Keresés
Találatok száma: 952016.04.27. 17:21
Tizenhárom gyors vár rátok és a Hondára a 22. Miskolc Rallye-n.Pénteken a Felsőnyárád – Sajókaza, és a Parasznya-Lyukóbánya szakaszokat kell teljesíteni 2-2 alkalommal. Mindkettő rövid gyors, szinte mire megmelegszik a gumi célba is értek.Mit lehet kihozni az első napból számotokra?- Azt gondolom bár két rövid szakaszról van szó, mégis fontos lesz a verseny szempontjából, hiszen a másnapi rajtsorrendet az itt elért eredmény határozza meg. Felsőnyárád egyébként is sötét ló, nagyon régen ment itt az ORB, azóta felújították az utat, de állítólag nagyon csúszik, egyébként is vannak trükkös részek ... °C is lehet. Most még én sem tudom mivel fogok menni, van gumink minden körülményre, majd helyben hozunk döntést.Összeszokott páros vagyok Zsoltival, a verseny előtt ti is néztek külső-belső videókat?Idén a testvérem csak idehaza navigál nekem, így viszonylag régen, a tavalyi Kassa Rally-n ült mellettem utoljára, ennek ellenére nem hiszem, hogy gond lenne, hosszú évek óta megyünk már együtt.Kérdésedre válaszolva meg-meg nézem a külső belső felvételeket, de amolyan összeülős, elemzős, egész estés felkészülést nem tartunk.Mi is a célotok ezen az ORB versenyen, hol is szeretnétek végezni?-Az idén Interjú Juhász Csaba autóversenyzővel a 2016-os Miskolc rallye előtt2015.12.26.
2015.08.17. 00:39
Spitzmüller Csaba:Az aszfaltos futamok közül nem az egyik legnehezebb, hanem a legnehezebb a Kassa Rally! Nem ismerjük annyira az ottani a pályákat, mint a magyar szakaszokat, viszont én nagyon kedvelem a szlovákiai gyorsokat. Nehéz, de nagyon ritmusos, gyors pályák szerepelnek a Kassa Rally programjában. Egy részét jól ismerjük és örömmel konstatáltam, hogy egy régi kedves ismerősöm, a Lubovec is szerepel az útvonallapon. Még 2005-ben, mikor egy Toyota Corollával mentem, pont ezen a pályán gyűjtöttem be az első WRC-s szakaszgyőzelmemet! Rendkívül gyors, veszélyes szakasz, úgyhogy örülök ... , hogy visszakerült a repertoárba! Nehéz verseny lesz, és az a legnagyobb pozitívum a részünkről, hogy Attilával nagyon jó a kapcsolatunk, nagyon jól tudunk együtt dolgozni. Most már tényleg elhiszem azt, amit olvas és ez a legfontosabb. Ő egy elsőéves navigátor, tehát rengeteg tanulnivalója van, és sokat is tanul, jól veszi az akadályokat. A csapat is összeállt, nagyon jól tudunk együtt dolgozni. Úgy gondolom, hogy a rallye egy olyan csapatsport, amiről kevesen tudják, hogy igazi „csapatjáték”. Amikor jó a közeg, jó a kohézió a gárdán belül, egy a cél és mindenki akarja a sikert, akkor az előbb Egy hosszú, átfogó teszttel készült az országos bajnokság hatodik futamára a Kassa Rally-ra a Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila kettős. A Full-Gas Motorsport Egyesület pilótája a verseny előtt beszélt a csapatáról, az esélyeikről és egy olyan gyorsasági szakaszról, ami mérföldkő volt a pályafutásában.2015.06.14. 09:45
