Keresés

Találatok száma: 164
Előző 4 / 9 Következő
  • 2014.10.23. 08:23
    Mielőtt elárulnád, hogy miként is cseppentél be az idén 50 éves Mitropa Rally Cup bajnokságba? Mesélnél az ide vezető hosszú útról?- Az első ladámat 2006-ban sikerült megvásárolnom egy 1200-est, amiben egy Bialkó erőforrás volt. Ezzel kezdtem a pályafutásomat az akkori edelényi rally palyán, ahol 2006 és 2007 ben már egy-két versenyen sikerült jó eredményt elérni. Aztán, úgy gondoltam, hogy az akkori navigátorommal egyben unokatestvéremmel Ruszó Robival megbeszélve 2008-ban meg kell próbálnunk egy RTE futamot, ahol sajnos nem felelt meg az akkori 1200-s Ladám. Így Kovács Dénes ... kollégámnak köszönhetően, aki ide adta az Ő versenyautóját - ami egy picit más kaliberű versenyautó volt - sikerült elindulnunk 2008 Ózd Rte futamán előfutóként. Ami sajnos nem sikerült túl jól, mert a harmadik gyorson egy lassítót szét rombolva összetörtem az autót.A helyreállítás után megvásároltam LCK-t. Még ebben az évben elkészült az LCK-152. Fontos megemlítenem, hogy az autóban elkészülése óta Orbán Motorral üzemel.Aztán jött a 2009-s év, amikor teljes évet terveztünk RTE-ben. Sajnos, ebben az évben nagyon sok technika problémával kellett megküzdenünk.A 2010-s évre elég sok fejlesztésen esett ... át az autó. Kapott egy új Orbán Motort, új váltót, és egy Mistsubishi hátsó hidat, nem utolsó sorban egy új naviátort Jobbágy Éva személyében.Ezt az évet megújult erővel kezdtük, mert párhuzamosan az RTE, illetve a BAZ rallysprint futamain indultunk. Ennek meglett az eredménye, mert az RTE H1 kategória 4. helyét szereztük meg, ami jónak nevezhető volt a H1 kategóriában.Aztán nagy kedvvel kezdtük a 2011 szezont is, mert ebben az évben mind az RTE, mind a BAZ rally futamain részt kívántunk venni.A 2011-s év, nagyon jól sikerült, mert a sok 2.-ik, és 3.-ik hely után eljött a várva várt győzelem ... , az Esztergomi pályákon, amire mai napig tisztán emlékszem. Az évvégi eredmény felülmúlta az előzőt, mert az RTE sorozat H1 kategória, és a H Lada kategória 2. helyét jelentette. Emellett még a BAZ rally eredményei is jól alakultak, abszolút 3. hely, kategóriában pedig az első helyet sikerült megszerezni. Ez jó, és mindemellett bíztató reményeket adott a 2012-s szezonra.A hosszú téli szünet után eljött a 2012-s szezon, ahol már csak az RTE sorozatra koncetráltunk, természetesen célként a bajnoki cím elhódítását tűztük ki magunk elé.Ezt a célt úgy sikerült teljesíteni, hogy hat RTE futamból

    Mitropa kupa

  • 2014.07.01. 21:09
    AMTOSZ KÖZLEMÉNY  2014.07.01.  1 AMTOSZ-RTE rendezvény lemondás 2 AMTOSZ-Power-Sprint pontszerző verseny lemondás    - AMTOSZ-RTE rendezvény lemondás   A 2014 július 19-20-ra kérdőjelesen meghirdetett rendezvényünket, nem tudtuk véglegesíteni. A tervezett versenyt nem tudjuk lebonyolítani, a rendezvényhez szükséges szervezési feladatok időbeli csúszása miatt!   - AMTOSZ-Power-Sprint pontszerző verseny lemondás   A 2014 július 06-ra feltételes módban megjelenített Power-Sprint futamot nem

