Keresés
Találatok száma: 2382024.01.27. 13:22
Funcs Tomi: Hogyan kerültél kapcsolatba az autósporttal? - Édesapám által kerültem bele ebbe az egészbe, mert ő a 2000-res évekbe szlalomversenyzett, majd mikor meglett a jogosítványom 2014-ben, azonnal vásároltunk egy Ladát. Milyen eddigi eredményeid vannak? - Sok eredmény nincs, inkább pár közönség díj, szlalomokról. Egyszer lettünk második helyezettek az A. 1.6-ban a Kisvaszari versenyen, és a Bakonyai versenyen harmadikak lettünk. 2023-ban teljesítettük a Mecsek Rallyt, ami gyerek kori álom volt.Sikerült, tehát nagy volt az öröm.Mik a távlati terveid? - Újra építünk ... , nélkülük nem tudnék menni!Hulman Gábor:Az autósporttal, viszonylag korán, olyan 15 évesen kerültem kapcsolatba egy barátom révén, aki akkor már versenyzett. Hamar megfertőzött. Ekkor még nem volt lehetőségem indulni, erre 19 éves koromig kellett várnom.Szerencsésnek tartom magam, mert sok szép eredményt értem el, ebben a nagyon összetett sportban.Voltam országos bajnok kétszer a kategóriámban (akkori 4-es kat.)Országos abszolút 2. helyezett MARB-ban (2017-ben).Rally 2-ben P12-es kategóriában 2. helyezett, valamint ugyan ebben az évben Lada Kupa szintén 2. helyezett (2018-ban).Tavalyi ... visszatérést követően az ORC bajnokság futamain vettem részt.Az idei évben szeretnék újra teljes évet versenyezni ORC-ben.Marad a jól bevált Lada VFTSA tavalyi évet sikeresen zártuk egy "beugró navigátorral", akit Kristóf Lillának hívnak.A Veszprém környéki Mikulás Rallyn indultunk december elején.Az időjárás nem volt éppen kegyes hozzánk, vasárnap reggelre leesett több centiméter hó, majd az ónos eső rendkívül csúszóssá változtatta az amúgy már mélyen átázott murvás talajt.Az első két gyorson sikerült jó tempót diktálni annak ellenére, hogy mindkét pályán utolértük az előttünk induló párost.A ... befejező 3 szakaszon azonban olyan mély nyom alakult ki, hogy az utolérés után az előzések roppant nehezen jöttek össze, mivel szinte csak egy nyom volt járható.Az ötödik gyorsasági végén a Lada kategória 3. helyén fejeztük be a versenyt, amivel az egész hétvégét tekintve elégedettek vagyunk.Az idei versenyszezont a romániai havas versenyen, a Covasna Rallyen kezdjük.Köszönöm szépen!Támogatóink: FiAsko SE., Sprint Tüzép, Kaposi International Transport, Pacskó Autószervíz, Exclusive Immo, Oxxo Racing, Legyensáros, Homokszórás Keszthely, Dekorland,Vibex Hús.Fóti Péter: Az autósporttal édesapám által2023.07.17. 14:51
. Rally Internazionale del Casentino vett részt. Hogy sikerült azt a sok kanyart feldolgozni és visszadiktálni Attilának? Miként sikerült a verseny?- A verseny nagyon jó hangulatban telt. Sikerült egy pontos itinert írni, amit Attila, nagy tudással és tapasztalattal lediktált a gyorsasági szakaszokon, a pályabejáráson. Az autóban szombaton 50 fok volt, ami nagyon kifárasztott minket, de a nagy hőség ellenére, Kategória első és Mitropa Historic harmadik helyezést értünk el.Az 56. Mecsek ralin az ORB3 mezőnyében a Póczik Ákos - Nagy Dániel Lada 2105-el volt a leggyorsabb, a FiaSko SE ... a harmadik gyorsasági szakasz végéig jutottak, az abszolút második és negyedik helyen versenyezve. Az autóval történt egy technikai hiba, és sajnos nem tudták tovább folytatni a versenyt. Gábor rutinja, teljesítménye, és az autó tudása, biztosíthatná számunkra a dobogó fokainak egyikét. Bévárdi Péter - Kanász Cintiával mindent vittek a Bakonya ralin. Ugyanis kategóriájukban, és abszolútban is nyerni tudtak a Lada 2107-tel. Egy női navigátor elég a győzelemhez, vagy egy jó pilóta is dukál hozzá?