Keresés

Találatok száma: 151
Előző 8 / 8 Következő
  • 2013.12.23. 17:17
    itinert és szereti is csinálni ! Ügyes ! Racing.hu: - Bulifutam lesz?Balogh Jani: - Természetesen ez a buliról szól de nem vesszük félvállról a versenyt !Racing.hu: -Köztudottan nagyon gyorsan szoktál menni , milyen autóval mentek?Balogh Jani: - Igen , sietünk a lehetőségekhez mérten. A kocsi az a Tyutyu féle vas de Öcsiék fogják szervizelni ezen a versenyen is. Racing.hu: - 2014? Balogh Jani: - Nem tudjuk mi várható a jövő évben, de szeretnénk a legalkalmasabb autóval versenyezni de a WRC-k ellen sajnos nem lehet nagyon labdába rúgni még egy R4-el sem ! Szeretem a Mitsubishit és úgy

    Amatőr rally

  • 2013.09.19.
    kaptam a Mitsubishi WRC Replica vezetésére – mesélte Csucsu. – Amiért rögtön igent is mondtam, az az, hogy én is szeretek segíteni ott, ahol csak tudok. Ugyanakkor megtisztelő érzés is volt ez számomra, hiszen nagyon keveseknek adatik az meg, hogy önzetlenül gondoljanak rá és felajánljanak neki egy Mitsubishit egy verseny erejéig, a jó cél érdekében. Remélem, hogy egy életre szóló élményt fogok okozni azoknak a sztárvendégeknek is, akik követei lesznek a programnak, s beülnek majd mellém egy-egy kör erejéig a versenyen.” Habár Csucsu még nem autózott a váci pályákon, azt azért már így látatlanban Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.09. 12:33
    hárommal, a gyorsulása simán felér egy WRC-vel. Igazán ijesztő az volt, amikor a Nissan (=Grózinger Zsolt - a szerk.) mögött haladtunk pár centire, de nem lehetett semmi mást látni, csak a tejfehér füstöt..."A Lada Gála összecsapásai mellett két drift verseny is zajlott a délután folyamán. Először a kihívásos versenyek zajlottak, ahol nem pontok alapján, hanem az "odadobott kesztyűk" alapján dőlt el, hogy ki kivel csatázik. Rengeteg izgalmas és szoros csatát láthattunk, hiszen a versenyzők nem kímélték sem magukat, sem az autókat. A leglátványosabb csatáért járó elismerést, érmet és pénzjutalmat

    Drift

  • 2013.05.13. 16:11
    autó. Nagyon jól lehet vele kanyarodni, manőverezni, mondhatni egy élmény itt a hegyek között autózni a kicsikével.- Köszönöm szépen.Kazár Miki:- Hogy sikerült az első körötök?- A mai első körünkön az egyik lehető legrosszabb gumit választottuk, intermediate-ből a legmélyebben kivágottat. Próbáltunk keresni tócsákat, de egyet sem találtunk, hogy legalább valamennyire hűtenénk, de a kör borzasztóan látványos volt. Sosem próbáltam azt, hogy WRC-vel megyek, intermediat-tel, totál elmelegedve.  A második gyors előtt már annyira darabos volt a gumi, hogy Tominak meg se mertem mutatni. Igazából jó

    Rallye

  • 2013.03.26. 19:00
    hazai olajcégnél dolgozom, mint rendszerkezelő. Most pedig Budai Béla barátommal eljöttem ide Brassóba, de már megbántam. :-) Folyamatosan dolgoztat. Azt mondta, hogy semmi dolgom nem lesz, üdülni kell jönni, de ez nem igaz! :-) Pont szögeket húztam ki a gumikból, mielőtt beszélgetni kezdtünk. Racing.hu: A szöges gumiból, mivelhogy most nem lehet szöges gumikat használni… Kinek a gumijából is húzgálod ezeket a szögeket? Selmeczi György: Bélának a WRC-jével megy itt most egy román srác és neki szervizelünk. Racing.hu: Tehát azt már tudjuk, hogy ezzel a brassói túrával alaposan

