Keresés

Találatok száma: 191
Előző 8 / 10 Következő
  • 2023.04.21. 17:54
    kategóriában várjuk, amelyek az amatőr és a licenszes versenyzőkre osztják majd a futamokon indulókat.Ehhez a lehetőséghez természetesen a lehető legszínvonalasabb körülményeket biztosítjuk Nektek. Büszkén mondhatjuk el, hogy több mint 120 nemzetközi és hazai pálya versenyt szerveztünk és bonyolítottunk már le, a biztonságra az MNASZ előírásai szerint a legmodernebb hazai mentők, és biztonsági mentő kollégák ügyelnek. Minden induló biztonságos, ellenőrzött körülmények között autózhat! Első a biztonság!A versenynek hazánk egyik legrégebbi, és legjobb hangulatú pálya komplexuma ad helyet, a Máriapócson

    Drift

  • 2019.05.31. 11:51
    szerencsésen elkerülték a balesetet és a kategóriájukban jó helyen autóztak. A már az időmérőn is remek köröket autózó Szomszéd Lalira a futamon sajnos kiszabtak egy boxutca áthajtásos büntetést, amit némi rutintalanság miatt nem töltött le így kizárták a versenyből. Ezzel végül csak egy legény maradt talpon a szombati küzdelemben, a GRT gokartos újonca Szabó Nikolas a magyar bajnoki értékelés harmadik és az MNASZ Formula Renault Kupa második helyén ért célba pályafutása első Red Bull Ringen teljesített és egyben mindössze harmadik formaautós versenyén.Gender Tamás csapatfőnök nem véletlenül hangoztatja ... mögött töltötte a mezőny, de szerencsére mind a négy versenyző sikeresen behozta a célba az autókat. Ráadásul nem is akár hogy, hiszen Hefler Róbert és Szomszéd Lali az OB értékelés illetve a MNASZ Formula Renault Kupa futamgyőztes helyén, míg Stern Roland az OB ezüstérmes pozíciójában és az egész hétvégén egy kellemetlen kis betegséggel küzdő Szabó Nikolas a kategória ötödik helyén ért célba a rendkívül nehéz körülmények között. A Gender Racing mind a négy versenyzője értékes pontokat gyűjtött a különböző bajnoki értékelésekben. A csapat legközelebb június elején a lengyelországi Poznanban áll

    Autós Gyorsasági

  • 2018.06.22. 13:53
    kijavítva sikerült bemutatni,viszont az MNASZ által jóváhagyott homológ ATL versenytank betöltője továbbra sem volt megfelelő. Péntek délig kapott haladékot kihasználva sikerült a tankot FIA homológra átalakítani,miután felkerült a versenyautó rajtszámára a rajtengedély stempli. A 135 Lóerős Suzukit az ERC3 kategóriába sorolták fel a szervezők ahol 6db R3 és R2 versenyparipa volt az ellenfél. Köztudott az R-es autók minimum 190 lóerős teljesitménnyel bírnak. Meglepő lett volna ha akár egy ilyen autó is mögöttünk végzett volna.  Mivel a tankmizéria miatt sem a Qualifikáción sem a Shakedown-on

    ERC

  • 2017.07.30. 15:41
    2017-ben IS ÚJRA FELBŐGTEK A MOTOROK PARÁDSASVÁRON!Július 15-16.-án Parádsasváron rendezték a 34. HE-DO Mátrai Hegyiversenyt az MNASZ HE-DO Autós Gyorsasági Országos Bajnokság és Hegyi Kupa III-IV. futamait, a 2016-os évben teljesen felújított mátrai versenypályán.A magyar autósport egyik legtradicionálisabb rendezvénye már az idei évben is szerepelt a CEZ, az FIA Közép Európai Zóna Trófea versenynaptárában, de remélhetőleg akár már a jövő évben az FIA Hegyi Európa Bajnokságának naptárába is bekerülhet mely szakmailag a legmagasabb szintű sorozat ebben a versenyágban.2017-ben az Országos

