Keresés
Találatok száma: 1852021.11.02. 14:02
Két párossal érkezett az idén immár harmadik alkalommal megrendezésre kerülő magyar EB futam, a Rally Hungary rajtjához a Korda Racing, a csapat színeit a Volkswagen Polo R5-tel száguldó Turán Frigyes és Bagaméri László, valamint a Ford Fiesta Rally4-gyel versenyző ifjabb Fekete László és Begala Tamás képviselte. A korábbi tervekkel ellentétben itt búcsúzott volna a bajnoki szezontól Vizelli Károly és Nagy Péter is, a pilóta azonban második gyermekét várja ezekben a napokban, így jobbnak látta kihagyni ezt a futamot. Turánék számára a bajnokság szempontjából nem sok tétje volt a Rally2021.10.07. 10:47
Két hét után szállt újra versenybe a Korda Racing és Ritmus ASE közös csapata a magyar rallycross bajnokságban. A nemzeti mezőny pünkösd után újra a Rabócsi Ringen, a Keviép RX Fesztiválon mérhette össze erejét. Benyó Máté bizakodva tekinthetett a sorozat idei ötödik állomása elé, mert bár tavasszal egy műszaki hiba miatt csak az ötödik helyet szerezte meg Máriapócson, a legutolsó két futamon a leggyorsabb tudott lenni a Focus Supercarral. Máté ezúttal is remekül autózott, Kárai Tamással és a Skodát erre a futamra egy VB-s Ford Fiestára cserélő Luigi-vel is nagy csatákat vívott az egész2021.08.24. 12:01
, Benyó Máté irányítása mellett itt mutatkozott be a nagyközönség előtt a csapat legújabb fegyvere, a Ford Focus Supercar, Korda Zsófi pedig egy crosscarttal érkezett a rajtra, míg Várkonyi Bence a Hankook kupás Suzuki Swifttel próbált szerencsét. Bár a verseny végén összességében elégedetten bontott sátrat a csapat, a futam rémisztően indult a csapat számára, a csapat legifjabb tagja, ugyanis Korda Zsófia crosscartja alig néhány méterre a rajttól lángra kapott, éppen szülei szemei láttára. „Senkinek sem kívánom azt az érzést, amit akkor átéltünk amikor a szemünk láttára kigyulladt az autó, benne a2020.06.17. 10:12
Turán Motorsport Volkswagen Polo GTI R5 +2.33. Hadik András Kertész Krisztián DVTK SE Ford Fiesta R5 Mk2 +9.34. Grzegorz Grzyb Michal Poradzisz Topp-Cars Rally Team Skoda Fabia R5 Evo +13.35. Csomós Miklós Nagy Attila East Motorsport Kft. Skoda Fabia R5 +19.3A csapat partnerei:Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett,Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft.,Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, HardyWorking Tools, Dr. Rettig2016.07.05. 18:58
kigyorsításokban is egyaránt. Az utolsó bemenet előtt átbeszéltük a Csapatommal, hogy vezetéstechnikailag egy-egy kanyarkombinációban hogyan tudnék még gyorsabb lenni.Összességében, miként értékeled ezt a bronzérmet érő versenyt?- A 2016-2017-es szezonban már nem az eddig megszokott versenyautókkal indulok a Kupasorozatban (Kupás Opel Astra és Opel Tigra), hanem egy Ford Pumával, amely a versenyzői múltját tekintve sem hétköznapinak mondható eredményekkel van felvértezve. Jelenleg a harmadik sikeres versenyt teljesítettem vele az FRT Rallye-n, az előző kettőben is közel voltam a dobogóhoz. Úgy gondolom, hogy2016.06.01. 10:00
