tartalék. Bízom benne, hogy Kassán ezt meg is tudjuk majd mutatni. Érdekes lesz a következő, szlovák-magyar közös verseny, hiszen vélhetően a legjobb lengyel egységek is itt ott leszek majd a nyílt futamon. Nem vitás, szerencsétlenül alakultak a veszprémi dolgaink, de bízom benne, hogy Kassán, a fővárosban és Pécset ismét az igazi arcunkat láthatja majd a közönség. A 20. Veszprém Rally végeredménye: 1. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:50,2 2. Herczig Norbert ... az örömtől, hiszen mostanában több technikai nehézségük volt, mint az utóbbi három évben összesen. Ettől függetlenül folytattuk, mert szerettük volna magunkat összemérni a többi WRC- vel és az S2000-es riválisokkal. Nagyon sajnálom, hogy Herczigék időellenőrzős sztorija a fehér asztal mellett dőlt el. A helyszínen megszületett határozatot azonban nem fogadjuk el, mert ez a rallysport alapszabályait kérdőjelezi meg. Továbbra is úgy gondolom, hogy az ilyen esetek nem tesznek jót a szeretett sportágunknak. Az utolsó szakaszt nagyon meg akartuk nyerni, de sajnos becsúszott egy hiba, ami megfosztottVeszprém Rallye Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.12.
    szempontjából is. A 20. Veszprém Rally (ORB) programja: Július 13. (szombat): GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1 GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2 Július 14. (vasárnap): GY3 – Kislőd – Szentgál/1 GY4 – Szőc - Hegyesd/1 GY5 - Vigántpetend/1 GY6 – Kislőd - Szentgál/2 GY7 – Szőc – Hegyesd/2 GY8 - Vigántpetend/2 GY9 – Kislőd - Szentgál/3 GY10 – Szőc - Hegyesd/3 Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna 15.55 17.40 08.00 08.48 09.23 11.55 12.43 13.18 15.50 16.38 17.58 50 pont 33 21 16 15 14 Az ORB állása két futam után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S200) 3 ... Veszélybe kerül a top speed? A felkészülés szempontjából minden optimálisan alakul a Maximmun Racing Teamnél. A 20. Veszprém Rally előtt Kazár Miklós és Szőke Tamás egy rendkívül „munkás” csütörtöki teszten vett részt, pénteken pedig a pályabejárással hangoltak az idei bajnokság harmadik futamára. Az ORB-ben pontveszteség nélkül listavezető kettős a bakonyi murván is folytatná a jó szereplését, amihez valamennyi feltétel adott. - Kimaradt két hónap, ezért egy kicsit vissza kellett rázódni a kerékvágásba – fogalmazott a teszt után Kazár Miki. – Nem csak a Mitsubishi, hanem a Xsara WRC is ... . Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 4. Melichárek Jaroslav, Melichárek Erik (Citroen C4 WRC) 5. Krózser Menyhért, Fodor Géza (Subaru Impreza WRC) 6. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) ... csúszkál, amihez azért hozzá kellett szokni. Gyakorlatilag egy komplett Veszprém Rally a lábunkban van, hiszen 140 kilométert mentünk a teszten. Nagyon jól eset, de nyilván a verseny egészen más lesz. A hétvége nem tizenöt-húsz, hanem több mint ezer kanyarról és pokolian gyors egyenesekről szól majd. Kíváncsi vagyok, hogy megdől-e a WRC-s top speedünk… Nem elképzelhetetlen. Az egri szezonnyitón 223 km/óra volt a legmagasabb sebességünk, most sanszos, hogy egyes részeken még ettől is gyorsabbak leszünk. Ezen a csapat olasz tagjai is meglepődtek, hiszen nálunk nem jellemző, hogy murván így lehet Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.05.27.