    AMTOSZ

  • 2014.04.06. 13:51
    Meghatározó egyénisége vagy a Magyar autósportnak. Sokan tudják, hogy korábban rallycross versenyen is indultál. Megosztanád a régmúlt emlékeit a portálolvasókkal, sporttársaiddal?- 1998-ban indult pályafutásom Máriapócson, egy 1200 Zsigulival, mellyel első évben bajnok lettem a keleti kategóriában. A következő két évben 2107 Ladával versenyeztem és sikerült megőriznem a bajnoki címemet. Ezt követte a Mazda 323 1.6 turbó, ezután jött a BMW 325i amivel izgalmas csatákat vívtunk  a kategóriatársakkal. 2003 jött az ötlet, hogy váltani kellene és 2004-ben indultam először RTE versenyen, amit ... elindulok Máriapócson! Most eljött az ideje, hogy valóra váltsam régi álmát, ami nekem is hiányzott minden kilátogatás alkalmával. Egy kicsit kanyarodjunk el a Rallycross-tól. Az autósport Rally szakágában is képviselteted magad. Mi az idei terved?- A 20. VREDESTEIN Miskolc Rally nagyon jól kezdődött számunkra mivel a P3 csoport abszolút 2. illetve a BMW kupát az 1. helyen zártuk.Alapvetően a Rally2-re koncentrálok, de nem indulok minden futamon (murvára nem alkalmas a BMW) ezért lehetőség szerint RTE futamokon is tervezem a rajthoz állást.Miként látod a Rallycross jövőjét Magyarországon?- Az előzetes