kategóriában a legnagyobb ellenfelének, a Honda Civic-kel rajthoz álló Csirmaz Brúnónak. Az összes néző bíztatta Brúnót, aki őrült tempót diktált és egy másodpercre sem vette le lábát a gázpedálról. Sajnos a bravúr nem sikerült, de egy ilyen kemény ellenfél mellett szépen csillog az ezüst is… Hihetetlen jó időt futott az ebben a kategóriában debütáló Varga Mátyás is Ford Fiestájával, mely ezen a hétvégén az 5. helyre lett elég.A SuperTouringcars -2000 kategória dobogósai:Roman Castoral (CZE)Csirmaz Brúnó (HUN)Kádár Patrik (HUN)Óriási küzdelem zajlott a jóbarátok: Tóth Attila, Tajmel Tibor és Csendes2016.05.12. 18:08
a cég oda fejlődött, hogy gyakorlatilag a mai magyar mezőnyben található versenyautók közül majdnem mindhez valamilyen módon köze van a Tuboly testvéreknek. Saját versenyautóm eddig nem volt, de nyilván mindig is akartam egyet. Most végre lesz egy, ez is évek óta készül, idő hiányában innen-onnan ellopott szabad órák, esték, hétvégék stb. felhasználásával. Suszter cipője szindróma. A versenyen milyen autóval indulsz, és mit tudhatunk róla?- Ez egy NHRA homológ Spitzer FunnyCar/Altered váz-futóműre épülő autó, amelyet én a Ford 23 T karosszéria2016.05.11. 22:26
. Természetesen Wieszt Jankónak (Skoda) és Vass Zolinak (Mitsubishi) is lesz némi beleszólása a dobogós helyek kiosztásába, hiszen mindkét versenyző eddigi teljesítménye méltán adhat bizakodásra okot. A kilencszeres magyar bajnok Harsányi Zoli (Mitsubishi) Evo 10 premierjét nagyon várjuk, amivel az ígéretek szerint Pünkösdkor debütál majd. Rajthoz áll Mózer Attila (Skoda Fabia) is, akiről kijelenthetjük, hogy a mezőnyben a legjobban rajtoló pilóta is okozhat még meglepetést az élmezőnynek. Ne felejtsük el az örökös bajnokunkat Kotán Pétert (Ford Escort), aki Húsvétkor igazoltan hiányzott, de ... jobban teljesítő Varga Mátyás (Ford) is, akit szintén a dobogó esélyesek között várunk. Magyar Kupa kétségtelenül az idei év flúgos kategóriája 20 fölötti induló számával. Itt olyan fiatal tehetségek bontogatják szárnyaikat, mint Pleveisz Tamás (Suzuki), Lakatos Lénárd (Suzuki) és Perendy Peti (Suzuki), akik továbbra is vezetik az abszolút tabellát. Végre minden összeállt a hazai vizeken evező Vaskó Dominiknak (Peugeot), aki technikai okok miatt ugyan az első futamot kihagyni kényszerült, viszont Húsvétkor magabiztosan nyerte a versenyt. A mindenre elszánt fiatal pilóta ismét nyerni akar a hazai ... cm3kategóriában a tabellát az újoncként debütáló Sárai István (Lada)vezeti, de Tárnok Sanyi (Lada)és Ifj Béke Attila (Lada)is nyerni jön. DIV I. Nyugat1600 cm3kategóriában a szlovák Roland Pisio (Citroen)magabiztosan uralja az első helyet, őt a régi idők hazai kedvence Bartha Aurél (Honda) és egy szintén szlovák versenyző Tomas Bagos (Fiat Punto) követi. DIV II. -2000-ben „kis Szamóca” Szabó Dénes (VW)jelenleg az első, ezen változtatni akar Dusan Vince (Skoda)és Berke József (Lada)is, persze nem hiányozhatnak a drift királyai, a Zentai testvérek (Ford) sem a Pünkösdi folytatásról. DIV II. 20002015.05.15.
