Keresés

Találatok száma: 18
Előző 1 / 1 Következő
  • 2020.11.22. 09:47
    utoljára? -Tavaly részt vettünk a Santa Domenica Rallyshown amit sikerült megnyernünk egy Citroen C2R2 Max versenyautóval, amit az idén Januárban szintén egy laza talajos havas verseny követett.Mit vártok az idei Mikulás rallytól?-Elsősorban azt ,hogy rendezzék meg , majd pedig ha sikerült rajthoz állni akkor egy újbóli jó és balesetmentes versenyzést kívánunk magunknak és azt ,hogy jól szórakozzunk illetve ha lesz közvetítés akkor a nézők is jól szórakozzanak. Remélhetőleg sokan leszünk a kategóriában ahol egy erőfelmérést is csinálhatunk. De a lényeg a balesetmentes célbaérkezés ! Hogy

    ORB

  • 2020.04.30. 23:56
    , én ezt tűztem ki célul. Az élet még ezt nyilván felülírhatja, de reménykedek. Utoljára 2017-ben versenyeztünk murván, Veszprémben, a Rallye2-ben, amikor abszolút bajnokok lettünk a Citroen C2R2 Max-al. Régen volt már, vágynék rá, ezért szurkolok, hogy a lehető leghamarabb beindulhasson az élet, az igazi rallyepályákon is. Köszönjük együttműködő partnereinknek:East Motorsport Kft., CIKS Kft, ZÉG Kft., Északmagyar Téglaipari Kft., BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft., Magyar Trans Kft., Heda- Sped Kft., Tau- Trade Bt, SFT Spannsysteme Kft., Alu Casting Support Kft., Progast Kft., Por + Fém
  • 2017.01.06.
    többször voltam második, és revansot próbáltunk venni. Most is második helyen sikerült végeznünk. Szerettél volna még előrébb kerülni? - Igen. De senkit sem hibáztathatok, és nem is akarok, hiszen sem a technikával, sem a csapattal nem volt gond most sem. Én vétettem az első gyorsaságin többször is, de nagyon jó érzés volt felülkerekedni a hibákon és másnap kipihenten újult erővel ismét csatába menni Andrissal. Milyen volt a Peugeot után beülni egy Citroen C2R2 Max-ba? - Én mindig azt vallottam, hogy egy ilyen kis autóval meg lehet verni a Zsigulikat. De ez a verseny nem teljesen mérvadó, mert nem ... Zsigulis pályák voltak. Bár a ring külső az igen. Akik a Rali2 elejében autóznak, mint Vizelli és Szauer, az azért van, mert ők képesek kihozni a kocsiból a 110%-ot. Nehéz lépést tartani velük, de nem lehetetlen. Én ugye egy Citroen Max- szal mentem, amiben jelenleg nem Max komputer volt, tehát nem volt maximumra felhúzva az autó, mégis sikerült odaérni vele. A versenyen próbáltam feszegetni a határaimat, de akadt, ahol csak egy mp-et bírtam javulni, az előző időmhöz. A technikában még bőven van, de sokat kell menni vele, hogy majd ki bírjam autózni a 100%-ot. Ez az évzárás megfelel számodra? - A Tiba Anita
  • 2016.04.01.
    Megcélozzák a dobogót A 11. Eger Rally-n immáron másodjára, vagyis a teszttel együtt harmadjára fog a Citroen C2R2- ben ülni az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős. Igaz, nem túl sok versenykilométer van még mögöttük a méregzsákkal, de annál bizakodóbbak, hogy a dobogó valamelyik foka az övéké lesz. A szilveszteri futamot követően a Citroen C2R2 mellett döntöttetek az idei évben, illetve már teszteltetek is. Mennyire sikerült ráhangolódni az első versenyre? - A célunk az volt, hogy megtapasztaljuk milyen is egy R2-es autó, konkrétan a Citroen. A szilveszteri versenyen - a hideg ... háttérrel. Hogy néz ki jelenleg az idei tervetek a raliban? - Úgy döntöttünk, hogy az elmúlt két év – nincs rá jobb szavam - szenvedését magunk mögött hagyva egy szintet ugrunk, és ORB-ben indulunk, elengedjük a Hondánkat. A Citroen C2R2 versenyautót, és a Bakó csapatot alkalmasnak tartom a feladatra, és én bízom benne, hogy mi is helyt tudunk állni majd Ádámmal! Támogatóink nincsenek, az idei anyagi keret kb. hat Rally2-es futamot tett volna lehetővé, de e helyett mi az elsőosztályt