    Lehet egy kicsit őrültködni A szezonnyitó Eger Rallyn, majd két héttel ezelőtt hazai környezetben is tökéletes hétvégét produkált Kazár Miklós. A Citroen Xsara WRC-vel induló címvédő két győzelemmel, maximális pontszámmal vezeti az idei rallybajnokságot. Mikinek ehhez a rajthoz tökéletes koncentrációra volt szüksége mindkét viadalon, most viszont eljött a lazítás ideje. A Maximmun Racing Team pilótája vasárnap a rallycross EB nyírádi futamán ül ismét autóba. Egy meghívásnak tesz eleget, aminek minden percét élvezni szeretné. - Öt rallyst hívott meg a rangos eseményre a szakágvezetőnk Maximmun Racing Team Rallycross
  • 2013.05.14.
    Észjátékot nyertek Miskolcon Vasárnap este különleges élményben lehetett része Kazár Miklósnak. Néhány kilométerre az otthonától, a saját városában ünnepelhették a szurkolók, a versenytársak és a csapattagok. A sikert természetesen nem adták ingyen: kőkeményen meg kellett dolgozni azért, hogy Eger után, a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn is győzelmet ünnepelhessen. A Citroen Xsara WRC a bajnokság második futamán is tökéletesen működött, az eltervezett taktikát pedig Miki és Tom tökéletesen végrehajtotta. Az első napon az éj leple alatt Lillafüred és Mályinka között a 23 kilométer hosszú ... kellő önbizalmat adhat Mikiéknek a folytatásra. Ráadásul két hónap múlva egy murvás hétvége következik Veszprémben. Kazár Miklósról köztudott, hogy a lazább útfajtát jobban kedveli, ráadásul a három aktív hajtás miatt a Xsara WRC-nek is fekszik majd az a verseny. Úgyhogy a két győzelem után, tovább támad majd az éllovas páros a bakonyi nyárban. A 19. Mojito Lemon Miskolc Rally végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 1:12:21,5 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +57,8 3. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:48,5 4. Krózser Menyhért, Papp ... kettőse. Az utolsó szakasz megnyerésével ezúttal is 25 egységgel gyarapították az idei termést, tehát százszázalékos teljesítménnyel állnak az ORB élén. - Óriási hálával tartozunk a csapatnak, hiszen ismét egy tökéletes Xsara WRC-t bocsátottak a rendelkezésünkre - tette hozzá Szőke Tamás. - Nagyon nehéz verseny volt, az éjszakázás mellett, a másnapi esőzéssel, és még a jégveréssel is meg kellett birkóznunk. Az utolsó kör előtt emiatt elég sokat várakoztunk, de szerencsére ez nem ment a teljesítményünk rovására. Győztünk!!! Immáron másodszor ebben az évben, ami óriási eredmény. Csak titkon, vagy még ... György (Subaru Impreza WRC) +2:21,5 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX R4) +2:25,7 6. Rongits Attila, Hannus László (Mitsubishi Lancer EVO IX) +4:39,1 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.10.
    remekül fel volt készítve, viszont a beállítások terén egy kicsit elszámítottuk magunkat. Melegebb és jobb minőségű aszfaltra számítottunk, de ez sajnos nem jött be. - Később persze ehhez igazítottunk mindent, ami az időeredményeinken is meglátszott a futam további részében. Elsőre tehát nem volt rossz, de bízom benne, hogy folyamatosan fejlődni fogunk. Remélem, hogy májusban Miskolcon, hazai körülmények között már a stopper is mutatja majd az előrelépésünket a riválisokhoz képest. A 9. Eger Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert ... , Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 3. Melicharek Jaroslav, Melicharek Erik (Citroen C4 WRC) 4. Grzyb Grzegorz, Hundla Robert (Skoda Fabia S2000) 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX.) 6. Bútor Róbert, Tóth Imre (Peugeot 207 S2000) ... 19. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna (Mitsubishi Lancer EVO IX) +44.1 +54.3 +1:29.5 +1:31.3 +1:37.8 +5:41.7 A 9. Eger Rally 3-as géposztályának a (nem hivatalos) végeredménye: 1. Rongits Attila, Hannus László 2.Matics Mihály, Viczena Gábor 3. Bíró Péter, Kocsis György 4. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna 5. Csente Márió, Tésinsky Petr 6.Majercak Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.09.