szeretnénk szeretnénk rajthoz állni, a Kassa Rallye még kérdőjeles, a bajnokság állásának függvényében majd eldöntjük, hogy mennyire fontos, hogy elmenjünk oda. A Veszprém Rallye is hasonló cipőben jár nálunk: ha a pontok miatt nagyon kell, akkor elindulunk, de ha nem lesz égetően szükséges, akkor megeshet, hogy elmarad a veszprémi szereplésünk. Székesfehérvár után okosabbak leszünk.Racing.hu: Székesfehérvár Rallye, aszfalt és ti újra a nevezők között vagytok. Hogy sikerült a felkészülésetek?Gyarmati Ariel: Igen, ott leszünk és elmondhatom, hogy elég jól sikerült a felkészülésünk. Az autónk alaposan át ... Két idei nyert futammal a háta mögött Gyarmati Ariel nem jött el a szombathelyi versenyre, de az Iseum Rallye-tól függetlenül továbbra is 8 pont az előnye a P14-es géposztályban az üldözők előtt. A siófoki autóversenyző Székesfehérváron újra győzni szeretne, már csak a Mitsubishi Lancer EVO 6 futóművén kell egy kicsit dolgozni és máris teljes erőbedobással küzdhetnek a P14 maximális pontszámáért. Gyarmati Ariellel beszélgettünk.Racing.hu: Vezető helyen álltatok a szombathelyi verseny előtt, de mégsem indultatok ott el. Miért nem jöttetek az Iseum Rallye-ra?Gyarmati Ariel: A szombathelyi egy ... murvás verseny volt és a murvás versenyeket az idén mi jó eséllyel kihagyjuk, ezért nem utaztunk el a legutóbbi megmérettetésre. Az első két futamot, Egerben és Miskolcon sikerült megnyernünk a versenyt, ez adott is nekünk némi lélektani illetve pontbéli előnyt és a bajnokság még mindig úgy áll, hogy az Iseum Rallye után és nélküle is az élen állunk, tehát ezek miatt maradtunk távol a futamtól.Racing.hu: Ennek a logikának a mentén akkor Veszprémben sem láthatunk titeket.Gyarmati Ariel: Az alapkoncepció, hogy minden futamon jó lenne, ha ott tudnánk lenni. A Mecsek Rallye-n és a Baranya Kupán nagyon ... tovább gyorsulni akkor, ha futóművet sikerülne rendesen beállítani. De erre sok-sok időt lehetne és kéne még áldozni.Racing.hu: A székesfehérvári pályákat mennyire ismered, szereted e őket?Gyarmati Ariel: Igen, ismerősek, tavaly már mentem rajtuk. A leginkább a Kőhányás a kedvemre való, az egy igazi remek rallye pálya, de a másik két szakaszt is kedveljük, de az igazi kedvenc mégis a Kőhányás.Racing.hu: Milyen eredménnyel lennél elégedett a verseny végén?Gyarmati Ariel: Az első két futamunkból kiindulva, – amiket sikerült az első helyen befejeznünk- úgy gondolom, hogy Székesfehérvárra is2015.04.13. 23:16
hátsó fékeink, de most már elég jól teljesítenek azok is. Mondhatom, hogy teljesen felkészülten vágtunk neki az évnek, mert mindent felújítottunk az utolsó csavarig, tényleg olyan volt mintha egy vadonatúj autóba ültünk volna bele. Racing.hu: Szavaidból ítélve teljes évet szeretnétek autózni 2015-ben, a Rallye2-ben.Ifj. Vizelli Károly: Igen, így tervezzük. Csupán egyetlen verseny necces számunkra, mégpedig a Kassa Rallye. A párommal a lagzink ugyanis pont a kassai hétvégére esik, tehát igen komoly rá az esély, hogy ott mi nem fogunk indulni.Racing.hu: Hát valahol ez érthető is… J Kanyarodjunk ... vissza Egerbe. Hogy éreztétek magatokat, hogy tetszett az év első versenye?Ifj. Vizelli Károly: Az Eger Rallye az nekünk az egyik best of verseny, nagyon kedves számunkra. Sikerült jó itinert írnunk és pontosítani mindent, remekül összeállt a csapatunk, flottul működött minden. Tetszettek a pályák, rendkívül jó minőségűek voltak az utak. Talán egy kicsit túl jók is voltak, mi jobban szeretjük a felhordásos keskeny szakaszokat. Racing.hu: A felhordás, vagy, ahogy sokan mondják a zizi hiányára itt azért nem lehetett panaszod…Ifj. Vizelli Károly: Így van, de szerintem nekünk jobban fekszenek a szűk ... , revíziózzuk a váltót a difit a kuplungot. A nagyobb műszaki munkák mellett az ülés beállításával kell majd bíbelődnünk, mert az egri