- Hát ők már régóta egy párt alkotnak, mind a versenypályán, mind a magán életben, az ... összhang meg van. Számos FRT és Ádándi rallycross versenyen indultak, az autóverseny ranglétra lepéseit meg mászva. Hiába volt szintén női navigátora Hajdú Zolinak is, sajna ők sem értek célba. Náluk mi húzta keresztül a céldobogós vágyakat?- Hajdú Zoltán közel két év kihagyás után döntött úgy, hogy a Bakonyai Rally Sprinten elindul. Az autó a megszokott Lada 2101. Három és fél év után újra Salánki Jozipovics Timi navigálásával versenyeztek. Az abszolút harmadik, azaz előkelő helyen autózva, a harmadik gyorsasági szakasz előtt, egy generátor probléma miatt, sajnálatos módon kiállni ... Rallye-t rendező társaság felkérésére lettek kiállítva versenyautók, Pécs legnagyobb bevásárló központjában, a sport népszerűsítésére érdekében a nagyközönségnek. Az egyesületünkből Köbli Károly Skoda Felicia Kit Car autójára, Tukacs Ákos Lada VFTS-ére és Lakatos Attila Skoda 100-as gépére esett a választás, mely két hétig volt megtekinthető, több másik kuriózumnak számító versenyautóval egyetemben, az üzletközpont központi helyén. Hálásan köszönjük a szurkolók biztatását!Együttműködő Partnereink: Szakács Trans Kft., Bóly Szer Kft., Csepo és Fiai Kft., Dominimsz Kft., Dráva Lemez, Ezüsthajó2023.06.27. 09:16
● Szlovákia● Spanyolország● UkrajnaÉs ez még csak a nevezési listának a kezdete! Nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy nem csak a végtelenül erős, épített hátsókerekes autókról és az All Stars Gáláról fog szólni ez a hétvége! Hiszen a Ladások Nemzeti Ünnepét is folytatjuk, melynek keretei között a már jól ismert programok mellett újak is helyet kapnak. Megtartásra kerül a LADA kiállítás, újra várjuk a körversenyzőket és a Lada Allstars is újra lezajlik, valamint a felvonulás sem marad el. A friss programok között a Ladások ... kipróbálhatják a GRID kategóriát, a nem VERSENY LADÁVAL érkezőknek pedig új ügyességi versenyek és Lada Limbó is lesz. A GRID egy merőben új sorozat hazánkban, leginkább a Ken Blockos gymkhana mérkőzésekre hasonlít mely során a pilóták technikai tudása és a koncentrációja a legfontosabb és ha ezt az áldott szoci autók istenével egy Ladával teszi az ember csak még látványosabb és még nagyobb kihívás!A korábbi évektől eltérően idéntől a belépés 12 éves kor alatt díjtalan és már 12-16 éves kor között lesz lehetőség gyermekjegy megvásárlására. A megvásárolt belépővel a nézőtér teljes egészét használhatod2020.08.13. 09:54
nap igazán izgalmas részét a Lada felvonulás nyitotta meg. Mindig hihetetlen élmény ezt a sok, szebbnél-szebb Ladát itt a pályán látni. A színes Lada-kavalkádot követte a Pro kategória kvalifikációja, majd a Ladaracing.hu Drift Gála. Az éj leszállta pedig elhozta a mindenki által várva-várt drift versenyt, ahol a pilótáknak nem csak a sötéttel és ellenfeleikkel, hanem az egész napi esőzéstől és a verseny közben is változó intenzitással hulló esőtől nedves pályával is meg kellett küzdeniük.Kiélezett verseny, vérre menő csaták zajlottak a pályán. Műszaki és egyéb gondok miatt a TOP16 mezőnye2019.11.18. 09:17
abroncsokon. Megforgásunk nem volt, csak eltervezett, mert ahol lehetett és sok volt a nemzeti színű lobogó, ott azért jól megforgattuk a Ladánkat a szurkolók kedvéért. Az autó problémamentesen teljesítette a versenytávot, csak szélvédőt mostunk, kereket cseréltünk, meg persze tankolni kellett az egész hosszúhétvégén. Egy defektünk volt mindössze az egyik gyorsaságin, amivel nem tudtunk kijutni a célig. Megálltunk kicserélni a kereket, és amíg tartott a gyorsszerviz a szurkolók még nagyobb elánnal bíztattak minket, mintha csak elgurultunk volna előttük. A