    Tökéletes csapatmunka volt Közel negyvenöt másodperces előnnyel nyerte meg a magyar rallybajnokság nyitó futamát Kazár Miklós és Szőke Tamás. A Maximmun Racing Team kettőse a 9. Eger Rallyt végig uralva szerezte meg a maximális pontszámot. A Citroen Xsara WRC-vel a miskolci pilóta és régi-új navigátora tízből nyolc gyorsasági szakaszt húzott be, köztük az utolsót is, ami plusz öt pontot jelentett a futamgyőzelem mellé. - Az utolsó körben már óvatosan mehettünk volna, de nem volt szívem visszaengedni a gázpedált - mesélte az élményeit a futam után Kazár Miklós. - Nem akartam kizökkenni a ... (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 3. Melicharek Jaroslav, Melicharek Erik (Citroen C4 WRC) 4. Grzyb Grzegorz, Hundla Robert (Skoda Fabia S2000) 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX.) 6. Bútor Róbert, Tóth Imre (Peugeot 207 S2000) +44.1 +54.3 +1:29.5 +1:31.3 +1:37.8 ... gondoltuk, hogy az elején még ismerkedni kell a technikával, de nagyon hamar ráéreztünk a Xsara WRC-re. Utána pedig egy hatalmas örömautózás volt, szerintem nem csak gyorsan, hanem látványosan is közlekedtünk a hevesi utakon. Kazár Miklós külön hozzátette: úgy véli, hogy a magyar rallysport egy hatalmasat lépett vissza a négy-öt évvel ezelőtti állapotához. Azokhoz az időkhöz, amikor több tízezer ember volt kíváncsi a mezőnyre és a királykategóriás autókra. - Már most látszik, hogy a nézők a WRC-kre kíváncsiak - folytatta az egri futamgyőztes. - Az embereket olyan dolgok érdeklik, amit a hétköznapokon ... ritmusból, hiszen a Power Stage, vagyis az utolsó szakasz is nagyon fontos volt a számunkra. Szerencsére ezt is megnyertük, így egy teljesen kerek hétvégét zártunk Egerben. Az elsőtől az utolsó percig kiválóan éreztük magunkat a versenyautóban. Élveztük a futam minden egyes pillanatát. Már most úgy érzem, hogy nagyon jó döntés volt a Citroen mellett letenni a voksunkat. Az első gyorsasági rajtját ugyan elrontottam, de innentől kezdve fokozatosan belaktuk az autót. Egyre inkább összehangolódtunk, ami a szakaszok időeredményein is meglátszott. A féktávokat azonban még szokni kell: a lassítók előtt egyre ... beljebb és beljebb engedtem az autót, de ettől is több van benne. Nagyszerűen rendezett szezonnyitó után vagyunk, és az élmezőny is remek csatát vívott egymással. A hazánkba ismét visszatért WRC-k és az S2000-es autók csatája pedig külön pikantériát jelenthet ebben az esztendőben. Nagyon boldog vagyok, hogy a tavalyi bajnoki cím után ilyen jól kezdtük az új idényt is. Ezért pedig nagy-nagy köszönet jár az olasz csapatunknak és a francia mérnökünknek, akik egy nagyon gyors és megbízható technikát bocsátottak a rendelkezésünkre. Szőke Tamás szája is fülig ért az egri célban. Kazár Miklós régi-új Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.08. 17:58
    9. EGER Rallye 2013 HDlepoldsportvideo.hu:9.Eger Rallye 2013.HD pure soundEger Rallye 2013 - ORB + Historic - SS6Eger Rallye 2013 - Rallye2 - SS3Eger Rallye 2013.04.07. - Bibliák I. - Gyarmati A. bukásEger Rally 2013 CrashesEger rallye 2013Eger rallye 2013 Molnár Feri -Czinege László gy5 Bátor - TerpesEger Rallye 2013.04.07.Eger rally 2013 Kazár Miklós Citroen Xsara WRC JUMPOnboard 9. Eger Rally 2013, OS9 Bator - Terpes, Schenk/Handwerker9. Eger Rallye 2013 (Action&Crash)

    Historic, Rally

  • 2013.04.05. 10:39
    Kazár Miki Citroen XSARA WRC tesztÁbrahám Zoltán Honda Civic R3 teszt MELICO Racing - test na Rally Eger 2013Herczig - Kazár - Csucsu teszt @ DomaházaEger rally 2013 tesztek (Sáta)Megérkezett a Citroen Xsara WRC! IV.Kazár Miki - WRC teszt - Eger Rallye 2013

    Historic, Rally

  • 2013.04.05.