verseny előtt egy nappal érkeztek meg a frissen vásárolt ülések és nem sikerült őket pontosan beállítani. Két gondom volt velük az Eger Rallye-n: nagyon közelről és nagyon magasról vezettem, na ezen fogunk most állítani. De nem vészes, megoldjuk ezt a felkészülést is.Racing.hu: Milyen emlékeid vannak a miskolci versenyekről? Ifj. Vizelli Károly: A Miskolc Rallye-ról általában csak jó emlékeim vannak, viszont a mostani pályákat nem ismerem, nem mentem még rajtuk. Racing.hu ... : Igen, jól látod erre akartam kitérni. De azért egy videózást már csak megejtettél a témában?Ifj. Vizelli Károly: Véleményem szerint egészen embert próbáló pályákkal várnak minket a miskolci rendezők az idén. Várom már és készülünk rájuk nagyon, biztosan másabbak lesznek, mint az egri szakaszok. Egertől sokkal technikásabbnak tűnnek, igazi rallye pályák benyomását keltik. Kíváncsi vagyok, hogy élőben mit mutatnak ezek a gyorsasági szakaszok. Racing.hu: Milyen eredménnyel lennétek elégedettek a célban?Ifj. Vizelli Károly: A legfontosabb, hogy baleset és lehetőleg technikai hibáktól mentesen célba Ifj. Vizelli Karcsiék alaposan odatették magukat a 2015-ös évre, hiszen maximálisan felkészítették Lada VFTS-üket. Az utolsó kis csavart is újra cserélték a vilniuszi technikában és végre egy tökéletes hátsó féket is beújítottak az orosz vas alá, ami reményeik szerint sokat segít majd nekik az évad során a rövidebb féktávok és a nagyobb kupák begyűjtésében. Ifj. Vizelli Karcsival beszélgettünk az Eger és az előttünk álló Miskolc Rallye-ról. Rallye2 Ifj. Vizelli Károly Lada Lada VFTS Eger Rallye Miskolc Rallye2014.10.27. 12:58
körülményekhez. Hiába volt azonban kitűnő abroncsunk, a hetvehelyi szakasz vége felé, egy balos kanyarban megcsúsztunk, megforogtunk és az autó egy árokban kötött ki. Akartelvédő felhasalt, így hiába próbáltuk mi belülről, a nézők pedig kívülről visszatenni a Mitsubishit az útra, ez sajnos nem sikerült. Emelő segítségével tudtuk kibillenteni a gépet az árokból, de eddigre már olyan hátrányt szedtünk össze, hogy már nem értünk volna oda a következő időellenőrzőbe. Leadtuk a menetlevelet, és abbahagytuk a küzdelmeket.Eddigi pályafutásom legérdekesebb és egyben legnehezebb versenye is volt a 48. Mecsek Rallye A Kassa Rally után okkal reménykedhetett a mecseki tisztes helytállásban Velenczei Ádám. A Maxx Race Team pilótájának azonban nem jött ki a lépés az október 17-19-ei versenyhétvégén. Igaz, hogy a fiatal tehetséges és segítője, Toma József folyamatosan a TOP10-ben autózott, de a szombati napon mintha átok ült volna rajtuk és a Mitsubishi Lancer Evo IX-esen… Velenczeiék a 7. gyorsasági szakaszon adták fel a küzdelmeket, miután árokba csúsztak.2014.10.22.
Spitzmüller Csaba – Laczkó László Mitsubishi Lancer Evo X R4 A Mecsek Rallye péntek késő délutánra szervezett 3 friss gyorsasági szakaszán lendületes kezdéssel az abszolút értékelésben harmadikként tért éjszakai pihenőre a Pro Race Sport Spitzmüller – Laczkó – Evo X-es triója. Másnap a versenykilométerekből még alig fogyott, de az egység számára hamar véget ért a küzdelem. Spitzmüller Csaba: „Kassa után úgy éreztük, hogy túllendültünk a nehezén és egy problémamentesebb időszak vár ránk. A pénteki napon az utolsó gyorson bennhagyott pár másodpercen kívül minden az elképzeléseink szerint Spitzmüller Viktor ORB, Rallye2, Historic2014.10.20.
