Keresés

Találatok száma: 191
Előző 7 / 10 Következő
  • 2022.12.15. 12:39
    Az MNASZ Rallyesport bizottsága szakági párbeszédre invitálta a hazai rallysport szerelmeseit,versenyzőit és versenyrendezőit egyaránt. A Miskolc melletti Alsóhámoron megrendezésre került beszélgetésen jelen volt Hoffer Zsolt rallyszakágvezető illetve Markó Tibor mint szakmai segítő.A párbeszéd egy nem rövid bevezetővel kezdődött ahol a bemutatkozást követően Zsolt felvázolta a 2023-as tervezett autósport utánpótlás  szakági változtatás tervezetét. Arra kérte a megjelenteket,hogy a bevezetés után ötleteljenek arról,hogy jó lesz az irány ami az elképzelésük,vagy egyáltalán mi a versenyzők
  • 2021.08.05. 15:21
    Viszont a benzinnel beoltott sportcsapatok és autósportrajongók főleg a Rijekai versenypályára gondolnak, köztük a Gender Racing csapata is.Ezúttal is az Adriai-tenger partjától nem messze fekvő Automotodrom Grobnik-on zajlott sikerrel a legeredményesebb hazai formula autós csapat számára az MNASZ Autós Gyorsasági Bajnokság és az FIA CEZ Zone Trophy versenysorozat újabb bajnoki fordulójában. A tavalyi eredmények után idén is nagy elvárásokkal indult a Gender Racing Team az izgalmas vonalvezetésű és nagy szintkülönbségekkel rendelkező pályán, várva, hogy idén az időjárás talán nem tréfálja meg
  • 2021.07.09. 11:41
    versenyezni egy debreceni sprint versenyen ami nem tegnap volt. Tomi sem számít fiatal titánnak bár az idén többször láthattuk a nyítóautó volánja mögött ,de ha versenyzésről van szó akkor nem tud nemet mondani eme hóbortjának. Géczy T: - Olykor az MNASZ ,illetve az aktuális versenyrendező munkáját segítem azzal,hogy elvállaltam a pályanyitó szerepet de ha versenyautóban ülhetek egy jó pilóta mellett azt nem szeretem kihagyni sohasem. Igen indulunk Norbival Veszprémben ismét ami az ő kedvenc versenye a kedvenc talaján. Reméljük a hangulat ismét jó lesz a fedélzeten és harcba tudunk szállni az ifjú

    Rallye1

  • 2021.03.21. 15:20
    rendelkezésre.A második infó, hogy a jelenleg érvényes jogszabályok szerint, csak versenyzők és a csapattagok léphetnek be, viszont MNASZ versenyző szinte bárki lehet, akinek van Profi licence vagy amatőr igazolványa, amit online (ez a jobb) de akár a helyszínen is tudnak igényelni. Pontos leírás itt: https://www.facebook.com/notes/2684853171607536Autókkal és motorokkal összesen 27 kategóriában lehet nevezni. A nevezéseket online is leadhatod az itt található linkre kattintva: https://dragracing.hu/versenyregisztracio/Szóval Dragra fel, vár Kiskundragháza!Fotó: Farkas Zoltán- Hajósi Miklós -

    Drag

  • 2017.08.20. 10:36
    méltó példaképe lehet mindenkinek. A speciálisan átalakított Nissan Skyline R-34-gyel versenyző lengyel pilóta ugyanis elvesztette korábban mindkét karját, azonban egy percre sem adta fel a reményt, így most ő is rajthoz áll majd, hogy borsot törjön társai orra alá.A Trackwood mindhárom kategória pilótáinak lehetőséget nyújt arra, hogy több ezer néző előtt mutassák meg, hogy mitől döglik a légy. A 2017. augusztus 25-26-án megrendezésre kerülő TRACKWOOD idén a Polska Federacja Driftingu (PFD) és az MNASZ Magyar Profi Drifrt Bajnokságának a futama PRO és PRO-AM/CHALLENGE kategóriában.Nehéz

    Drift

  • 2016.04.19.