    Hegyi verseny

  • 2016.10.01. 20:33
    hibátlanul működik, jelenleg az MNASZ OB-t vezetem, most fog kiderülni, hogy sikerül e tartanom az előnyöm. Kemény autók az ellenfeleim. Dragracing.hu kupában 2. helyen állok, ott is szoros a verseny.Mi alapján lettél gyorsulási autóversenyző?- Első autómként vettem meg a "Cuki-t" (így hívják :D) 2012-ben. Abban az évben voltam Lacházán évadzáró Honda találkozón, ahol először indultam gyorsulási versenyen. Már akkor megfogott ez a fajta verseny. A hondás srácok is jártak ki versenyekre, valamit mindig alakítgattak az autójukon, és én is kedvet kaptam hozzá. Belevittek a rosszba. Következő

    Drag, Gyorsulás

  • 2016.08.29. 18:16
    de tét nélküli versenyzést szeretne. Ajánlanám még olyan kezdő rally versenyzőknek hol éles körülmények között fejleszthetik a rally tudásukat, és kiinduló pont lehet a R-2 és R1-ben való indulás lehetőségeként. Ha hármat kívánhatnál a rallysprittel kapcsolatban, mik lennének azok?- Megyei leosztású rallysprint versenyek legyenek. (a kisebb költségvetés elérése érdekében) Országos verseny a megyei bajnokoknak- Megfelelő reklám és média támogatást, valamint az MNASZ részéről a rally versenyt komolyan gondoló bajnok sprint versenyzők támogatását, magasabb osztályban való induláshoz.- Olyan

    Rallysprint

  • 2016.08.29. 10:43
    , mert az MNASZ versenynaptára nem teljesen egyezik a honlapjukon feltüntetett eredmények tartalmával. Ott még kettő futam van, de ha jól tudom a Historicnak még Salgó, Mecsek, Ózd Rallye van vissza. Ezt le kell pontosítani, mert jó lenne tudni mennyire készüljünk. Salgó Rallye-ról még nincs információnk, nem jött ki még versenykiírás. Nagyon várom már, mert ezen a környéken még nem versenyeztem, így ez új, feltérképezetlen terület számomra.Hozzá kell tennem, ha Salgó Rallye-n jó eredményt érünk el, akkor matematikailag megnyerhetjük a bajnokságot a kategóriánkba.Partnereinknek köszönjük az

    Historic

  • 2015.12.03. 17:28
    sorozat Európa bajnoki címét, valamint Besenyei Péter műrepülő világbajnok a RedBull AirRace versenysorozat egyik megálmodója aki nemrég jelentette be visszavonulását az aktív versenyzéstől az RBAR sorozatban. Besenyei a műrepülés mellett a nagy autósport családban is mindig otthon érezheti magát, hiszen rajong az autósportért kipróbálhatott már sokféle, többek közt F1-es versenyautót is, sőt a kétezres évek elején egy ideig aktívan versenyzett az MNASZ Autós Gyorsasági Szakágban az Opel Astra és a Renault Clio márkakupákban is. Ezt megerősítendő a rendezvény pénteki napján a Magyar Nemzeti

    Autosport

  • 2015.10.23.
    akárhogyan, mert a féltengely eltöréséig kategória első és második időt autóztak. Sok versenyen megfordultatok idén. Mi véleményed jelenleg a raliról, a szervezésekről, magukról a futamokról? - Sajnos már az Eger Rallyn olyan problémával kellett szembesülnünk, melyet a mai napig görgetünk magunk előtt. Vagyis nem mi, hanem az MNASZ. Rossz döntések sorozatával találkoztunk, melyek abszolút nem a versenyzők érdekeit szolgálták. Ezek a problémák odáig tornyosultak, hogy a Mecsek Rallyn a Rally2 szinte már egy megtűrt kategória lett. Ha a későbbiekben sem veszik figyelembe a versenyzők érdekeit, akkor Tiba Anita ORB, Rallye2
  • 2015.05.13.
    ezt is. És akkor lássunk, hogy is leszünk. Lesz két ORB párosunk, a Schuck - Gonda, és a Varga Doki a Super 1600-os C2-vel, aztán a másik kettő pedig Rally2, és ők a Jánosa – Brunekker, és a Hibján – Szurovcsák kettős. A negyedik autónk kimaradását pedig ezen a versenyen is köszönjük a határozottan versenyző orientál MNASZ- nek, hogy tologatják egyik asztalról a másikra a beadványainkat, de hozzáteszem, hiába húzzák az időt, mi nem tekintjük lezártnak az ügyünket!!! Kicsit csípős hangulatban vagy! Jól látom? A ralihoz van köze? - Nem vagyon én csípős hangulatban, csak vannak napok, amikor az Tiba Anita ORB, Rallye2
  • 2015.04.16. 10:08
    versenyre Kornél barátommal, navigátorommal együtt. A kérdésedre válasz szöcske nyergével kapcsolatban, érdekes és nem rövid a válaszom. 2012 év vége fele ki találtam egy érdekes autót az MNASZ besorolása szerint a P3 csoportba tartozna, ha elkészülne egyszer, a mesteremberek ígérete alapján már tavaly tavasszal kellet volna tesztelnem, da hát kicsit késnek. Így meg hirdettem az autómat és egy Norvég gyerek megvette, tehát elvonási tüneteim voltak. Bérelgettem Ádándon különböző autókat, és a szöcskét, majd vettem egy LADA típusú valamit, majd és egy BMW-t, de közben eladó lett a szöcske, a szöcskével