választottuk, ahol előreláthatólag három futamon tudunk részt venni. Mennyire vagytok képben az egri szakaszokkal ... , csúszós körülmények ellenére - már kicsit meg tudtunk ismerkedni vele, és most a ceredi teszten teljesen jól összebarátkoztunk. Igaz nem Max az autó, de kérésemre a Bakó Rally Team megoldotta, hogy a fék „maxos” legyen. Ez könnyen kezelhetővé tette, gyakorlatilag jobb lábbal a gázt kezeli az ember, ballal a féket, amit nem gondoltam, hogy ennyire könnyű megszokni, eszembe sem jutott másképpen használni a teszten. Ez újdonság, de úgy érzem gyorsan át tudtam állni rá. Gumi tekintetében számunkra nem lesz változás, eddig is Pirellivel versenyeztünk, meg vagyunk elégedve az abroncsokkal, és a szakmai Rallye2
  • 2016.04.01.
    kivitelezés hiányzik. Mivel tavaly bajnokok voltunk, így idén sem szeretnénk engedni ebből a szép eredményből. Megfontoltan és okosan kell majd haladnunk a Citroen C2R2 Max-szal az Eger Rally-n, ami azt jelenti, hogy idén is a Bakó Rally Team-mel fogunk együttműködni. Az év első versenyén mindig nagyon sok induló van, és köztük sok ügyes pilóta, akikkel jó lesz csatázni, de higgadtnak kell maradni akkor is, ha nem úgy alakul valami, ahogy tervezi az ember. Az egri pályákat ismerem, azzal nagy probléma nem lesz. A6-ban mindenképpen jó lenne benne lenni az első háromban, aminek egyik feltétele lesz, hogy Tiba Anita Rallye2
  • 2016.04.01.
    eltört a féltengely, de ez egyáltalán nem szegte kedvünket. Már ott tudtuk, hogy jövőre együtt folytatjuk, csak nem Citroennel, hanem Peugeot-val, de ugyanazzal a csapattal. Hogy éreztétek magatokat a ceredi teszten? - A teszt nagyon jól sikerült. Igazából összehasonlítási alapom a Peugeot-val kapcsolatban a Citroen C2R2 Max volt, amivel Pécsen volt lehetőségem versenyezni. A két autó sokban különbözik egymástól, de mind a kettővel nagyon jó menni. Megmondom őszintén, hogy nagyon sokat várok eredményeket tekintve, a Peugeot-tól, még így is, hogy nem vagyunk pár éve aktív résztvevői az ORB-nek. Idén ... Eredményeket várnak a Peugeot-tól A 11. Eger Rally-t hazainak tekinti a Drávucz Olivér - Apkó Andris kettős, ugyanis Olivér anno még N-es Suzukival kupát is nyert itt. Most viszont nagy előrelépést tett, mert egy R2-es Peugeot-val méretteti meg magát az egri szakaszokon Új korszak a ralis életedben a Peugeot-val, de mi volt előtte? - Igen tényleg új. Versenyeztem Suzuki Ignisszel, Swifttel és ugye az Opel Corsával. Aztán egy közös teszten kipróbálhattam a Bakó Rally Team egyik Citroen C2R2-jét, ahol nagyon megtetszett és tárgyaltunk a lehetőségekről. Aztán Pécsen már indultunk is, ahol Tiba Anita
  • 2016.01.13.
    Jó élmény volt Az ifj. Antalffy György – Vas Borosi Ádám kettős változó versenykörülmények között tesztelte a Citroen C2R2-t. A Szilveszter Rallye arra szolgált számukra, hogy kipróbálják a méregzsákot, versenykilométereket és tapasztalatot gyűjtsenek. Ezeket teljesítették, és elégedetten távoztak. A teszten próbáltátok kipuhatolni a Citroen C2R2 előnyeit és hátrányait a Hondához képest. Mi volt az első benyomás? - A lehető legrosszabb körülmények voltak egy új autó tesztelésére. Köd, csúszós út, hideg. Az autó viselkedését a teszten nem lehetett tökéletesen kiismerni, mert rövid pálya ... vettük, hogy sok időt veszítettünk és egy jól felépített tesztversenynek tudtuk felfogni a másnapi futamot. Körről-körre építkezve, egyre jobban használva az autót az volt a célunk, hogy megismerjük a kocsi határait. Az első napi hibán túl nem vagyunk elégedetlenek, mert elég jól megugrottuk ezt a feladatot. Nem történnek gyorsabban a dolgok, mint a Hondában, inkább az érződik rajta, hogy a Citroen egy igazi versenyautó. Ez az autó erre van