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallycross, Rally

  • 2013.09.20.
    CÍM: Feltámadt „hamvaiból” a Mitsubishi Maxx Race Team – IV. Peugeot PM Rally Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 Több mint egy hónapnyi szünet után ismét RTE-s futam keretein belül láthatjuk majd rajthoz állni Kiss Viktort és Percze Nándort. A IV. Peugeot PM Vác Rallyn, a jól megszokott Mitsubishi Lancer Evo IX R4-essel fog rajthoz állni a Maxx Race Team alakulata. Igaz, Kazár Miklós Baranya Kupán elszenvedett balesete után sokan keresztet vetettek a versenygépre, ám az komolyabb sérülések nélkül megúszta az esetet, s feltámadt „hamvaiból”. Kiss Viktor: Esztergom ... kivételével minden RTE futamon részt vettem idén az ORB viadalai mellett, hiszen úgy vélem, jó tanulási lehetőség van ezekben a versenyekben, arról nem is beszélve, hogy folyamatosan gyűjtögethetem a versenykilométereket. Izgatottan várom már a IV. Peugeot PM Vác Rallyt, ahol ismét Percze Nándival állok majd rajthoz. Mondhatjuk, hogy hazai terep vár rám, hiszen a közelben lakom, ráadásul Vácott jártam iskolába is. A pályák ismerősek is lesznek, meg nem is – igaz, tavaly rajthoz álltunk már ezen a versenyen, de mindössze csak az első gyorsasági szakasz 3. kanyarjáig jutottunk el, ott ugyanis beestünk ... koncentrálni, ahol a célom a tisztes helytállás lenne. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Telefix GSM, deakhuto.hu, Brill Company Zrt., Sabina 2000 Kft., Patrimon International Biztosítási Alkusz Kft., MobilPartner, Profi-Drink, Dream, Benyo Autószerviz Kft., Esély Iskolai Szövetkezet, Makói Pro Sanitas Bt., Zöld Élet Szociális Szövetkezet, Első Magyar Vidékfejlesztési Szociális Szövetkezet, ÚT-GARANTOR Kft. Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com; web: www.maxxraceteam.hu Program – RTE: A verseny távja: 225,5 km Gyorsasági szakaszok száma: 6 Maxx Race Team Rally
  • 2013.09.20.
    CÍM: Zsinórban harmadszor? Maxx Race Team – IV. Peugeot PM Vác Rally Velenczei Ádám – Apkó András, Mitsubishi Lancer Evo IX A IV. CYEB Tatabánya Rallyen magabiztosan utasította maga mögé az RTE teljes mezőnyét a Velenczei Ádám-Apkó András páros. A Maxx Race Team versenyzői most sem adnák alább – az évadzáró IV. Peugeot PM Vác Rallyn ugyancsak a győzelem reményében szállnak harcba. Habár esélyük már nincs a bajnoki cím megszerzésére, az ezüstérem esélyesei között ők is szerepelnek. Velenczei Ádám: Jó szájízzel készülök erre az utolsó RTE-s megmérettetésre. Az esztergomi győzelmünk, majd ... van az előrébb lépésre, de reálisan nézve ez csak akkor történhet meg, ha valamelyiküknek technikai problémája adódik. Ezt azért mi nem kívánjuk nekik, de ettől függetlenül is a célunk az lenne, hogy ismét elsőként intsenek le bennünket. A Maxx Race Teamnek pedig ezúton is köszönöm, hogy minden támogatást megadnak ahhoz, hogy újból sikert arassunk az RTE bajnoki fordulón. Apkó András: Akárcsak az eddigi versenyeket, az utolsó fordulót is nagy izgalommal várom. A felkészülés terén semmi újítás nem következett be a részemről, bár mentálisan jobban rá kell koncentrálni a dolgokra. Eléggé feszült Maxx Race Team Rally
  • 2013.08.01. 08:28
    Sajnos, az elmúlt évek „hagyományai” az idei évben megszakadnak, hiszen az MNASZ RSB nem engedélyezte a Marco Racing Teamnek, hogy a Baranya Kupa-n „Sprintes” vagy „amatőr” mezőny részére is lehetőséget adjon a versenyzésre, így az elmúlt években tapasztalt módon a Sprintesek és RTE versenyzők nem tudnak részt venni a versenyen. Erre a problémára kerestünk megoldást, és a Marco Racing Team az alábbi kéréssel és javaslattal fordult az MNASZ-hez:Vezessük be a „napi licence” intézményét, ami a raliban eddig még nem volt.A Napi licence lényege:Rövidebb időre, azaz ... egy alkalomra, versenyre szól, ugyanakkor olcsóbb, mint a teljes értékű licence.Aki ezt a licencet (MNASZ R2)kiváltja, az ugyan úgy szerepelhet tovább a Rallye Sprint Bajnokságban, mint előtte, és részt vehet a Baranya Kupa 2013 versenyen is, ahol 85,00km gyors össztávot teljesíthet.A Baranya Kupa rendezőjének célja, hogy a Napi licence bevezetésével és további kedvezményekkel a Rallye2 mezőny részeként minél több RTE és Sprintes versenyző elrajtolhasson az idei versenyen. Az ehhez szükséges lépéseket az alábbiak szerint anyagilag is támogatja:A Baranya Kupára nevező RTE vagy Sprintes versenyző ... licenchez szükséges sportorvosi vizsgálat költségét, lehetőségét (a verseny előtti napon, a helyszínen),a napi licencek díját,a napi licencek biztosításának díját,valamint egy egyszeri R2 gépkönyvezés költségét.Ha utána számolsz, ez kb duplája egy sprintes nevezésidíjnak, és másfélszerese egy RTE nevezési díjnak! És amit ezért kapsz, szintén dupla (Sprint) és több mint másfélszeres (RTE) versenytáv, valamint 2db napi licence, és gépkönyv a versenyautódravalamint: egy 85km gyorsaságit tartalmazó versenyt! (Az alap R2 nevezési díj 43.500,-Ft. …csak a nevdíj!)Alapvető szükséglet a megfelelő hivatalos ... dokumentumokkal rendelkező, szabályosan kialakított versenyautó. HA FENTI PROCEDÚRÁKAT KIHAGYNÁD, ELŐFUTÓKÉNT IS INDULHATSZ!írj az infóért: marcoracingteamkft@gmail.comA TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEKRŐLAz RTE és SPRINT-es versenyzők közül azok indulhatnak a Baranya Kupa Rallye2 OB futamon saját autójukkal, akik az alábbiakat teljesíteni tudják (a feltételeket az MNASZ Autós Technikai Bizottság szabja):a versenyjármű rendelkezik dokumentumokkal (papírokkal) és rendszámmal, műszakival („P” rendszám sajnos nem jó)a versenyjármű forgalmi engedélyében „versenyautó”ként kerül megnevezésre (átalakítási engedélyes, nem

    Rally, RTE, Rally2

  • 2013.07.29. 07:56
    Beszélgetés Bencs Gábor navigátorral, a Lábatlani RTE futam után.Július 20-21-én került megrendezésre, a XIII. Garmin Rallye, Esztergom környéki pályákkal, aminek navigátorként voltál aktív résztvevője egy Magyarországon egyedinek számító Rally autóban! 