kategóriánkban harmadikak lettünk, de ... dolgát a Ladánk. A Barum Rallye-n és a Legenden is ez történt.Idén rajthoz álltok még valahol?Nyíregyházán nem megyünk, ez biztos, az év végét pedig még nem tudjuk pontosan. Lehet, elmegyünk a Szilveszter Rallye-ra, de azt sem zárjuk ki, hogy csak egy közeli kis sprintet választunk majd az idei év levezetésének. Bármelyik is lesz, az biztos, hogy igyekszünk ugyanolyan jó hangulatban abszolválni, mint a Rallye Legend-et. Rallye2.hu – Salánki GáborSzeretnénk megköszönni a támogatóinknak, hogy mindig segítségünkre vannak! LLRacing, Optimus 92 Kft. Shell Helix Ultra, 4sys Kft. East Motorsport2017.05.30. 14:35
írjuk fel.Tudni illik, hogy a fent említett átvételeken is előre megadott időben kell megjelennie minden versenyzőnek. Nekünk péntek reggel 8 órára volt jelenésünk a szállásunktól másfél kilométerre lévő autószervizben, bemutatni a jól felkészített Ladánkat. Fél nyolckor még nyugodtan kavargattuk a kedvenc kávénkat, mondván, hogy hová rohanjunk.Ezután beültünk a versenyautóba, ami nem indult be, az első indításkor leszakadt az indítómotor bendixe. Ettől kezdve nekünk megkezdődött az első gyorsasági szakasz.Az autót felrángattuk a trailerre és rögzítés nélkül igyekeztünk a technikai bizottság elé ... . Versenyigazgatói engedéllyel kaptunk szerelési időt a teljes technikai átvétel végéig.Utcai ruhában, szervizcsapat és alkatrészek nélkül (csak másnap érkeztek) megoldást kellett találnunk erre a problémára.10 percen belül az autónk az ózdi Opel szerviz emelőjén lógott és két ottani szerelő segítségével nekiálltunk megjavítani, melyhez az egyetlen ottani Lada alkatrészüzlet segített.11 órakor be is indult a szekér, igen ám, de egy henger nem ment. Újabb szerelés következett, megoldottuk ezt is. Beindult a gép, egy pici problémával, nem volt töltés.Mi jöhet még, kérdeztük magunktól?Az elhúzódó szerelés miatt2017.04.27. 16:33
, így sikerült a horizontot 6 telivel megközelíteni majd "átrendeztük" a gumi lassítókat és tovább mentünk. - Mindent ugyanígy tennék! Két év kihagyás után, valójában tesztelés céljából indultunk el ezen a versenyen, ami beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az autó hibátlan volt műszakilag egyben, jót autóztunk, jól éreztük magunkat és, ez a lényeg! Simon György - Simon Tímea Lada 21074Simon György:- Mi már másodjára mentünk ezen a szakaszon így nem volt számunkra teljesen ismeretlen a pálya. A technika nagyon jól működött. Az idei szezonra a motor kapott egy nagyobb felújítást ... a lassítóból a bal első kerék be is kapott egy-két gumit. Na, ez egy kicsit küzdelmes volt, mire kiforgatta magát. Sajnos ezekért a hibákért kaptunk is 10-10 másodperces büntetést, ami bizony azt jelentette, hogy az abszolút 3. helyről visszaestünk 5. helyre és a kategóriánkon belül is lecsúsztunk a dobogóról. De semmi okunk a panaszra, hiszen a Lada Kupa 3. helyezést azért elcsíptük így is.- Igen, a gumi választásunk nem volt ideális, jobb lett volna puha keverékkel menni és akkor a lassítókat is hibátlanul abszolváltuk volna. Viszont az időnk így is biztató volt a jövőre nézve, mivel az ... abszolút első öt között sikerült csatázni.Bodor Tamás - Juhász Péter Lada 2105:Bodor Tamás:- Önmagában a hat gyors jó lenne, viszont az öt kilométeres táv nagyon rövid. Mire megérzi a pilóta, már vége is. A gumik sem tudják elérni az optimális hőfokot. Nagy csúszás nem volt tapasztalható, gördülékenyen folyt a verseny.- Az előző három sikertelen verseny után, most ültünk autóban 8 hónap után. Szokatlan volt. Valamiért az interfon most nagyon bevitte a sisakba a külső zajokat. Hegyeznem kellett a fülem. Kétszer is a „jobb 1, rajta bal 3- ból” kicsit kimaradt a bal 3. Volt mit korrigálni, hogy ne2016.03.11. 19:45