    Káosz volt a verseny Talán fele ennyi gond is sok lett volna a Tóth Attila – Tóth István kettős számára, mint amennyivel küzdeniük kellett a 11. Eger Ralin. Az első versenyen minden volt, persze ami sem szájnak, sem szemnek nem ingere. Nem volt akadálymentes számotokra az Eger Rali. Mesélnél? - A gépátvételtől kezdve minden olyan volt, hogy egyszerűen nem értem miért jó ez az egész, így ahogy van. Friss gépkönyvvel bemegy az ember, és akkor mindig csak a probléma van. Ez felfoghatatlan számomra, hogy miért nem megy jól és flottul mondjuk az MNASZ és az ATB között a kommunikáció. Adnak ... , 60 km/h sebességgel közlekedtem a versenypályán. 17 perc alatt teljesítettem a 7-8 perces távot. Azzal vádoltak meg, hogy a 232-es rajtszámú versenyautó, ami egy gumilassító után lent volt a mélyben, és én azt nem vettem észre, persze hozzáteszem, hogy valószínűleg a többi közel kétszáz versenyző sem látta. Beszéltem ezzel a kiesett versenyzővel, hogy jól láttuk-e, hogy az OKÉ tábla kint volt. Mondta, hogy igen, és a GPS is OKÉ állásban volt. A mentősök megnézték a versenyzőket, mondták, hogy további vizsgálatokra nincs szükség. Az MNASZ-nél ez úgy szerepelt, hogy megtagadta a mentős kérését Tiba Anita
  • 2016.04.01. 15:21
    értesítettek! Éppen akkor értünk haza a versenyről a gyerekekkel, mikor megtudtuk mi történt. 19:10 perckor történt a baleset és én csak kb. 21:30-kor tudtam meg. A kórházban nem találtuk, a rendőrség pedig még a helyszínelésre hivatkozott, hogy semmit sem mondhatnak. Senkinek nem kívánom azokat az átszenvedett órákat. Hajnal kettőkor tájékoztattak hivatalosan, hogy Atti meghalt. Segített valamiben később a szervező vagy az MNASZ?- A szervező semmit, az MNASZ pedig felajánlott 600 ezer forintot a temetési költségek átvállalására, és az életünk megsegítésére. Nem

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.08. 13:57
    ; youtube csatornánkon. A 2014.10.05-én a Hungaroringen lebonyolított döntőt követően a  2014.évi  MNASZ Országos Profi Drift Bajnokság végeredménye * :2.    György Szilveszter 150p3.    Szabó Szilárd    88p4.    Temesvári Péter    74p (több másodi hely miatt)5.    Zentai Sándor    74p6.    Porkoláb Péter    68p7.    Dely Domonkos    64p8.    Szántó Nikolett    52p9.   ... ;  Zentai Attila    50p10.    Kalbantner Géza    48p11.    Zalabai Zsolt    45p12.    Zángó Zoltán    32p13.    Szili Krisztián    18p14.    Smidéliusz Bálint 16p15.    Pelikán Gergő    15p* az eredmény az MNASZ jóváhagyásával válik véglegessé. 

    Drift

  • 2014.10.08.