kitalálva. Milyen kép alakult ki bennetek a Citroenről, a Bakó Rally Team-ről a szilveszteri futam alkalmával? - Mind a versenyautó, és a csapat is nagyon jó ... eredményünk elfogadható, de én egy kilencedik helytől nem vagyok boldog, akkor sem, ha 88-an voltunk a kategóriában. De ennek most nem ez volt a lényege. Jó élmény volt. Versenykilométereket és tapasztalatot gyűjtöttünk, anélkül, hogy összetörtük volna az autót. Ezeket mind tökéletesen teljesítettük, és ezért elégedettek vagyunk. Lesz folytatása a méregzsákkal való versenyzésnek? - Ennek sok összetevője van, de szerintem mindkettőnk nevében mondhatom, hogy szeretnénk, még a Citroennel versenyezni. Igaz, hogy az R2 és az R2 Max közötti határok összemosódtak, de én egy nem szervofékes verzióval, ahol a Tiba Anita Rallysprint
  • 2016.01.06.
    sikerült jól a köd miatt, mert azokkal a lámpabeállításokkal nem találtam le. Ezért viszonylag rossz időt mentünk magunkhoz képest. Viszont másnap elkezdtük használni az autót, és jöttek a jobb idők és eredmények. A ring külső nekem jobban tetszett, mert hasonlított egy rali pályához. A ring belsőben viszont jó volt az ugrató. Voltak improvizálós részek, mikor nem lett visszahelyezve a szalmabála a pálya közepéről. Kicsit olyan ráérősen mozogtak a sportbírók, lehet fáztak. – mesélte Ákos nevetve. Ilyen akadályok voltak, de megoldottuk őket. Szerintem elég jól belaktuk a Citroen C2R2 Max-ot. Igazából ... nincs ezek között különbség, csak érzetre ad többet. Ez azt jelenti, hogy a futómű, a kormány, a fék kicsit jobbnak tűnt és ezek összeadva más érzést nyújtottak, de lehet, hogy csak túl régóta ültünk már az előzőben. Az eredményünk nem lett annyira rossz, mert 88-ból a 4. helyen végeztünk. Persze az első három valamelyike jobban tetszett volna, de így is elégedettek vagyunk. Arra tökéletes volt, hogy ne a 2016-os Eger Rallye-n üljünk benne először. Jövőre le is stipi-stopiztuk egész évre a Max-ot. Megpróbáljuk majd megvédeni a bajnoki címet, és szeretnénk benne lenni az abszolút tízben. Én bírom a ... Bakó Rally Team-et is, jó kis autókat adnak, mindig tökéletesen felkészítve, úgyhogy nem kérdés…. a következő évben ismét együttműködünk.” - mondta Áki. „Nagyon jól éreztük magunkat, minden happy volt. A Max igazán szuper… bár ez nem volt kérdés, hiszen ugyanolyan jó, mint a többi kis méregzsák. Sok néző, rengeteg induló, változó időjárás. Minden klassz volt. Mi már most készen állunk a 2016-os idény első futamára. Hiányozni is fog a versenyzés, de hamar eltelik az a kis szünidő. Egész évben nagyon jól felkészített autóval állhattunk a rajtvonalhoz a Bakó Rally Team-nek köszönhetően, és ezt most ... szeretnénk is megköszönni nekik. Nélkülük nem lehettünk volna bajnokok. Jövőre a Szilveszter Rallye-n tesztelt Max-szal megyünk egész évben, és bízunk benne, hogy az idei évhez hasonló eredményeket fogunk produkálni.” – foglalta össze a lényeget Árpi. Köszönjük a reklámpartnereink, és a Bakó Rally Team egész éves bizalmát, illetve Boldog új évet kívánunk mindenkinek! Reklámpartnereink: MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.07.15. 09:02
    Az elmúlt hét végén megrendezésre került Országos rally bajnokság Veszprémi futamán két versenyzőpáros állt rajthoz a Gusto racing színeiben. A debreceni érdekeltségű versenyzők ugyanazon kategóriában vettek részt és még a versenyautó dekorációja is azonos volt. A verseny tartogatott némi izgalmat de a célba érkezésük olyannyira sikeresnek mondható volt ,hogy a Bereczki Norbert- Kozma László kettős  a Szlovéniából bérelt Peugeot 208 R2 versenyautójával a kategória győzelmet és a kétkerékhajtás ezüstjét is bezsebelték, a Szabó Ákos-Nyakacska Bálint kettős pedig a Citroen C2R2 Max