    Rally

  • 2013.06.21. 10:02
    Milyen érzés Nagykállóiként, a Ralda Rallye Sprinten indulni?- Már nagyon várom a Kállói versenyt, mert a Salgói verseny kimaradt, és a következő RTE futamon sem tudunk rajthoz állni! Amúgy is hazai verseny pláne, hogy Aurélék szervezik, így mondhatni kötelező a megjelenés! Nagykállóiként hazai közönség előtt külön élmény indulni! Lesz-e lehetőség, a prológon a jobb1-be melléd ülni valakinek?- A prológ Pócson külön élmény lesz, mert régen itt kezdtem a versenyzést!  A navigátor ülésbe Sziki lesz! Láthatunk-e majd a Gizmo Team autókat a nevezési listán?- Gizmo-Team-es kocsik

    Rally

  • 2013.05.27. 08:36
    Hosszú hétvégének nézett elébe a Bakó Rally Team csapata, a Borsod megyei versenyen, hiszen két bajnokságban is helyt kellett állni a versenyzőinknek. A RTE bajnokságban érdekelt Növényi Norbert – Erdélyi György páros az ózdi pályákon, míg a Bakó László – Tóth Szabolcs kettős a Rally OB. futamán állt rajthoz.Ez a felállás nagy próbatétel elé állította a szervizcsapatot is, hiszen mint utólag kiderült, ezt a hétvégét alvás nélkül töltötték. A kétfele szakadt csapat pénteken kezdte a versenyhétvégét, mivel a rendezők erre a napra tették a pályabejárást, valamint a rali túrának a minimum ... minden jól alakult, és eredményes versenyt zártunk, bár végig harcban volt a csapat a 2-3 helyért, de most nem nekünk jött ki a lépés. A következő verseny a Tótkomlósi városi verseny lesz, majd a Román OB következő futama Kolozsvár, és a RTE Salgótarjáni megmérettetése.Bővebb információk videók a versenyről : www.facebook.hu / Bakó Rally Team 

    Rally

  • 2013.05.13. 08:42
    19. Miskolc Rally & XI. Ózd Rally 2013 action HD19. Miskolc Rally - Bükkszentlászló - BükkszentkeresztKazár Xsara WRC startHajóka.hu fanok és hangos autók19. Miskolc Rally & XI. Ózd Rally Crashes 2013Miskolc Rally 2013 (Lada tetőn)Ózd Rally 20132013 ózd rte gy 3 Molnár Feri Czinege LaciTurán Focus WRC start

    Rallye

  • 2013.05.09. 09:37
    , ha eredményt akarnak elérni.Az egy hétvégén megrendezésre kerülő Miskolc Rally és az ózdi RTE futam, nagyfeladat elé állítja a team-et. Az OB futamán induló Bakó László - Tóth Szabolcs páros, pénteken és szombaton, Miskolcon, míg a RTE párosunk Ózdon tölti ezeket a napokat, és ha minden igaz, akkor csak vasárnap találkoznak egymással. Így a csapat ezen a hétvégén kétfele szakad, és ha az időtervet nézzük, akkor a szerviz csapat sem sokat fog aludni ezen a pár napon. A verseny előtt sikerült, több tesztet is megvalósítani és gyakorolni a lassítók kellően gyors átkelését.Nagy hangsúlyt