    Siórally

  • 2015.01.06. 13:09
    elindul a magyar raliban és az MNASZ kicsit elgondolkozik, hogy milyen szabályokat hoz, hisz tisztán látszik, hogyha nincsenek olyan szigorú szabályok, akkor igenis van néző és van induló. Ezen az úton kellene tovább haladni!A Mikivel való száguldozás pedig azt hozta, amit vártam. Hét nagyon jó hangulatú gyorsaságit teljesítettünk. Nagyjából az első egy-két szakaszon próbáltam azokat a pluszokat, ami az én fejemben van hozzátenni a versenyzéshez, ezt hellyel - közzel Miki meg is valósította. Az utolsó szakaszokon már szinte nem is nagyon diktáltam, hanem inkább próbáltam abban segíteni neki, hogy a

    Rally

  • 2015.01.01. 16:07
     Immáron 16. alkalommal rendezték meg a magyar autósport hagyományos óévbúcsúztató rendezvényét, a Szilveszter Rallye-t. A Hungaroringen és a környező utakon zajló verseny, amely az MNASZ hivatalos versenynaptárában is helyet kap, idén is nagy népszerűségnek örvendett: olyan sokan jelezték indulási szándékokat, hogy a szervezőknek tulajdonképpen két nap után le kellett zárniuk a jelentkezéseket. A H-Moto Team színeit képviselő trió azonban ott lehetett a viadal rajtjánál. A pilóta Rimár Tamás volt, aki már nem először szerepelt – ráadásul eredményesen – a Szilveszter Rallye-n, míg a
  • 2014.12.27.
    Hatos…f@szt…kilences Pécsen még egy EVO VI-tal mentek Kurtos Robiék, de a Szilveszter Rallyn már egy EVO IX-cet tesztelnek a következő évre. A navigátora egy ideje nem ült autóban, de ezt nem hagyhatja ki, mert régi álma volt László Pistinek, hogy egy ilyen autóban diktálja a tempót. Úgyhogy Robi és Pisti az új paripával vág neki a szezon utolsó futamának. De hogy hogyan is jött ez az év végi váltás, Kurtos Robi elmondja nekünk. A bajnokságot hogy sikerült zárnotok idén, hogy nem mentetek az osztrák versenyre? - Én úgy számolgattam, hogy 4. vagy 5. helyen végeztünk idén, de az MNASZ nem Tiba Anita
  • 2014.11.05.
    A pálya hátránya 2014.11.03. Második   helyen   végzett   Kiss   György   az   MNASZ   Drag   Országos   Bajnokság   Hungaroringi   záró   versenyén,   ami   mindazt   is   jelenti, hogy év végi értékelésben is a második hely jutott a csapatnak.  Már a verseny előtt is tudni lehetett, a Hungaroringi pálya nem a Drag   Civic számára lesz kedvező, hiszen az út nincs felgumizva, és ezáltal az   elsőkerekes   autók   nem   vehetik   fel   a   versenyt   a   farmotoros   hátsó   kerekes  kocsikkal.  A tény  be  is igazolódott,  Gyuri  akármennyire   is jó   reakcióidőket   produkált,   a Sári Péter Drag
  • 2014.10.31. 12:05
    A Pilisvörösvár Rali első gyorsasági szakaszát követő etapon ment tönkre Wirtmann Ferenc és Barna György Ford Escort Mk II-esében a negyedik fokozat, így e nélkül kellett teljesíteniük a távot. A D (kor)csoport versenyét azonban így is megnyerték, és a Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros saját számításai szerint ezzel megnyerte a D csoport bajnokságát is, ám ezt az MNASZ még hivatalosan nem erősítette meg. „Jó kis verseny volt, a rendező mindent elkövetett, hogy a versenyzők jól érezzék magukat. Kicsit sok volt az etap, remélem, lesz folytatása a Pilisvörösvár Ralinak, mert