    ORB

  • 2015.07.01. 11:11
    remélhetőleg a versenyzők és a szervízparkba kilátogató nézők ismét belekóstolhatnak a Gusto ízvilágába ami megtalálható a boltok polcain is. Ez nem a reklám helye de 2014-ben is nagyon sokan dícsérték a Gusto különböző ízű fagylaltjait és folyamatos érdeklődés volt a beszerzésük felől.A csapat most kéttagú lesz?-Igen, a csapattársam egyben kategóriatársam Szabó Ákosék is rajthoz állnak a Citroen C2R2 Max versenyautójukkal ami designjában és teljesítményében is hasonló paraméterekkel bír . Nagy lesz az összhang és jó lesz a hangulat ez biztos. Nagyon várjuk már a meccset ! Találkozunk Veszprémben

    ORB

  • 2014.11.14.
    1 6 0 DNF DNF DNS 0 DNS 0 DNF DNF DNS 18 25 14 8,5 4 2 13 DNF DNF 0 3 0 1 DNF 8 DNS 0 DNF DNF 0 DNF 0 23 DNF 15 DNF DNF 17 DNS DNF DNS 16 8 DNS 7 4 DNS DNS DNF 3 2 DNS DNF 1 113 80 56 49,5 38 36 34,5 29 27 18 18 18 10 9 8 4 3 3 2 1 1 1 DNS 25 17 DNF DNF 16 DNF 2 6 9 0 4 DNS 0 3 DNF 0 0 0 Subaru Impreza R4/Mitsubishi Lancer Evo IX. 0 DNS BA-RO Motorsport Maxx Race Team Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Laroco MSC Mitsubishi Lancer Evo IX. Laroco MSC Suzuki Swift S1600 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Turán Motorsport Egyesület DNF 0 DNF 0 0 DNF DNF DNF 1 1 0 DNS DNF DNS Citroen C2R2 Max ... Zsolt Lovász Tibor Bereczki Norbert Kozma László Hoffer Zsolt Szabó Bence Spindler Jenő Csizmadia Csaba Németh Péter Varga István Bakó László Apkó András Egyesület Versenyautó Crash-Men Team Kft. Citroen C2R2 Max Crash-Men Team Kft. Citroen C2R2 Max/Peugeot TMC Rallysport Kft. Citroen C2R2 Max BA-RO Motorsport Citroen C2R2 Max Crash-Men Team Kft. Peugeot 208 Budapesti Rendészeti SE Citroen C2R2 Max/Opel Adam Spindler Autósport Egyesület Suzuki Swift Sport Kalti Motorsport Egyesület Citroen C2R2 Max László Racing Kft Citroen C2R2 I. 8 2 10 3 6 1 DNS DNS DNS DNS DNS DNS II. III. IV. V. 5 1 10 2 DNS ... Egyesület Peugeot 207 S2000/ 208 T16 R5 Pro Race sport Kft. Mitsubishi Lancer Evo X R4 Ba-Ro Motorsport Egyesület Mitsubishi Lancer Evo IX. Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Extrém Sport Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX./Ford Fiesta Red Ribbon Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Maricsek Racing Team Mitsubishi Lancer Evo VI. / IX. Crash-Men Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX. Arrabona Rally Club Mitsubishi Lancer Evo IX./Citroen DS3 R3T I. 20 4 10 0 12 5 4 2 DNF 8 0 6 1 0 3 15 0 0 0 DNF 3 0 2 0 1 0 DNS DNS 0 0 0 0 DNS II. III. 10 13 3 DNF DNF 0 DNS 20 5 15 2 DNF DNF 12 4 DNF 2 0 6 0 8 1 0 0 4 0 ... Vezető neve Versenyzőtárs neve Fogasy Gergely Berendi Dávid Órai Balázs Vrezgó Balázs Klausz Kristóf Kecskeméti Balázs Pryma Zoltán "Pinjoe"/Kerekes József Lukács Kornél Mesterházi Márk dr. Varga Attila Savanyu Roland Hoffer Zsolt Szabó Bence Fehérvári Csaba Gonda Dániel/Bencsik Dániel Egyesület Versenyautó SRT Kft. Renault Clio R3/Citroen C2 S1600 TMC Rallysport Kft. Honda Civic Type-R KLAUSZ Motorsport Renault Clio R3 SRT Kft. Honda Civic Type-R Arrabona Rally Club Citroen DS3 R3T Laroco MSC Suzuki Swift S1600 Budapesti Rendészeti SE Citroen C2 S1600 TMC Rallysport Kft. Honda Civic Type MNASZ Rally
  • 2014.06.17. 21:02
    A Citroen C2r2 Max versenyautó kitűnően vizsgázott a kétnapos két talajon zajló versenyén. Az első napon rendkívül nehéz murvás szakaszokon több technikai hiba hátráltatta a versenyzőpárost, amin sikerült a szerviznek felülkerekedni, de a második napi aszfaltos szakaszokon már elfogadható volt az eredmény is és Fortuna is mellettük volt. Sajnos a verseny első napján sok másodpercet spájzoltak be a fiúk, de az aszfaltos szakaszokon alig 30 másodperces hátránnyal végeztek a kategória 2. helyén. Így ezután a verseny után a debreceni versenyzők vezetik a bajnokság 6. kategóriáját, ami az év végi

    Rally

  • 2014.06.17.
    Szerencsés Székesfehérvár rallye után. A Szabó Ákos –Nyakacska Bálint az Országos Rallye Bajnokság 3.futamát sikeresen teljesítették. A Citroen C2r2 Max versenyautó kitűnően vizsgázott a kétnapos két talajon zajló versenyén. Az első napon rendkívül nehéz murvás szakaszokon több technikai hiba hátráltatta a versenyzőpárost amin sikerült a szerviznek felülkerekedni, de a második napi aszfaltos szakaszokon már elfogadható volt az eredmény is és fortuna is mellettük volt. Sajnos a verseny első napján sok másodpercet spájzoltak be a fiúk,de az aszfaltos szakaszokon alig 30 másodperces Soós Szabolcs ORB
  • 2013.07.25. 06:59
    Veszprém Rallye Citroen c2r2 max