    Rally

  • 2013.04.05.
    Mitsubishisnek… Borbás Szabolcs: A hangulatos és küzdelmes versenyek miatt idén is az RTE mezőnyét fogjuk gyarapítani navigátorommal, Kiss Rolanddal, akivel már a 3. közös esztendőnket fogjuk végigversenyezni. Az egyetlen hátránya az RTE-s szereplésnek, hogy 32-es szűkítővel kell felszerelni a Mitsubishit, aminek következtében jóval gyengébb lesz az autó teljesítménye, s így még összehasonlítani se tudjuk majd az eredményeinket az ORB S csoportjához. A kocsi több változtatáson is átesett a téli szünet alatt, így például kapott egy IX-es motort és egy hosszú-áttételű váltót is. Tavaly az 5. helyen zártuk a ... . Szeretnénk minél kevesebb kárt csinálva, minél több pontot gyűjteni, hogy ez által az RTE abszolút értékelésének élmezőnyében végezhessünk. De ami számomra még a sikeres szereplésnél is fontosabb, az az, hogy jól is érezzük magunkat egy-egy verseny alkalmával. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: TechnoPig Kft., Dipolvill 96 Kft., T.2.D. Bt., Hajduvet Kft., Nomek Kft., BOSE, Handtex Bt., Kökönyös Patika Bt., Hegyháti Pálinkafőzde, Gerecse Pharma Kft., Pharmamét Kft., Baranyaholding Kft., Magister Pharma Kft.,Rózsa Pharma Kft., Rally Café Sajtófőnök: Horváth sajto@maricsekteam.hu Judit Maricsek Racing Team Rallye
  • 2013.03.17. 09:21
    Minden szabálynak eleget tesznek az autóépítők,versenyezni vágyók az autóikkal kapcsolatban?-Az autók alapvetően egybe vannak ,nincsenek nagy kiemelkedő problémák viszont nagyon sok versenyautónak kell kiadnunk az idei évben gépkönyvet az ORB szabályai szerint és rengeteg jármű amely eddig a RTE bajnokságban versenyzett azokra más szabályok vonatkoztak.-Az idei évtől az MNASZ -nek és az ATB- nek nagyon szigorúan be kell tartatnia azokat a szabályokat amelyeket előírnak ,ugyanis mi vállaljuk a felelősséget a versenyautókért és a versenyzők biztonságáért , éppen ezért leginkább a bukócső és ... azok dokumentációival vannak problémák hiszen az RTE bajnokságban eddig nem kértek ilyen jellegű dokumentációkat és nem is figyeltek oda annyira ezekre a részletekre amire nekünk most oda kell figyelni és meg kell követelni.Milyen az érdeklődés a gépkönyvezésre?-Én személy szerint nagyon boldog vagyok ,hogy ilyen sok autót hoznak gépkönyvezni és ezek a versenyautók várhatóan rajthoz is fognak állni a hazai rallye versenyeken /ORB ,Rallye2 vagy RTE/ és ennyire színes lesz a mezőny.-Én úgy gondolom ,hogy ha ezeket a dokumentációkat vagy hiányosságokat tudják pótolni a versenyzők akkor egy igen jó

    Rally OB, Rallye2, RTE

  • 2013.02.15. 21:50
    Hóvirág Rallye-n az RTE évnyitó futamán. Ezt sikerült is az abszolútban megnyernem és ez a siker volt az első lépcsőfok a 2006-os évben elért RTE abszolút bajnoki címemhez. Nagy meccseket vívtunk Ifj. Érdi Tibivel egész évben, és erre a mai napig is nagyon büszke vagyok.Racing.hu: Ez eddig egy mesébe illő történet. Ilyen volt a folytatás is?Bosch Péter: Ezután Szabó Gergővel kezdtem el dolgozni, akinek a csapatában kétszeres abszolút román bajnok lehettem, mint szerelő. Eztán építgettem fel a saját csapatomat és vált a megélhetésemmé is ez a sport. Később szervizautóim és versenyautóim is lettek ... Péter: Az idei évben elég szorosra vettem a tempót, két Mitsubishi felkészítéséről és versenyeztetéséről is gondoskodnom kell.  Az RTE bajnokságában a Domonkos Laci és az Ősz Laci versenyautója is az én kezem alatt fog futni és tervbe van véve nekem is a saját Evo IX versenyautóm bevetése.Racing.hu: Ismét egy RTE abszolút bajnoki cím a cél? Bosch Péter: Nem. A saját Mitsubishi Evo IX-esemmel nagyon szeretnék végre magyar ORB futamon versenyezni, és ha lehetőségem engedi – aminek érdekében pillanatnyilag is folynak a tárgyalások- akkor a román bajnokságban is szeretnék részt venni. Nagyon RTE, román bajnokság és még az ORB is szerepel Bosch Péter 2013-as versenynaptárában. A Rali Túra Bajnokság 2006-os bajnoka ezen felül még szervizelni is fog, tehát munka az van özönnyi, már csak el kell végezni. Bosch Petivel beszélgettünk. 