.- Autósportos pályafutásom 1998 évben kezdődött, amatőr rallycross versenyeken indultam A-s Lada autómmal, pl a Crosskatlan, Simararingen, a legelső versenyemen, első helyezést értem el, és a továbbiakban is legtöbbször dobogós helyen végeztem. Majd 3-4 év múlva váltottam Rally túrára, és autómat is lecseréltem egy VFTS Ladára a továbbiakban ezzel versenyeztem, és a mai napig van VFTS Ladám. Egy pár eredményem:- Az első rallycross versenyem amin első lettem; Debrecen Crosskatlan.2001-ben már indultam Rally-túra bajnokságon Mátra Rallye 2001 Gyöngyös 1 helyezett.2015 március 21-22 Lyukóbánya2015.10.05. 09:06
fogja olvasni az itinert hanem fia jelenlegi navigátora költözik be a Toyota Celica Gt four űlésébe, Patkó Gergely személyében. Boroznaki Tibor- Kiss András kettős egy BMW M3 versenyautóval fognak farolni. Studer Gábor női navigátorral Szemmelroth Anettával egy legendás Rothmansos Subaru Legacyt visznek Olaszországba ! Galambos Gábor-Mátyás György kettős egy gyönyörű gombszemű Ladával hódítja meg a San Marinói pályákat. A Hodosi Gábor -Holló Barnabás kettős először teszik próbára magukat a Legenden a jól megszokott Lada 2107-el. Stepán Árpád, Kocsis Istvánnal az ... oldalán egy Lada VFTS-ben fogják jól érezni magukat ! Merencsics Árpád- Kulcsár Dániellel utazik Olasz földre egy kocka Suzuki Swift GTi-vel.Ezúton szeretnénk minden Magyar versenyzőnek jó utat és balesetmentes versenyzést kívánni erre a legendás versenye. Öregbítsétek Magyarország hírnevét és mutassátok meg hogyan kell kanyarodni !2015.03.05. 14:59
-Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Marad a típus a jó öreg Orosz csoda –Lada- és az ORB ,de többet nem mondhatok. :)-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Marad a jó öreg ,akarom mondani a jól bevált Holló Barnabás! -Milyen eredménnyel lennétek elégedettek?-Mivel ezeket a rendezvényeket amelyeken részt veszünk a típussal versenynek becézik ezért a minél jobb eredmény a legideálisabb jelző.-Hogyan készültök a 2015-ös szezonra?-Frissítünk picit !!! az autón ! :) -Teszt vagy tesztverseny lesz a bajnoki rajt előtt?-Éles teszt lesz az első gyorsasági szakaszon2014.10.23. 08:23
Mielőtt elárulnád, hogy miként is cseppentél be az idén 50 éves Mitropa Rally Cup bajnokságba? Mesélnél az ide vezető hosszú útról?- Az első ladámat 2006-ban sikerült megvásárolnom egy 1200-est, amiben egy Bialkó erőforrás volt. Ezzel kezdtem a pályafutásomat az akkori edelényi rally palyán, ahol 2006 és 2007 ben már egy-két versenyen sikerült jó eredményt elérni. Aztán, úgy gondoltam, hogy az akkori navigátorommal egyben unokatestvéremmel Ruszó Robival megbeszélve 2008-ban meg kell próbálnunk egy RTE futamot, ahol sajnos nem felelt meg az akkori 1200-s Ladám. Így Kovács Dénes ... , az Esztergomi pályákon, amire mai napig tisztán emlékszem. Az évvégi eredmény felülmúlta az előzőt, mert az RTE sorozat H1 kategória, és a H Lada kategória 2. helyét jelentette. Emellett még a BAZ rally eredményei is jól alakultak, abszolút 3. hely, kategóriában pedig az első helyet sikerült megszerezni. Ez jó, és mindemellett bíztató reményeket adott a 2012-s szezonra.A hosszú téli szünet után eljött a 2012-s szezon, ahol már csak az RTE sorozatra koncetráltunk, természetesen célként a bajnoki cím elhódítását tűztük ki magunk elé.Ezt a célt úgy sikerült teljesíteni, hogy hat RTE futamból ... négyet sikerült megnyerni egy versenyen másodikok lettünk és sajnos egy versenyen az árokjárás után fel kellett adnunk a versenyt.Tehát, a 