    Rally

  • 2013.04.17.
    Motorsport Suzuki Swift S1600 Krupa SE Suzuki Ignis S1600 AS-Rallyesport Európe Kft. Suzuki Swift S1600 I. 10 2 6 3 8 1 DNF II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 4 12 9 9 DNF 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 9 9 0 6. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Baracskai Zsolt Veres Gábor Nagy Pavol Kusnier Pavol Bereczki Norbert Kozma László Fusko Tomás Slovák Ján Gergely Róbert Kalibach gergely Hoffer Zsolt Kecskeméti Balázs Schenk Krzyztof Handwerker Maciej Egyesület Versenyautó Ba-Ro Motorsport Citroen C2R2 Max MR Autosport R.T. (SVK) Citroen C2R2 Max László Racing Kft ... . Citroen C2R2 KL Rally Team (SVK) Skoda Felicia Kit Car Gergely Racing Team Citroen C2R2 Max Budapesti Rendészeti SE Citroen C2R2 Krzystof Schenk (POL) Peugeot 206 I. 10 2 8 3 6 1 5 4 0 3 0 2 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 4 5 6 7 12 11 7 5 4 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 11 7 5 4 3 2 7. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Molnár Jozef Parihus Milan Egyesület Versenyautó Rasmar Rally Team (SVK) Skoda Fabia 16V I. 1 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 1 0 0 0 0 0 0 1 8. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve ... Melichárek Erik Grzyb Grzegorz Hundla Robert Botka Dávid Mihalik Péter Bútor Róbert Tóth Imre Krózser Menyhért Fodor Géza Béres Jozef jr. Répás Zoltán Koci Martin Stary Petr Lukács Kornél Mesterházi Márk Egyesület Versenyautó Maximmun Racing Team Citroen WRC Skoda Rallye Team Hungary Skoda Fabia S2000 Melico Racing (SVK) Citroen C4 WRC Rufa Sport (POL) Skoda Fabia S2000 Botka Rallye Team Kft. Mitsubishi Lancer Evo IX M3 Autó Kft./TBR Racing Peugeot 207 S2000 MHH RT-Msport AMS Subaru Impreza WRC L Racing S.R.O. (SVK) Subaru Impreza R4 Styllex Motorsport (SVK) Skoda Fabia S2000 Tatai Aréna SE Mitsubishi ... Kovács Szilvia Honda Civic 0 5 0 0 0 0 0 0 5 ORB 2013 3 11. GÉPOSZTÁLY Hely Vezető neve Versenyzőtárs neve Kazár Miklós Szőke Tamás Melichárek Jaroslav Melichárek Erik Krózser Menyhért Fodor Géza Drotár Igor Bánoci Vladimír Budavári Zoltán Németh Gergely Szíjj Zsolt Papp György Egyesület Versenyautó Maximmun Racing Team Citroen WRC Melico Racing (SVK) Citroen C4 WRC MHH RT-Msport AMS Subaru Impreza WRC Slovakia Rally System (SVK) Skoda Fabia WRC Laroco MSC Mitsubishi Lancer Evo VIII Speedy Motorsport Mitsubishi Lancer Evo VI I. 10 3 8 2 6 1 5 0 4 0 3 0 II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 1 2 3 MNASZ Rally
  • 2013.03.20.
    Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo VII Lancer Evo VIII Impreza Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX R4 Imprza Quattro Lancer Evo X Swift S1600 Swift S1600 Civic Type R3 C2 S1600 Lancer Evo VI Z4 M Coupe Impreza C2R2 Max 350 Z Ignis S1600 Civic Type R3 Clio R3 Clio 206 C2R2 Max C2R2 Max 206 Felicia Kit Car Civic Type R Civic Civic Type R Leon Tdi Focus 206 Fabia 16V Civic Type Civic VFTS VFTS 21074 Corsa VFTS VFTS VFTS VFTS Civic Type