2014.11.12. 13:32
Ramón (Ford Fiesta R5) 1:07:46,22. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX R4) +49.53. Rongits Attila, Hannus László (Mitsubishi Lancer EVO IX RS) +52.44. Hadik András, Kertész Krisztián (Subaru Impreza) +1:09,05. Matics Mihály, Zejda Viktória (Mitsubishi Lancer EVO IX) +2:22,66. Osváth Péter, Farnadi Ágnes (Mitsubishi Lancer EVO IX) +3:25,62014.11.05. 08:56
Bizonytalanná vált Robert Kubica jövője a Rali Világbajnokságon, miután kiderült, a korábbi F1-es klasszis lengyel jelenleg egyetlen csapattal sincs tárgyalásban a folytatást illetően. A WRC két gyári alakulata, a Volkswagen és Hyundai már nyilvánosságra hozta 2015-ös pilótafelállását, és Kubica egyikben sem szerepel.Az őrült tempója mellett látványos baleseteiről elhíresült lengyel idén az M-Sport csapatnál ment egy “félgyári” Ford Fiestával, ám az Autosport értesülése szerint jelenleg sem velük, sem a Citroennel nem folytat egyeztetéseket 2015-ről.Ezt Malcolm Wilson, az M-Sport első embere2014.09.15.
emlékszem. Az első napi 132 kilométer gyorsaságiból 70 kilométer lesz aszfalt. Szinte mindegyik gyorsaságin van a murva mellett aszfaltos betét is. Ez komoly nehézséget okoz, murvára puha futómű és puha gumi kellene, az aszfaltra pedig kemény gumi és kemény futómű. Valahol a kettő kompromisszumát kell választani, ami azt jelenti, hogy sem az aszfaltra, sem a murvára nem lesz ideális az autó. Ráadásul nagyon kell vigyázni, mert az aszfaltos szakaszokon gyorsan el lehet koptatni a murvagumit. Arról nem is beszélve, hogy csak itt, Cipruson fordul elő, hogy murvagumival kell aszfalton féktávot venni Mihályi Csaba Rally2013.09.10.
2013.07.31. 12:37
Glide 2 sebességesKompresszor : 14-71 Little fieldKardántengely: Strange crome-moly Féltengely :40 bordás Pro Race féltengely, Ultra Spool fix diferenciál , Motive acél áttétel.Difi: Ford 9”/9.5” Strange Ultra Case Aluminium közép rész 3.89:1 áttéteHátsó gumi: 34.5/17.0-16Első gumi: 25.0/5.0-15Első futómű Strange McPhersonHátsó futómű: 4 lengőkarosKaszni: 4rétegű szénszál (Carbon) 35 kgÜzemanyag tank:55 literesGyorsulás: 0-100 ig 1 másodperc körül 0-200 ig 4 másodperc körülMax sebesség: 365 Km / hFogyasztás 10 méterenként egy liter azaz 100km / 10.000 liter lenne2013.07.29. 07:56
után 2005-ben belekeveredtem az akkor induló Historic kupába egy MK1-es Ford jobbjában.2006-ban Balogh Zsolti barátom hívott navigálni, akkor épült Skoda S100-ába. 2007-ben megépítettem a saját Lada 1200-esemet Gr.2-es szabályok szerint.2007-2008-ban sok szép sikerem volt mint sofőr.Ebben az időszakban az öcsém Zoli navigált nekem. 2009-ben szétszedtem felújításra az autót, ami mostanáig nem készült el.2009-től Zoli öcsém mellett navigálok, először abban a Skoda Favoritban, amiben 2001-ben ültem C.Zoli mellett, majd 2012 óta egy A csoportos Feliciát próbálunk versenyképessé varázsolni.Két hete2013.07.16.
2013.07.16.
2013.05.10.
2013.03.29.
2013.02.18. 12:54
ajánlom, de jöhet egy csöpp Mercedes is, kell persze japán fűszerezés is, arra tökéletes egy-két Nissan és Toyota, de nem árt bele némi amerikai ízfokozó, mondjuk egy Mustang, és egy-két különleges ízesítő, mint például a Ford. A saláta elkészítése roppant egyszerű! Tölts fel egy gazdagon aszfaltozott katlant, tedd bele a vasakat és határozott mozdulattal kezdd el terelgetni őket. Nem gond, ha füstölni kezdenek, vagy majdnem egymáshoz érnek, annál szebb lesz az eredmény. A saláta díszítésére használj bójákat és zászlós figurákat. Ugye nem is ördöngösség? (Még egy apró megjegyzés: minél füstösebb