    Újra a csúcson! 2014.10.03. A   várakozások   fényében   alakult   Kiss   György   Kiskunlacházai   versenyre,   hiszen   sikerült   újra   megszereznie   az   AP5­ös kategória győzelmét.  Pazar   időjárás   fogadta   az   MNASZ   Drag   Országos   Bajnokság   hatodik   futamára   kilátogatókat,   de  valahol   mindenki   számított  az   esőre   is.   Így   fordult   az   is   elő,   hogy   aki   időben   megjelent   Kiskunlacházán, az száraz pályán kezdhette meg a száguldást. Kiss   György   is   jól   kezdte   a   napot,   és   ez   bizakodást   ígért   a   folytatásra:  „Körről Sári Péter Drag
  • 2014.04.03. 22:07
    1 AMTOSZ Gépkönyveztetés2 AMTOSZ / R.T.N. / Versenynaptár- 1 AMTOSZ gépkönyveztetésAz AMTOSZ folytatja a gépkönyveztetést.Érvényes MNASZ-es gépkönyvvel és forgalmival rendelkező versenyautókra nem kötelező az AMTOSZ gépkönyvek kiváltása.- Időpontja:- 2014. április 05.-én (szombat) 10h- tól - 18h- ig.- Helyszíne:- Jászberény, N.V.G.-Trans Kft. 5100 Jászberény, Alsómuszáj 66- Jászberény elkerülő szakaszán, a 31-es és 32-es főút találkozásánál, Farmos – Cegléd elágazási lehetőségnél (ki van írva, N.V.G.-Trans Kft.). Itt lekanyarodva kb. 1.5 kilométer után kell balra fordulni, ahol a második
  • 2013.09.30. 22:40
    kupát, illetve harmadik helyen állunk az F2-es géposztályban, amit szeretnénk megtartani, bár ha megint 5-6 db M3-as BMW ellen kell küzdenünk, akkor erre nem sok esély marad, mivel azok minimum 100 lóerővel erősebbek a mi autónknál és ennyit már nem szeretnénk bátorsággal pótolni . Szeretnénk végre a miskolci versenyhez hasonlóan problémamentesen autózni, bár addig még van egy izgalmas hetünk, ugyanis egy szabálymódosításnak köszönhetően akadt egy kis papír munka az autóval kapcsolatban az MNASZ felé. Bár az ATB -től minden segítséget megkapunk ahhoz, hogy rendeződjön a dolog, de mint tudjuk a

    Rally2

  • 2013.04.03.
    Csendes Zsolt "LUIGI" Egyesület TQS Hungary Kft. O. ZS. Racing Team Versenyautó Opel Ascona Peugeot I. 10 8,5 II. III. IV. V. VI. VII. Össz 10 8,5 SuperNational/ 1600 ccm Hely Versenyző 1 Marton Gergely * 2 Ujházi László * = Az eredmény fellebbezés alatt Egyesület Fodor-Racing kft. TQS Hungary Kft. Versenyautó Skoda Fabia Opel I.* 10 8,5 II. III. IV. V. VI. VII. Össz 10 8,5 Kiadja: MNASZ Titkársága 1 Magyar Kupa Hely Versenyző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 "NITRO" Góth Viktor Benyó Máté Kovács Marcell Munkácsy Gyula Gerencsér Dávid Csirmaz Brunó Kádár Patrik Gerencsér Kincső ... Vaskó Dominik Perendy Péter Hofecker Csaba Végh András II. III. IV. V. VI. 15 13 12 20 17 15 13 12 CSAPATVERSENY Hely Csapat Nevezett rajtszámok I. II. III. IV. V. VI. VII. Össz Kiadja: MNASZ Titkársága 2 MNASZ Rallycross
  • 2013.03.19.