    Ismerkedés és pontgyűjtés Szerdán este megérkezett Olaszországból a Citroen Xsara WRC, amely egészen a 9. Eger Rally végéig Kazár Miklóst és Szőke Tamást szolgálja majd. A bajnoki címvédő és régi-új navigátora a teszten tovább barátkozott a technikával, hogy az idénynyitó hétvégén minél eredményesebben szerepeljenek. Kazár Miklós szerint nagyon sokat jelent, hogy már volt egy randevújuk a WRC-vel, így már sejtik, hogy mire számíthatnak. - Nagyon pozitív élmény volt számunkra az olaszországi teszt - tette hozzá a bajnoki címvédő. - Ezek az autók úgy vannak kialakítva, hogy könnyen ... meg az esztendő első bajnoki futamát. - Nagyon időjárásfüggő lesz ez a hétvége - nyilatkozta Szőke Tamás. - Rengeteg múlik majd a gumikon és a beállításokon. A Citroen Xsara WRC-nek 215 km/h a végsebessége, de ezt biztos, hogy nem lehet majd kihasználni. A turbó lévén a kigyorsítás a kanyarsebesség és a fékerő tekintetében lehet némi előnyünk, ami esős körülmények között akár el is tűnhet. Lassan fogunk kezdeni, de amint belaktuk az autót, versenytempóra kapcsolunk. Az olaszországi próbaút fantasztikus élményt nyújtott számunkra, már most beleborzongok, hogy milyen érzés lesz a Dobó Téren ... egyszerűsítettünk az itinerünkön is. Természetesen szeretnénk nyerni, de nagyon hosszú a bajnokság. Elsődleges célunk, hogy a mostani hétvégén célba érjünk és a lehető legtöbb pontot gyűjtsük. Az időjárás kiszámíthatatlansága a verseny kimenetelének egyik fő meghatározó eleme lesz. Vizes, havas, de akár száraz pályák is fogadhatnak bennünket. Sok múlik majd azon, hogy miként mérjük föl a körülményeket. Szőke Tamás szerint ebből a szempontból egy orosz rulett várható Egerben. Minden teljesen kiszámíthatatlan, így az is, hogy a WRC mekkora előnyt jelent majd számunkra. Ettől függetlenül hatalmas várakozás előzi ... közönségnek is megfelelni, hiszen az ilyen gyors és látványos autókra kíváncsi mindenki. Ötven tesztkilométer után a kezünkben és a lábunkban igyekszünk majd a versenyen is bizonyítani. Azt viszont tudomásul kell vennünk, hogy a WRC tekintetében még nincs akkora rutinunk, mint egy-két riválisunknak. Éppen ezért nem szabad türelmetlennek lennünk, pontokat kell gyűjtenünk, mert minél több van belőle, annál nagyobb álmaink válhatnak valóra a szezon végén. A 9. Eger Rallye (ORB) programja Április 5. (péntek), Ünnepélyes rajtceremónia, Eger, Dobó Tér, 19.30 Április 6. (szombat), gyorsasági szakaszok GY1 Maximmun Racing Team Rally
Előző 1 / 2 Következő