    Rally OB, Román rally, RTE

  • 2013.02.02. 01:17
    , mégpedig 10000 Ft.A Rallye2 és a RTE versenyeit összehasonlítva azt az érdemi különbséget lehet felfedezni, - néhány egyéb eltérés mellett- hogy az RTE versenyeire a nevezési díj kedvezőbb lesz körülbelül 5000 Ft–al, mint a Rallye2-es futamokra. A gyorsasági kilométerek az RTE futamokon 50-80 km között, a Rallye2 versenyein pedig 80-100 km között lesznek, a tavalyi évhez hasonlóan. A RTE versenyzői vasárnapi napon versenyezhetnek majd, a Rallye2 viszont már szombaton, az ORB-vel megkezdik a gyorsasági szakaszokon a szereplést.Így megoldható lesz a Miskolc Rallye is, ahol szombaton délután a sprint ... fog elsőként elrajtolni, majd az ORB és Rallye2 mezőnyének szombati rajtja után vasárnap a RTE mezőnye is beszáll a csatákba.A Rallye2-ben és azon belül a pályabejáráson is bevezetésre kerül a GPS-es nyomkövetés, aminek az ára  10.000 Ft alatti többletköltséget jelent majd a versenyzőknek. Ez viszont nem csak a pályabejárás ellenőrzésére szolgál majd, hanem a verseny folyamán történt esetleges balesetek helyszínének a megtalálásában is nagy segítség lehet, ami akár életet is menthet. De erre a funkcióra soha ne legyen szükség!2013-ban 35 rallye jellegű autóversenyt lehet megrendezni. Ezek ... eloszlása a következő: 7 ORB, Rallye2  futam, 6-8 RTE futam, 6x3  sprint futam és 2 meghívásos rallyeverseny lehet az idén. Más egyéb minden rallye jellegű verseny tiltott versenynek minősül, tehát ezek lebonyolítása tilos lesz a sporttörvény és az MNASZ elnökségének iránymutatásának figyelembevételével! A versenyek rendezőinek személye még nem dőlt el, de a jövő hét folyamán bízunk abban, hogy végleges versenynaptárt tudunk hirdetni.  Az egyes internetes honlapokon nemrégiben napvilágot látott az ideiglenes versenynaptár. Ez azonban csak egy felületes tervezet volt, amiben még
  • 2013.02.01. 23:56
    ezeket a mai napig nem viszonozták.Racing.hu: Látsz e esélyt arra, hogy 2013-ban is BAZ megyei rallysprint versenyt rendezzél?Üveges Gábor: Igen, kihasználunk minden törvény adta jogot, amit lehet és szeretnénk 2013-ban is megrendezni a BAZ megyei rallysprintet, ami a tervek szerint hét futamból állna.Racing.hu: Az ORB, a Rallye2 és az RTE idei terveiről mi a véleményed?Üveges Gábor: Ilyen próbálkozások voltak ezelőtt is, ami működhet. Csak az a baj, hogy a RTE–nek és a MNASZ–nek is van egy-egy külön elképzelése, aminek az összehangolására nem sok esélyt látok.Racing.hu: Látsz esélyt arra, hogy a
  • 2013.01.31. 08:42
     Az idei esztendővel kapcsolatos kérdéseiteket írjátok össze és gyertek el kérdezzetek az RSB vezetőjétől (sportrendszám, gépkönyv, RTE, Rally2 stb...). Találkozzunk  pénteken  Nyíregyházán ! Helyszín: 17:00, Nyíregyháza Kállói út 123., Rally Pub

    Rallye2, Rally OB, RTE

  • RTE

Előző 4 / 9 Következő