2012-s szezon nagyon jól sikerült, mert a H1 kategória 1. hely, és a H lada kupában is meg szereztük a bajnoki címet.A 2013-s évre, az egyetlen kitűzött célünk megvédeni a 2012-ben elért bajnoki címet a H1-ben. Annyira kemény mezőny jött össze a H1 kategóriában, hogy elnevezték "HALÁL CSOPORTNAK"Kicsit rosszul kezdtük a 2013-s szezont, mert Eger rallyn csak kategória 7. helyét szereztük meg. De aztán sikerült visszanyerni az előző évben nyújtott jó és gyors ... énünket. Ami egész évben nagyon-nagyon izgalmas versenyeket hozott.Szeretném megemlíteni a kategória társakat, akikkel egész évben a tized másodpercekért küzdöttünk a versenypályákon. /Jobbágy Peti, Vizelli Karcsi, ifj. Kerék György/ Bízunk benne, hogy a nézőknek is izgalmassá tudtuk tenni a bajnoki címért folytatott versenyzést.A hat versenyből sikerült hármat megnyernünk és így sikerült a címvédés a H1 kategóriában. A H lada kategóriában pedig a második helyet sikerült megszereznünk év végén.Megosztanád a portálolvasókkal, hogy milyen autóval is vágsz neki a hegyi versenynek, és ki fog most neked2014.10.13. 13:21
Monteiro (Castrol Honda WTCC) +18.2958. Tom Coronel (ROAL Motorsport) +22.0589. Hugo Valente (Campos Racing) +25.89610. Mehdi Bennani (Proteam Racing) +26.27811. Gianni Morbidelli (All-Inkl.com Münnich Motorsport) +47.19412. Dusan Borkovic (Campos Racing) +53.71013. Franz Engstler (Team Engstler) +1:29.28214. John Filippi (Campos Racing) +1:43.12215. Robert Huff (LADA Sport Lukoil) +1 kör16. Filipe Souza (Team Engstler) +1 kör17. Rene Münnich (All-Inkl.com Münnich Motorsport ... ) +22.9339. Hugo Valente (Campos Racing) +27.27610. Dusan Borkovic (Campos Racing) +27.85511. James Thompson (Lada Sport Lukoil) +28.02812. Mikhail Kozlovskiy (Lada Sport Lukoil) +39.94013. Gianni Morbidelli (All-Inkl.com Münnich Motorsport) +1:06.58814. Franz Engstler (Team Engstler) +1:11.23715. John Filippi (Campos Racing) +1:35.75216. Filipe Souza (Team Engstler) +1 körA bajnokság október 25-26. között Szuzukában folytatódik.2014.09.18. 14:20
1980-85-ig jártam az egyetemre. És már akkor is szép hagyománya volt a Rakparti Szlalompartyknak. Mind az öt évben, amikor az egyetemre jártam, elindultunk rajta. Ősszel szlalom verseny volt (mint most) és tavasszal egy túraversenyt rendezett a Közlekedési Kar. Itt versenyeztem először autóval, az első évemben. Az autó egy Škoda 100-as volt. Nagyon jó hangulatú versenyek voltak ezek a szlalompartyk, már akkor is. Az Egyetemnek jó kapcsolata volt az MHSZ-el és mindig tudtunk kapni 1-2 oktató autót. Legtöbbször két Ladát, vagy egy-Ladát, egy Škodát és így olyanok is el tudtak indulni ... , akiknek nem volt autója.Persze a saját kocsit mindig jobban ki lehetett 'autózni'. Volt egy év, amikor megnyertem a Škoda kategóriát is a sajáttal és az MHSZ Ladát is. És a Škodával értem el jobb időt :) Az városi legenda, hogy ezen a versenyen egyszer Ferjáncz Attila hátramenetben teljesítette a távot és így is a legrövidebb idő alatt?Ez jóval régebben lehetett. Talán nem is Rakparti Szlalom volt, hanem valamilyen túraversenynek volt egyik állomása a Műegyetem Rakparti parkolója. És, nekünk is csak mesélték, mindezt egy gömbölyű Wartburggal tette. Mit mondhatunk azoknak, akik indulnak2014.09.11. 09:37