2014. október 17. AS Rallyesport Europe 48. Mecsek Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Egyszer már sikerült Bizakodva várja az Országos Bajnokság ötödik futamát az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt, habár nem a Mecsek Rallye-n, de a Baranya-Kupa keretein belül már sikerült abszolút győzelmet aratnia ezeken a pályákkal a Ford Fiesta S2000-rel. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „A Kassa rali óta eltelt bő egy hónap, mert a Budapest Rallye elmaradt. A legutolsó információink szerint a bajnokság sorsa, így a Waldviertel Rallye-n dől el. Nemcsak ... , ami most is megállná a helyét. Ennek tükrében, no és persze az idei évünket nézve, most már nem az első öt hely valamelyike a cél, hanem a dobogó, annak is a legfelső foka, amiért mindent meg is teszünk. Az autón a kassai verseny után nagyon sok alkatrészt ki kellett cserélnünk, mert megsérült, eltört vagy meghajlott. Nem hiányzott az a malőr, de most újra régi fényében tündököl a Ford. Megkapta a pécsi beállításokat, azonban most sem rajta fog múlni a dicsőség, mind inkább rajtunk… Nem iktattunk be most a hivatalos teszten kívül másikat, hiszen a Kassa előtt mindent magunkra állítottunk és a Papp Zsuzsa ORB, Rallye2, Historic2014.10.18. 09:22
Maricsek Miklós:Sokáig úgy volt, hogy nem tudunk elindulni a Mecsek Rallye-n, pedig legutóbb négy éve versenyeztem itt és nagyon vágytam rá, hogy újra mehessek a Pécs környéki szakaszokon. Tudtuk, hogy Szvatek Zsolti kibérli a hatvankilencest, ezért azt terveztük, hogy a Mitsubishi Lancer WRC Replikával indulunk, de sajnos az nem készült el. Régóta nézegettem az EVO IX-es Mitsubishiket, mert szerettem volna egy homológ N-es autót. Sors úgy hozta, hogy pár nappal a Mecsek Rallye előtt, meg tudtam egyezni Pethő Tyutyu fiával és ezért életemben először, egy EVO IX-es Mitsubishi Lancerrel fogok ... versenyezni a Mecsek Rallye-n. Valószínű, hogy nem a P2 16-os kategóriában fogunk rajtolni, még a verseny rajtja előtt megkértük az átsorolásunkat a hármas géposztályba. Nem szeretnék változtatni az autón, hogy a P2 16-ba jó legyen, én inkább a hármas kategóriában mennék, de ez legkésőbb péntekig eldől.Az árpádtetői gyorsasági érdekes lesz számomra, mert a hegyi pályán lefelé még nem mentem soha. Kíváncsian várom. A tréning alapján nagyon pontosan kell majd autózni rajta. A pécsváradi szakasz nagyon tetszik, az egy igazi rali pálya!Teljesen mindegy, hogy hogyan variálják a rendezők a verseny útvonalát ... , azt gondolom, hogy ezt elrontani nem lehet, hiszen a Mecsek Rallye önmagában egy nagyon jó verseny és, ahogy a környékbeli ralisok mondani szokták: A Mecsek Rallye-n menni kell!Kovács Szabolcs:Az eredeti tervünk az volt, hogy a teljes átépítésen áteső Replica WRC-vel állunk rajthoz, de sajnos nem készült el az autó, így Miki bevetette a B tervet, ami egy Mitsubishi Lancer EVO IX-es. Kicsit a sors fintorát érzem a dologban, mert Szvatek Zsolti bérli az eddigi autónkat és ő mondta, hogy be kell laknia az EVO IV/IX-est és mennie kell vele a lehető legtöbbet. Hát, most Miki is pontosan ugyan ebbe a ... helyzetbe került, ki kell tapasztalnia az autót. Ezzel a csütörtöki hivatalos teszt igen csak felértékelődik számunkra! Miki a pályákat jól ismeri és én is a legtöbb szakaszon már mentem, igaz más versenyeken, de egyáltalán nem ismeretlenek számomra ezek a gyorsaságik. Egy izgalmas verseny elé nézünk!A 24 kilométeres orfűi szakaszt nagyon várom, mert szeretem a hosszú gyorsokat, de a hetvehelyi szakasz is a kedvenceim közé tartozik. Bár Miki mindig elmondja, hogy ő azokat a gyorsokat szereti, amik szélesek, ahol lehet helyezkedni, de szerintem a Kassa és a Croatia Rally-k bebizonyították, hogy sokkal Új autóval, egy Mitsubishi Lancer EVO IX-sel vág neki a 48. Mecsek Rallye-nak a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős. A kaposvári - pécsi párosnak nem sok ideje lesz összeismerkedni az új technikával, így számukra a tisztes helytállás a cél a mecseki viadalon.2014.10.03.