    DUNA - AUTÓ AUTÓS GYORSASÁGI I. OSZTÁLYÚ ÉS ENDURANCE ORSZÁGOS BAJNOKSÁG RRC SUZUKI KUPA LOTUS CUP EASTERN EUROPE LOTUS LADIES CUP SEAT LEON KUPA 2013. évi ALAPKIÍRÁSA Készítette az MNASZ Gyorsasági Szakági Bizottsága Jóváhagyta az MNASZ Intéző Bizottsága Kiadja az MNASZ Titkársága utolsó módosítás dátuma: 2013. március. 1 TÁMOGATÓINK: 2 TARTALOMJEGYZÉK 1   1.1   1.2   1.3   2   MEGHATÁROZÁSOK ............................................................... 7   S ZABÁLYOK ........................................................................................... 7   B AJNOKI ... minden olyan előírás, szabályzat stb. elnevezése, mely az o FIA Nemzetközi Sportszabályzatában, és Függelékeiben, valamint az Általános Előírásokban (FIA International Sporting Code and Appendices, General Prescriptions) o MNASZ érvényben levő szabályai, és annak évközben kiadott módosításaiban o MNASZ jelen 2013. évi, Autós Gyorsasági Bajnoki Alapkiírásában szerepel. BAJNOKI RENDEZVÉNY (RENDEZVÉNY) Olyan, az MNASZ versenynaptárában szereplő, Versenykiírással rendelkező, egy, vagy több napon át tartó bajnoki esemény, amely csak egy Rendezvény keretében, a Szabályok szerint bonyolítható le. • Főbb ... ) Bajnoki Rendezvényekből álló sorozat a versenyévad során, melynek az évad végi, a Szabályokban meghatározott módon történő értékelése adja a Bajnokság győztesét és helyezettjeit. A Bajnokság rendezvényeit az MNASZ hivatalos versenynaptára tartalmazza. A GYB által kiírt Országos Bajnokság a CEZ országok licenceivel rendelkező versenyzők számára nyílt, nem pontszerző bajnokságként kerül kiírásra. A nem magyar licenccel rendelkező versenyzőknek a bajnokságban történő pontszerzéshez regisztrálniuk kell, melynek díja egész évre egyszeri alkalommal 150 Euro + ÁFA. A regisztrációs díjat bármely OB futamot ... megelőzően, az adminisztratív átvétel során lehet befizetni. A befizetéstől kezdődően a versenyző az OB futamain szerzett pontjaival részt vesz a Magyar Bajnokságban. A regisztrációs díj a szakágat illeti. 2 ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK 2.1 KIÍRÁS A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (továbbiakban MNASZ) a 2013. évre, mint I. osztályú országos bajnokságot kiírja az Autós Gyorsasági Országos Bajnokságot (továbbiakban: Bajnokság), amely körpályás bajnoki rendezvényekből álló sorozat. 2.2 RENDEZÉS A Bajnokságban Rendezvényt kizárólag az MNASZ rendezői licencével és aláírt rendezői szerződéssel rendelkező ... sportegyesület, vagy sportszervezet rendezhet, amely vállalja, hogy: a Bajnokságot, illetve azon belül minden egyes Rendezvényt a jelen Szabályok szerint, illetve a MNASZ és a rendező közötti szerződésben foglaltaknak megfelelően megrendezi, lebonyolítja. (MNASZ érvényben levő szabályai) 2.3 RENDEZŐ A Rendezőknek minden egyes Rendezvényt a Szabályok szerint kell megrendezni, lebonyolítani, továbbá be kell tartaniuk a sportesemények lebonyolítására és biztonságára vonatkozó sport törvényben meghatározott törvényi, és egyéb rendeleti előírásokat is. A Rendezőkre vonatkozó MNASZ szabályokat, vagy előírásokat MNASZ Gyorsasági
  • 2013.03.17. 09:21
    Minden szabálynak eleget tesznek az autóépítők,versenyezni vágyók az autóikkal kapcsolatban?-Az autók alapvetően egybe vannak ,nincsenek nagy kiemelkedő problémák viszont nagyon sok versenyautónak kell kiadnunk az idei évben gépkönyvet az ORB szabályai szerint és rengeteg jármű amely eddig a RTE bajnokságban versenyzett azokra más szabályok vonatkoztak.-Az idei évtől az MNASZ -nek és az ATB- nek nagyon szigorúan be kell tartatnia azokat a szabályokat amelyeket előírnak ,ugyanis mi vállaljuk a felelősséget a versenyautókért és a versenyzők biztonságáért , éppen ezért leginkább a bukócső és

    Rally OB, Rallye2, RTE

  • 2013.03.13.