R 120d Go. 11 2 2 11 2 2 2 11 3 3 2 11 3 2 2 2 11 2 2 3 3 3 2 12 11 3 3 2 12 3 ... Ba-Ro Motorsport L Racing s.r.o. L Racing s.r.o. KL Rally Team László Racing Kft KL Rally Team Subaru Komarno Rally Team Krupa SE L Racing s.r.o. L Racing s.r.o. RASMAR Rally Team Rasmar Rally Team TMC Rallyesport Kladivo Racing László Racing Kft Főtaxi SC Car-Tools Kft Zsoma-Ker Kft AS-Rallyesport Európe Kft Dynamic Rallye Team HBRK ASE Dynamic Rally Team Maximmun Racing Team Félix Stock Kft SRT Kft Márka Citroen Škoda Skoda Citroen Mitsubishi Subaru Škoda Mitsubishi Mitsubishi Škoda Ford Mitsubishi Mitsubishi Subaru Mitsubishi Subaru Subaru Ford Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi ... Mitsubishi Subaru Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Subaru Audi Mitsubishi Suzuki Suzuki Honda Citroen Mitsubishi BMW BMW Subaru Citroen Nissan Suzuki Honda Renault Renault Peugeot Citroen Citroen Peugeot Škoda Honda Honda Honda Seat Ford Peugeot Škoda Honda Honda Lada Lada Lada Opel Lada Lada Lada Lada Honda BMW Típus WRC Fabia S2000 Fabia S2000 C4 WRC Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Fabia WRC Lancer Evo IX Lancer Evo IX Fabia S2000 Focus WRC08 Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Lancer Evo IX Impreza WRC Imreza R4 Fiesta S2000 Lancer Evo IX Eger Rallye Historic, Rally
  • 2012.12.23. 10:36
    klasszikus sátai pályán.Racing.hu: Elégedettek vagytok a harmadik helyetekkel? Bereczki Norbert: A teljesített versenyek száma szerint igen. A fele verseny alapján jobbra nem is számíthattam volna. Úgy érzem, hogy ez is erőnkön, lehetőségeinken felül volt, jó volt kint versenyezni, jó volt a C2R2 Max-al autózni, de úgy tűnik nem tudok tovább ezzel az autóval versenyezni, ha egyáltalán tudunk majd menni…Racing.hu: Volt egy hallgatólagos megállapodásunk, mielőtt elindítottam a diktafont, mégpedig, hogy a jövőről nem kérdezlek. De egy ilyen válasz után ez nem megy, nem tudom betartani, mert nagyon nem ... ezüstérem, vagy netán kicsit többel a kategória bajnoki címe is? Bereczki Norbert: De igen, mindenképpen. De számunkra idén a Citroen Trophy volt az elsődleges, az viszont Aradon véget ért, így már nem volt módunk több pontot gyűjteni, be kellett érnünk a harmadik hellyel. Ezért is volt fájó nekünk különösen az az egy nullázott verseny. De hát az kinek jó? A bajnokság hátralévő két futamán lévén, hogy idén nem szerepeltünk csapatban nem volt értelme elindulnunk. Az itthoni versenyzéssel pedig a támogatóinkat is jobban kiszolgálhattuk, ráadásul mi is nagyon élveztük az itthoni száguldást, pláne a Két éve a Rallye2 abszolút bajnokaként szedte a sátorfáját a Bereczki Norbert-Kozma László duó és a hazai bajnokság helyett Romániában próbált szerencsét Citroën C2R2 Max-ával. Első évadjukban kicsivel maradtak csak le a Citroën Trophy bajnoki címéről, és a második esztendőben is dobogóra állhatott a debreceni legénység. Bereczki Norbival beszélgettünk a 2012-es évükről.Citroen c2r2 max Román rally Románia

    Román rally

Előző 1 / 1 Következő