2014.09.18.
ember nem jött el... (az elnök és a mb.vezető) utólag megüzenték, hogy Ők nem ülnek egy asztalhoz a Sport Tanáccsal és Móczár Péterrel. Mindez, nem rendített meg túlságosan, mert azt gondoltam, hogy mindenki aki tenni tud azért, hogy legyen BP Rallye, az jelen volt! Nyilvánvaló volt, hogy BP Rallyenak lennie kell! Közben zajlott az előkészítő munka és próbáltuk megoldani a felmerülő problémákat. Készült a versenykiírás tervezet is, melyet még nem tudtunk véglegesíteni ... de igyekeztünk. Közben a Kassa Rally sikeresen lebonyolódott. Ezen a rendezvényen – bár vártuk – nem jelent meg ... megjelentetni az MNASZ weblapján! Valóban lehetne versenynaptár szeptember végére vagy október közepére! Mert Eger, Miskolc, Székesfehérvár, Veszprém, Kassa, Pécs várja a rallye bajnokságot és hajlandó is tenni érte! De így biztosan nem fog menni... Fentiek figyelembe vétele mellett is, a Budapest Rallye lemondásával kapcsolatban a felelősség kizárólag engem terhel! Egy egykori jóbarát a múltban, azt mondta egy MNASZ közgyűlés alkalmával, hogy: amíg csak rúzsozzuk a szart és aki 20 évnél régebben van itt nem áll fel és húzza el a csíkot, addig nem lesz érdemi változás! Akkor tapsoltam... Nem ... Tisztelt Versenyzők, Csapatok, MNASZ tagok! Mint arról a tegnapi nap folyamán sokan értesültek az idei Budapest Rallye bajnoki futam megrendezése a Laroco Motorsport Egyesület, mint bejelentett rendező részéről a tegnap történtek figyelembe vételével nem vállalható! Tisztában vagyok, a döntésem versenyzőkre és a bajnokságban résztvevő csapatokra és saját sportegyesületünkre gyakorolt hatásával, következményeivel, de úgy gondolom, hogy a tegnapi napon a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség vezetésének és a megbízott RSB vezetőnek – és a nem létező rallyesport bizottság – működése egy ... kinyilvánítása! Az elmúlt időszakban az MNASZ vezetésén belül, a feszültségek olyan szinten eszkalálódtak, hogy a szervezet vezetője nem kommunikál az elnökségi tagokkal, nem hajlandó a közgyűlést összehívni, valamint legfőbb céljainak egyike (neki és tanácsadóinak) a sporttanács illetve tagjainak likvidálása – bármi is lesz ennek a következménye a működésre nézve! Ebben a törekvésben, hű szövetségese az általa júniusban megbízott Szabados Lajos szakágvezető ! Jogosan merül fel a kérdés, hogy miként befolyásolják a fentiek, a Budapest Rallye megrendezésének a kérdését? A válasz az, hogy alapjaiban ... ! A történések rövid leírása: A rendezvény programjának megtervezése július második felében a Veszprém Rallyet követően megtörtént. Megkerestem Fodor Krisztiánt, hogy segítsen és társrendezőként működjön közre az idei BP Rallye szombati napjának lebonyolításában. Ezt követően augusztus első 2 hetében szinte valamennyi engedélykérelem – önkormányzatok, erdőgazdaság, kormányhivatal, környezetvédelmi főfelügyelőség, rendőrkapitányságok... stb – beadásra és befizetésre kerültek. Természetesen a szervezés folyamán jelen esetben is – mint mindig – merültek fel váratlan problémák, de ezeket ORB, Rally22014.09.11.