rossz, de mi nem igazán rajongunk a parkolóban történő tekergésért, ezért ezt szívesen elcseréltük volna bármelyik másik szakaszra. Miként sikerült a többi gyors, mennyire tudtátok kiautózni a Citroen C2 R2 MAX-ot?- Rögtön az első gyorson elkövettem egy hibát, pár kilométerrel a cél előtt egy balos visszafordítóban megforogtunk. Leállt az autó és tolatnunk is kellet, így sok időt veszítettünk és emiatt nagyon mérges voltam magamra, mert addig úgy éreztük, hogy egész jó tempóban haladtunk. Lehet, hogy a Lada kísért minket, mert 2. szakaszon és a vasárnapi első körben is úgy éreztük, hogy ... . helyen zártunk a kategóriánkban, aminek nagyon örülünk, annak különösen, hogy a powerstage szakaszon, már a helyi menő Tomas Ondrej-től is csak pár tized másodperccel maradtunk le. Lada után milyen érzés volt ebben kis méregzsákkal versenyezni?- Nagyon megtetszett nekünk ez az autó. Plusz motivációt jelent számunkra, hogy a Citroennel az abszolút értékelésben előrébb lehet lépkedni, mint a Ladával és reális esélyünk van rá, hogy felvegyük a harcot a 2WD kupa dobogós helyezéseiért. Azért a Lada sincs elfelejtve, de ez nekünk újdonság, amiben még nincs rutinunk és új kihívásra2014.09.09.
PÖRGÉS, GULYÁS, NEVETÉS – ERDÉLYI GYÖRGY DREDÁN GYÖRGY Ezzel a három szóval jellemezhető a szombati elsőként kipróbált FRT verseny a László Racing egyesültében, LiveWire Rally team csapatában versenyző, Erdélyi György és Dredán György párosnak. Kellemes, napos és tiszta idő megalapozta a Kiskunlacházai reptérre érkező csapat napját. Az új élményeiről a megszokott módon a Lada pilótáját, Erdélyi Györgyöt kérdeztem: Hogy tetszett az első FRT versenyetek? Pozitív csalódás volt, nem tudtam mire számíthatok, de nagyon jól éreztük magunkat, igaz sajnos csak 4 kör volt, így keveset ültünk az ... autóba, de egy pillanatra sem unatkoztunk. Milyen volt a pálya? Az én tetszésemnek teljes mértékben megfelelt, ahogy a pályát megépítették, nem volt azért könnyű, technikásan kellett rajta menni, de most egyáltalán nem időre mentünk, az élvezet volt a lényeg és a Lada határainak a feszegetése. Sikerült a célt teljesíteni? Határozottan igen, hiszen már sokkal jobban ismerem az autót, tudom, meddig lehet húzni, kanyarokban hogyan viselkedik, sajnos több alkalommal füvet is nyírtam, de a látványra mentünk. Bevált a gumiválasztás, mert nem tapadt, így tudtunk menni kilinccsel előre, amit az Krizsán Zoltán Rally2014.06.12. 09:23
2012 Rally2 bajnokaként Miképp próbáltok ráhangolódni erre a nem hétköznapi kihívásra?Sportolunk, futás erőnléti edzés, az autót megpróbáljuk beállítani az aszfalt és a murva közzé. Három különböző márkájú gumink, van ebből is többféle keménységű. Bízunk benne, hogy ennyi gumi közül ráérzünk majd a megfelelőre. Nem vagyok igazán murva menő, az aszfalt az jobban fekszik. Megpróbálunk a lehetőségekhez képest a legjobban menni. Lengés csillapítót tudunk állítani és rugót cserélni az aszfaltos futamokra.Egy Lada versenyautóval, mekkora kihívás ezt a versenyhétvégét maradéktalanul teljesíteni, úgy ... vesztek részt?Igen Várpalota és környékén anno, de az nagyon rég volt. Szeretnénk nyerni, és a hétvégét legjobban kiélvezni a navigátorrom Kovács Gézával, akivel már több mint tíz éve versenyzek. Vele lettem 2012 F1 kategória és a Lada kupa bajnoka.Milyen versenyzési stílust szoktál képviselni?Elég langyosan kezdek, aztán mikor látom, hogy sokat kaptunk a kategóriatársaktól akkor belegyorsítunk, magyarul megvadulunk és olyanok leszünk, mint a vadkutyák.A Rally1-ben még nem értünk el kimagasló eredményt, a legjobb egy kategória harmadik hely volt. Itt a Rally1-ben rengeteg technikai hibával2013.05.13. 08:42
19. Miskolc Rally & XI. Ózd Rally 2013 action HD19. Miskolc Rally - Bükkszentlászló - BükkszentkeresztKazár Xsara WRC startHajóka.hu fanok és hangos autók19. Miskolc Rally & XI. Ózd Rally Crashes 2013Miskolc Rally 2013 (Lada tetőn)Ózd Rally 20132013 ózd rte gy 3 Molnár Feri Czinege LaciTurán Focus WRC start2013.03.20.