    aszfalt egyenes.. A pályán bójákból kialakított kapuk lesznek elhelyezve (kék-piros). A pálya hossza kb.: 1600 méter. A verseny 3 futamból áll. 4. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK 4.1 Az Országos Bajnokságban és/vagy a CEZ bajnokságban nevez versenyz knek rendelkeznie kell 2013-as évre szóló érvényes MNASZ vagy más ASN licenccel. 4.2 Akik nem rendelkeznek licenccel, azok a versenyek értékelésbe beszámítanak, de a bajnokságban nem kapnak pontokat. 4.3 A vezet n kívül max. 1 utas tartózkodhat a versenyautóban. 4.4 A vezet nek és utasának is kötelez a bekapcsolt biztonsági öv és a bukósisak. 4.5 A CEZ / OSzAK ... csoportokban, valamint az Újonc Bajnokságban az els helyezetteket serlegdíjazásban részesítjük. 12. DÍJKIOSZTÓ A díjkiosztó Kiskunlacházán lesz március 23-án, az ideiglenes eredménylista kifüggesztése után 15 perccel. 13. BIZTOSÍTÁS Az edzés és a futam alatt valamennyi résztvev biztosítva van a rendez és az MNASz által. Irányadó az MNASz és az Groupama Garancia Biztosító szerz dése. 14. EGYÉB A depó területén gumimelegít eszköz (párna, görg ) használata engedélyezett. A gumimelegítésre más módon NINCS lehet ség. Külön gumimelegít zóna NEM kerül kialakításra. A depó területét csak a versenypályára történ ... alatt, vagy a depóból történ ki és beállás alatt. Ez a lemondás/jogfeladás érvényes az FIA, az MNASZ, a szervez k, a különböz tisztségvisel k, a többi versenyz /nevez és segít i irányában is. 16. KÖTELEZ REKLÁMOK A Rendez kötelez reklámok használatát írja el : - Az autó két oldalán, a rajtszámok felett felirat, - az autó els szélvéd jének fels részén egy felirat, - az autó els részén www.duen.hu felirat. Kötelez reklám nélküli nevezés: kétszeres nevezési díj. A kötelez reklámok meglétét a verseny során ellen rizzük. 17. JÓVÁHAGYVA: 2013. 03. 05. / K-xxx/2013 5 6 Szlalom
  • 2013.03.13.
    aszfalt egyenes.. A pályán bójákból kialakított kapuk lesznek elhelyezve (kék-piros). A pálya hossza kb.: 1600 méter. A verseny 3 futamból áll. 4. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK 4.1 Az Országos Bajnokságban és/vagy a CEZ bajnokságban nevez versenyz knek rendelkeznie kell 2013-as évre szóló érvényes MNASZ vagy más ASN licenccel. 4.2 Akik nem rendelkeznek licenccel, azok a versenyek értékelésbe beszámítanak, de a bajnokságban nem kapnak pontokat. 4.3 A vezet n kívül max. 1 utas tartózkodhat a versenyautóban. 4.4 A vezet nek és utasának is kötelez a bekapcsolt biztonsági öv és a bukósisak. 4.5 A CEZ / OSzAK ... csoportokban, valamint az Újonc Bajnokságban az els helyezetteket serlegdíjazásban részesítjük. 12. DÍJKIOSZTÓ A díjkiosztó Kiskunlacházán lesz március 23-án, az ideiglenes eredménylista kifüggesztése után 15 perccel. 13. BIZTOSÍTÁS Az edzés és a futam alatt valamennyi résztvev biztosítva van a rendez és az MNASz által. Irányadó az MNASz és az Groupama Garancia Biztosító szerz dése. 14. EGYÉB A depó területén gumimelegít eszköz (párna, görg ) használata engedélyezett. A gumimelegítésre más módon NINCS lehet ség. Külön gumimelegít zóna NEM kerül kialakításra. A depó területét csak a versenypályára történ ... alatt, vagy a depóból történ ki és beállás alatt. Ez a lemondás/jogfeladás érvényes az FIA, az MNASZ, a szervez k, a különböz tisztségvisel k, a többi versenyz /nevez és segít i irányában is. 16. KÖTELEZ REKLÁMOK A Rendez kötelez reklámok használatát írja el : - Az autó két oldalán, a rajtszámok felett felirat, - az autó els szélvéd jének fels részén egy felirat, - az autó els részén www.duen.hu felirat. Kötelez reklám nélküli nevezés: kétszeres nevezési díj. A kötelez reklámok meglétét a verseny során ellen rizzük. 17. JÓVÁHAGYVA: 2013. 03. 05. / K-xxx/2013 5 6
  • 2013.03.08.
    FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.255 Article 255 – 2013 A túraautókra vonatkozó meghatározások Specific Regulations for Touring Cars (Gr. A / Group A) ART. 1 FOGALOMMEGHATÁROZÁS Nagy sorozatban készült túraautók. DEFINITION Large scale series production touring cars. HOMOLOGATION At least 2,500 identical examples of these cars must have been manufactured in 12 consecutive months. Unless restriction specified on the homologation form, all homologations valid for Group N are valid for Group A. In order for a Group A car to take part in rallies, its characteristics and the dimensions ... 5.1.8.3. pont szerinti szűkítővel vannak ellátva és a korrigált lökettérfogatuk kisebb, mint 3000 3 cm , a minimális tömeg: 1230 kg. In rallies, for 4-wheel drive cars with either a naturally aspirated 3 engine with a cylinder capacity of between 1600 and 3000 cm or a turbocharged engine and a restrictor imposed by Article 5.1.8.3 and an equivalent cylinder capacity of less than or 3 equal to 3000 cm , the minimum weight is set at 1230 kg. MNASZ ATB FIA Sport / Technical Department 1/22 CMSA / WMSC 05.12.2012 Kiadva / Published on 2012.12.11 FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.255 4.3 A ... és a hengerfej nem használt nyílásait be lehet zárni, ha e művelet egyetlen célja csupán az elzárás. 0,6 mm-es újrafúrás engedélyezett, az eredeti furathoz viszonyítva, azonban ez a beavatkozás a hengerűrtartalom MNASZ ATB FIA Sport / Technical Department 2/22 FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.255 szerinti kategória túllépéséhez nem vezethet. A henger újrahüvelyezése megengedett - ugyanazon feltételek között, mint az újrafúrás -, és a hüvely anyaga is módosítható. A száraz vagy nedves hüvelyeknek a hengerekkel koncentrikusan egymástól elkülönülőnek, belül kör keresztmetszetűnek kell ... are free. The air filter and the filter box are free. For a normally aspirated engine, the plenum is free, but it must remain in the engine bay. The air filter along with its box may be removed, moved in the engine compartment or replaced by another (see Drawing 255- 1). In Rallies only, it is possible to cut out a part of the bulkhead situated in the engine compartment for the fitting of one or more air filters or for the intake of air ; however, such cut-outs must be strictly limited to those parts necessary for this installation (see Drawing 255-6). MNASZ ATB FIA Sport / Technical Department ... 3/22 CMSA / WMSC 05.12.2012 Kiadva / Published on 2012.12.11 FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.255 255-1 Továbbá, ha az utastér szellőztető rendszer (ventillátor) abban a zónában található, ahol a motor levegőbeszívó nyílása, akkor ezt a zónát el kell szigetelni a levegőszűrő blokktól, tűzvédelmi szempontokból. A légszűrő és a porlasztó, illetve a levegő mennyiségmérő (befecskendezős rendszernél) között lévő cső szabadon választható. Hasonlóképpen a levegő mennyiségmérőt a szívócsővel illetve a turbófeltöltővel összekötő csőidom is tetszőleges. A légbeszívó nyílást rácsozattal MNASZ
  • 2013.03.08.
    FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.279 Article 279 – 2013 A Rallycross versenyautókra vonatkozó technikai előírások Technical Regulations for Rallycross Cars ART. 1 ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK Módosítások : Az FIA J függelék 252.1.1 pontjában leírtak is érvényesek az alábbi szabályozásban. GENERAL Modifications: the requirements contained in Appendix J – Article 252.1.1 are enforced in the present regulations. Definition Cars must be rigidly-closed non-convertible models. SuperCars: Touring cars Homologated in Group A (kit car and world rally car excluded) or in Supertouring and conforming ... előírásainak megfelelően, "A" és "LASSÚ" állásba állított zajszintmérő műszerrel kell mérni. A műszert 45 fokos szögben, 500 mm távolságban kell elhelyezni a kipufogónyílástól. A zajmérés 4500 1/min motorfordulatnál történik. A zajszint mérés helyszínén a talajra egy legalább 1500 x 1500 mm nagyságú szőnyeget kell teríteni. A kipufogó rendszernek tartalmaznia kell egy vagy több homológizált katalizátort, amelyeknek minden pillanatban működniük kell, és amelyeken az összes kipufogógáz mennyiségnek keresztül kell áramlani. A kipufogócsőnek az autó végén kell végződnie. MNASZ ATB FIA ... Sport / Technical Department 1/14 CMSA / WMSC 05.12.2012 Kiadva / Published on 11.12.2012 FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.279 1.3 Üzemanyag - oxidálószer Csak ólmozatlan üzemanyag használható (ólomtartalom maximum 0.013 g/liter) a 252-9.1. és a 252-9.2. pontjainak megfelelően . Fuel - Oxidant The cars must use unleaded fuel only (maximum 0.013g/l) complying with Articles 252-9.1 and 252-9.2. Tyres and wheels Complete wheels For SuperCars, Super1600 and TouringCars The complete wheel (flange + rim + inflated tyre) must always fit inside a U-shaped gauge of which the extremities are ... they are less than 2 mm. Hand-cutting is authorised on homologated tyres. 3. 4. 5. MNASZ ATB FIA Sport / Technical Department 2/14 CMSA / WMSC 05.12.2012 Kiadva / Published on 11.12.2012 FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.279 6. A verseny teljes időtartama alatt a gumiabroncsok mintázat- mélységének legalább 2 mm-nek kell lennie, függetlenül a felhasznált gumiabroncs típusától és a mintázatnak le kell fednie a gumiabroncs felületének 75%-át. Telemetria / Hang kommunikáció Adatátvitel bármilyen formája tilos, a versenyautó és bármely személy vagy felszerelés között, amíg az autó a ... áramtalanítójának lekapcsolása után is. - Erősen ajánlott az FIA által elfogadott esőlámpa (19. számú technikai lista) használata 2.2 Vonószem 3/14 Towing eye CMSA / WMSC 05.12.2012 Kiadva / Published on 11.12.2012 MNASZ ATB FIA Sport / Technical Department FIA/MNASZ J Függelék / Appendix J – Art.279 Elöl és hátul egyaránt fel kell szerelni. Kialakítása szabad, de 5000 N erőhatást el kell viseljenek vontatáskor. Ezeket könnyen észrevehetően jelölni kell, könnyű használatot kell biztosítani és világossárga, piros, vagy narancssárga színűre kell festeni. A vonószemek az autó kerületén nem nyúlhatnak túl MNASZ
  • 2013.02.20.
    RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI MAGYARORSZÁGI RALLYE BAJNOKSÁGOK 2013. évi ALAPKIÍRÁSA Készítette: az MNASZ Rallye Szakági Bizottság Jóváhagyta: az MNASZ Intéző Bizottság Kiadja: az MNASZ Titkárság TARTALOMJEGYZÉK I. FIA REGIONÁLIS RALLYE BAJNOKSÁGOK SZABÁLYAI ...............14 ÁLTALÁNOS ALAPELVEK ................................................................................14 BAJNOKSÁGOK ÁLTALÁNOS FELTÉTELEI .......................................................... 14 ALKALMAZÁS MNASZ Rally OB, Rallye2, Historic
  • 2013.01.22. 09:16
    Racing.hu: Nem voltál ott a Közgyűlésen. Hogyan informálódtál az eseményekről? Mit lehet tudni az előkészületekről?Nattán György: Valóban, 13 év óta azt hiszem ez volt az első MNASz közgyűlés, amit kihagytam, de biztosan nem az utolsó :-). Külföldön voltam, de szerencsére mobil kommunikációs eszközözök segítségével sikerült informálódnom. Sokan talán nem tudják, hogy ezt a közgyűlést megelőzte egy komoly csapatmunka. Nem az MNASZ által végzett munkára gondolok, mert az jól látszik, hogy a sok helyen ártó ellenzéknek titulált kis csapatunk azért komolyabban felkészült az elmúlt két közgyűlésre ... tárgyalni Elnök úrral. Ez meg is történt, született egy megállapodás, amit sajnos ahogy már ismert, Szamos Miklós egyszerűen felrúgott. Úgy érezte, hogy megteheti, sok helyen elmondta, hogy nem kell velünk komolyan számolni, nincs támogatottságunk. Ő nem egy buta ember, és akkortájt kezdett foglalkozni ezzel a történettel, amikor én születtem, sokat látott. Az évek során kiismertük egymást, mi pontosan tudtuk, hogy ő nem játszik becsületesen, ő viszont pontosan tudta, hogy mi nem teszünk olyat, ami árt a sportnak. Faluvégi Péter és Szamos Miklós egy olyan várat épített fel mostanra, amiben az MNASz ... : Mi a véleményed arról, hogy Botka Endrét nem támogatták, Ördögh Mixi pedig visszalépett a jelöléstől?Nattán György: Botka Endre jelölése nem volt szerencsés, nem volt egy sikertörténet a szakágvezetése szerintem, és mivel a rallysok többségben vannak a közgyűlésen, ezért várható volt, hogy nem fogadják örömmel ezt az ötletet. Ördögh Mixi a legrégebbi aktív versenyző jelenleg az MNASz versenyrendszerében talán, lehet, hogy nem mérhető össze a befolyása más elnökségi tagokéval, de azt gondolom, hogy átfogó képpel rendelkezik az MANSZ versenyrendszeréről. Az, hogy miért lépett vissza, az egyszerű ... , hogy mostantól tényleg érdemi munka fog kezdődni minden szinten az MNASz-ben, és ebben az esetben ő nagyon sokat fog tudni ehhez hozzátenni, nehéz lett volna jobb jelöltet találni nála.Racing.hu: Elégedett vagy e a Közgyűlésen történtekkel, és annak eredményével?Nattán György: Elégedett vagyok, hiszen az történt, amiről egy közgyűlésnek szólnia kell! A tagság kifejezte nemtetszését az előkészítéssel, beszámolókkal, takarékossággal kapcsolatosan, biztosította a pozícióban lévő tagokat támogatásáról, de egyúttal azt is jelezte, hogy elvárja a sport érdekei mentén történő haladást. Elfogadta Gyulay ... meggyőződéssel a rally javát próbáltuk szolgálni, lehet, hogy néha szélsőségesen, még az is lehet, hogy rosszul, de jót akartunk, és meggyőződésem, hogy pozitív a munkánk eredménye. Kiállunk az MNASz elnöke, elnöksége mellett, de ezzel együtt elvárjuk, hogy minden tisztségviselő a sport érdeki mentén, és a szabályokat, etikai normákat betartva dolgozzon! Köszönöm szépen a megkeresést!Racing.hu: Mi pedig köszönjük, hogy a rendelkezésünkre álltál!  
Előző 7 / 10 Következő