2014.08.06. 13:58
Budavári Zoltán:A mostani hétvége a Kassa Rallye-ra hangolódásról szól. Pénteken tesztelünk, vasárnap pedig versenyzünk egy jóízűt! Szerintem jó kis verseny lesz a Baranya Kupa! Szeretek Pécsen versenyezni, a hazai rali egyik fellegvára, semmiféleképpen nem akartam kihagyni a mostani futamot. Nem volt biztos az indulásunk, miután a motorunk tönkre ment Veszprémben, de sikerült a fiúknak egy új erőforrást varázsolni a Mitsubishibe, mindennel időben elkészültek, így ott leszünk a rajtban! Jól fel akarunk készülni a bajnokság aszfaltos futamaira és erre a Baranya Kupa tökéletes lehetőséget ... navigáltam, ami egy óriási élmény volt. Az idei év természetesen kicsit más, hisz egy jóval erősebb autóban diktálom az itinert. Tesztversenyként fogjuk fel a Baranya Kupát, de több riválisunk is itt lesz a 3-as kategóriából, ebből kifolyólag komoly versenyre számítok, és biztos figyelni fogjuk az ellenfelek időeredményeit. Nem fogjuk túlzott módon feszegetni a határokat, hisz új motor van az autóban és nekünk is vissza kell szokni az aszfaltra. Jóval gyorsabb lesz szerintem, mint a murva, a Kassa Rallye-ra készülünk a mostani hétvégén.Jók a mecseki pályák, én nagyon szeretem ezeket a szakaszokat. A A Budavári - Kovács kettős is rajthoz áll a hétvégén megrendezésre kerülő Baranya Kupán. A Laroco MSC párosa a szeptemberi Kassa Rallye-t szemelőt tartva döntött úgy, hogy elindul a komlói versenyen. A fiúk a lehető legalaposabban szeretnének felkészülni a soron következő ORB futamra, a Baranya Kupa aszfaltos gyorsasági szakaszai pedig ideális terepet biztosítanak mindehhez.2013.09.17. 11:38
Kassa után a Vác Ralin indulsz hű navigátoroddal Csimpikével.Mivel a két verseny között kevés idő telt el, mennyire volt hasznos a felkészülésben Csimpikével a Kassa Rallye?- A felkészülésünk egy ilyen nehéz verseny után jórészt a szerzett hibák javításában merül ki meg némi pihenésben meg az időjárás előrejelzések megtekintésében. Amit még meg kell csinálni az autón az a Montus futómű szervizben egy precíz futómű állítás, a letört váltókarunk már elkészült, azt be kell építeni, és a váltó le lett revíziózva a Gearbox.hu műhelyében azt is visszadobjuk a helyére, feldobunk egy garnitúraVác Rallye RTE Rali Túra Bajnokság2013.08.31. 11:50
Historic küzdelmeit könnyedén, az összes szakaszon a leggyorsabbnak bizonyuló Varga „Cigány” Zoltán és Endrész István nyerte a zöld-fekete BMW M3-sal. A Rallye2 komlói fordulóján a korábbi kétszeres bajnok Órai Balázs és Vrezgó Balázs győzött egy Honda Civic Type-R-rel.Az F csoport első helyét Horváth Balázs és Szabó István szerezte meg. A citromsárga BMW M3-sal versenyző kettős az ötödik szakaszon vette át a vezetést, amit - az előnyüket növelve - meg is őriztek a verseny végéig.Az M csoport (ORB) mezőnyében szinte mindenki a Kassa Rally-ra való felkészülés jegyében vágott neki a Baranya Kupának Baranya Kupa 2013Augusztus utolsó hétvégéjén rendezték az Országos Historic Rallye Bajnokság harmadik és a Rallye2 Bajnokság negyedik fordulóját. Az M csoport és a Baranyai Rallye Sprint vendégművészeivel kiegészülve összesen 86 páros vágott neki augusztus 24-én szombaton a Zobákpusztai Prológnak.2013.08.20. 19:02