    Rally OB

  • 2013.03.19.
    Nemzeti Suzuki Swift csoport Nemzeti SEAT Leon csoport Lotus Cup Eastern Europe Lotus Ladies Cup Az „F” csoportba kerülnek besorolásra a WRC, a KitCar és a Szuper 1600-as és S2000-es autók. A illetve N csoportban a homológ lap VK,WR,WR2,SP,KS,KSR kiterjesztésen szereplő alkatrészek használata tilos! A/N csoport – R csoport megfelelőségek Az R csoportos gépkocsik az A vagy N csoportos gépkocsiknak megfelelően vehetnek részt a versenyeken: A/N csoport‐R csoport megfelelőségek  14 A/N csoport   N/1 1400 ccm‐ig  N/2 nagyobb mint 1400 ccm, de legfeljebb 1600  ccm  A/6 nagyobb mint 1400 ccm, de MNASZ Gyorsasági
  • 2013.03.11.
    Várkonyi Szabolcs Sárosi György Fogassy Gergely Versenyző 2 Kerék István Andreas Schnidlbacher Mesterházi Márk Mihalik Péter Szenner Zsolt Hofbauer Tamás Kenderesi Árpád Savanyu Roland Farnadi Ágnes Németh Gergely Papp György Péterfi Jenő Siroki Zoltán Szabó Bence Érczkövi Attila Kerék István Autó Mitsubishi Lancer Evo7 Mitsubishi Lancer Evo9 R4 Mitsubishi Lancer Evo9 Mitsubishi Lancer Evo9 R4 Mitsubishi Lancer Evo9 Mitsubishi Evo IX R4 Skoda Felicia Kit-car Suzuki Swift S1600 Mitsubishi Lanncer Evo9 Mitsubishi Lanncer Evo Subaru Impreza WRC Ford Escort RS Coswort 4WD Lancia Delta HF Int. Honda Civic Teszt Rallye
  • 2013.03.08.
    érvényes A csoportban is. A csoportos jármű rallyeban való részvétele esetén jellemzőinek gyengébbnek, méreteinek kisebbnek, vagy egyenlőnek kell lennie, mint a WRC meghatározásnak.(Ez nem vonatkozik a feltöltött dízel motorok változtatható geometriájú turbótöltőire.) Ha az A csoportos jármű eredetileg nem felel meg a fenti meghatározásnak, akkor a WRC meghatározást VO -ként homológizálni kell a rallyeban való részvételhez. ART. 3 ÜLÉSEK SZÁMA A túraautóknak legalább négy ülőhellyel kell rendelkezniük. ART. 4 4.1 TÖMEG A járműveknek, a hengerűrtartalmuk függvényében az alábbi minimális tömeggel kell MNASZ
  • 2013.03.01.
    -ig 3 11 A csoport 2000 cm felett + WRC autók az érvényes homologácioval vagy lejárt 2009/01/01 után b) Szlovák nemzeti szabályoknak megfelelő gépkocsik F csoport: F3 2000 cm3-ig; F4 2000 cm3 felett. c) A historic gépkocsik a FIA ISC „K”” melléklet szerint + nemzeti historik autók 7 4.4. Nevezési díjak 4.4.1. A Magyar Országos Rallye Bajnokságban és a bajnokságon kívül indulók által fizetendő nevezési díjak: Nevezési díj összege rendezői reklámmal: 4kerék meghajtású versenyautóval 180.000,- Ft, amely tartalmazza a 27% ÁFA-t indulók részére Rendezői reklám nélkül: 360.000,- Ft, amely ... forgalomban kapható üzemanyag használata azzal a kikötéssel, hogy az további benzinnel, más adalékokkal nem keverhető. Az S11-es géposztályban WRC-vel induló párosok nem használhatnak E85 típusú üzemanyagot. A CEZ és a Nyílt Szlovák Rally Bajnokság értékelésben résztvevő versenyzők, nem használhatnak E85 típusú üzemanyagot. A Historic Rallye Bajnokságban az E85 (bioethanol) ill. az FIA által nem engedélyezett üzemanyagok használata tilos! Az RSB előírhatja egy központosított rendszeren keresztül történő tankolást a versenyzőknek, a J függeléknek megfelelően. 9. PÁLYABEJÁRÁS 9.1. Regisztrációs eljárás A Rally OB
  • 2013.02.20.
    ÉRTÉKELÉSÉBEN ............. 19 6. FIA RALLY VILÁGBAJNOKSÁG (WRC) VEZETŐK ÉS NAVIGÁTOROK RÉSZÉRE ........................................................................................................................... 19 7. FIA RALLY VILÁGBAJNOKSÁG AUTÓGYÁRTÓK RÉSZÉRE ............................... 19 8. FIA TÁMOGATOTT BAJNOKSÁGOK (WRC2, WRC3) ........................................... 20 9. JUNIOR WRC BAJNOKSÁG ................................................................................... 20 10. HOLTVERSENY A BAJNOKSÁGBAN ..................................................................... 20 ... ........................................................................................................... 49 64. ALKATRÉSZEK – KONSTRUKTŐRÖK ÉS WRC CSAPATOK RÉSZÉRE ............. 49 65. AUTÓ KIEGÉSZÍTŐ BERENDEZÉSEI .................................................................... 49 65.1. FEDÉLZETI KAMERA .............................................................................................. 49 65.2. NYOMKÖVETŐ RENDSZER ................................................................................... 50 65.3. ZAJSZINT A GYORSASÁGI SZAKASZOKON ........................................................ 50 TESZTELÉS MNASZ Rally OB, Rallye2, Historic
  • 2013.01.30. 08:40
    Racing.hu: A facebookos életedet figyelve azt látjuk, hogy igencsak képben vagy a mai rallye-s történésekkel. Milyen a kapcsolatod most a rallye-val?Vojcsik Ferenc: Mondhatni naprakész vagyok. Amikor ment a WRC évadnyitója, a Monte Carlo Rallye, minden reggel korán kelve figyelemmel kísértem, néztem az összefoglalókat. A Turini-hágó? Hogyne érdekelne?! Fantasztikus, nagyon kemény. És ilyenkor eszembe jut 1995, amikor nézőként voltunk kint, és élőben láthattuk az akkori nagyokat.  Carlos Sainzot, Colin McRaet, Tommi Makinent, Juha Kankkunent, Didier Auriolt, Gilles Panizzit, Francois
Előző 8 / 8 Következő