    Rally

  • 2014.10.22. 11:25
    versenyzéssel megnyertük a 6. kategóriát. Zobákon volt kalandunk is ahol 2x forogtunk meg és benthagytunk 1 percet de az előnyünk így is elégnek bizonyult. Ezzel az autóval lehetett volna gyorsabban is menni de boldogok vagyunk ,hogy sikeresen célbaértünk.A rallysport helyzetéről is mondj kérlek pár szót ! Itthon vagy külföldön tervezed a jövőt ?-Elszomorító a honi rallysport körüli bizonytalanság ! Elszomorító az MNASZ-en belüli belviszály. Nem a rallysport jövőjét erősítik ezek a vitás helyzetek. Szeretünk itthon versenyezni de kacsingatunk külföldi irányba, ERC vagy Mitropa kupa fele is. Szeretnénk

    ORB

  • 2013.09.27. 22:07
    Én az MNASZ drift bajnokságon indulok csak, remélhetőleg a pro kategóriában, jelenleg street licencem van, megpróbálom a pro-t is megszerezni.Lassan 6 éve, hogy Nissan Silvia S14-em van, eleinte csak utcai autóként használtam, és gyorsulási versenyekre jártam elég jó eredményekkel. Elég sok kupát begyűjtöttem, de valahogy mindig a drift érdekelt volna jobban. Mivel sajnáltam az autót vettem egy másikat, egy jobb kormány ugyancsak S14 Silviát, melyet versenyautóként megépítettünk.2011 júniusában az autó elkészült, azóta rendszeresen járok a versenyekre. Az akkor 320LE-es géppel hamar

    Drift

  • 2013.07.16.
    cmm-es motorral kb. 160 LE rallyra épített autó MNASZ R2 gépkönyvvel Végül mit üzensz a nézőknek miért érdemes ellátogatni a hétvégi drift versenyre? Mert komoly pilóták brutál autókkal fognak küzdeni a kupáért, ami nagy látványt fog eredményezni és egyedülálló, hogy a természetben és nem zártpályán lesz látható ez a prominens mezőny. Minden résztvevőnek balesetmentes hétvégét és kimagasló élményeket kívánok Hegyi Drift verseny - július 20. szombat Bélapátfalva, Bélkő-hegy > Rendezvény információk > Hegyi Drift Facebook közösség > Drifted.hu - Facebook Hegyi Drift Drift
  • 2013.04.16.
    (AUT) * = Az eredmény fellebbezés alatt 1 2 3 4 Egyesület Fodor-Racing kft. TQS Hungary Kft. Thomas Strobl Markus Werfring Johann Weidinger Versenyautó Skoda Fabia Opel Citroen Saxo VW Golf Suzuki Swift I.* 10 8,5 - - - II. 20 15 17 13 NÉ III. IV. V. VI. VII. Össz 30 23,5 17 13 0 Kiadja: MNASZ Titkársága 1 Magyar Kupa Hely Versenyző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 "NITRO" Góth Viktor Csirmaz Brunó Benyó Máté Peitler Zsolt Gerencsér Dávid Kádár Patrik Kovács Marcell Csizmadia Gergely Munkácsy Gyula Gerencsér Kincső Stréhli Dominik Patonai László Szegfű Adrienn Szegfű István ... 30 32 25 27 III. IV. V. VI. VII. Össz 20 17 15 0 Junior Hely Versenyző 1 2 3 4 5 Ujházi Tamás Vaskó Dominik Perendy Péter Hofecker Csaba Végh András CSAPATVERSENY Hely Csapat Nevezett rajtszámok I. II. III. IV. V. VI. VII. Össz Kiadja: MNASZ Titkársága 2 MNASZ Rallycross
Előző 8 / 10 Következő