A nevezési zárlatig majd 90 páros jelezte részvételi szándékát a mecseki viadalra. A Historicos és Rali2-es mezőny mellett szép számban képviselteti magát az ORB, illetve a déli régió Rallye Sprintes mezőnye.A most bevezetésre kerülő Rallye2 Napi Licenc lehetővé teszi, hogy az amatőr mezőny tagjai azonos körülmények között mérhessék össze a tudásuk a legjobbakkal.Augusztus 23-án, pénteken, hivatalos teszttel veszi kezdetét a verseny. Szombaton a hivatalos átvételek és a pályabejárás, valamint egy prológ szerepel a programban.Augusztus 25-én három pálya és 80 gyorsasági kilométer vár a ... mezőnyre. Az első két körben a 11.2 km-es Hetvehely - Golgota és a 9 km-es Árpádtető - Remeterét szakaszokon versenyeznek a pilóták és navigátoraik, majd ebéd után ismét Hetvehely következik, de már ellentétes irányban délelőtthöz képest. Innen ismét Árpádtető felé veszi az irányt a mezőny, majd egy szervizt követően még egyszer kísérletet tehet mindenki, hogy javítson a harmadik körben elért időeredményein.A programban szereplő két pálya igazi kuriózum, klasszikus Mecsek Rallye szakaszok. Az elmúlt évtizedekben Ferjáncz Attila, Hideg János, Ranga László, Kiss Ferenc, Ifj. Tóth János, Turi Tamás és ... az IRC menői vívtak egymással késhegyre menő csatákat ezeken a gyorsasági szakaszokon.Nagyon gyors és technikás, igazi bátorságot igénylő pályák ezek, ahol a legapróbb hibáért is nagy árat fizethetnek a versenyzők.A Baranya Kupa kivételes lehetőség a Historic mezőny számára, hisz a bajnoki pontok szaporításán túl tökéletes felkészülést biztosít a novemberi Historic Európa Bajnoki futamra.Az ORB élharcosai is Komló környékén lesznek az augusztusi nyárutón, lévén Kassa előtt két héttel minden kilométer számít annak, aki eredményesen akar szerepelni az évad második felében.A baranyai sprintes Idén is Baranya Kupa!A 2003 óta, Komló központtal minden évben megrendezésre kerülő verseny idén a Historic Rallye és az Országos Rallye2 Bajnokság részét képezi.Az Országos Rallye Bajnokság hosszú, 8 hetes nyári szünetét a Baranya Kupa töri meg augusztus utolsó hétvégéjén. A komlói verseny ideális felkészülési terep a szeptemberi Kassa Rallye-ra.2013.04.30.
2013.04.17.
2013.02.27.
2013.02.04. 19:01
. 3. Fenti döntés következtében, elfogadásra az Intéz Bizottság elé terjesztett versenynaptár tervezet az alábbiak szerint módosul:2013. 04.05-07. Eger Rallye ZT+ORB+R2+Histo Eger - Laroco MSE2013. 05.10-12. Miskolc Rallye ORB+R2+Histo Miskolc - D-Moto kft.2013. 07.12-14. Veszprém Rallye ORB+R2 Veszprém - Laroco MSE2013. 08.24-25. Baranya Kupa R2+Histo Komló - Marco Racing Team kft.2013. 09.06-07. Kassa Rallye ORB + ZT Kassa (SK) - Laroco MSE2013. 10.04-06. Budapest Rallye ORB-R2 Budapest – RSB, a rendező később kerül ... 1/2013. sz. RSB közleményTisztelt Sporttársak!1. Ezúton tájékoztatjuk a szakágunkban érdekelt Versenyzőinket, hogy az RSB,együttműködésben az MNASZ sportszakmai irányító testületeivel, kidolgozta a Rallye Versenyek 2013-as szabályait, mely felkerült a MNASZ honlapjára. (www.mnasz.hu)2. Az RSB áttekintette a 2013. évi előzetes versenynaptárat, és egyeztetéstkezdeményezett a rendezőkkel. Az egyeztetés során az RSB úgy ítélte meg, hogy a bajnokságok zökkenőmentes és biztonságos lebonyolítása érdekében - a rendezőkkel történt egyeztetés alapján - lemondja a Bükfürdő Rallye rendezvényt ... megnevezésre2013. 11.07-09. 48.Mecsek Rallye Histo EB+ORB+R2 – RSB, a rendező később kerül megnevezésreBudapest, 2013. február 4. Pénzes Zsolt szakágvezető sk