Mitsubishi Subaru Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Subaru Audi Mitsubishi Suzuki Suzuki Honda Citroen Mitsubishi BMW BMW Subaru Citroen Nissan Suzuki Honda Renault Renault Peugeot Citroen Citroen Peugeot Škoda Honda Honda Honda Seat Ford Peugeot Škoda Honda Honda Lada Lada Lada Opel Lada Lada Lada Lada Honda BMW Típus WRC Fabia S2000 Fabia S2000 C4 WRC Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Fabia WRC Lancer Evo IX Lancer Evo IX Fabia S2000 Focus WRC08 Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Lancer Evo IX Impreza WRC Imreza R4 Fiesta S2000 Lancer Evo IX Eger Rallye Historic, Rally2013.01.20. 13:06
utánpótlást jelentő bajnokságban? Pénzes Zsolt: Ami a Rallye2-es változásokat illeti: a nevezési díj nem változik, 2012 után 2013-ban is 43500 Forint lesz. A versenyek péntek reggeltől vasárnap estig kell, hogy tartsanak, amibe bele kell hogy férjen A-Z-ig minden. A pályabejárás, az átvételek, maga a verseny és minden egyéb, ami egy rallye-hoz kell. Két új kupasorozat kerül kiírásra: a Lada Kupa eddig is létezett, de 1600 cm3 alatti volt ez a Lada Kupa. Ez marad úgy, ahogy volt. Emellé most egy 1600 cm3 feletti Lada Kupát is indítunk. A két ladás sorozat mellé egy BMW Kupát is tervezünk, ami először ... , hogy a BMW és Lada kupáknak esetlegesen egyforma gumikkal kell majd mennie, de ebbe nagyon korai belemenni. Racing.hu: Milyen változások érinthetik az Rallye1 mezőnyét?Pénzes Zsolt: A WRC vagy homológ A/8-as autók újra megnyerhetik az abszolút magyar bajnokságot, illetve a Super Rallye kapcsán lesz még változás. Eddig úgy volt, hogy az első nap végén, az első autó beállását követően még 90 perce volt megérkeznie a kiesett versenyzőnek, ha másnap Super Rallye-val vissza kívánt állni a versenybe. Ezt módosítottuk úgy, hogy másnap reggel egy órával a rajt előtt kell jelentkezni a parc ferme2012.12.31. 09:42
Holecz „Kicsy” Krisztián – Holecz László, Lada 2105Méltó évzárás Kicsy-módraTestvérével az oldalán láthattuk a Szilveszter Rallye rajtrácsán Holecz „Kicsy” Krisztiánt. A Maricsek Racing Team fiatal pilótája nem a legjobb ritmusban kezdte az évzáró futamot, ám a szombati nap folyamán egyre jobb időket tudott autózni a Lada 2105-tel. A 188 főt számláló mezőnyben a Holecz „Kicsy” Krisztián-Holecz László duót végül a H3 kategória 20., az abszolút értékelésben pedig a 87. pozícióban intették le a Hungaroringen.Holecz „Kicsy” Krisztián: Péntek este már azt hittem, hogy Colin McRae szerepébe ... , beértünk a célba és karcmentes a Lada – Zoltánnak nem kell szereléssel kezdenie az újévet. Méltó zárása volt a Szilveszter Rally a 2012-es versenyszezonnak. Jövőre pedig újra támadunk a Rali Túra és az SRT Sprint Bajnokságban!Holecz László: Pénteken egy esti gyorsasági várt ránk, de sajnos az sem sikerült valami jól. Alig mentünk pár métert, és rögtön háttal érkeztünk meg az egyik kanyarba, a Lada lefulladt és alig tudtunk újra életet lehelni bele. Ez nagyon elvette a kedvünket, ami másnapra is megmaradt: reggel sem kezdtünk jól, amiben nagy szerepe volt annak, hogy rossz gumit választottunk. A